Modelism - RHC Forum: Manta DLG - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Manta DLG HLG, DLG, HISTART....

#91 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 29 May 2012 - 07:07 PM

Mihai un fir de 15kg o sa fie suficient. Leaga firu de virf la usa si atirna 10kg de el sa-l intinzi bine inainte de instalare in model.

Greutati recomandate fara servouri electronica instalata

Aripa pe la 120g
Fuselajul (Pod) pe la 30g gol
tronsonul de la coada 18g. 22 este ok dar ai adaugat 20g la greutatea totala.
Cozi 7g fiecare

Cind instalez pull spring eu fac o gaura de vreo 2-3mm si o umplu cu epoxi cu microbalone si creez un dop dur. Dupa aia gauresc dopul cu un burghiu mic si bag arcul inauntru. Pentru balama Scoci subtire este suficient.
0

#92 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 29 May 2012 - 08:30 PM

..Nu am mai reusit sa bag firele alea prin tub.(eu am un 6x4mm). Bowdenurile au fost deja instalate. Am fost nevoit sa pun tije de carbon, 0,8. Am descoperit tronsonul nr3 la articolele de pescuit. 25 de lei, tronconic cam 18-20mm la un capat si cam 8-10 la celalat. Cred ca ala e solutia castigatoare pentru urmatorul. Fir textil, neteflonat, 0,45 lei/ml, 0,35 mm, 35Kg rezistenta..

In rest - am terminat setarile, am modificat tijele de comanda ale eleroanelor, am montat bucata de teava de carbon in varful aripii - voi ii ziceti "throwing peg", la mine o buata din teava de carbon. Am descarcat acumulatorul si l-am incarcat, si a papat 540mah. A cedat, la descarcare 340, dupa ce am refacut toate setarile, cam o ora.

Maine prognoza arata a "zbor de incercare". Sper sa gasesc o pauza fara ploaie...sa-l vad in aer. :rolleyes:
0

#93 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 29 May 2012 - 08:34 PM

tot jucandu-ma ai cu cifrele prin statie - ma gandeam cum va trebui fiecare mod setat sa fie reglat in zbor, si tot butonand, am descoperit, ca trimul poate fi setat sa funtioneze diferit la fiecare mod de lucru predefinit!!!, adica schiband modul de zbor, pozitia trimului se schimba pentru fiecare mod in parte. Asta e inca una buna la softul cel open de la 9x (asta sa nu mai ic ca pana si viteza de reactie a trimului poate fi aleasa). Totusi nu am reusit sa pun eleroanele pe maneta de gaz. Aici chiar mi-ar prinde bine un mic ajutor.
0

#94 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 May 2012 - 09:11 PM

http://9xforums.com/....php?f=38&t=820
... cu picioarele pe pamant ...
0

#95 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 29 May 2012 - 09:19 PM

merci - maine daca nu e vreme de zbor - testam! :)
0

#96 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 29 May 2012 - 09:19 PM

merci - maine daca nu e vreme de zbor - testam! :)
0

#97 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 May 2012 - 12:07 PM

EVRIKA - primul pas spre a redeveni planorist l-am facut. Mi-am setat franele aerodinamice pe maneta de gaz. Cat de simplu era...
Daca vremea va fi cel putin cum e acuma - iesim si la aer - macar pentru o sedinta foto.
0

#98 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 May 2012 - 06:51 PM

A Zburat - excelent -

am observat totusi ca urcarea cea mai bunao face in regimul "normal" de zbor...

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 30 May 2012 - 06:51 PM

0

#99 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 30 May 2012 - 08:03 PM

Eu nu am inteles de ce trebuiau bagate firele prin tub ? Nu am vazut pe nicaieri facut asa, si nici la mine nu am facut asa.

Vezi postareaMihai_supy, la 29 May 2012 - 08:30 PM, a spus:

..Nu am mai reusit sa bag firele alea prin tub.(eu am un 6x4mm). Bowdenurile au fost deja instalate. Am fost nevoit sa pun tije de carbon, 0,8. Am descoperit tronsonul nr3 la articolele de pescuit. 25 de lei, tronconic cam 18-20mm la un capat si cam 8-10 la celalat. Cred ca ala e solutia castigatoare pentru urmatorul. Fir textil, neteflonat, 0,45 lei/ml, 0,35 mm, 35Kg rezistenta..

0

#100 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 30 May 2012 - 08:06 PM

Dar de ce te-ai chinuit sa le bagi prin tub ?

Vezi postareaMihai_supy, la 29 May 2012 - 08:30 PM, a spus:

..Nu am mai reusit sa bag firele alea prin tub.(eu am un 6x4mm). Bowdenurile au fost deja instalate. Am fost nevoit sa pun tije de carbon, 0,8. Am descoperit tronsonul nr3 la articolele de pescuit. 25 de lei, tronconic cam 18-20mm la un capat si cam 8-10 la celalat. Cred ca ala e solutia castigatoare pentru urmatorul. Fir textil, neteflonat, 0,45 lei/ml, 0,35 mm, 35Kg rezistenta..

0

#101 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 May 2012 - 10:17 PM

de "prost"


initial am zis ca pun, pentru coada, bowdenuri pvc 1mm si tije de otel de 0,8. Zis si facut. Acuma, pentru ca tuburile de plastic s-au retezat exact e la intrarea in tubul de carbon, am ramas cu doua sarme, cam de 14-16 cm in aer, care se indoaie prin fuselaj. Comanda pe provundor mergea fara probleme, dar cea pe directie, mergea doar intr-un sens. Era nevoie de altceva. Am incercat toate metodele - fir carp expert, monofilament de la 0,20 in doua fire, la 0,6 intr-unul singur. Nu a vrut sa mearga directia aia. Acuma are o tija de carbon de 0,8. Merge ok. Am vazut ca efectul e excelent. Virajele cu directie, in special in faza de "aterizare" sunt exacte.

Concluzia primei ore (sa nu zic dupamieze) de zbor cu primul meu DLG e urmatoarea - excelent. Chiar mi-a facut placere.
Modelul meu e cam greu, CG nitel prea in spate - fapt ce-l face estul de instabil, dar, dupa ce i-am mai pus in bot cateva suruburi si o pietricica (o sa-i pun plumb totusi maine, pentru ca nu aveam la mine, cantitatea toala e de 14 grame) zboara excelent. Am reusit, ce-i drept la un singur zbor, sa fac 5 viraje de 360 de grade inainte de aterizare. (e drept ca vremea de zbor a fost nasoala, cu vant, turbulente, fara pic de termica).

CE am retusat la midel.
- am refacut unghiul de incidenta al aripii - i-am asaugat o saiba facuta din carbon sub surubul din fata si am mai slefuit nitel partea din spate, apoi am reimpregnat totul cu epoxi 5 minute.
- am taiat "throwing peg"-ul si i-am construit altul mai aproape de varful aripii - ca ma jena eleronul la degete - de ma doare si acuma....
- am shibat receptorul 9x u cel in 6 canale de la HK, acesta din urma fiind clar mult mai mic, si a ramas spatiu suficient pentru un lipo 2s, 450mah si un Ubec, care ar trebui sa echiibreze modelul fara probleme.
- maine o sa incerc sa scobesc varful fuselajului, in asa fel incat sa duc acumulatorul cam 4 - 6mm mai in fata, si nu mai ar fi nevoie de plumb. Loc e destul dat fiind ca borul fuselajului este din balsa hard, iar lungimea partii pline este cam 2 cm.

Deja ma gandesc la urmatorul DLG...sau la urmatorul proiect. Nu cred ca pot sa stau fara sa construiesc ceva...
0

#102 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 31 May 2012 - 04:45 AM

Bine ai venit la clubul de DLG. Te-ai imbolnavit si tu. :yahoo: :yahoo: :drinks: :drinks:
In ultimele 3 zile mi-am facut un kit si acuma il asamblez o sa pun citeva poze.

Traian
0

#103 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 31 May 2012 - 05:28 AM

eram bolnav de mai demult, doar ca nu stiu care boala e mai grea!
0

#104 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 31 May 2012 - 09:04 AM

Felicitari Mihai pentru Manta, arata foarte bine si l-ai construit in timp record, sunt curios cum zboara.
Am avansat si eu un pic, insa destul de lent pentru ca imi iau foarte mult timp matritele si alte chestii marunte. Astazi scot de la vacuum profundorul din depron cu stratimat (sunt tare curios cum a iesit) si am mai lucrat un pic la fuselaj.
Daca moderatorul nu se supara, voi deschide un topic nou cu modelul meu pentru a nu posta separat in cele 3 deschise deja.
0

#105 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 31 May 2012 - 09:11 AM

Apropo de comenzi, daca folosesc Pull-Spring cu fir de kevlar, cum este mai bine sa le trag pana in coada? Prin tuburi de plastic, sau fixez doar cate un capat de tub la extremitati?
As vrea sa nu le scot pe langa fuselaj, totul sa fie in interior insa nu prea inteleg cum este corect sa fie aliniate cu parghia la servo si sa nu aibe absolut deloc frecare.
0

#106 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 31 May 2012 - 11:26 AM

Scuze pentru postul dublu de mai sus, mi-a dat eroare.
Kevlarul (de altfel si dyneema) au frecarea destul de mica, asa ca poti sa ignori pe alocuri. Doar sa rotunjesti, sa nu se frece cu ceva ascutit. Cred ca poti sa tragi prin tuburi daca iti face mai usoara instalarea (ca sa nu frece de receptor sau de altceva), dar prin teava de carbon poti sa lasi firul liber.
Vezi la noduri, sa le asiguri cu niste superglue.
0

#107 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 31 May 2012 - 12:49 PM

Eu am montat in fuselaj tuburi bowden cu diametrul interior de 1mm. Nu am mai putut introduce firul prin ele. asa ca - mare atentie. Verifica inainte nu fa ca mine. Acuma am si arcuri si tije de carbon pe directie si sarma de otel pe profundor. La urmatorul o sa fiu mai atent.

Legat de cum zboara Manta - am doar o dupamiaza de zbor, fara termica, cu turbulenta dupa o cladire mai mare. (pe campul nostru de zbor - se poate intra doar cu navomodele....) Ce am observat e ca lansarea cea mai inalta am obtinut-o in modul normal de zbor, adica cu eleroanele in continuarea fireasca a profilului. Urcarea o face in panta pe care i-o imprim, dar are tendinta de inclinare in partea dreapta (lansez cu mana stanga) dar cred ca nu ii dau drumul orizontal.
0

#108 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2012 - 04:37 PM

Un topic separat (tot la planoare bineinteles) e o idee foarte buna; fiecare model construit de la zero e altfel si merita un topic separat.

Daca Mihai reuseste sa puna si un filmulet cu DLG-ul in zbor (si eventual cu miscarea suprafetelor ar fi grozav).

Vezi postareaZippo, la 31 May 2012 - 09:04 AM, a spus:

Felicitari Mihai pentru Manta, arata foarte bine si l-ai construit in timp record, sunt curios cum zboara.
Am avansat si eu un pic, insa destul de lent pentru ca imi iau foarte mult timp matritele si alte chestii marunte. Astazi scot de la vacuum profundorul din depron cu stratimat (sunt tare curios cum a iesit) si am mai lucrat un pic la fuselaj.
Daca moderatorul nu se supara, voi deschide un topic nou cu modelul meu pentru a nu posta separat in cele 3 deschise deja.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 31 May 2012 - 04:37 PM

0

#109 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 31 May 2012 - 09:20 PM

asa cum am scris:
moderatorii nostrii=imparatii nostrii
O sa fac niste filmulete cu planorul meu. O sa le ridic. Asa fac de fiecare data, numai sa gasesc cameramanul. La cum zbor eu e greu sa se tina cineva dupa mine!
0

#110 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2012 - 10:00 PM

De comum acord cu Mihai am schimbat titlul topicului in Manta DLG (am pastrat si titlul vechi) - topicul si constructia e foarte misto si e pacat sa cada in anonimat dupa un timp.

Vin zile frumoase, sigur gasesti un cameraman.
0

#111 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 31 May 2012 - 10:03 PM

WILLCO!


PS - am reusit asta seara sa mai virusez un viitor Buzoian de DLG...sper sa construiasca si el cat de curand!!!

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 31 May 2012 - 10:05 PM

0

#112 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 04 June 2012 - 07:17 PM

si-a luat si primul Buf!!!...(s-a descarcat acumulatorul - ce-i drept ca m-am dat cu el aproape 4 ore)
Avarii
- fisura in balsa de la fuselaj, reparat usor cu poliuretanic;
- folia sparta in dreptul servoului, care s-a dezlipit;
- tija de comanda a directiei - rupta - undeva prin tub;
- smuls primul holzsurub care tinea aripa - oricum trebuiau inlocuite cu suruburi.
Norocul meu a fost ca incidentul s-a intamplat la marginea unui lan de grau, care a amortizat foarte mult tranta. (incidenul s-a intamplat exact cand ziceam - hai inca o data...imediat dupa ce i-am dat drumul din mana - si imi dau seama car e de rezistent.

E gata de zbor - desi cred ca o sa-i fac un alt fuselaj. Am observat ca tubul de 6mm e prea elastic - si cateodata directia intra in flutter.
Maine cica e cod portocaliu de vijelii - si cred ca Mantuta mea o sa aiba un alt fuselaj. Botul cam cu 3 cm mai lung si mai ingust, caci am un receptor mult mai mic. (23x15x45 mm), tronson nr 3 de undita.
0

#113 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 04 June 2012 - 09:52 PM

a mai primit niste fibra pe fuselaj, asa, sa fie mai rigid. Maine, daca nu e furtuna - pe cer cu el, ca acolo-i este locul... :drinks:
0

#114 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 June 2012 - 02:05 PM

A zburat si azi. Dupamiaza are clar in plan un alt fuselaj. Am gasit si un acumulator 2s 300mah, cu un bec facut dintr-un integrat LM 313. Din astart va pierde cel putin 70 de grame. O sa-i fac botul nitel mai lung, o sa mut toate cat mai in bot in asa fel incat sa nu mai fie nevoie de plumb. Coada - tronsonul nr 3 de la pescari.
0

#115 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 05 June 2012 - 03:41 PM

Vezi postareaZippo, la 31 May 2012 - 09:11 AM, a spus:

Apropo de comenzi, daca folosesc Pull-Spring cu fir de kevlar, cum este mai bine sa le trag pana in coada? Prin tuburi de plastic, sau fixez doar cate un capat de tub la extremitati?
As vrea sa nu le scot pe langa fuselaj, totul sa fie in interior insa nu prea inteleg cum este corect sa fie aliniate cu parghia la servo si sa nu aibe absolut deloc frecare.


Mie mi-e teama ca firul sa nu se taie din cauza frecarii de muchi interioare sau exterioare asa ca eu pun firul in tub. Foloseste tubul minimum unde ai puncte de frecare sau muchii interioare.

Preferinta mea este, pentru cirma eu pun tub de la servo la pozitia care iese afara din fuselaj si pentru ampenaj orizontal eu pun tub in pod (fuselajul anterior) numai. Nu ma ingrijorez de frecari in tronson exceptind daca firul iese afara din tronson iar atunci pun tub la fel ca la cirma de la punctul exterior la servo.

Cind lipesti tubul foloseste un fir de otel inauntru si magneti pe dinafara. Daca este relativ drept este suficient. Eu foloses superglue, pun o picatura si o las sa se prelinga jos.

Despre frecare: Frumusetea sistemului cu fir este ca poti avea unghiuri abrupte (pina la 20 de grade) si frecarea este inca minima. Dar la unghiuri abrupte m-as ingrijora ca firul va deveni un fierasrau si va incepe sa taie usor in timp cite un pic. 5-10 grade nu ma ingrijorez tare mult.

Traian
0

#116 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 June 2012 - 04:28 PM

Pentru ca tot e nasol afara am inceput o ampla campanie de slabire a Mantutei mele...

Pentru inceput- tubul Nr3 are foar 18 grame, la 1000 mm lungime, tronconic, 9mm la un capat si 12mm la celalalt, iat grosimea nu e mai mare de 0,5mm. E mai rigid decat cel 6x5 pe care l-am folosit.

Acumulatorul - va primi un Lipo nanotech, 2S 300 mah si un LM313 plus doua reziestente si un condensator - sa scoata fix 6 v. Astea vin maine.
Servourile - doua servouri de 7 grame, ceva mai mici decat As-100, habar nu am ce sunt, doar ca nu sunt asa de zgomotoase.
Tijele de comanda o sa dispara - va primi fire textile, si comenzi pull-spring.

Aripa are 178 de grame, acolo nu prea mai am ce face.Ampenajele - ma gandeswc sa-i fac alta coada mai subrire si mai gaurita, dar asta doar daca nu pot sa dau jos cele pe care le am deja.
0

#117 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 June 2012 - 04:47 PM

am reusit sa demontez ampenajele - ambele 19 grame. Nici aiaci nu prea mai e ce slabi. Doar sa-i fac altele. Raman totusi cu astea.
0

#118 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 05 June 2012 - 06:35 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 05 June 2012 - 04:47 PM, a spus:

am reusit sa demontez ampenajele - ambele 19 grame. Nici aiaci nu prea mai e ce slabi. Doar sa-i fac altele. Raman totusi cu astea.


Cauta balsa de competitie. daca azungi la 14-15g aoi salvat 25-25g acolo. Poti sa tai polistiren cu fir incins?

Un transformator tip Variac si o rama de lemn dupa care legi la un capat firu si la celalalt capat pui un arc si legi firu de el. Electricitatea o trimiti cu un fir flexibil cu crocodili la capat.
0

#119 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 June 2012 - 08:43 PM

de taiat...deocamdata nu ...dar...in viitor - sper sa pot. Cateva grame as putea sa mai scot din stabilizator. Nu are gauri de usurare.
Balsa pe care am folosit-o la ampenaje - Graupner de 3mm, din aia alba. Mai usoara ca aia nu stiu sa existe. Ar mai fi sa le fac mai subtiri, dar deja mi se par destul de fragile.
Castigul o sa vina de la bowdenuri si de la tubul de carbon, inclusiv de la nacela, care e mult mai mica acuma. Apoi o sa vin si amplasarea servourilor, a receptorului si a acumulatorului, care vor fi inchesuite mult in bot. Daca ii va trebui plumb pentru echilibrare - desfoliez stabilizatorul si-l fac si pe ala sita. Alta varianta de ususrare - nu mai am. Nu la modelul asta. Poate la urmatorul.
0

#120 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 06 June 2012 - 03:56 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 05 June 2012 - 08:43 PM, a spus:

Castigul o sa vina de la nacela


Greutatea la macela nu ma ingrijoreaza tare mult dar ce trebuie sa fi sigur este sa ai o tranzitie solida de la tub din coada la aripa. Intareste zona aia si fao solida.

Aceasta postare a fost editata de F2B: 06 June 2012 - 03:58 PM

0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro