furios, la 11 June 2012 - 10:30 PM, a spus:
Legat de problema noastra cu motorul...cred ca ai dreptate dar daca ne gandim ca suporul motorului poate fi si suportul axului de transmisie al curelei inseamna ca se scuteste greutate deci iti permite un acumulator mai greu si centrat mai in fata nu neaparat aproape de axul rotor ca la 700 asta nou sau goblin,etc.Oricum un model clasa 700 are frameul greu si 100g mutati in spatele platoului inseamna doar mutarea cu 2-3cm mai in fata a acumulatorului.Inca ceva,un model ne echilibrat corect nu e chiar un capat de tara,pana sa invat mersul cu fata si spatele pe inverted nici nu ma interesat centrajul.
Daca te gandesti ca la pozitia de acum adica motor in fata are tendinta sa fie greu pe coada cu el mutat in spate... cred ca si mai mult (parerea mea)
Constructorii au mutat motorul de jos - sus (la Trex 600E si 600PRO, in felul acesta au ridicat centrul de greutate inspre rotor si astfel manevrele 3D se executa mai usor - eu prefer un centru de greutate mai jos ca sa fie cat mai stabil :clapping:
El se poate echilibra static - ca daca il ti de flybar cu palele pe axa longitudinala trebuie sa fie in echilibru - sau din trimeri si atunci flybarul il echilibreaza dinamic - personal prefer sa fie echilibrat static si atunci e si mai bine in zbor :good: