Modelism - RHC Forum: Easy Glider Pro. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Easy Glider Pro. Tentativa de resuscitare.

#1 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 15 April 2013 - 11:05 PM

Stimati colegi, apelez la dvs pentru a ma sfatui in legatura cu motorizarea planorului mai sus mentionat. Povestea din spatele lui este ca a fost achizitionat acum ~1an si de atunci numai din cand in cand a fost bagat in seama din cauza diferitelor probleme. Nu a fost cumparat de nou, iar proprietarul anterior l-a macelarit destul de bine pentru al face FPV. Cea mai mare dintre probleme, motorizarea. Anul trecut de 1 mai la intrunirea de la Sanpetru a avut un motor de 1000kv, cu o elicie de 10x6. Motorizare facuta pe moment cu piese de la participanti, de genul "hai sa vedem ce iese". A zburat, dar in opinia mea destul de slab, abea lua altitudine, cand veneam la aterizare aveam morcovul pana in gat, daca venea peste mine o rafala nu mai aveam scapare. Celelalte probleme au fost reparate cat mai delicat cu putinta. Inevitabilul s-a intamplat in cele din urma si dupa o aterizare mai dura am fost nevoit sa refac botul modelului. Preblema se pune in felul urmator, modelul in momentul de fata este pus la vanzare . Pe principiul daca se duce bine daca ramane si mai bine. L-am pus pe cantar impreuna cu toate cele si o greutate gata de zbor este undeva in jur de 1400g. Destul de mult, dar asta se datoreaza faptului ca a inghitit mult lipici si multe bete de frigarui la viata sa. Am tot ce trebuie la dansul, inafara de motor. Aici interveniti dvs. Imi puteti recomanda un motor care in combinatie cu o elicie de 10x6, baterie 3s 2200ma 45-90c si un regulator de 30A, sa faca modelul sa straluceasca iara? Cine stie poate cu ajutorul dvs ma indragostesc de el si il scot de la vanzare. Am incercat totusi sa imi fac "temele" si am gasit 2 motoare. Din specificatiile lor par numai bune pentru ce imi trebuie mie, dar nu sunt sigur pe mine si as dori si alte opinii. Unul din ele si celalalt .

Astept pareri.

Toata stima, Pintilie Tudor.
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 April 2013 - 07:50 AM

Orice motor cu Kv in jur de 1200 si putere de cel putin 200W e bun cu o elice 10x6, 11x6. Oricum cu acel regulator cu greu ajungi la 300W.

Poti sa pui unu lung din seria 28 - 2836

http://www.hobbyking...ner_1000kv.html

sau unul scurt din seria 35/36. Multe depind de felul in care vrei sa agati motorul de botul planorului.

Motorizarea la EzGlider e cea mai simpla pentru ca asta e zona de putere cea mai uzuala, se gasesc cele mai multe motoare si recomandari din belsug inclusiv pe RHC la topicul de EzGlider:

http://www.rhcforum....lider-electric/

topic inceput cu aproape 10 ani in urma, iti recomand sa il citesti.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 16 April 2013 - 07:51 AM

0

#3 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 16 April 2013 - 09:42 AM

Nu stiu cum de nu am reusit sa dau de topicul respectiv. Ma apuc de lecturat sa vedem ce va iesi. Una peste alta din spusele dvs trebuie si un regulator mai serios, sa vedem ce bugeturi avem. Stima.
0

#4 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 19 April 2013 - 09:51 PM

Ce spuneti de urmatoarea motorizare: Roxxy 3530/14, elice 10x6, esc 30A, LiPo 3S 2200 mA ? Pe EZ Glider Pro, bineinteles.
Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#5 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 19 April 2013 - 10:11 PM

Pinti, eu am avut pe EZ primul motor http://sierra.ro/Mot...%29-p3819p.html , elice 10x6, ESC 30A si baterie 3S 2200 mA. Urca super. Dar motorul trebuie pus afara, arata urat si bateria trebuie impinsa mult in spate. Dar al meu nu era asa de greu. Oricum eu am renuntat la acel motor, pentru ca am dat EZ-ul de pamant si dupa reparatie vreau sa pun un motor inauntru, cel de mai sus. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de catamures: 19 April 2013 - 10:12 PM

Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#6 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 20 April 2013 - 11:28 AM

Mi de multumiri pentru raspuns, zilele acestea am mers spre "urmatorul pas". Am facut modelul "tandari", l-am taiat pe jumatate am scos toto lipiciul inutil si bagjetele in plus dupa care l-am pus la loc cat mai bine posibil, tinand cont de starea lui oricum agravata. Unde a fost nevoie am folosit bucati longitudinale de polistiren extrudat pentru a spori rigiditatea. Aici ma refer la sectiunea de coada si la bot. Promit sa revin cu poze cat mai curand. Cat despre motorizare am ales acest motor , sper sa fie bun. Stima.
0

#7 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 21 April 2013 - 11:07 AM

Eu cred ca motorul este excelent. Totusi, cam greu. Monteaza totul provizoriu, sa vezi cum cade CG. :good:

Aceasta postare a fost editata de catamures: 21 April 2013 - 11:08 AM

Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#8 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 21 April 2013 - 11:31 AM

Inca o data multumesc mult pentru raspunsurile date. Am uitat sa specific, motorul mai sus mentionat va merge cu un regulator de 50A, pale 12x6 si baterie Nanotech 3s 2200ma 45-50c. Ieri am scos modelul de la lipit. Arata mult mai bine si "la mana" pare uuuuuuuumpic mai usor. Cantarul ne va lamuri definitiv. Azi promit sa revin cu poze cu starea lui actuala. Toata stima. :good:

Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 21 April 2013 - 11:32 AM

0

#9 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 21 April 2013 - 06:10 PM

Dupa cum am promis revin cu cateva poze ilustrand stadiul planorului dar si problemele ramase. Inca nu am apucat sa il pun pe cantar, astept sa imi vina toate "acareturile" si apoi mai discutam. Intre timp as vrea sa ma apuc sa fac un batiu pentru motor, un suport ceva cat mai rezistent, estetic si functional posibil. Asta este de altfel noua mea problema. Dupa cum vedeti botul modelului este complet refacut si nu mai am acei suporti originali din plastic ce tineau motorul, dealtfel nici o data nu i-am avut. As vrea sa va cer un sfat, cum as putea sa atasez motorul. Eu ma gandeam la un disc din placaj de aviatie de 2mm prins in spuma cu ajutorul unor baghete de frigarui, sunt sanse sa mearga, deasemenea sunt sanse sa imi iasa un unghi la motor de cosmar. Astept pareri de la dvs cu atasarea motorului si obtinerea unui unghi la motor cat mai bun. Toata stima.
0

#10 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 21 April 2013 - 06:15 PM

O bucata de placaj de 3 circulara cat sa prinda bine crucea cu holzsuruburi lipita direct pe boticul de spuma,motor prins pe spate.Daca vrei sa iti faci viata grea poti pune motorul la interior si cu prindere pe ax.Oricum prima varianta e cea mai usoara si cea mai practica.Oricum modelul ala pare prea oropsit sa mai zboare decent.Mi se pare mie sau are diedru negativ?!
0

#11 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 21 April 2013 - 06:27 PM

Am si eu un EG care a suferit nenumarate crash-uri........varianta folosita de mine a fost un capac pentru tevile din PVC, smirgheluit bine cu granulatie mare, taiat in partea de jos pentru fire, gaurit la dimensiune pentru prindera motorului si lipit cu Bison poliretanic. Unghiul l-am dat la ochi, introducand niste scobitori pe post de pene...Cam marlaneasca solutie, dar te asigur ca este foarte eficienta

Bafta la zbor,
Adrian
0

#12 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 21 April 2013 - 06:29 PM

Oropsit sau nu, eu o i-au ca pe o provocare sa il fac sa zboare cat mai bine cu putinta. Diedrul negativ se datoreaza faptului ca nu are lonjeronul bagat, e doar asa "pentru poza". M-am gandit la metoda spusa de tine, dar cu unghil motor cum ramane? Cu gazul la maxim sau aproape de acel punct nu risc sa inceapa sa "traga"?
0

#13 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 21 April 2013 - 06:30 PM

Mii de multumiri Adrian, nu vreau sa profit de bunavointa ta, dar daca se poate sa urci cateva poze as fi foarte recunoscator. Stima.
0

#14 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 22 April 2013 - 06:14 PM

An cautat prin garaj si am gasit cele doua epave pe care le am. In primele doua imagini este botul EG-ului din avatar (modelul meu de suflet..."veteranul"), care a suferit un ultim crash din cauza uni modul RX-TX in 2,4 de la corona, luat Sh de pe forum si pe care l-am folosit cu succes 1,5 ani (nu stiam atunci ca sunt de KKO, stiam ca a fost reparat insa.......dar nu imi pare rau, l-am folosit pina cand a cedat.....oricum fuselajul in partea frontala avea mai mult clei decat spuma)
In foto se vede ultima motrizare, un inrunner puternic.....asta este cauza pentru care gaurile de prindere a motorului sunt ovalizate.

In urmatoarele doua imagini, este EG-ul primit de la Dl. Mihai Apostol, pentru scoala de zbor cu incepatorii, dupa un crash al unia din copii, inainte de a investi in sistemul elev-profesor.....nu zbor eu foarte bine , dar am descurc in a initia incepatori in tainele zborului.
Ambele modele sunt reparabile 100%, cu aceeasi solutie de batiu.....asteapta numai timp liber din partea mea.....

Din punctul meu de vedere, daca nu vrei performanta, pot sa iti spun ca EG-ul zboara DUMNEZEIESTE daca pastrezi limitele unghiurilor de la motor in limite de bun simt, si un motor puternic care sa il trimita in inaltul cerului repede.
Iti stau la dispozitie cu orice informatii (e-mail: asachelarie@yahoo.com)

Adrian

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tetea: 22 April 2013 - 06:16 PM

0

#15 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 22 April 2013 - 08:10 PM

Multumesc mult de tot pentru raspuns, acum am cat de cat o "imagine" cu tipul dvs de batiu. Intre timp a venit si motorul, si mama cat a motorul este, din ce am gasit pe net acest motor cu pale de 12x6 trage cam 2kg, deci pot sa fac si "hover". :rofl: Ramane sa introc axul si sa il atasez pe bot, dupa cum am obisnuit va tin la curent cu poze in zilele ce vor veni. Stima.
0

#16 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 22 April 2013 - 08:19 PM

Daca il pui in bot, ai grija mare cu centrajul...este posibil sa trebuiasca niste plumb pe coada
0

#17 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 22 April 2013 - 08:31 PM

S-ar putea sa am noroc, deoarece servourile de pe coada o sa le pun cat mai aproape de aceasta, nu vreau sa folosesc plumb. Fac in asa fel sa centrez modelul cu piesele din dotare.
0

#18 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 29 April 2013 - 05:58 PM

Va povestesc pe scurt deoarece ma grabesc umpic. Omul din greseli invata, planotul era cu mult supra motorizat folosind motorul de mai sus, 800W cu 12x6. Am fost nevoit sa pun curba grafica pe canalul 3, ce pleca de la -125% si urca numai pana la -25%. Chiar si asa modelul urca linistit la verticat, daca nu eram cu ochi pe el constant riscam sa il pierd din vedere. A zburat impecabil, dar pentru echilibrare a trebuit sa indes bateria pana sub aripi si sa pun in coada 40g de plumb. Unul din momentele cand a fost incercat si l-a gasit cand la un viraj deloc strans o aripa a iesit si a picat din cer ca o frunza, toata electronica a scapat, dar fuzelajul este rupt in mai multe locuri, sa vad daca mai are rost sa ma chinui sa il fac. Pentru moment atat, dar promit sa revin cu poze cat mai curand cu starea lui si momentele de glorie aferente inaintea "mortii". :good:
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro