Modelism - RHC Forum: SkyAssistant un variometru profi de la PITLAB - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SkyAssistant un variometru profi de la PITLAB vandut de phoenixmodels

#31 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 09 August 2012 - 01:34 PM

...Holograf avea o melodie....cu banii care mai zic cate ceva....


Costurile sunt inportante aici, cel putin pentru mine.
0

#32 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 August 2012 - 01:39 PM

Pai nu e scris pretul in acel articol ?
Oricum, pentru colegii rhc este pretul pieselor doar :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 August 2012 - 01:40 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#33 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2012 - 08:42 AM

Dupa ce am reparat EzGlider, am pus un receptor beton de 4 USD Orange si am avut curaj sa bag din nou vario inauntru.

La disesctia receptorului vechi (AR6110e) am descoperit ca are lipituri desfacute intre placa si placuta cu conectorii de servo, poate il rezolva EBA.

Asa ca mai bag un log de vario. E a mare satisfactie cand pleci de jos si lucrezi termica pana sus.

Fisier atasat  2012_09_5_EZG.gif (69.17K)
Number of downloads: 32

Se vede cat de incet scade voltajul la pak, cred ca tine cel putin 4-5 ore.


O singura chestie as vrea in plus la scula asta, un ceas in timp real. Sa-mi spuna din timp in timp ora, sa nu fiu stresat ca intarzai prea mult pe camp.

Eventual un timer vorbitor gen F3J ar fi de asemenea util.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 06 October 2012 - 08:58 AM

0

#34 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2012 - 10:43 PM

Inca odata; de ce sa cumperi un variometru dedicat ca Skyassistant cand poti sa ai unul in statie, de exemplu noul Jeti DC-16.

Mai jos este un clip de reclama la partea de vario din statie:



pe la minutul 3.40 se vede cum urca cu motor, variometru bipaie; opreste motorul, coboara cativa metrii buni dar variometrul inca indica urcare. Abia dupa o secunda si ceva se hotareste si vario sa indice coborare.

Ce am gasit pe net despre vario FrSky nu e deocamdata incurajator:
http://9xforums.com/...9ab812fe27f0f0c

stiu ca are si renato un modul functional dar nu stiu cat de sensibil si rapid este.
0

#35 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2012 - 10:49 PM

Si o parere foarte putin magulitoare despre variometre si cei care le folosesc de la un tip fenomenal:

http://www.rcgroups....496&postcount=6

Its not cheating
Varios are legal for use in both the AMA Contests and LSF Task program.
Using one is the best way to never learn to read thermals. We sailplane guys found out that they distract at best and in the end their use usually indicates some sort of lack of self esteem, driving a guy to try to use some device to help him win instead of using his own learned skills. Picolario is the best example, those pilots who use them are often seen circling in sink, getting rising and falling tones, when just off to one side all the other pilots are rising in lift...but the vario user is soooo determined to get a rising tone, they don't notice.

It is legal to use but at a huge cost to the pilot using it. Its not frowned on or seen as some short coming by those not using one. It can be a fun thing to play with...and even a learning tool if the user is instructed on how to use it as a learning tool versus a gimmick to stay up.

The Jetti does seem to have taken TX's to a whole new level!
Gordy



Sunt de acord cu ce zice omul: trebuie folosite pentru a invata sa planezi nu ca un ajutor permanent.
0

#36 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2012 - 04:13 PM

Cel mai tare zbor cu EZG - urcare pana la 412m. Daca e bine reglat si centrat in termica face cercuri singur si urca - urca - urca.

Timp de 60s a urcat cu 2.25m/s.

Fisier atasat  2012_10_09_EZG.gif (85.03K)
Number of downloads: 25

Nu e meritul meu decat pana la 150m, dupa aceea a urcat singur si mai urca dar eu nu vad bine si a inceput sa sune telefonul, sa bipaie mailul, sa strige ciobanii si am decis sa vin jos.

Bine am facut ca am venit jos bland caci coada era rupta de la crash si nu am vazut. Acum e cu lipici.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 09 October 2012 - 04:17 PM

0

#37 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2012 - 08:58 AM

Ba te contrazic, ai vedere foarte buna. Am sustinut si sustin (IN CEEA CE MA PRIVESTE) ca poti sa zbori safe dupa urmatoatea regula: 1cm anvergura = 1 m altitudine. Adica EG ar fi vizibil la 180 m, hai 200. Dar 412 e mult rau pentru EG. Asa ca ma intreb: e ceva cu vario al tau sau trebuie sa imi pun (si) ochelari de distanta?
0

#38 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 October 2012 - 09:21 AM

Si eu sunt cam confuzat, dar eu macar stiu ca nu vad bine, cu patalama la mana...
La 200m pe altimetru nu prea mai vad care e fata la planorul meu de 225cm, deci regula ta se confirma.
Il pot pilota pe ghicite, dupa cum vad ca se comporta la comenzile mele, dar pe un vant mai serios probabil as fi confuzat.
Dar 3-400m... hai ca e prea mult...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#39 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2012 - 09:33 AM

Vezi postareaMen, la 10 October 2012 - 08:58 AM, a spus:

Ba te contrazic, ai vedere foarte buna. Am sustinut si sustin (IN CEEA CE MA PRIVESTE) ca poti sa zbori safe dupa urmatoatea regula: 1cm anvergura = 1 m altitudine. Adica EG ar fi vizibil la 180 m, hai 200. Dar 412 e mult rau pentru EG. Asa ca ma intreb: e ceva cu vario al tau sau trebuie sa imi pun (si) ochelari de distanta?

Tineti cont ca EG lu' Tganas e vopsit albastru inchis pe intrados; daca mai prinde si niste nori albi pe cer, s-a scos; ...ca asa cum il cunosc eu pe numitul, nici nu vede cine il striga pe strada...

Ma, n-o fi setat pe feet?

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 10 October 2012 - 09:34 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#40 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2012 - 04:03 PM

Eu nu vad bine ca nu mai focalizeaza cristalinul. La lumina puternica cu irisul inchis, creste profunzimea si vad destul de bine. Altfel am nevoie de ochelari.

Intradevar ieri a fost o zi foarte buna ca vizibilitate. Cu EZG albastru pe burta cam pe la 250-300m simt ca e destul - asta daca e aproape de mine, deca e mai departe 150-200m e destul.

Atasez toata ziua de zbor de azi. Am stat cuminte si nu am urcat in prostie. Oricum peste 200m e pe pilot automat, poti sa iei mana de pe statie secunde bune.

Eu sunt mai mandru de zborul nr. 2 in care l-am ridicat binisor de la 30m. Daca erau picioare insemna ca sunt chiar foarte tare. Orice fraier poate urca de la 200 la 400m, de la 20-30m e mult mai greu.

Fisier atasat  2012_10_10_EZG.gif (83.96K)
Number of downloads: 30

Dupa cum se vede am destule zboruri in care cobor instant.

Se vede si cat timp imi ia sa intind zgarciul intre doua lansari.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 October 2012 - 07:26 PM

0

#41 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2012 - 09:48 PM

Daca voua va pare mult 400m ce spuneti de cei care zboara cross-country. Planoarele au 5Kg, anvergura tipica 4m si, foarte important aripi si fuselaje late ca sa le vada:
http://www.xcsoaring.com/glider.html

Cam asa merg baietii:
I consider "high" altitude to be anything 700 meters (2300 ft) and higher. Below that I am starting to think about the next thermal. Below 400 meters (1300 ft) I am starting to get seriously concerned and may be forced to take a weak thermal I dont really want because so much time can be wasted struggling in weak thermals.
http://www.rcgroups....30&postcount=31

Easy Glider are avantajul unei aripi destul de consistente deci vizibila (mai ales cand e vopsita inchis pe burta).
0

#42 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2012 - 09:43 PM

400m e fumat. Azi am facut 450m si m-am oprit ca sa pot sa ma mai laud odata si la 500m. A fost un zbor minunat cu urcari repetate. Mai mult la sfarsit am inchis walkie-talkie si am pilotat curat fara ajutoare.

Fisier atasat  2012_10_18_EZG.gif (79.09K)
Number of downloads: 29

Mai pun un log interesant. Aici se vede cum se descarca bateria. Pana la 6.6V (3.3 pe celula) descarcarea e relativ constanta.

Dupa aceea tensiunea se prabuseste.

Fisier atasat  2012_10_18_EZG_1.gif (68.64K)
Number of downloads: 29

Dupa ce ajungi la 3.3V pe celula trebuie sa te intorci fuguta jos.
0

#43 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 October 2012 - 09:57 PM

Iti bati joc de baterii tragand din ele pana la 3.3V...
La multicoptere suntem jos la 3.6V daca vrem sa aiba viata.
La FPV-ul ceva mai medium range, la 3.75V este coteala inapoi, si asta numai daca ai vant bun din spate, altfel chiar mai devreme.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#44 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2012 - 11:08 PM

A fost o exceptie, in mod normal o incarc pe camp cu un charger de 2 USD prin mufa de egalizare. Tot timpul se invarte intre 7.4-8.2V. Oricum e un pak de 1000mah vechi de vreo 4 ani. Consumul este foarte mic - nu am motor.

Vezi postarearenatoa, la 18 October 2012 - 09:57 PM, a spus:

Iti bati joc de baterii tragand din ele pana la 3.3V...
La multicoptere suntem jos la 3.6V daca vrem sa aiba viata.
La FPV-ul ceva mai medium range, la 3.75V este coteala inapoi, si asta numai daca ai vant bun din spate, altfel chiar mai devreme.

0

#45 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 15 April 2013 - 02:19 PM

Salutare,astazi am ridicat pachetul de la posta cu noua achizitie Sky Assistant,sper sa-i fac azi o proba.La prima privire am observat ca au inlocuit mufa USB cu una microUSB si capsula barometrica nu este la fel cu al lui Stefan(este mai mica)
PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#46 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 15 April 2013 - 07:55 PM

Am reusit sa fac primul zbor folosind Sky Assistant-ul,cu toate ca vremea la Petrosani a fost cam ploioasa am aruncat Cularisul in masina si am fugit la aer.Cu ajutorul lui poti sta in curenti termici mici (0,5m/s-1m/s)fara sa-ti dai seama cu ochiul liber doar ascultand semnalul acustic altivario.Am stat cateva minute pe la 80m doar ascultand sunetul, fara sunet as fi trecut prin termica aia slaba fara sa-mi dau seama ca este acolo.Cerul a fost acoperit 80% si viteza vantului 2-4m/s.Parere mea este ca merita bani si astept sa-l pun in alt planor pt.termica.Maine am sa-i compar sensibilitatea la ascensiune cu cea a aparatului meu de zbor din echipamentul de parapanta.Poze.

Inca una

Inca una

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#47 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2013 - 07:56 PM

Nu uita sa descarci softul si toate alea. Le comparam la Rapa Rosie.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro