SkyAssistant un variometru profi de la PITLAB vandut de phoenixmodels
#31
Postat 09 August 2012 - 01:34 PM
Costurile sunt inportante aici, cel putin pentru mine.
#32
Postat 09 August 2012 - 01:39 PM
Oricum, pentru colegii rhc este pretul pieselor doar :D
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 August 2012 - 01:40 PM
#33
Postat 06 October 2012 - 08:42 AM
La disesctia receptorului vechi (AR6110e) am descoperit ca are lipituri desfacute intre placa si placuta cu conectorii de servo, poate il rezolva EBA.
Asa ca mai bag un log de vario. E a mare satisfactie cand pleci de jos si lucrezi termica pana sus.
2012_09_5_EZG.gif (69.17K)
Number of downloads: 32
Se vede cat de incet scade voltajul la pak, cred ca tine cel putin 4-5 ore.
O singura chestie as vrea in plus la scula asta, un ceas in timp real. Sa-mi spuna din timp in timp ora, sa nu fiu stresat ca intarzai prea mult pe camp.
Eventual un timer vorbitor gen F3J ar fi de asemenea util.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 06 October 2012 - 08:58 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#34
Postat 08 October 2012 - 10:43 PM
Mai jos este un clip de reclama la partea de vario din statie:
pe la minutul 3.40 se vede cum urca cu motor, variometru bipaie; opreste motorul, coboara cativa metrii buni dar variometrul inca indica urcare. Abia dupa o secunda si ceva se hotareste si vario sa indice coborare.
Ce am gasit pe net despre vario FrSky nu e deocamdata incurajator:
http://9xforums.com/...9ab812fe27f0f0c
stiu ca are si renato un modul functional dar nu stiu cat de sensibil si rapid este.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#35
Postat 08 October 2012 - 10:49 PM
http://www.rcgroups....496&postcount=6
Its not cheating
Varios are legal for use in both the AMA Contests and LSF Task program.
Using one is the best way to never learn to read thermals. We sailplane guys found out that they distract at best and in the end their use usually indicates some sort of lack of self esteem, driving a guy to try to use some device to help him win instead of using his own learned skills. Picolario is the best example, those pilots who use them are often seen circling in sink, getting rising and falling tones, when just off to one side all the other pilots are rising in lift...but the vario user is soooo determined to get a rising tone, they don't notice.
It is legal to use but at a huge cost to the pilot using it. Its not frowned on or seen as some short coming by those not using one. It can be a fun thing to play with...and even a learning tool if the user is instructed on how to use it as a learning tool versus a gimmick to stay up.
The Jetti does seem to have taken TX's to a whole new level!
Gordy
Sunt de acord cu ce zice omul: trebuie folosite pentru a invata sa planezi nu ca un ajutor permanent.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#36
Postat 09 October 2012 - 04:13 PM
Timp de 60s a urcat cu 2.25m/s.
2012_10_09_EZG.gif (85.03K)
Number of downloads: 25
Nu e meritul meu decat pana la 150m, dupa aceea a urcat singur si mai urca dar eu nu vad bine si a inceput sa sune telefonul, sa bipaie mailul, sa strige ciobanii si am decis sa vin jos.
Bine am facut ca am venit jos bland caci coada era rupta de la crash si nu am vazut. Acum e cu lipici.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 09 October 2012 - 04:17 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#37
Postat 10 October 2012 - 08:58 AM
#38
Postat 10 October 2012 - 09:21 AM
La 200m pe altimetru nu prea mai vad care e fata la planorul meu de 225cm, deci regula ta se confirma.
Il pot pilota pe ghicite, dupa cum vad ca se comporta la comenzile mele, dar pe un vant mai serios probabil as fi confuzat.
Dar 3-400m... hai ca e prea mult...
#39
Postat 10 October 2012 - 09:33 AM
Men, la 10 October 2012 - 08:58 AM, a spus:
Tineti cont ca EG lu' Tganas e vopsit albastru inchis pe intrados; daca mai prinde si niste nori albi pe cer, s-a scos; ...ca asa cum il cunosc eu pe numitul, nici nu vede cine il striga pe strada...
Ma, n-o fi setat pe feet?
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 10 October 2012 - 09:34 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#40
Postat 10 October 2012 - 04:03 PM
Intradevar ieri a fost o zi foarte buna ca vizibilitate. Cu EZG albastru pe burta cam pe la 250-300m simt ca e destul - asta daca e aproape de mine, deca e mai departe 150-200m e destul.
Atasez toata ziua de zbor de azi. Am stat cuminte si nu am urcat in prostie. Oricum peste 200m e pe pilot automat, poti sa iei mana de pe statie secunde bune.
Eu sunt mai mandru de zborul nr. 2 in care l-am ridicat binisor de la 30m. Daca erau picioare insemna ca sunt chiar foarte tare. Orice fraier poate urca de la 200 la 400m, de la 20-30m e mult mai greu.
2012_10_10_EZG.gif (83.96K)
Number of downloads: 30
Dupa cum se vede am destule zboruri in care cobor instant.
Se vede si cat timp imi ia sa intind zgarciul intre doua lansari.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 October 2012 - 07:26 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#41
Postat 10 October 2012 - 09:48 PM
http://www.xcsoaring.com/glider.html
Cam asa merg baietii:
I consider "high" altitude to be anything 700 meters (2300 ft) and higher. Below that I am starting to think about the next thermal. Below 400 meters (1300 ft) I am starting to get seriously concerned and may be forced to take a weak thermal I dont really want because so much time can be wasted struggling in weak thermals.
http://www.rcgroups....30&postcount=31
Easy Glider are avantajul unei aripi destul de consistente deci vizibila (mai ales cand e vopsita inchis pe burta).
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#42
Postat 18 October 2012 - 09:43 PM
2012_10_18_EZG.gif (79.09K)
Number of downloads: 29
Mai pun un log interesant. Aici se vede cum se descarca bateria. Pana la 6.6V (3.3 pe celula) descarcarea e relativ constanta.
Dupa aceea tensiunea se prabuseste.
2012_10_18_EZG_1.gif (68.64K)
Number of downloads: 29
Dupa ce ajungi la 3.3V pe celula trebuie sa te intorci fuguta jos.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#43
Postat 18 October 2012 - 09:57 PM
La multicoptere suntem jos la 3.6V daca vrem sa aiba viata.
La FPV-ul ceva mai medium range, la 3.75V este coteala inapoi, si asta numai daca ai vant bun din spate, altfel chiar mai devreme.
#44
Postat 18 October 2012 - 11:08 PM
renatoa, la 18 October 2012 - 09:57 PM, a spus:
La multicoptere suntem jos la 3.6V daca vrem sa aiba viata.
La FPV-ul ceva mai medium range, la 3.75V este coteala inapoi, si asta numai daca ai vant bun din spate, altfel chiar mai devreme.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#45
Postat 15 April 2013 - 02:19 PM
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
#46
Postat 15 April 2013 - 07:55 PM
Inca una
Inca una
Fisiere atasate
-
SAM_0760.JPG (190.92K)
Number of downloads: 50 -
SAM_0761.JPG (154.87K)
Number of downloads: 49 -
SAM_0765.JPG (203.94K)
Number of downloads: 49
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
#47
Postat 15 April 2013 - 07:56 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/