are placerea sa va invite pe 26/27.05.2012 in Parcul Copilului Sector 4, unde se va desfasura evenimentul
"D r i f t K i n g".
Clasa de participare o sa fie numai 1/10 electric drift. Pentru fun si spectacol putem accepta cateva automodele termice, dar fara a le puncta in cadrul evenimentului. Concursul se va desfasura pe parcursul a doua zile, sambata 26 si duminica 27 mai 2012, orele de incepere fiind 10.00, bineinteles si in functie de numarul de participanti. Regulamentul (mai jos detaliat) va fi pus in aplicare de catre cei 3 arbitrii.
Momentan, pe accuweather, am vazut ca vor fi doua zile bune de concurs outdoor. Traseul de drift o sa fie amenajat la intrarea dinspre pista de offroad a MRT, incadrat cam in 10m / 13m. Traseul o sa fie cel din poza atasata.
Concursul este dotat cu premii, cupe, diplome, echipament sportiv si cu cateva surprize ce vor fi anuntate in timp util, furnizate Motosport Racing Team in colaborare cu .... (face parte din surpriza) .... si cu sponsorizari din partea:
- AutoRC,
- HPI Racing Romania,
- SPEED Rc,
- Rc Racing
-Multi Race
Din partea AutoRC o sa fie si un DJ si toata aparatura necesara sustinerii si promovarii evenimentului.
Va puteti inscrie la eveniment in cadrul acestui topic, si vom updata periodic informatia privind acest eveniment.
Va asteptam!!!
REGULAMENT RC DRIFT 2012 - 1/10
1.Generalităţi
Toţi participanţii au obligaţia să adopte un comportament şi un limbajresponsabil, fără să deranjeze sau să provoace daune celorlalţi participanţi,spectatori sau bunurilor acestora. Persoanelor aflate sub influenţa bauturilor alcoolice vor fi excluse din cadrul evenimentului. De asemenea orice persoana găsită că fură, avariază bunurile altor persoane sau sabotează alţi participanţi i se va interzice prezenţa la eveniment, si la orice alt eveniment organizat.
Este responsabilitatea fiecărui participant să respecte acest regulament pentru a putea menţine o atmosferă plăcută şi a evita degradarea reputaţiei organizatorului.
Luaţi în considerare că orice formă a sportului cu motor este periculoasă. Luati în calcul siguranţa dumneavoastră şi a celorlalţi participanţi.
Sub nicio formă, participanţii nu au voie să îşi porneasca staţiile decât încazul când se pregătesc să antreneze/concureze, iar participanţii care auevoluat înainte si au încheiat evoluţia, trebuie sa isi opreascatransmitatoarele.
Toate electronicele, incluzând lumini aditionale, sirene, etc. trebuie bineizolate pentru a nu pune in pericol siguranţa celorlalţi participanţi.
Taxa de participare pentru fiecare participant este de 50 ron. Limita deinscriere este 19.04.2012.
2. Regulile competiţei
Calificările
Când este randul dumneavoastră la calificări trebuie să vă luaţi automodeluldin parcarea special amenajata, să il duceţi la START, să il porniţi şi sămergeţi la centrul de comandă. Fiecare concurent va avea o tură de acomodare,după care vă veţi opri la START, moment în care va trebui să vă daţi acordul căsunteţi pregătit.
Veţi avea 3 ture punctate la dispoziţie, cumulând maxim 100 de puncte. Dupăterminarea celor 3 ture veţi primi punctajul de la juriu, final şiincontestabil.
3.Criteriile de punctare
Viteza
Este un aspect foarte important în calificări cat şi în finale, mai ales cândsunteţi în faţa oponentului. Viteza la intrarea în curbe determină punctajulpentru viteză, deoarece automodelul este într-un pericol mai mare şi maidificil de controlat. Viteza prea mică va fi depunctată.
Linia şi urmărirea apexului
Este cel mai urmărit aspect de către juriu. Se jurizeaza în funcţie de cât debine se încadrează participantul în curbă şi cum urmareşte apexul curbei. Maiexact pilotul trebuie să înceapă curba dinspre exterior, să atingă marginea dininterior a curbei, după care să iasă din nou pe exterior, maximizând astfellungimea driftului.In interiorul curbei se vor afla jaloanele "CLIPPINGPOINT" care pot oferi punctaj crescut in cazul in care "botul"masinii este foarte aproape,lucru semnalizat de oficiali
Pentru a evita depunctarea pilotul trebuie să menţină minim 2 roti pe pistă,orice “iesire in decor” fiind depunctată.
Unghiul driftului şi contrabracarea
Unghiul driftului unei maşini se combină din direcţia arătată de botulautomodelului şi direcţia în care se îndreaptă el. Întotdeauna se caută ununghi de 90° între acestea două, dar cu cât se depăşeste mai mult aceastăvaloare mai multe puncte vor fi caştigate. Unghiurile care depasesc 180° vor ficonsiderate rotire necontrolată, acestea nefiind depunctate, dar nici punctate.În punctarea unghiului de drift se va lua în calcul şi distanţa pe care sepăstreaza acest unghi fără a contrabraca (cu roţile drept în faţă). Acest lucruînseamnă că un unghi mai mic, menţinut pe toată lungimea driftului vă va aducemai multe puncte, decat scurtele escapade de supravirare. De asemenea, dacă sepierde prea multă viteza într-un drift datorită unghiurilor extreme obţinute nuse vor obţine atât de multe puncte.
Prezentarea
Pe lângă viteză, linie şi unghi, juriul mai ia în calcul şi prezenţa de drift.În cazul în care concurentul prezintă multă energie şi determinare în curbe, înloc să arate ezitare vor fi câştigate puncte adiţionale.
Punctarea
Juriul va lua în considerare toate aspectele prezentate mai sus. Fiecare turăeste punctată separat, acumulându-se un maxim de 100 de puncte în total dincele 3 ture. Cel mai bun rezultat va fi luat în considerare la calificări.Incazul in care concurentul nu va cumula peste 50 de puncte in nici o tura decalificare, acesta nu se va califica in finale, fiind descalificat. În cazulunei egalităţi la puncte, cel de-al doilea scor sau al treilea va fi luat înconsiderare. Vor promova primii (xx) participanţi.
4.Competiţia Tsuiso Battle
Este termenul Japonez pentru Twin Battle Drift.
Se va da între concurenţii calificaţi. Grila de start este data de punctajuldin calificari, astfel concurentul cu punctajul cel mai mare va intilniconcurentul cu punctajul cel mai mic. Înainte de fiecare rundă punctată,concurenţii vor avea la dispoziţie o rundă de acomodare. Vor exista câte douărunde punctate între doi concurenţi. În fiecare rundă vor fi punctaţiconcurenţii din urmă, aceştia schimbând locurile după prima rundă. La sfârşitulcelei de-a doua runde se va anunţa câştigătorul dintre cei doi, acestacalificându-se pentru următoarea finala.
În acest tip de concurs maşina din faţă se va numi maşina defensivă, iar ceadin spate maşina ofensivă.
Punctarea în cadrul concursului Tsuiso se va face la fel ca la calificări, înschimb vor apărea unele elemente noi.
La începutul fiecarei runde, juriul va acorda 10 punte fiecărui concurent, dupăcare vor adăuga şi vor scădea puncte în funcţie de ce se întâmplă pe parcursulcursei. Punctele pot varia între 0 si 7.
In cursa TWIN juriul v-a acorda un punctaj de maxim 10 puncte astfel :5-5, 6-4,7-3 conform regulamentului. La incheierea cursei TWIN juriul v-a declara castigator una din cele trei optiuni:
1. Driver “A” wins
2. Driver “B” wins
3. One more Time
Dacă un pilot pierde controlul maşinii se învârte, iese în decor, nemaiputandcontinua cursa sau cauzează oponentului aceste lucruri, acesta din urma vacâştiga runda cu 10-0.
Maşina ofensiva este masina din spate.
Aceasta va încerca să urmarească maşina din faţă apropiindu-se cât mai mult.Pilotul trebuie să demonstreze abilităţi mai bune decât concurentul său. Liniade drift nu este atât de importantă pe cât la calificări; se vor puncta maimult unghiul, viteza si apropierea faţă de oponent.
Daca maşina ofensivă nu poate ţine pasul cu maşina din faţă acest lucru va fiprivit ca abilitaţi inferioare faţă de oponent, lucru care se depunctează.Maşina ofensivă sub nicio formă nu are voie să lovească maşina concurentă,astfel încât să afecteze evoluţia acesteia, lucru care dacă se întâmplă duce lao altă depunctare. Depaşirea este permisă, chiar daca aceasta nu va beneficiade un punctaj ridicat. Ideea este de a urmari maşina defensivă îndeaproape(aripa din faţă a maşinii ofensive să fie cât mai apropiată de mânerul uşimaşinii defensive).
Maşina defensivă este maşina din faţă.
Dacă în timpul cursei există o depaşire şi maşinile işi schimba locurileacestea îşi vor schimba şi rolurile.
Maşina defensivă trebuie să păstreze linii cât mai bune şi o viteză cât maimare. Unghiul nu aduce foarte multe puncte, pe cât induce oponentul în eroareşi il face să greşească. Dacă maşina defensivă reuseşte să se distanţeze şi sădea dovadă de o bună tehnică, atunci va fi punctată mai mult. Deceleraţiilebruşte ale maşinii defensive, care pot afecta evoluţia maşinii ofensive peparcursul turei, vor fi penalizate.
Când un pilot pierde controlul maşinii, ducând la rotiri, ieşiri în decor sauafectează evoluţia adversarului, acesta este descalificat.
Este important să înţelegem că aspectele discutate în acest regulament prinvindpunctajele sunt aspecte generale şi sunt menite să educe concurenţii pentru aoferi un spectacol de calitate. Acestea nu garantează succesul şi nu ar trebuisă fie folosite pentru a compara rezultatele între competitori. Driftul, ca şipunctare este destul de subiectiv, de aceea arbitrii şi observatorii lor de pepista au decizia finală.
ORGANIZATORUL ISI REZERVA DREPTUL DE A EXCLUDE DIN COMPETITIE CONCURENTUL/II CARE NU RESPECTA PREZENTUL REGULAMENT!!!
ORGANIZATORUL ISI REZERVA DREPTUL DE A AMANA CONCURSUL IN CAZ DE VREME NEFAVORABILA.
(Orice alt user sau organizator de astfel de evenimente este liber sa foloseasca acest regulament fara a cere permisiunea cuiva sau a altcuiva, si fara a-si face probleme de incalcarea unor drepturi de autor.)
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 07 May 2012 - 09:40 AM