Modelism - RHC Forum: Drift King - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Drift King Concurs Motosport Racing Team

#1 Useril este offline   Club MRT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 141
  • Inregistrat: 12-March 12

Postat 03 May 2012 - 09:07 PM

Clubul Motosport Racing Team,
are placerea sa va invite pe 26/27.05.2012 in Parcul Copilului Sector 4, unde se va desfasura evenimentul
"D r i f t K i n g".

Clasa de participare o sa fie numai 1/10 electric drift. Pentru fun si spectacol putem accepta cateva automodele termice, dar fara a le puncta in cadrul evenimentului. Concursul se va desfasura pe parcursul a doua zile, sambata 26 si duminica 27 mai 2012, orele de incepere fiind 10.00, bineinteles si in functie de numarul de participanti. Regulamentul (mai jos detaliat) va fi pus in aplicare de catre cei 3 arbitrii.
Momentan, pe accuweather, am vazut ca vor fi doua zile bune de concurs outdoor. Traseul de drift o sa fie amenajat la intrarea dinspre pista de offroad a MRT, incadrat cam in 10m / 13m. Traseul o sa fie cel din poza atasata.

Concursul este dotat cu premii, cupe, diplome, echipament sportiv si cu cateva surprize ce vor fi anuntate in timp util, furnizate Motosport Racing Team in colaborare cu .... (face parte din surpriza) .... si cu sponsorizari din partea:
- AutoRC,
- HPI Racing Romania,
- SPEED Rc,
- Rc Racing
-Multi Race


Din partea AutoRC o sa fie si un DJ si toata aparatura necesara sustinerii si promovarii evenimentului.
Va puteti inscrie la eveniment in cadrul acestui topic, si vom updata periodic informatia privind acest eveniment.
Va asteptam!!!




REGULAMENT RC DRIFT 2012 - 1/10

1.Generalităţi

Toţi participanţii au obligaţia să adopte un comportament şi un limbajresponsabil, fără să deranjeze sau să provoace daune celorlalţi participanţi,spectatori sau bunurilor acestora. Persoanelor aflate sub influenţa bauturilor alcoolice vor fi excluse din cadrul evenimentului. De asemenea orice persoana găsită că fură, avariază bunurile altor persoane sau sabotează alţi participanţi i se va interzice prezenţa la eveniment, si la orice alt eveniment organizat.
Este responsabilitatea fiecărui participant să respecte acest regulament pentru a putea menţine o atmosferă plăcută şi a evita degradarea reputaţiei organizatorului.
Luaţi în considerare că orice formă a sportului cu motor este periculoasă. Luati în calcul siguranţa dumneavoastră şi a celorlalţi participanţi.
Sub nicio formă, participanţii nu au voie să îşi porneasca staţiile decât încazul când se pregătesc să antreneze/concureze, iar participanţii care auevoluat înainte si au încheiat evoluţia, trebuie sa isi opreascatransmitatoarele.
Toate electronicele, incluzând lumini aditionale, sirene, etc. trebuie bineizolate pentru a nu pune in pericol siguranţa celorlalţi participanţi.
Taxa de participare pentru fiecare participant este de 50 ron. Limita deinscriere este 19.04.2012.


2. Regulile competiţei

Calificările

Când este randul dumneavoastră la calificări trebuie să vă luaţi automodeluldin parcarea special amenajata, să il duceţi la START, să il porniţi şi sămergeţi la centrul de comandă. Fiecare concurent va avea o tură de acomodare,după care vă veţi opri la START, moment în care va trebui să vă daţi acordul căsunteţi pregătit.
Veţi avea 3 ture punctate la dispoziţie, cumulând maxim 100 de puncte. Dupăterminarea celor 3 ture veţi primi punctajul de la juriu, final şiincontestabil.

3.Criteriile de punctare

Viteza

Este un aspect foarte important în calificări cat şi în finale, mai ales cândsunteţi în faţa oponentului. Viteza la intrarea în curbe determină punctajulpentru viteză, deoarece automodelul este într-un pericol mai mare şi maidificil de controlat. Viteza prea mică va fi depunctată.

Linia şi urmărirea apexului

Este cel mai urmărit aspect de către juriu. Se jurizeaza în funcţie de cât debine se încadrează participantul în curbă şi cum urmareşte apexul curbei. Maiexact pilotul trebuie să înceapă curba dinspre exterior, să atingă marginea dininterior a curbei, după care să iasă din nou pe exterior, maximizând astfellungimea driftului.In interiorul curbei se vor afla jaloanele "CLIPPINGPOINT" care pot oferi punctaj crescut in cazul in care "botul"masinii este foarte aproape,lucru semnalizat de oficiali
Pentru a evita depunctarea pilotul trebuie să menţină minim 2 roti pe pistă,orice “iesire in decor” fiind depunctată.

Unghiul driftului şi contrabracarea

Unghiul driftului unei maşini se combină din direcţia arătată de botulautomodelului şi direcţia în care se îndreaptă el. Întotdeauna se caută ununghi de 90° între acestea două, dar cu cât se depăşeste mai mult aceastăvaloare mai multe puncte vor fi caştigate. Unghiurile care depasesc 180° vor ficonsiderate rotire necontrolată, acestea nefiind depunctate, dar nici punctate.În punctarea unghiului de drift se va lua în calcul şi distanţa pe care sepăstreaza acest unghi fără a contrabraca (cu roţile drept în faţă). Acest lucruînseamnă că un unghi mai mic, menţinut pe toată lungimea driftului vă va aducemai multe puncte, decat scurtele escapade de supravirare. De asemenea, dacă sepierde prea multă viteza într-un drift datorită unghiurilor extreme obţinute nuse vor obţine atât de multe puncte.

Prezentarea

Pe lângă viteză, linie şi unghi, juriul mai ia în calcul şi prezenţa de drift.În cazul în care concurentul prezintă multă energie şi determinare în curbe, înloc să arate ezitare vor fi câştigate puncte adiţionale.

Punctarea

Juriul va lua în considerare toate aspectele prezentate mai sus. Fiecare turăeste punctată separat, acumulându-se un maxim de 100 de puncte în total dincele 3 ture. Cel mai bun rezultat va fi luat în considerare la calificări.Incazul in care concurentul nu va cumula peste 50 de puncte in nici o tura decalificare, acesta nu se va califica in finale, fiind descalificat. În cazulunei egalităţi la puncte, cel de-al doilea scor sau al treilea va fi luat înconsiderare. Vor promova primii (xx) participanţi.

4.Competiţia Tsuiso Battle

Este termenul Japonez pentru Twin Battle Drift.

Se va da între concurenţii calificaţi. Grila de start este data de punctajuldin calificari, astfel concurentul cu punctajul cel mai mare va intilniconcurentul cu punctajul cel mai mic. Înainte de fiecare rundă punctată,concurenţii vor avea la dispoziţie o rundă de acomodare. Vor exista câte douărunde punctate între doi concurenţi. În fiecare rundă vor fi punctaţiconcurenţii din urmă, aceştia schimbând locurile după prima rundă. La sfârşitulcelei de-a doua runde se va anunţa câştigătorul dintre cei doi, acestacalificându-se pentru următoarea finala.
În acest tip de concurs maşina din faţă se va numi maşina defensivă, iar ceadin spate maşina ofensivă.
Punctarea în cadrul concursului Tsuiso se va face la fel ca la calificări, înschimb vor apărea unele elemente noi.
La începutul fiecarei runde, juriul va acorda 10 punte fiecărui concurent, dupăcare vor adăuga şi vor scădea puncte în funcţie de ce se întâmplă pe parcursulcursei. Punctele pot varia între 0 si 7.
In cursa TWIN juriul v-a acorda un punctaj de maxim 10 puncte astfel :5-5, 6-4,7-3 conform regulamentului. La incheierea cursei TWIN juriul v-a declara castigator una din cele trei optiuni:
1. Driver “A” wins
2. Driver “B” wins
3. One more Time
Dacă un pilot pierde controlul maşinii se învârte, iese în decor, nemaiputandcontinua cursa sau cauzează oponentului aceste lucruri, acesta din urma vacâştiga runda cu 10-0.

Maşina ofensiva este masina din spate.
Aceasta va încerca să urmarească maşina din faţă apropiindu-se cât mai mult.Pilotul trebuie să demonstreze abilităţi mai bune decât concurentul său. Liniade drift nu este atât de importantă pe cât la calificări; se vor puncta maimult unghiul, viteza si apropierea faţă de oponent.
Daca maşina ofensivă nu poate ţine pasul cu maşina din faţă acest lucru va fiprivit ca abilitaţi inferioare faţă de oponent, lucru care se depunctează.Maşina ofensivă sub nicio formă nu are voie să lovească maşina concurentă,astfel încât să afecteze evoluţia acesteia, lucru care dacă se întâmplă duce lao altă depunctare. Depaşirea este permisă, chiar daca aceasta nu va beneficiade un punctaj ridicat. Ideea este de a urmari maşina defensivă îndeaproape(aripa din faţă a maşinii ofensive să fie cât mai apropiată de mânerul uşimaşinii defensive).

Maşina defensivă este maşina din faţă.
Dacă în timpul cursei există o depaşire şi maşinile işi schimba locurileacestea îşi vor schimba şi rolurile.
Maşina defensivă trebuie să păstreze linii cât mai bune şi o viteză cât maimare. Unghiul nu aduce foarte multe puncte, pe cât induce oponentul în eroareşi il face să greşească. Dacă maşina defensivă reuseşte să se distanţeze şi sădea dovadă de o bună tehnică, atunci va fi punctată mai mult. Deceleraţiilebruşte ale maşinii defensive, care pot afecta evoluţia maşinii ofensive peparcursul turei, vor fi penalizate.
Când un pilot pierde controlul maşinii, ducând la rotiri, ieşiri în decor sauafectează evoluţia adversarului, acesta este descalificat.

Este important să înţelegem că aspectele discutate în acest regulament prinvindpunctajele sunt aspecte generale şi sunt menite să educe concurenţii pentru aoferi un spectacol de calitate. Acestea nu garantează succesul şi nu ar trebuisă fie folosite pentru a compara rezultatele între competitori. Driftul, ca şipunctare este destul de subiectiv, de aceea arbitrii şi observatorii lor de pepista au decizia finală.

ORGANIZATORUL ISI REZERVA DREPTUL DE A EXCLUDE DIN COMPETITIE CONCURENTUL/II CARE NU RESPECTA PREZENTUL REGULAMENT!!!
ORGANIZATORUL ISI REZERVA DREPTUL DE A AMANA CONCURSUL IN CAZ DE VREME NEFAVORABILA.


(Orice alt user sau organizator de astfel de evenimente este liber sa foloseasca acest regulament fara a cere permisiunea cuiva sau a altcuiva, si fara a-si face probleme de incalcarea unor drepturi de autor.)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: drift track MRT II.JPG

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 07 May 2012 - 09:40 AM

0

#2 Useril este offline   Club MRT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 141
  • Inregistrat: 12-March 12

Postat 03 May 2012 - 09:12 PM

Inscrieri 1/10:

Nume, masina, motor, caroserie, roti

1.
2.
3.
0

#3 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 04 May 2012 - 12:09 PM

1. Tutui Constantin -Yokomo/13,5 T/Nissan GTR/4 roti...hpi pentru asfalt :clapping:
2.
3.
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#4 Useril este offline   obbamaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 24-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Drift Rc

Postat 15 May 2012 - 09:58 PM

Vezi postareageicsu, la 04 May 2012 - 12:09 PM, a spus:

1. Tutui Constantin -Yokomo/13,5 T/Nissan GTR/4 roti...hpi pentru asfalt :(
2. Pancu Valentin - Hpi Sprint/ 10,5/Nissan 350Z/ roti... Fastrax sau ceva mai aderent
3.

Latraxx Teton
HPI Dash
0

#5 Useril este offline   obbamaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 24-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Drift Rc

Postat 15 May 2012 - 09:59 PM

1. Tutui Constantin -Yokomo/13,5 T/Nissan GTR/4 roti...hpi pentru asfalt :(
2. Pancu Valentin - Hpi Sprint/ 10,5/Nissan 350Z/ roti... Fastrax sau ceva mai aderent
3.
Latraxx Teton
HPI Dash
0

#6 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2012 - 08:49 AM

Vezi postareaobbamaa, la 15 May 2012 - 09:59 PM, a spus:

1. Tutui Constantin -Yokomo/13,5 T/Nissan GTR/4 roti...hpi pentru asfalt 8)
2. Pancu Valentin - Hpi Sprint/ 10,5/Nissan 350Z/ roti... Fastrax sau ceva mai aderent
3. Romanenco Vlad - Schumacher Mi4Lp /10.5 sau 13.5/ Levin sau 350Z/ T-Drift sau mai vad eu :drinks:! Felicitari ptr idee!
4.

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 16 May 2012 - 08:50 AM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#7 Useril este offline   obbamaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 24-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Drift Rc

Postat 22 May 2012 - 04:25 PM

nu se mai spune nimic pe aici,nu se mai inscrie nimeni?
Latraxx Teton
HPI Dash
0

#8 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 22 May 2012 - 07:55 PM

Pai, sa mai spunem ca:
- cel pe care vroiam sa il invitam in mod special, Razvan Fratianu, nu mai poate veni intrucat are si el etapa de drift in Suceava in acelasi timp cu evenimentul nostru ( pentru cei care nu il stiu, este printre top 3 ai romaniei la Drift 1/1);
- pe langa premiile acordate de noi, Motosport Racing Team, si pe langa cele acordate de catre sponsori, Campionul competitiei si King of drift al nostru are asigurata o reprezentatie de drift real in Bucuresti alaturi de Razvan LKN Fratianu, la urmatoarea competitie de drift 1/1;
- traseul si mantinelele vor fi amplasate in dimineata zilei de sambata, iar DJ-ul va fi pus la dispozitie de Autorc impreuna cu aparatura necesara;
- este surprinzator ca nu sunt multi participanti, desi de data asta avem cupe, diplome, materiale promotionale si premii in materiale de concurs si piese si accesorii de automodelism...

Si am mai putea spune multe, insa cel mai important lucru de spus este ca la cum arata la ora actuala lista de piloti inscrisi, vom defila cu 3 piloti, sau mai rau se poate sa nu se mai tina evenimentul!!!
Oricum, inca va asteptam!
0

#9 Useril este offline   radufirstro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 93
  • Inregistrat: 29-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2012 - 10:04 PM

Daca se anunta vreme fara ploi ma bag si eu :mellow:
0

#10 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 24 May 2012 - 06:50 PM

Pai speram sa fie destui inscrisi incat sa tinem un concurs cel putin asa cum ne-am imaginat noi la denumirea acestui eveniment.
Vreme fara pic de ploaie se anunta duminica, insa la cum prognozeaza proteveul azi la ora 19.30 se para ca nu va fi un weekend uscat, si ca atare ne vedem nevoiti sa AMANAM evenimentul si din cauza de vreme dar si din lipsa de interes a posibililor participanti.
Asadar, cu parere de rau ne cerem scuze fata de cei care s-au inscris, si promitem ca vom anunta din timp data la care vom tine evenimentul, bineinteles luand in calcul si celelalte concursuri din campionatul national cat si cele particulare organizate de alte entitati.
0

#11 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 24 May 2012 - 08:00 PM

Perfect pentru ca nu puteam sa ajung.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#12 Useril este offline   Demitry 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 328
  • Inregistrat: 26-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti s6
  • Interests:tot ce se misca....cu talent..

    "ride it or leave it"

Postat 08 June 2012 - 08:23 PM

Pai sa pornim motoarele atunci...
0

#13 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 11 June 2012 - 05:07 PM

Pai sigur ca da... bruuum bruuuuummmm!!!!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro