L-am cumparat gata facut si abia acum mi-am facut curajul sa il zbor. Oricum la lansare imi tremurau genunchii si am fost la un pas sa renunt. Parea ca motorul nu tragea suficient.
L-am zburat si senzatia e fantastica. Intre el si o spuma (sau o balsa) e diferenta ca intre un heli de 50g si unul de 5kg. Amandoua zboara si fac de toate dar sunt din alte universuri.
M-am pregatit un an dar in ziua cea mare tot nu au mers lucrurile snur. Am descoperit ca bateria luate special de 3s 3600mah are o celula moarta, nu am gasit imbusul sa strang suruburile care tin planul central, statia era programata doar partial, etc.
Inbusul era cu celelalte chei dar nu l-am vazut de emotie, am pus un pak de 2200 de la HK450, statia am programat-o pe camp si a fost OK. Nu am facut decat un singur zbor sa vad ca merge. Dupa ce cumpar inca o baterie o sa il zbor din nou.
Cateva poze:
IMG_4192.jpg (192.85K)
Number of downloads: 203 IMG_4190.jpg (204.23K)
Number of downloads: 203 IMG_4188.jpg (200.65K)
Number of downloads: 211 IMG_4185.jpg (187.07K)
Number of downloads: 211 IMG_4184.jpg (178.29K)
Number of downloads: 214
modelul este echipat cu:
- servo Hitec 82MG
- motor MVVS 5.6/960 Redliner si elice 14x8
- regulator Thunder Tiger de 75A si UBEC separat de 3A
- receptor JR921 (cu satelit orange)
Modelul este conceput acum multi ani, a fost gandit pentru pakuri NiCd dar merg foate bine pakuri lungi si inguste de 2650-3600 mah, 3s. Cu elicea asta motorul trage vreo 50A, 500W.
Valenta este o firma ceheasca foarte tare cu multa traditie in spate. Modelele au preturi relativ mici si sunt in general scale si sport, mai putin competitie.
http://www.valentamodel.cz/06a.htm
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 23 April 2012 - 02:55 PM