Blade 130X Hello Blade, by by Walkera
#181
Postat 12 August 2013 - 08:33 PM
unde naiba aud astia 2 beepuri dupa cele 3 ....sunt 3 beep uri la initializare si dupa aia inca 3,
#183
Postat 13 August 2013 - 03:37 PM
Am facut repede programul, sper sa nu fi uitat ceva. La prima proba totul pare in regula.
Intrebare pentru posesori, motorul se incinge tare, are ceva oare daca lipo atinge ?
Ies sa dau cateva packuri cat dorm copiii :-)
http://img14.imageshack.us/img14/4250/cnwc.jpg
#184
Postat 13 August 2013 - 04:39 PM
http://imageshack.us/a/img850/8145/bee5.jpg
http://imageshack.us/a/img27/6336/h667.jpg
Impresii:
E altceva fata de MCPX BL. Zboara exact, foarte ascultator. Coada e din alta poveste, ma incanta.
Flip, rol strans si nu larg ca la MPCX. In spatiul destul de mic am dat cateva flipuri, roll si ceva ture inverted.
Abia astept sa ii rezerv niste timp.
Semn de intrebare:
Am ceva care ma linisteste insa.
Incepand cu al doilea pack, aud un carait, parca ar fi un gearing incorect, sau ceva care freaca, sau un rulment stricat, in flight mode normal se mai intrerupe, in Idle up e continuu, si e chiar suparator, se aude mai tare decat motorul. Am aruncat o privire peste gears, pare totul ok, sa dau cu ceva unsoare pe ele?
Torque tube are doar o jumatate de mm joc pe axa lui.
Nici un joc in head, nimic nu pare sa atinga partile in miscare.
Idei inainte de a ma apuca sa desfac ceva, sau ii dau inainte :-) ?
#185
Postat 13 August 2013 - 05:05 PM
Cica ar freca tubul pe interiorul cozii, sunt destule care fac asa.
A mai intampinat cineva aceeasi problema? Ii dau cu ulei pe interior sau il trimit la schimb?
Aceasta postare a fost editata de Primus: 13 August 2013 - 05:07 PM
#186
Postat 13 August 2013 - 05:19 PM
http://www.youtube.c...d&v=v4gLMnplWzc
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 13 August 2013 - 05:33 PM
#187
Postat 13 August 2013 - 05:36 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 13 August 2013 - 05:36 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#188
Postat 13 August 2013 - 05:48 PM
Bine ca am pastrat ambalajul.
PS: OFF zi cum ai facut cu link-ul ala; l-am copiat direct si n-a mers
Aceasta postare a fost editata de Primus: 13 August 2013 - 05:51 PM
#189
Postat 13 August 2013 - 06:44 PM
www.youtube.com/watch?v=a3K-gQtKGOY
cand il bagi cu Insert Media; asta e tot.
Primus, la 13 August 2013 - 05:48 PM, a spus:
PS: OFF zi cum ai facut cu link-ul ala; l-am copiat direct si n-a mers
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#190
Postat 13 August 2013 - 08:11 PM
"Hello again,
Thanks for the answer, but I believe that you've didn't read quite through the whole email. I've stated that he tried even on an original Spektrum DX6i transmiter, programmed already for another 130X, with the same results. Heli stops his motor at quarter throtle stick.
Thanks again,
Alex"
...si ce au raspuns:
"Hello Alex,
we don´t have any manuals to reset the programming of the 130X.
Please contact your local dealer for support? Maybe you can bind it with another radio to check this issue.
mit freundlichen Grüßen / best regards
Horizon Hobby GmbH
Thomas Bundt
Technischer Service"
Si mai tare...eh? :clapping:
#191
Postat 13 August 2013 - 09:32 PM
am mai sapat si am reusit asta:
cand pui bateria face 3 beep-uri ce trebuie sa faci este sa ridici throttle pana la mijloc +-5% max, chiar imediat dupa primul beep
intre 45% si 55% altfel nu se initializeaza meniul esc. se aude un cantecel altfel decat la initializarea cu statia.
cursa throttle are trei pozitii in care esc iti da raspuns de fiecare data cu alta melodioara 100% 50% 0%, dupa care iese din programare
In rest nimic si dupa vreo 2 ore de miscat stikurile in toate pozitile posibile si imposibile chiar, nu am gasit vreo alta setare....... iar simptomele sunt la fel motorul moare dupa 1 sec.
Ms Primus, intr-adevar este cel mai mic pret la 3 in 1 , dar prefer sa o iau din tara ca sa am o garantie si o inlocuire rapida daca vor mai fi probleme.
Aceasta postare a fost editata de XanderX: 13 August 2013 - 09:33 PM
#193
Postat 14 August 2013 - 10:46 AM
Citeaza
N-ai de ce, sper sa poti avea placa cea noua cat mai curand.
Revin la zgomotul de "rasnita" de la al meu. Dupa un schimb de mailuri cu magazinul online, inainte de a-l returna la ei, m-au rugat sa incerc sa refac gearing-ul si sa pun un pic de vaselina siliconica pe torque tube. Mi-a luat 10 minute cu totul aseara.
Am dat de dimineata un hover in IU2 in garaj, pare ca s-a dus http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
Dupa masa fac un test complet afara sa vad daca am scapat asa de usor. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
#194
Postat 14 August 2013 - 05:09 PM
Un pic de vaselina siliconica pe torque si o remontare cu atentie a pinioanelor din coada, a facut minuni.
Am dat vreo 6 packuri in dupa masa asta si merge ca "uns". http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
M-am uitat pe HK la packurile alea de 450. As fi preferat unele cu conectori "clasici" de echilibrare separati sa nu bricolez.
Astia de 300Mah dau 4 minute bune, dar se inmoaie imediat dupa.
O poza inaite de testul de azi.
http://img818.imageshack.us/img818/1272/vr3g.jpg
Aceasta postare a fost editata de Primus: 14 August 2013 - 05:10 PM
#195
Postat 14 August 2013 - 08:15 PM
Ma intorc de afara cu vesti bune.
Un pic de vaselina siliconica pe torque si o remontare cu atentie a pinioanelor din coada, a facut minuni.
BRAVO Primus, intradevar incredibil vaselina siliconica pe torq , incredibil, poolup ca si pe trex 450 , fara nici o vibratie sesizabila,inainte facea urat la o anumita turatie si un sunet ciudat , acuma lin de tot MS
#196
Postat 14 August 2013 - 08:33 PM
DanB, la 13 August 2013 - 10:56 PM, a spus:
nu am nici cea mai vaga idee, pe birou era heli fara pale , multiple teste pe telecomanda de cacao turnigy, setari de noob, o poveste lunga si trista :),
cu alte cuvinte pe canalul 6 se pune pitch, se pune doar throttle-ul, iar eu puneam toate trei ail ele thr crezand ca asa trebuie , dupa care incercam sa mixez pe canalul 2 si 3 iara toate ca sa compensez erorile de pe canalul 6, da stiu suna incredibil de cretin, dar pe 450 merge , ca zboara infect da, acuma stiu am sa setez si 450 asa ca la carte, pffff nu am cuvinte , tot ce am invatat la setari a fost pe pielea mea si pe buzunarul meu.
Mai tin minte nu demult ies mandru pe camp cu 450 cu setarile aferente :) pe telecomanda , si rog pe Seba NEN77 sa faca reglajele fine , si poc heli pica in coada, saracu Seba sa simtit vinovat, dar problema era cu starile mele cretine :) toate mixurile mele pretioase nu s-au inteles cu ale lui Seba:))
Am sa fac un filmulet inainte sa le sterg pt cine vrea sa zboare heli extrem de instabil 8)
#197
Postat 28 August 2013 - 08:21 PM
Fantastic, am dat 5 packuri la sfarsitul zile. Zburat inverted si backwards in toate directiile, foarte bun de exersat, chiar pe un vantisor in rafale.
A luat trei crashuri, e teapan micutul nici un damage. Secretul e sa-l zbori peste iarba un pic mai inalta, care te fereste de socuri dure.
Tre' sa mai iau niste packuri, dupa 5 abia ma incalzesc, si sunt lenes sa mai reincarc, in ultima vreme nu mai car chargerul dupa mine.
Cele doua heli Blade de azi sunt accesorii de masina, stau in portbagaj tot timpul, de cate ori am un ragaz ma presc si dau un zbor http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.
Si azi a zburat iar 130X.
Fantastic, am dat 5 packuri la sfarsitul zile. Zburat inverted si backwards in toate directiile, foarte bun de exersat, chiar pe un vantisor in rafale.
A luat trei crashuri, e teapan micutul nici un damage. Secretul e sa-l zbori peste iarba un pic mai inalta, care te fereste de socuri dure.
Tre' sa mai iau niste packuri, dupa 5 abia ma incalzesc, si sunt lenes sa mai reincarc, in ultima vreme nu mai car chargerul dupa mine.
Cele doua heli Blade de azi sunt accesorii de masina, stau in portbagaj tot timpul, de cate ori am un ragaz ma presc si dau un zbor http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.
#198
Postat 16 September 2013 - 07:05 PM
Al meu a iesit un pic la soare azi, pe drum spre casa am dat 6 pacuri repede.
A luat o data contact cu iarba zdravan si totusi fara daune.
Cred ca e al saselea crash pe iarba daca nu ma insel, fara sa aiba ceva. Il gasesc mai rezistent ca MCPX-ul pe care l-a si depasit la numar de zboruri.
Fiindca s-a comportat exemplar, a primit niste packuri noi noute:
http://img849.imageshack.us/img849/8453/uz4t.jpg
#199
Postat 16 September 2013 - 08:56 PM
Primus ,as vrea sa te intreb de ce in timpul unui circuit de ex,..are momente cand se "scutura" cu toate ca sunt in idle up ,iar curba de throtel este 100-100-100..?!
Aceasta postare a fost editata de florin_953: 16 September 2013 - 08:56 PM
#200
Postat 17 September 2013 - 01:30 AM
Cand spui ca se scutura, trepideaza frame-ul sau ai doar wag pe coada?
In caz de tremurici de frame arunca-ti o privire pe pinioane sa nu fie deja vreun dinte dus, sau palele sa nu fie prea stranse.
Al meu dupa atatea trante, vad ca nu are nici un frison http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
Spor la zbor !
#201
Postat 17 September 2013 - 03:42 PM
Aceasta postare a fost editata de florin_953: 17 September 2013 - 03:44 PM
#202
Postat 17 September 2013 - 04:04 PM
E destul de intalnit fenomenul, cand boom-ul este impins la maxim in frame, acesta forteaza in gear B si il impinge prea mult "sub" gear A. Acest lucru poate genera vibratii urate.
Al meu a mai luat o tranta zdravana azi, din low inverted in IU2 dar am fost rapid cu TH. Fara daune http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
La pranz am incercat noile packuri, se simt la turatie, e mai nervos, iar la patru minute nu e bleg cand il aduci jos.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 17 September 2013 - 04:09 PM
#203
Postat 17 September 2013 - 07:00 PM
Am facut acest lucru si cu toate ca modelul nu mai este asa de responsiv pe pitch !(swashplate-ul urca mai greu deoarece este frecarea mai mare) ,am scapat de vibratii si alte miscari anormale !
Dar inexplicabil si fara sa-l cresuiesc ,dupa doua pakuri sau barbirit dinti la tail gear. Pur si simplu scapa. si nu mai angreneaza torq-ul
Am scapat de una si am dat de alta .. !
Voi face primul upgrade - voi cumpara piesa compromisa din metal.
Aceasta postare a fost editata de florin_953: 17 September 2013 - 07:02 PM
#204
Postat 22 September 2013 - 11:36 PM
Transportul de la horizonhobby US în .ro e dement de scump, încercăm și la UK poate avem mai mult noroc...Mda, noroc pe dracu', trebuie să văd de cine mă lipesc să-mi facă o comandă când se duce în State.
Aceasta postare a fost editata de ave: 22 September 2013 - 11:39 PM
#205
Postat 23 September 2013 - 06:38 AM
Transport ieftin (moca) in ro au amainhobby. Altfel fast-lad.uk, midland helicopters.uk si heliguy uk.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#208
Postat 23 September 2013 - 10:47 AM
Costa 2 lire ,iar transportul.. mai putin .
Eu cu 36 de ron am cumparat doua ,cu tot cu transport
Aceasta postare a fost editata de florin_953: 23 September 2013 - 10:48 AM
#209
Postat 23 September 2013 - 03:17 PM
Apropo, a văzut cineva tot angrenajul anterior din metal? Că eu n-am găsit decât bevel-ul plus perechea de pinioane de pe coadă...
#210
Postat 23 September 2013 - 04:55 PM
Aceasta postare a fost editata de florin_953: 23 September 2013 - 04:57 PM