Modelism - RHC Forum: Blade 130X - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

Blade 130X Hello Blade, by by Walkera

#121 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2013 - 10:01 PM

Vezi postareastiganas, la 15 April 2013 - 09:16 PM, a spus:

SoloPro e 165 USD cu tot cu transport:
http://www.miracle-m...roducts_id=8029

e un topic luuung pe rcgroups:

http://www.rcgroups....d.php?t=1453101

sunt clipuri o gramada:



cumpara si scrie un review.


Aici e doar 110, plus transport, varianta BNF. L-am dat doar ca exemplu, nu mi-am pus inca problema la modul serios sa-l cumpar, pe acesta sau pe altul. Abia am reusit sa tin 100D-ul in aer mai ca lumea. Dar voi citi tot cand va fi cazul. Si nu m-ar mira sa aleg 130-ul, daca vad ca restul sunt praf. Cat despre review, nu cred ca sunt in masura sa scriu ceva. Cum v-am spus, sunt incepator. Si ca sa ma apuc sa dau lectii ar fi mai mult decat aiurea. Discutia am purtat-o la modul teoretic: ceva de marca, scump, dar nu foarte bun versus mai_mult_sau_mai_putin_no-name, dar mai OK la pret si poate nu foarte prost

PS Tine cont ca vorbesti cu unul dus cu capul, care a trimis inapoi CEO-ului de la Nokia minunea de telefon numita N8, impreuna cu o scrisoare de dragoste in care, pe scurt, i-am zis, foarte politicos de altfel, sa si-l bage in fund. Adica sunt genul de om care nu suporta sa-si bata nimeni joc de el. Indiferent ca te cheama Risto Siilasmaa sau John Doe. Dar inca o data, e foarte posibil ca 130 sa fie cel mai bun, cu toate lipsurile lui. Nu sunt in masura sa stabilesc eu asta

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 15 April 2013 - 10:03 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#122 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 15 April 2013 - 10:19 PM

Vezi postareaTzicul, la 15 April 2013 - 10:01 PM, a spus:

. Dar inca o data, e foarte posibil ca 130 sa fie cel mai bun, cu toate lipsurile lui. Nu sunt in masura sa stabilesc eu asta


E o porcarie scumpa dar din pacate e cel mai bun din clasa. O sa te puna la multa munca si cheltuiala dar nu sunt alte variante. Un servo e 17 euro pentru 130X, pentru Trex 450 e 21 de euro si e un servo adevarat nu chestia aia cu matzele pe afara de la 130X. Totul e stupid de scump cand vine vorba de piese de schimb si calitatea e indoielnica (suruburi care nu prind, gauri pentru suruburi crapate din fabrica etc). Partea buna e ca o sa inveti mecanica pe 130X de nevoie cat sa-ti foloseasca pentru tot restul vietii. Cand zboara e super dar cum spuneam si mai sus nu prea zboara, si se mai si incinge de risti sa te arzi in motorul ala anemic. Eu m-am repezit si am luat destule piese de schimb sa-mi ajunga pentru 2 sezoane + 6 baterii asa ca nu renunt la el si o sa-l zbor de o sa-i sara mucii pana o sa consider ca nu mai are ce sa ma invete. Dupa aia vad eu ce fac cu el. =@
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#123 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 16 April 2013 - 07:53 AM

N-am ajuns pina la 130x si sincer nu-mi permit sa bag o caruta (pentru mine) de bani intr-o chestie care poate zboara poate nu

Am avut la inceput un mcx2 la care tijele de la servo frecau in canopie; dupa aia suportii de canopie nu o tineau in pozitie si ajungea canopia calare pe main gear. Gyro avea deriva odata cu scaderea tensiunii. In fata nu mergea drept, trebuia sa compensezi sau sa iei dx6i si sa faci mix.

Dupa aia am strins bani si am pus de-un msrx. A venit din start cu link-urile reglare amboulea. Dupa care am constatat ca implementarea de as3x pe modelul asta e proasta (in timp ce tii rudder decupleaza attitude hold si esti pe cont propriu). Dupa care un motor de servo defect a ars placa electronica. Cum placa costa mai bine de jumate de heli, am reusit cumva sa o repar singur (nu vrei sa stii ce chirurgie trebe facuta cind e ars inclusiv cablajul). Servo cu greu dar am gasit ceva potrivit (la momentul ala nu se vindea servo separat, trebuia sa cumperi toata electronica). Garantie? Pai, stii, trimite-l tu in anglia _pentru constatare_. Da sigur sint nebun, imi ziceti dupa aia ca n-aveti chef sa-l faceti si platesc si transport si placa si reparatie.

In final m-am saturat de toate astea si am trecut la auto. Mult mai bine.

De ce e comparatia fortata? Un telefon de 150 de euro nu merge bine scos din cutie? Orice alt aparat de banii astia trebe intii cirpit? Ce e frate asa de special in modelism ca ne bagam picioarele in calitate si e normal, ba chiar le luam apararea la producatori, ca sa le fie clar ca si pe viitor pot sa faca chestia asta.

Parerea mea, noi utilizatorii ar trebui sa le transmitem un mesaj la alde hh, da nene super misto scula dar daca nu faceti ceva cu qc-ul ne suparam.

Aceasta postare a fost editata de DanB: 16 April 2013 - 07:55 AM

USER BANNED BY ADMIN
0

#124 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 16 April 2013 - 08:25 AM

Vezi postareaDanB, la 16 April 2013 - 07:53 AM, a spus:



In final m-am saturat de toate astea si am trecut la auto. Mult mai bine.




Si eu am luat un Slash Platinum si e belea! Foarte placut sa te joci cu el si e construit ca un tanc. Traxxas face lucrurile asa cum trebuie si totul e gandit pentru durabilitate. Mare diferenta!
Astea fiind spuse... sa cureti un Slash e munca serioasa, iar coroziunea care ataca toate partile de metal e suparatoare dar nimic nu e prost gandit sau de proasta calitate. As vrea ca Blade sa se ridice macar la 50% din nivelul calitativ de la Traxxas. Pentru cei care cred ca e mai usor sa faci o masina decat un heli trebuie sa stiti ca din punct de vedere mecanic (suspensie, diferentiale, transmisie 4x4 etc) complexitatea e mai mare la masini.
Totusi pentru mine heli e ce-mi place cel mai tare asa ca 130-ul va primi un servo nou si poate ca noua mea lipsa de respect fata de el ma va face sa-l zbor mai putin stresat si mai dezinvolt.

Aceasta postare a fost editata de qntt: 16 April 2013 - 08:26 AM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#125 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 April 2013 - 09:25 PM

Azi 130-ul meu a vazut pentru prima oara iarba de pe camp.
A zbuarat bine din prima fara sa fiu nevoit sa intervin cu ceva,coada a tinut bine si nu sa mai bazait stanga-dreapta cum a facut cand l-am probtat in casa.
Si unitatea sa intializat de fiecare data.
Deocamdata sunt multumit de el.
Am vazut ca sunt multe polemici legate de Blade.Pentru mine 130-ul este al 3-lea Blade.Am avut Blade Msr,Blade Mcpx si toate au fost foarte ok.
Msr-ul il mai am si acum,si dupa aproape 3 ani am schimbat motorul de coada ca electronica si nu vreau sa il vand, ca iarna este foarte bun sa-l invart prin sufragerie.
Eu sunt multumit de Blade,si sper ca si 130-ul sa nu imi faca probleme.
0

#126 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 24 April 2013 - 03:38 PM

Servo nou langa servo vechi pentru cei care vor sa vada diferenta de amplasare a pieselor. Nu s-a schimbat indicativul sau codul piesei asa ca e greu la cumparare sa fii sigur ce cumperi (varianta noua sau cea veche).

http://farm9.staticflickr.com/8531/8677192489_d451f3deaf_h.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#127 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 24 April 2013 - 03:49 PM

http://farm9.staticflickr.com/8113/8677228123_cd16e7771b_b.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#128 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 April 2013 - 06:19 PM

Modelul nou de servo este mai bun decat cel vechi?
0

#129 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 24 April 2013 - 06:30 PM

Vezi postareanomad, la 24 April 2013 - 06:19 PM, a spus:

Modelul nou de servo este mai bun decat cel vechi?


Din cate stiu eu nu, dar ramane de vazut in utilizare daca tine mai mult. Singura modificare pare sa fie rearanjarea pieselor electronice in asa fel incat "b gear" sa nu mai frece pe MOSFET. O sa vedem...
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#130 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 April 2013 - 07:58 PM

Multam de poze, cum la mine nu freaca nu am de ce sa ma agit deocamdata. Si motorul de pe servo e neschimbat ? Ca motorul era cel care ceda.
0

#131 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 24 April 2013 - 08:59 PM

Vezi postareastiganas, la 24 April 2013 - 07:58 PM, a spus:

Multam de poze, cum la mine nu freaca nu am de ce sa ma agit deocamdata. Si motorul de pe servo e neschimbat ? Ca motorul era cel care ceda.


Foarte greu de spus categoric dar daca ne bazam doar pe aspectul exterior cred ca e acelasi.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#132 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 24 April 2013 - 09:17 PM

Da... L-am masurat cu sublerul pe toate partile si sunt identice la exterior, firele de contact au aceleasi culori, iar capacul motorului are aceleasi marcaje. Daca au schimbat ceva la interior asta nu stiu. O diferenta ar fi faptul ca lipiturile firelor de la motor pe placa de baza sunt protejate cu faimoasa mazga alba pe varianta noua iar pe cea veche sunt expuse. Pentru cei care spera la o crestere calitativa (inclusiv eu) pot sa spun ca lipiturile pe varianta noua sunt mai neglijente si ca am gasit un servo nou cu pinionul impins pana in carcasa motorului (freca). Nu sunt semne bune dar hai sa speram.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#133 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 April 2013 - 09:38 PM

Din ce am citit pe diferite forumuri de afara,cel mai des cedeaza servo de coada Din fericire acest servo se poate inlocui cu succes si cu rezultate net superioate
cu servo ultramicro Eflite DS35,sau cu varianta mai ieftina Hk5330.

Aceasta postare a fost editata de nomad: 24 April 2013 - 09:40 PM

0

#134 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 24 April 2013 - 10:11 PM

Vezi postareanomad, la 24 April 2013 - 09:38 PM, a spus:

Din ce am citit pe diferite forumuri de afara,cel mai des cedeaza servo de coada Din fericire acest servo se poate inlocui cu succes si cu rezultate net superioate
cu servo ultramicro Eflite DS35,sau cu varianta mai ieftina Hk5330.


Eu cred ca cedeaza din cauza celebrelor vibratii de pe coada care se transmit pana in servo si care trebuie corectate (de catre servo) la greu. Un servo mai puternic va face fata mai bine misiunii dar asta nu rezolva problema fundamentala a cozii care este jocul inacceptabil al rulmentilor. Un servo mai mare va schimba putin si CG-ul chestie care in final va face motorul principal sa lucreze mai mult. Motorul principal si asa e cam slabut... Greu de gasit solutii perfecte. Rulmenti mai buni ar fi o varianta ideala din punctul meu de vedere, rulmenti pe care i-am cumparat deja dar lehamitea fata de 130 si o raceala crunta ma impiedica momentan sa ma bag la lucrarea asta.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#135 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 April 2013 - 07:07 AM

De rulmenti de pe coada nu am auzit nimic negativ ,deocamdata.Iar in privinta CG-ului m-a indoiesc ca vor fi probleme doarece servoul original are 2,9g, iar servo DS35 are3,5g.
Diferenta de 0,6g sunt sigur ca nu influenteaza cu nimic CG-ul.
Se pare ca ai avut ghinionul sa nimeresti un model cu probleme.
Asa mi-a adus cineva un Mcpx nou nout care era foarte nereusit.Motorul dupa 30sec de zbor pierdea putere,statia(ca era rtf) mergea bine numai cand voia ea ,si multe alte ciudatenii care nu are rost sa le mai expun.
Bafta la reparatii si insanatosire grabnica.

Aceasta postare a fost editata de nomad: 25 April 2013 - 07:09 AM

0

#136 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 April 2013 - 07:57 PM

Un zbor in circuit cu Blade 130X pe un vant destul de puternic.
Din pacate s-a terminat bateria la telefon si nu sa inregistrat tot zborul.E un heli care mie imi place foarte mult cum zboara.

http://www.youtube.c...d&v=kyp0lwpJ9Qc
0

#137 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 28 April 2013 - 08:53 PM

Vezi postareanomad, la 28 April 2013 - 07:57 PM, a spus:

Un zbor in circuit cu Blade 130X pe un vant destul de puternic.
Din pacate s-a terminat bateria la telefon si nu sa inregistrat tot zborul.E un heli care mie imi place foarte mult cum zboara.

http://www.youtube.c...d&v=kyp0lwpJ9Qc


Ai un stil de zbor foarte bland cu mecanica asa ca 130-ul o sa te tina fara probleme daca nu te apuci de figuri mai solicitante. Ma bucur ca iti place si ca te distrezi cu el. Pentru mine Nano indeplineste rolul asta pentru moment ,imi ofera maximum de satisfactie si are parte de cele mai multe zboruri (cam 8 pe zi). Distractie placuta ca asta e important!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#138 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 13 May 2013 - 09:00 PM

Deci după cam un an de pauză de zburat (m-am dat tare pe airsoft așa că avionul mai puțin), mi s-a pus pata și întrucât drumul până la câmp e lung și de asemenea e enervant să tot asamblezi la avion, mi-am comandat și eu azi un ventilator d-ăsta. Joi sau vineri ajunge, mai am de recuperat stația de la nașu' (Ploiești) și mă pun pe zburat. Primul heli... heh. Vedem ce-o fi.

Tot la Kitilizburg se zboară? Cum mai e drumul de acces?

Până una-alta, urați-mi bun venit între ventilatoriști; poate mă reapuc și de avioane, totul e de timp.
Ave
0

#139 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 May 2013 - 09:29 PM

La Chitila se zboara cat cuprinde. Drumul de acces si locul e acelasi

http://www.rhcforum....post__p__654856

Iarba e mare, numai buna pentru 130X.
0

#140 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 25 May 2013 - 09:11 PM

Ok, aseară i-am dat primul pack (cel original de 300 mAh), azi încă două (Turnigy nano-tech 450 mAh / 65C). Și probabil până termin lucrul mai dau 2-3. E bine să ai un birou MAAAARE și GOOOOOOL... :D

Am început cuminte, mai exact cu http://www.dream-mod.../battery01.html, DAR... Servourile de platou fac figuri. Fie ele, fie receptorul. Mai exact, servourile se mișcă la comandă (vorbim de nick / roll) DAR nu revin la zero, sau cel puțin nu o fac atunci când motorul e în sarcină. La sol cu 0 throttle) e bine, dar ce ne facem "mai sus"? Care poate fi cauza?

De curiozitate l-am pus și în idle-up 1. Vrăbioiul are o zonă de rezonanță extrem de supărătoare, cam pe la 25-28% gaz (setările de fabrică, modul normal). În idle-up 1, odată ce se ridică turația la nominalul de 85%, vibrația dispare. Totuși, comportamentul cu servourile care NU revin în poziție se păstrează și este cel puțin deranjant. Any clues / hints / ideas?


Mulțam!
Ave
0

#141 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 25 May 2013 - 09:18 PM

Vezi postareaave, la 25 May 2013 - 09:11 PM, a spus:

Ok, aseară i-am dat primul pack (cel original de 300 mAh), azi încă două (Turnigy nano-tech 450 mAh / 65C). Și probabil până termin lucrul mai dau 2-3. E bine să ai un birou MAAAARE și GOOOOOOL... :D

Am început cuminte, mai exact cu http://www.dream-mod.../battery01.html, DAR... Servourile de platou fac figuri. Fie ele, fie receptorul. Mai exact, servourile se mișcă la comandă (vorbim de nick / roll) DAR nu revin la zero, sau cel puțin nu o fac atunci când motorul e în sarcină. La sol cu 0 throttle) e bine, dar ce ne facem "mai sus"? Care poate fi cauza?

De curiozitate l-am pus și în idle-up 1. Vrăbioiul are o zonă de rezonanță extrem de supărătoare, cam pe la 25-28% gaz (setările de fabrică, modul normal). În idle-up 1, odată ce se ridică turația la nominalul de 85%, vibrația dispare. Totuși, comportamentul cu servourile care NU revin în poziție se păstrează și este cel puțin deranjant. Any clues / hints / ideas?


Mulțam!



Asa e FBL-ul,o sa te obisnuiesti.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#142 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 25 May 2013 - 09:20 PM

Ok, deci ca idee după ce o să-l salt în aer își bagă mințile-n cap?
Ave
0

#143 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 25 May 2013 - 09:23 PM

Da si incearca sa treci mai repede de turatia aia urata.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#144 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 25 May 2013 - 09:48 PM

Okies, mulțam.

Ridicat în aer, nu dat cu el de pământ (nu prea tare anyway). Throttle hold e un lucru foaaaaaarte bun la casa omului!
Ca primă impresie, e destul de "nărăvaș". Probabil setările de fabrică (45% expo pe cele 2 comenzi de platou) sunt cam "abrupte", o să încerc cu 60% or more. Cred că l-am ținut în aer maxim 10 s odată, iar de punct fix încă nu poate fi vorba.

Ați avut dreptate amândoi cu FBL-ul, în aer și-a băgat mințile-n cap... :D
Ave
0

#145 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 25 May 2013 - 09:54 PM

Vezi postareaave, la 25 May 2013 - 09:48 PM, a spus:

Okies, mulțam.

Ridicat în aer, nu dat cu el de pământ (nu prea tare anyway). Throttle hold e un lucru foaaaaaarte bun la casa omului!
Ca primă impresie, e destul de "nărăvaș". Probabil setările de fabrică (45% expo pe cele 2 comenzi de platou) sunt cam "abrupte", o să încerc cu 60% or more. Cred că l-am ținut în aer maxim 10 s odată, iar de punct fix încă nu poate fi vorba.

Ați avut dreptate amândoi cu FBL-ul, în aer și-a băgat mințile-n cap... :D


E greu la interior sa te obisnuiesti cu el chiar daca ai un birou exceptional de mare. Scoate-l la aer macar pentru primele zboruri si o sa fi si tu mai putin stresat si el va avea posibilitatea sa-ti arate ce poate (poate destule). Zborul in spatii restranse e pasul doi dupa ce te obisnuiesti cu el. Bafta!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#146 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 25 May 2013 - 10:15 PM

P.S. 60% expo e foarte mult in opinia mea. Nu stiu care este nivelul tau ca pilot dar incepatorii au tendinta sa supracorecteze, asta cuplat cu 60% expo si probabil ca o sa te trezesti cu un flip drept in iarba. Eu nu sunt cine stie ce pilot si sunt departe de smecheriile 3d pe care le vad la experti dar hover cu 130-ul cu 0 expo este foarte posibil cu putina rabdare. Este un heli foarte stabil.

E doar o opinie si fiecare are setarile lui care i se potrivesc cel mai bine. Am vazut experti care folosesc expo si e ok. Eu cred ca pentru incepatori mai mult incurca.

Aceasta postare a fost editata de qntt: 25 May 2013 - 10:16 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#147 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 25 May 2013 - 10:15 PM

Așa o să fac. Acum să găsesc și timpul necesar, mâine la 15:30 plec iar o săptămână pe coclauri (și-n avion cică nu te lasă cu stație, necum cu heli... :D)
Ave
0

#148 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 June 2013 - 08:49 PM

Am schimbat palele,le-am pus pe cele fara greutate,e mai bine,pe un vant moderat se tine super.Treaba care m-a enervat,e ca dupa ce am consumat 3 packuri pe vant,dupa ce le-am gatat,a stat vantul. :angry2:
0

#149 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 05 June 2013 - 09:13 PM

Vezi postareatakeoff, la 05 June 2013 - 08:49 PM, a spus:

Am schimbat palele,le-am pus pe cele fara greutate,e mai bine,pe un vant moderat se tine super.Treaba care m-a enervat,e ca dupa ce am consumat 3 packuri pe vant,dupa ce le-am gatat,a stat vantul. :angry2:


Asta cu vantul e clasica... Ai mei deja rad de mine cand ma aud ca ma duc sa-mi iau Nano-ul la o tura pentru ca nu bate vantul. Poate sa nu miste o frunza afara si daca ma apuc eu de joaca incepe o vantoasa asa din senin. Ma consolez cu idea ca zborul in conditii ideale e greu de prins si oricum conditiile vitrege sunt cele care te invata cate ceva.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#150 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 05 June 2013 - 09:14 PM

ave am o nelamurire,oare cine zicea acum 5 ani...."sa nu aud de ventilatoare...nu am sa pun mana nicionata pe asa ceva"? Erai cumva dumitale in cor cu Dl Adi Guiu?
Probabil ca odata cu varsta creste si intelepciunea iar in cazul asta e de inteles schimbarea... :drinks:
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro