Modelism - RHC Forum: Blade 130X - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

Blade 130X Hello Blade, by by Walkera

#61 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 February 2013 - 11:38 PM

Eu m-am uitat putin pe net si la rulmenteii mici din coada nu sunt prea multe alternative. Ceramici nu am vazut. Din cauza ratei mari de defecte (mai ales la servo dar nu numai) e bine sa il cumperi din RO cu garantie.

Din Germania e mai greu cu garantia.
0

#62 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 February 2013 - 10:22 AM

Pentru cine vrea sa se joace cu gainurile:
Fisier atasat  BLH3780_Gyro_menu.pdf (75.69K)
Number of downloads: 221
0

#63 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 February 2013 - 10:08 PM

Vezi postareastiganas, la 04 February 2013 - 11:38 PM, a spus:

Eu m-am uitat putin pe net si la rulmenteii mici din coada nu sunt prea multe alternative. Ceramici nu am vazut. Din cauza ratei mari de defecte (mai ales la servo dar nu numai) e bine sa il cumperi din RO cu garantie.

Din Germania e mai greu cu garantia.


Am luat rulmenti Boca, cu transport cu tot am dat vreo 70$. Sper sa merite! Nu sunt ceramici dar practic nu au joc din ce am auzit si eu de la altii.

Am apucat sa pun cateva zboruri sub pale (nimic 3d ca nu am loc in gradina si nu sunt destul de bun ca sa fac asta in spatiu limitat) si e SUUUUUUUUPER!
Imi place f. tare cum se comporta. AS3X are ceva probleme daca cobori in propriile turbulente (lucru contraindicat in general pe orice heli)dar am rezolvat si treaba asta cu niste garnituri de latex pe platoul ciclic.

Coada se comporta fenomenal si are un raspuns practic robotic si asta inainte de upgrade-ul rulmentilor.

Pana acum in pofida problemelor initiale la care ma asteptam imi place mai mult decat Trex-ul 450 Pro. Am mult mai mult curaj sa incerc lucruri noi cu el si deci ma ajuta sa progresez.

Despre garantie... Am avut prea multe experiente neplacute in Romanica cu service-ul si garantia ca sa mai sper la asa ceva. Imi asum faptul ca o sa ma coste si gata. Sa platesc 24% TVA mi se pare de asemenea inacceptabil iar preturile practicate de baieti buni de la noi nu inceteaza sa ma amuze. Tu chiar ai luat in serios prostia aia cu: "Sunt cetatean european si am drepturi!" ?! Te asigur ca nu e asa.

Daca aveti rabdare si aptitudini mecanice ca sa rezolvati cateva problemutze recomand 130X cu multa caldura.

Aceasta postare a fost editata de qntt: 10 February 2013 - 10:12 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#64 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 February 2013 - 10:39 PM

Vezi postareaalinutz, la 24 January 2013 - 10:07 PM, a spus:

Buna, câţiva dintre colegii de forum cunosc " conditia " mea de pilot :) aş vrea eu...
Asa cum am spus intr-un topic, imi cam face cu ochiul un 130x, însă de curand să ivit ocazia să achizitionez un mcpx... Acum stau în dubii si nu ştiu ce sa aleg ?un sfat, o parere, va rog ?
Multumesc.


Eu recomand Nano. Dupa parerea mea e mai bun, mai usor si mai rezistent. Daca nu ai nimic impotriva sa schimbi motorul destul de des (150/200 zboruri fara 3d)
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#65 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 February 2013 - 10:50 PM

Prieteni... Stie cineva ce inseanma seriile de bipuri pe care la face 130-ul la conectarea bateriei? La Trex exista o lista in manual si e destul de clar dar pentru 130 nu gasesc informatia nicaieri. Pot sa pariez ca cele doua serii de "ciripituri" se refera la setarile ESC si initializarea AS3X dar ce spun cu precizie ramane o enigma. Am bagat o intrebare la producator dar dureaza.

Aceasta postare a fost editata de qntt: 10 February 2013 - 10:51 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#66 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2013 - 10:51 PM

Sa ne pui cateva poze cu rulmentii dupa ce ii primesti si, evident, cum se simt la zbor.

Cu garantia si preturile ai dreptate. Eu nu am scris insa la modul general, am scris despre pretul bun si garantia de unde am cumparat eu Blade-ul. Am luat tot de acolo si Trex 700E si am schimbat ESC-ul busit in garantie (200USD), la Blade nu am schimbat nimic dar stiu ca nu e nici o problema.

Din pacate heliurile astea micro RTF au mult mai multe defecte decat kiturile mari asa ca garantia e utila.


Vezi postareaqntt, la 10 February 2013 - 10:08 PM, a spus:


Despre garantie... Am avut prea multe experiente neplacute in Romanica cu service-ul si garantia ca sa mai sper la asa ceva. Imi asum faptul ca o sa ma coste si gata. Sa platesc 24% TVA mi se pare de asemenea inacceptabil iar preturile practicate de baieti buni de la noi nu inceteaza sa ma amuze. Tu chiar ai luat in serios prostia aia cu: "Sunt cetatean european si am drepturi!" ?! Te asigur ca nu e asa.


Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 February 2013 - 10:52 PM

0

#67 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 10 February 2013 - 11:09 PM

Nu stiu ce dimensiuni are rulmentii dar poate gasiti pe aici:
http://www.rcbearings.co.uk/
0

#68 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2013 - 11:39 PM

Am cautat demult acolo; nu au.

Vezi postareaemilemir, la 10 February 2013 - 11:09 PM, a spus:

Nu stiu ce dimensiuni are rulmentii dar poate gasiti pe aici:
http://www.rcbearings.co.uk/

0

#69 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 February 2013 - 09:25 PM

Vezi postareastiganas, la 10 February 2013 - 10:51 PM, a spus:

Sa ne pui cateva poze cu rulmentii dupa ce ii primesti si, evident, cum se simt la zbor.

Cu garantia si preturile ai dreptate. Eu nu am scris insa la modul general, am scris despre pretul bun si garantia de unde am cumparat eu Blade-ul. Am luat tot de acolo si Trex 700E si am schimbat ESC-ul busit in garantie (200USD), la Blade nu am schimbat nimic dar stiu ca nu e nici o problema.

Din pacate heliurile astea micro RTF au mult mai multe defecte decat kiturile mari asa ca garantia e utila.


Cum ajung la mine o sa le fac cateva poze si o sa le postez. Deocamdata de 4 zile cei de la Boca nu par sa se grabeasca sa-i trimita. Am invatat sa nu ma mai enervez desi am dat 23$ pe transport.
In alta ordine de idei te invidiez pentru 700 (si eu visez la un Compass 7hv) dar cred ca m-ar intimida destul de tare. Un pasaroi asa de mare trebuie tratat cu mult respect. Deocamdata prefer sa raman la clasa micro si sa incerc sa acumulez cat mai multe ore de zbor ca sa-mi fac curaj spre un 700. Am auzit ca niste nemti au dus un 600 cu un motor de turatie mare dar cu pinion f mic la 40 de minute de zbor pe o singura baterie! Asta e tentant la clasele mari: durata de zbor mare.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#70 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2013 - 09:31 PM

Nu erau nemti, erau belgieni si nu 40 minute, o ora si 40 de minute. Bateria era de fapt 4 pakuri in paralel si heli-ul era un Ikarus Eco 8 cu pale de lemn.
http://www.helifreak...ad.php?t=441132

700 te omoara la pakuri. Un 550-600 e mult mai convenabil. Odata ce e in aer si il zbori destul de departe nu mai e atat de mare.
0

#71 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 February 2013 - 09:45 PM

Vezi postareastiganas, la 11 February 2013 - 09:31 PM, a spus:

Nu erau nemti, erau belgieni si nu 40 minute, o ora si 40 de minute. Bateria era de fapt 4 pakuri in paralel si heli-ul era un Ikarus Eco 8 cu pale de lemn.
http://www.helifreak...ad.php?t=441132

700 te omoara la pakuri. Un 550-600 e mult mai convenabil. Odata ce e in aer si il zbori destul de departe nu mai e atat de mare.


:D http://www.rcgroups....=1240111&page=2 cred ca vorbim de incercari separate dar o ora si 40 de minute este exceptional!!!!! Bateriile sunt super scumpe si daca ai ghinionul sa nimeresti una proasta care nu te tine numarul normal de cicluri, gaura e mare. Totusi sunetul unor pale mari care lovesc aerul cu putere in viraje e... incitant.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#72 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2013 - 10:52 PM

Blade 130X 250 USD - 6 pakuri 8.5x6= 50 USD - 20%

Trex450 500 USD - 6 pakuri 13x6= 78 USD - 16%

Trex500 - 700 USD - 6 pakuri 30x6= 180 USD - 25%

Trex 550 - 850 USD - 6pakuri 50x6= 300 USD - 35%

Trex700 - 1200 USD - 6 pakuri 50x12= 600 USD - 50%


Din pacate pakurile devin mai scumpe (%) pe masura ce se mareste heli. Cele mai ieftine sunt de 450. Preturile sunt foarte aproximative nu va agatati de ele. Pakurile de 130X sunt nerusinat de scumpe chiar si la HK (da merge ca nu sunt bani multi)
0

#73 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 11 February 2013 - 11:21 PM

Asta daca nu folosesti metanol...scuze nu m-am putut abtine. :pardon:
0

#74 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 February 2013 - 11:49 PM

Vezi postareastiganas, la 11 February 2013 - 10:52 PM, a spus:

Blade 130X 250 USD - 6 pakuri 8.5x6= 50 USD - 20%

Trex450 500 USD - 6 pakuri 13x6= 78 USD - 16%

Trex500 - 700 USD - 6 pakuri 30x6= 180 USD - 25%

Trex 550 - 850 USD - 6pakuri 50x6= 300 USD - 35%

Trex700 - 1200 USD - 6 pakuri 50x12= 600 USD - 50%


Din pacate pakurile devin mai scumpe (%) pe masura ce se mareste heli. Cele mai ieftine sunt de 450. Preturile sunt foarte aproximative nu va agatati de ele. Pakurile de 130X sunt nerusinat de scumpe chiar si la HK (da merge ca nu sunt bani multi)


Foarte interesanta statistica ta!
Daca folosesti baterii performante (HK de multe ori "umfla" specificatiile fara acoperire in realitate) procentele urca simtitor. Eu nu am prea multa experienta cu baterii mai mari de 3s dar am constatat ca Align sunt MULT mai bune fata de cele facute de firme mai putin cunoscute. Cred ca partial pretul mai mare este justificat de doua elemente:
putere/numar mare de cicluri pe durata de viata a bateriei.

Off topic: Unde gasesc 2 conectori bentru balansare 6s tip Align ca cei ce se afla pe baterii (poate chiar de pe baterii uzate)? Cred ca se cheama JST XH. Vreau sa fac un cablu pentru incarcare a 6 baterii de 130X in serie cu balansare.

Aceasta postare a fost editata de qntt: 11 February 2013 - 11:49 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#75 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2013 - 12:16 AM

Cu pakurile lipo e discutie lunga si fara sfarsit (si fara concluzii din pacate). HobbyKing vinde prelungitoare de egalizare 6s. Eu le folosesc la incarcarea in paralel.

Metanolul cred ca e bun la uns rulmentii la 130X.

Vezi postareaqntt, la 11 February 2013 - 11:49 PM, a spus:

Off topic: Unde gasesc 2 conectori bentru balansare 6s tip Align ca cei ce se afla pe baterii (poate chiar de pe baterii uzate)? Cred ca se cheama JST XH. Vreau sa fac un cablu pentru incarcare a 6 baterii de 130X in serie cu balansare.

0

#76 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 12 February 2013 - 01:29 AM

Rusinica daca ajungeti sa denigrati metanolul...azi maine ajungem sa zburam helicoperere de halea cu celula solara
0

#77 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 14 February 2013 - 05:53 PM

Am ajuns la concluzia ca singurul lucru care merita upgradat la heli este coada,asa ca i-am luat una de dracusor rosu de la Linx,cu toate ca ma mananca s-o montez,parca as astepta dupa primul crash.
Imagine atasata: IMG_0004.jpg
0

#78 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 14 February 2013 - 07:52 PM

Vezi postareatakeoff, la 14 February 2013 - 05:53 PM, a spus:

Am ajuns la concluzia ca singurul lucru care merita upgradat la heli este coada,asa ca i-am luat una de dracusor rosu de la Linx,cu toate ca ma mananca s-o montez,parca as astepta dupa primul crash.
Atasament IMG_0004.jpg

Esti pe drumul cel bun...in curand o sa realizezi ca orice Blade trebuie lasat asa, cum l-au facut parintii lui. :lol:
Plastic is fantastic!
0

#79 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 14 February 2013 - 10:02 PM

Vezi postareaqntt, la 10 February 2013 - 10:50 PM, a spus:

Prieteni... Stie cineva ce inseanma seriile de bipuri pe care la face 130-ul la conectarea bateriei? La Trex exista o lista in manual si e destul de clar dar pentru 130 nu gasesc informatia nicaieri. Pot sa pariez ca cele doua serii de "ciripituri" se refera la setarile ESC si initializarea AS3X dar ce spun cu precizie ramane o enigma. Am bagat o intrebare la producator dar dureaza.


Raspuns HH:

"No there is no particular sequence with the beeps to indicate any issues with the board. It could just be some arming beeps."

Cam neprofesionist...
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#80 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2013 - 10:12 PM

Eu am doua probleme cu el.

La initializare se intampla foarte des sa nu se cupleze cand pun bateria. Led-ul clipeste si nu se intampla nimic. Daca o scot si o pun din nou (si din nou) se cupleaza. Asta nu e foarte deranjant si s-a plans si Serban la nano de aceeasi chestie.

Cealalta e mai nasoala. Dupa cuplare se intampla ca in urmatoarele secunde sa aibe un spasm in pale si ledul albastru se stinge ca si cum ramana fara curent/semnal. Dupa care se calmeaza si zboara far probleme dar

din pacate a facut asta si in zbor, o singura data, a ramas fara comenzi si motor si a picat bleg. Singura urmare a fost un schid putin rupt, nesemnificativ dar chestia nu imi place. Ceva similar dar mult mai nasol am patit si cu placa de la MCPX care se reseta aleator in zbor pana a devenit de nezburat.

Asa ca bipurile poate au legatura si cu felul in care se leaga sau nu la initializare.
0

#81 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 14 February 2013 - 10:32 PM

Vezi postareastiganas, la 14 February 2013 - 10:12 PM, a spus:

Eu am doua probleme cu el.

La initializare se intampla foarte des sa nu se cupleze cand pun bateria. Led-ul clipeste si nu se intampla nimic. Daca o scot si o pun din nou (si din nou) se cupleaza. Asta nu e foarte deranjant si s-a plans si Serban la nano de aceeasi chestie.

Cealalta e mai nasoala. Dupa cuplare se intampla ca in urmatoarele secunde sa aibe un spasm in pale si ledul albastru se stinge ca si cum ramana fara curent/semnal. Dupa care se calmeaza si zboara far probleme dar

din pacate a facut asta si in zbor, o singura data, a ramas fara comenzi si motor si a picat bleg. Singura urmare a fost un schid putin rupt, nesemnificativ dar chestia nu imi place. Ceva similar dar mult mai nasol am patit si cu placa de la MCPX care se reseta aleator in zbor pana a devenit de nezburat.

Asa ca bipurile poate au legatura si cu felul in care se leaga sau nu la initializare.


Imi pare rau sa aud ca ai probleme cu placa mai ales ca e cea mai scumpa componenta.

Sunt sigur ca secventele de bipuri au o semnificatie dar operatorul de la HH nu stie (nu avea nici un rost sa puna cineva 2 secvente separate daca nu le asocia si o codificare).

Daca te consoleaza cu ceva din experienta mea piesele de schimb de la HH sunt aproape fara exceptie de calitate mai buna decat cele pe care le folosesc in procesul de fabricatie (poate e o chestie subiectiva sau de noroc dar mie asa mi s-a intamplat).

Merci pentru sfatul cu HK pentru prelungitoare. Am comandat si sunt foarte ieftine iar transportul e doar 1.77$! Bateriile sunt de asenenea foarte ieftine si ma tenteaza rau pentru 450, poate mai in vara ca sa am si ceva capabil sa infrunte putin vant.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#82 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2013 - 11:06 PM

Ai cautat pe forumuri, poate cineva stie ce inseamna secventa.

Cel mai bine ar fi sa se hotarasca placa; buna sau naspa. Daca e naspa fara echivoc o schimb in garantie, asa nu pot sa cer schimbarea ei pentru ca o data la un zbor din 100 a ramas fara comenzi.

Vezi postareaqntt, la 14 February 2013 - 10:32 PM, a spus:

Imi pare rau sa aud ca ai probleme cu placa mai ales ca e cea mai scumpa componenta.

Sunt sigur ca secventele de bipuri au o semnificatie dar operatorul de la HH nu stie (nu avea nici un rost sa puna cineva 2 secvente separate daca nu le asocia si o codificare).


0

#83 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 15 February 2013 - 10:45 AM

AS3X-ul are prostul obicei sa mai reseteze placa daca nu are timp sa se raceasca intre zboruri...se intampla frecvent la toate mCPX-urile, UMX-urile care erau zburate de 4-5 ori la rand fara pauza. Am patit-o si eu si Serban si Florin. Nimic grav din punctul asta de vedere.
0

#84 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 24 February 2013 - 09:35 PM

Ma enerva falfaitul cozii si dupa o profunda cugetare am facut asta:
am lungit cu 22mm supotii boomului
Imagine atasata: IMG_0014.JPG

asa arata acum

Imagine atasata: IMG_0013.jpg

este mai bine,zbirnaie foarte putin palele,nu toata coada.
0

#85 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 06 March 2013 - 11:22 PM

Am promis poze cu rulmentii Boca... Nu poci sa le fac pentru ca nu am un macro decent si sunt incredibil de mici. Am facut cateva poze dar sunt inutilizabile.
Transportul a fost ok (14 zile) si totul a fost impachetat cu mare atentie in pungute separate si etichetate. Per total sunt placut impresionat. Inca nu i-am montat pe heli pentru ca eu merg pe principiul de a nu schimba nimic pana nu se strica asa ca o sa mai dureze putin.

Doi dintre rulmenti erau fara inelele de protectie metalice, conform specificatiilor asa ca le-am scris celor de la Boca si mi-au trimis alti doi gratuit la schimb. Inca nu au ajuns. Era vorba de 2 rulmenti care tin gripurile palelor de la coada.

Cum ii montez o sa va impartasesc impresiile.

Astept o groaza de piese de schimb pentru 130 si toate piesele necesare pentru conversia 450 pro-ului la FBL DFC cu AR7200BX. Pentru asta sigur pot sa fac poze asa ca o sa va spun cum a mers.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#86 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2013 - 07:26 PM

A luat si micutul meu cateva trante, am avut bafta, nu a patit nimic. Dar, fie de la prea multe zboruri fie de la tranta l-au apucat temuricii.

Cand e in hover sau in coborare usoara intra in tremurici. Am citit pe net si aia ziceau sa schimb inelele de cauciuc cu inelele de prins canopia, mult mai groase, cele care vin 5 bucati in cutie.

Eu am tras de linkuri, inelele din cuciuc care vin din fabrica sunt beton, nu au pic de joc. Deci nu jocul din linkuri e problema.

Problema e swash-ul, are foarte mult joc si permite intrarea in oscilatie.

Am pus inelele groase doar sus, la linkurile de la head:

Imagine atasata: IMG_6138.jpg

efectul a fost ca linkurile sunt foarte presate si se misca greu, freaca. Heli-ul insa zboara perfect. Asadar solutia minune cu inele groase nu elimina nici un fel de joc, pur si simplu baga frecari si heli-ul nu mai intra in oscilatie.

In cautarea de solutii am pus pentru prima oara si palele normale fara bullet-uri. Zboara mult mai bine, chiar si piruetele sunt mai legate.

Sunt in dubiu daca sa fac si eu lungirea suportilor de coada precum takeoff. Deocamdata coada mea sta bine.
0

#87 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 March 2013 - 09:11 AM

Vezi postareastiganas, la 09 March 2013 - 07:26 PM, a spus:

A luat si micutul meu cateva trante, am avut bafta, nu a patit nimic. Dar, fie de la prea multe zboruri fie de la tranta l-au apucat temuricii.

Cand e in hover sau in coborare usoara intra in tremurici. Am citit pe net si aia ziceau sa schimb inelele de cauciuc cu inelele de prins canopia, mult mai groase, cele care vin 5 bucati in cutie.

Eu am tras de linkuri, inelele din cuciuc care vin din fabrica sunt beton, nu au pic de joc. Deci nu jocul din linkuri e problema.

Problema e swash-ul, are foarte mult joc si permite intrarea in oscilatie.

Am pus inelele groase doar sus, la linkurile de la head:

Atasament IMG_6138.jpg

efectul a fost ca linkurile sunt foarte presate si se misca greu, freaca. Heli-ul insa zboara perfect. Asadar solutia minune cu inele groase nu elimina nici un fel de joc, pur si simplu baga frecari si heli-ul nu mai intra in oscilatie.

In cautarea de solutii am pus pentru prima oara si palele normale fara bullet-uri. Zboara mult mai bine, chiar si piruetele sunt mai legate.

Sunt in dubiu daca sa fac si eu lungirea suportilor de coada precum takeoff. Deocamdata coada mea sta bine.


Salut! Ai grija ca solutia respectiva pare sa fie cauza multor servo-uri arse. Eu mi-am spart capul si am ajuns singur la alta solutie: am luat o manusa de caucuic/latex ordinara (galbena sau verde daca tii la estetica) pt bucatarie si am taiat din ea cu preduceaua cerculetze de 5 mm pe care le-am intepat cu acul in centru. Daca folosesti metoda asta atunci cand fortezi latexul sa intre pe articulatiile cu bila pentru ca perforatia centrala e mai mica decat axul,cerculetele vor lua forma conica a unei palnii si vor aplica doar putina tensiune elastica pe link-uri. Elimina complet tremuriciul si nu forteaza servo-urile.
http://farm9.staticflickr.com/8104/8543320591_1430c757a9_k.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#88 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 March 2013 - 09:23 AM

Rulmentii Boca poza de ansamblu
http://farm9.staticflickr.com/8110/8543356691_48ecba6965_k.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#89 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 March 2013 - 09:32 AM

Solutia ta arata bine. Sunt cateva chestii pe care nu le inteleg:

- de ce ai inlocuit inelele de la servo la swash, cu cele originale linkurile nu au oricum pic de joc.

- la gripuri vad ca ai pastrat inelele din fabrica. Eu fix acolo am operat.

Linkurile nu au joc din fabrica pe nicaieri, swash-ul are joc. Prin ce am facut am adaugat frecare care il impiedica sa intre in oscilatie.

Da, ai dreptate, frecarea inseamna efort mai mare pentru servo, motiv foarte bun sa se prajeasca.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 March 2013 - 09:33 AM

0

#90 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 March 2013 - 09:43 AM

Vezi postareastiganas, la 10 March 2013 - 09:32 AM, a spus:

Solutia ta arata bine. Sunt cateva chestii pe care nu le inteleg:

- de ce ai inlocuit inelele de la servo la swash, cu cele originale linkurile nu au oricum pic de joc.

- la gripuri vad ca ai pastrat inelele din fabrica. Eu fix acolo am operat.

Linkurile nu au joc din fabrica pe nicaieri, swash-ul are joc. Prin ce am facut am adaugat frecare care il impiedica sa intre in oscilatie.

Da, ai dreptate, frecarea inseamna efort mai mare pentru servo, motiv foarte bun sa se prajeasca.


Nu am inlocuit nimic... Doar am adaugat cerculetzele galbene, in rest asa a venit din fabrica.
Am facut un mic experiment. Am luat un grip si am incercat usor sa-l rasucesc in ambele sensuri si am observat ca linkurile (servo swash) incearca si ele sa se rasuceasca pe propriul ax. Ce am facut elimina tendinta asta. Cred ca "jocul" este un efect cumulativ si daca elimini partial ici colo indiferent unde valoarea lui scade suficient ca sa dispara oscilatiile. Poate ca odata cu cresterea uzurii va fi necesar sa umblu si in alte parti.

Oricum daca aveti timp incercati solutia asta si eu cred ca o sa fiti surprinsi placut.

Aceasta postare a fost editata de qntt: 10 March 2013 - 09:46 AM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

33 useri citesc topicul
0 membri, 33 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro