Aceasta postare a fost editata de qntt: 10 March 2013 - 09:51 AM
Blade 130X Hello Blade, by by Walkera
#93
Postat 22 March 2013 - 09:55 PM
Cateva observatii minore.
- zboara mai bine cu palele fara bullet
- zboara mai bine cu motorul la 100%, coada sta mai bine
- pakurile nanotech sunt foarte bune. Din greseala am pus un pak descarcat din nou pe heli. Am zburat inca 5 minute (10 in total), e adevarat ca la sfarsit a taiat motorul cu blandete.
In pak am bagat 420mah (fata de 450 nominal) - asta cu motorul la 80%.
Ice9, la 22 March 2013 - 07:33 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#94
Postat 14 April 2013 - 11:02 AM
Am sezizat si eu 2-3 mici incoveniente ,unele despre care sa mai discutat in acest topic:
1. Cand am vrut sa-l binduiesc cu statia (DX6i-DSM2),la prima incercare, nu a vrut nicicum sa faca acest lucru.Doar la a 2-a incercare a functionat.
2. Uneori dupa ce alimentez heli,unitatea nu se initializeaza, si ledul de pe ea clipeste des, de parca nu gaseste semnalul statiei.
3. La un mic hover in casa am observat ca coada are o mica oscilatie stanga-dreapta, ca si cand la un heli este gainul prea mare pe giro.
Pentru problema cu initializarea unitati a incercat cineva sa rezolve problema,sa contacteze vanzatorul si in baza garantiei s-a schimbe placa de baza?
#95
Postat 14 April 2013 - 11:18 AM
nomad, la 14 April 2013 - 11:02 AM, a spus:
Am sezizat si eu 2-3 mici incoveniente ,unele despre care sa mai discutat in acest topic:
1. Cand am vrut sa-l binduiesc cu statia (DX6i-DSM2),la prima incercare, nu a vrut nicicum sa faca acest lucru.Doar la a 2-a incercare a functionat.
Asa fac toate
2. Uneori dupa ce alimentez heli,unitatea nu se initializeaza, si ledul de pe ea clipeste des, de parca nu gaseste semnalul statiei.
Asa fac toate, daca nu inchizi statia la pakurile urmatoare merge din prima.
3. La un mic hover in casa am observat ca coada are o mica oscilatie stanga-dreapta, ca si cand la un heli este gainul prea mare pe giro.
Nu e relevant, zboara afara si daca face acolo incepi sa iti pui probleme.
Pentru problema cu initializarea unitati a incercat cineva sa rezolve problema,sa contacteze vanzatorul si in baza garantiei s-a schimbe placa de baza?
Pana acum este ca toate celelalte, nu ai ce schimba.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#97
Postat 14 April 2013 - 01:19 PM
nomad, la 14 April 2013 - 11:02 AM, a spus:
Am sezizat si eu 2-3 mici incoveniente ,unele despre care sa mai discutat in acest topic:
1. Cand am vrut sa-l binduiesc cu statia (DX6i-DSM2),la prima incercare, nu a vrut nicicum sa faca acest lucru.Doar la a 2-a incercare a functionat.
2. Uneori dupa ce alimentez heli,unitatea nu se initializeaza, si ledul de pe ea clipeste des, de parca nu gaseste semnalul statiei.
3. La un mic hover in casa am observat ca coada are o mica oscilatie stanga-dreapta, ca si cand la un heli este gainul prea mare pe giro.
Pentru problema cu initializarea unitati a incercat cineva sa rezolve problema,sa contacteze vanzatorul si in baza garantiei s-a schimbe placa de baza?
Sa-l stapanesti sanatos! Distractie placuta!
Si eu l-am scos pe al meu la joaca si... un servo e mort asa din senin. Nu a murit in zbor ci stand pe raft. Acum incerc sa-mi dau seama daca noile servouri cu configuratia componentelor modificata, ca sa nu mai atinga angrenajele, au un indicativ diferit ca sa cumpar cateva. Nu am 40 de zboruri pe el... Sunt cam dezamagit. Zboara foarte bine cand zboara dar nu prea zboara!
Sper al tau sa fie mai bun! Inca o data distractie placuta cu el!
Aceasta postare a fost editata de qntt: 14 April 2013 - 01:20 PM
#98
Postat 14 April 2013 - 08:03 PM
De aceea e bine sa il cumperi de undeva de unde ai acces la garantie. Cel putin in US le schimba fara sa clipeasca.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#99
Postat 14 April 2013 - 08:17 PM
stiganas, la 14 April 2013 - 08:03 PM, a spus:
De aceea e bine sa il cumperi de undeva de unde ai acces la garantie. Cel putin in US le schimba fara sa clipeasca.
Da... Probabil ca asa e dar asta diminueaza mult satisfactia de a te juca cu ele, iti pierzi respectul pentru brand ca sa nu mai vorbim de timpii morti de asteptare dupa serviciile postale, piese de schimb, perioada de service etc. Cei norocosi cu un HH dupa colt sunt putini chiar si in US.
La Nano problema cu motorul care se arde, aparent e minora si daca te impaci cu ideea ca trebuie sa le schimbi pe banda rulanta ar fi ok... Dar nu e! Motorul ala nenorocit desi poti scoate 100 de zboruri din el daca ai noroc, probabil ca functioneaza optim pentru doar 20 dintre acele zboruri, in rest ai parte de diferite grade de anemie.
Foarte bizar ca nu mai exista alt producator de calitate in clasa micro si ultra micro care sa faca un BNF decent.
450-ul meu daca nu-l trantesc e BETON! Nu se strica nimic asa din senin si pot sa contez pe el. Da... Stiu... firele de la servo - posibil vina mea cu WD400. Mi-ar place ceva mic pentru curte la fel de fiabil in clasa 30g pentru ca pe camp eu ajung rar dar nu exista.
#100
Postat 14 April 2013 - 09:03 PM
Si sa nu uitam ca si heli e vindut la supra pret, dar nah, hai sa zicem ca mai platesti si r&d
Asta e situatia la micro din pacate. Aparent s-a propagat si la 130x, povestea recent un coleg de forum ca a bibilit la el 3 ore parca doar ca sa corecteze greselile de fabricatie, inainte sa-l poata zbura.
Dar e ok, e blade, toata lumea in genunchi, ridicare in slavi la comanda.
#101
Postat 14 April 2013 - 09:11 PM
DanB, la 14 April 2013 - 09:03 PM, a spus:
Si sa nu uitam ca si heli e vindut la supra pret, dar nah, hai sa zicem ca mai platesti si r&d
Asta e situatia la micro din pacate. Aparent s-a propagat si la 130x, povestea recent un coleg de forum ca a bibilit la el 3 ore parca doar ca sa corecteze greselile de fabricatie, inainte sa-l poata zbura.
Dar e ok, e blade, toata lumea in genunchi, ridicare in slavi la comanda.
Americani astia sunt cazuti in cap din punctul asta de vedere! Am remarcat si eu pe forumuri cum se revolta la cea mai mica critica de parca i-ai injurat de mama. Daca doamne fereste au luat tapa cu un produs (cum patim toti din cand in cand) nu recunosc nici morti iar Blade e cel mai tare lucru de la apa calda'n coace.
#102
Postat 14 April 2013 - 09:33 PM
Trebuie sa mananci painea conspiratiei cu Initium sa-ti inchipui ca HH pune inadins piese slabe sa fie lumea nemultumita si sa cumpere piese de schimb la suprapret.
Cat priveste motoarele este evident ca altele mai bune nu au gasit deocamdata, sunt motorase industriale coreless produse in milioane de bucati care au alta destinatie decat un microheli. Intr-un heli se vor arde.
Toti vor sa faca bani, unii reusesc mai bine altii mai putin.
DanB, la 14 April 2013 - 09:03 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 14 April 2013 - 09:33 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#103
Postat 14 April 2013 - 09:46 PM
stiganas, la 14 April 2013 - 09:33 PM, a spus:
Cat priveste motoarele este evident ca altele mai bune nu au gasit deocamdata, sunt motorase industriale coreless produse in milioane de bucati care au alta destinatie decat un microheli. Intr-un heli se vor arde.
Asta stiau inainte sa scoata produsul pe piata si au decis ca e ok asa. Efortul de imaginatie, ca sa presupui ca miscarea aduce un oarecare profit si ca nu ies in pierdere, nu e prea mare. Conspiratia nu e chiar asa de improbabila.
Contra argumentul valid dupa parerea mea (la teoria conspiratiei)este faptul ca nici petardele astea de motoare nu prea se gasesc pe piata. Daca gandeau un profit la piesele de schimb in felul asta motoarele de schimb trebuiau sa se gaseasca fara probleme dar nu e asa.
As vrea sa-mi arati un BNF CP de la un alt producator dar nu cred ca poti. Gluma cu Mikado producator de micro... Ce sa zic? Nu ar fi rau dar nu apuc eu ziua aia! Align s-au cam facut de cacao cu 100.
#104
Postat 14 April 2013 - 11:07 PM
Aici in ro nu se aduc decit citeva modele care au sanse sa se vinda in mai mult de o bucata, si ii inteleg pe vinzatori. Asta una la mina. Un motor ars sa ti-l schimbe... dovedeste tu ca are doar 30 de zboruri si nu 300. O placa arsa din cauza unui servo defect... putini sint piloti asa de buni ca sa nu-l scape macar o data, si dupa ce a fost lovit e deja cu cintec, e de la lovitura. Probleme de fabricatie (cum e la 130x, freaca mai gear de servo? iti tremura coada daca nu iei aia de kbdd echilibrata?) nu tin de garantie.
Nu ma lua gresit, ii admir pe blade pentru ce fac ca si tehnologie si performante, dar isi bat joc la calitate grupa mare, stiu ca 9 din 10 ii ridica in slavi, ca i-au cumparat la faza cu piese gratis (care in mod normal trebuia sa fie garantie). La fiecare model tre sa stai sa apara v2 sau macar sa afli de la altii care-s bubele.
Din pacate nici align nu pare mai breaz (vezi 100s, bonus telecomanda lor de jucarie sau hell, hai sa-l zburam de pe iphone ca e cool) asa ca nu prea avem ce face. Asta e piata. Problema e ca atita timp cit lumea ignora problemele astea de calitate, fabricantii ii dau inainte ca doar nu-s nebuni sa-si rupa de la buzunar.
#105
Postat 14 April 2013 - 11:14 PM
#106
Postat 14 April 2013 - 11:25 PM
Ice9, la 14 April 2013 - 11:14 PM, a spus:
Daca e bun ar fi un sut in fundul HH sa-si indrepte controlul calitatii. Foarte interesant de vazut ce se va intampla.
http://helidaily.com/wp-content/uploads/2013/04/220512k1363249x3s46s3z.jpg
#107
Postat 14 April 2013 - 11:41 PM
HH se bazeaza pe dealeri. Daca dealerul zice ca are 5 servo defecte ei trimit 5 servo pe loc (si nu le cer pe cele defecte inapoi). Daca cineva face nazuri la garantie acela e dealerul si nu HH.
Piata de microheli e cea mai banoasa caci se vad muuult mai multe decat heli normale/mari. Asadar e si concurenta cea mai mare. Daca existau alte heli mai bune decat Blade ii mancau pe paine demult.
Au scos Msr, au vandut vagoane. Acum toti chinezii vand clone de Msr, blade a trecut mai departe.
Au scos Mcpx, au vandut vagoane pana s-au dezmeticit ceilalti. Acum toti chinezii au variante de Mcpx. Blade a trecut mai departe.
Au scos 130X. Cine il are stie ca nu exista acum alt microheli care sa fie cat de cat aproape de el. E perfect ? Nici vorba, e loc de multe imbunatatiri:
- servo mai bune, motor mai puternic, pyro compensation, vibratii mai reduse, etc.
Nu degeba titlul topicului e Hello Blade, byby Walkera. Am avut Walkera, erau mai scumpe si mult inferioare Blade (adica erau pur si simplu proaste).
Heli e scump sau ieftin raportat la cum zboara. 130X e ieftin.
Dupa poza aia Align e inca una-doua generatii in urma la microheli.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#109
Postat 15 April 2013 - 08:35 AM
DanB, la 14 April 2013 - 11:43 PM, a spus:
Asa pare! Out runner daca nu ma insel (brushless). Nici eu nu sunt specialist. Sunt curios daca foloseste 3gx-ul standard sau ceva nou, vad ca e DFC.
#110
Postat 15 April 2013 - 08:41 AM
stiganas, la 14 April 2013 - 11:41 PM, a spus:
Asadar e si concurenta cea mai mare.
Eu nu inteleg unde e concurenta! Ce se bate cu 130-ul? Ce se bate cu Nano? Da... exista heli mici de la alti producatori dar ar insemna sa-mi pensionez DX8-ul si nu o sa fac asta. Aproape toti suntem in situatia asta. Nu exista NIMIC BNF care sa concureze! De aia isi permit calitatea asta atat de proasta. Eu am fost cel care a lucrat 3 ore la 130 inainte sa pot macar sa incerc sa-l zbor si nu am facut-o pt ca sunt eu nebun ci pentru ca nu se putea zbura asa. Roata dintata care sa manance din servo asa din fabrica?! WTF?! Asta nici nu mai e problema de calitate ci de conceptie!
#111
Postat 15 April 2013 - 09:16 AM
Este exact invers - statiile Spektrum sunt populare din cauza elicopterelor si avioanelor BNF (si de aceea multi cu Futaba au si un DX6i) si nu invers.
Altfel toate elicopterele micro vin cu statie. Walkera au fost primi si multa vreme singurii pe scena micro. Si azi poti sa cumperi un heli micro Walkera RTF si inca zece BNF. Statia Devo7e adauga vreo 30 USD la pret. Si totusi lumea nu se bate pe Walkera.
In jurul meu sunt vreo cinci cu 130X. Toti l-au scos din cutie si au zburat. Se pare ca suntem norocosi.
Inca odata lucrurile trebuie judecate in context. 130X cu toate defectele e cel mai bun micro al momentului.
Daca vreti am o lista de doua pagini cu bube la heliurile mari si scumpe: proiectare proasta, electronica slaba, suruburi de cacao, etc.
qntt, la 15 April 2013 - 08:41 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#112
Postat 15 April 2013 - 02:44 PM
Inainte de toate ar trebui sa cunoastem de la cine preluam informatii care sa ne ajute sa ne conturam o imagine, si asta in stransa legatura cu experienta nostra personala. Asa putem impartasi si altora opiniile noastre, dar oferind argumente concrete si dovezi clare.
Eu personal recunosc ca-l si iubesc si-l si urasc in acelasi timp. Are multe probleme dar SCOPUL pentru care a fost creat, cred ca a fost atins. 130-ul meu a luat ieri vreo 4 trante la care as fi jurat ca nu mai gasesc nimic in iarba, si nu s-au soldat decat cu un tren rupt. Ce inseamna asta? Ca are trenul prost, sau eu, lipsit de orice "inhibitii financiare" pe care recunosc, le traiesc atunci cand imi zbor modelele mai mari, am "dat" in el, folosind-ul practic pe post de simulator?
Am repozitionat TT-ul dupa fiecare crash, si de doua ori nici nu s-a binduit, coada facea ca toti dracii si probabil mi-a sarit si un link la un moment dat, dar in 5 minute era din nou in aer, si in figuri pe care le fac cu un 600 la inaltimi mari sau chiar deloc. Insa daca mi-au iesit bine pe 130X, le incerc fara probleme si pe celelalte. Deci asta este dupa parerea mea scopul lui 130X. Si in ciuda tuturor imperfectiunilor si calitatii indoielnice, el reuseste sa tina restul flotei, apta de zbor.
Cam greu sa tragem concluzii despre strategii de marketing si dezvoltare ale unor companii, bazandu-ne pe doar pe cateva repere. Eu zic sa o lasam mai usor cu generalizarea...:)
#113
Postat 15 April 2013 - 03:12 PM
Ice9, la 15 April 2013 - 02:44 PM, a spus:
Inainte de toate ar trebui sa cunoastem de la cine preluam informatii care sa ne ajute sa ne conturam o imagine, si asta in stransa legatura cu experienta nostra personala. Asa putem impartasi si altora opiniile noastre, dar oferind argumente concrete si dovezi clare.
Eu personal recunosc ca-l si iubesc si-l si urasc in acelasi timp. Are multe probleme dar SCOPUL pentru care a fost creat, cred ca a fost atins. 130-ul meu a luat ieri vreo 4 trante la care as fi jurat ca nu mai gasesc nimic in iarba, si nu s-au soldat decat cu un tren rupt. Ce inseamna asta? Ca are trenul prost, sau eu, lipsit de orice "inhibitii financiare" pe care recunosc, le traiesc atunci cand imi zbor modelele mai mari, am "dat" in el, folosind-ul practic pe post de simulator?
Am repozitionat TT-ul dupa fiecare crash, si de doua ori nici nu s-a binduit, coada facea ca toti dracii si probabil mi-a sarit si un link la un moment dat, dar in 5 minute era din nou in aer, si in figuri pe care le fac cu un 600 la inaltimi mari sau chiar deloc. Insa daca mi-au iesit bine pe 130X, le incerc fara probleme si pe celelalte. Deci asta este dupa parerea mea scopul lui 130X. Si in ciuda tuturor imperfectiunilor si calitatii indoielnice, el reuseste sa tina restul flotei, apta de zbor.
Cam greu sa tragem concluzii despre strategii de marketing si dezvoltare ale unor companii, bazandu-ne pe doar pe cateva repere. Eu zic sa o lasam mai usor cu generalizarea...:)
Era o vorba: "Nu e prost cine cere, e prost cine da!" Ce e neclar? Ca 130x arde servouri, ca Nano arde motoare si ca in general produsele sunt grabite pe piata fara prea multe scrupule? Daca consumatorul e multumit atunci sa consume - orice i se serveste! Eu nu sunt multumit si am dreptul sa spun asta si sa nu mai "consum" daca asa cred de cuviinta.
Cine crede ca e acceptabil ca un BNF sa necesite multa munca pana poate fi zburat desi asta contrazice insasi notiunea de BNF - bravo lui. Poate asa, curand Blade o sa ceara bani ca sa ne lase pe toti sa ne intoarcem la avioane de hartie ca oricum nu prea ridicam pretentii si probabil avem mai multi bani decat minte.
Vorbiti cu oricine din afara hobby-ului si spuneti-i cat costa un 130X si ce probleme are sa vedem cat de inteligenti o sa spuna ca suntem (si eu cred ca banii sunt mai putin importanti decat un zbor ca la carte). Sau si mai bine vorbiti cu jumatatea voastra daca nu va lasa barbatia.
Atitudinea conform careia critica e ceva nedemn pe mine ma distreaza. Sa zicem ca mergi la service cu masina si mecanicul o sa-ti faca o lista cu toate lucrurile care merg perfect iar tu pleci multumit si la prima curba te intrebi de ce porti parbrizul in jurul gatului. Poate ca era important in mod critic sa ti se spuna ca franele nu merg desi aerul conditionat e PERFECT!
Multa lume se ia mult prea tare in serios! E un hobby! Poti sa speculezi sa discuti si sa-ti impartasesti opiniile corecte sau gresite pana nu mai poti. Nu e chirurgie pe creier!
#116
Postat 15 April 2013 - 07:29 PM
Cred ca modelismul e singura chestie unde se considera normal sa dai sute de coco (pentru unii chiar e o suma, chiar daca pentru altii "e" bani de-o cola) pe ceva care nu merge bine din start si oricum are o lista cu probleme stiuta dar la fabricant i se rupe.
Ti s-ar parea normal cind cumperi un telefon mobil sa trebuiasca intii sa-l desfaci, sa refaci lipituri, sa stringi suruburi, sa-l resoftezi si abia dupa aia sa poti da un telefon? Si dupa 30 de apeluri sa se arda difuzorul?
#117
Postat 15 April 2013 - 07:34 PM
DanB, la 15 April 2013 - 07:29 PM, a spus:
Ti s-ar parea normal cind cumperi un telefon mobil sa trebuiasca intii sa-l desfaci, sa refaci lipituri, sa stringi suruburi, sa-l resoftezi si abia dupa aia sa poti da un telefon? Si dupa 30 de apeluri sa se arda difuzorul?
Asta in timp ce pe cutie scrie ca e gata de utilizare ca e cel mai bun, rezistent si capabil de mult mai multe functii decat poti tu sa utilizezi. :good:
#118
Postat 15 April 2013 - 08:33 PM
Hai sa va zic cum se vede din afara, "la rece", aceasta discutie. Imi pun problema sa "cresc" si eu in dimensiuni, iar marimea 130-ului mi se pare OK. Dar, dupa cate am citit in acest topic, 130 ar fi ultima varianta la care m-as gandi! Ca se rupe una sau alta, e normal. Ca se mai "debinduieste" uneori, hai sa zic, o mai patesc si telefoanele :) Da' chiar da dau la pila pe o roata sau pe un servo, ce nu au loc una de alta, mi se pare penibil!! Stiti bine, am avut doar Nine Eagles pana acum. Nu mi s-a parut normal sa dau pe ele o palarie de bani, cand stiam ca o sa dau cu ele de pamant la greu. Ca au trenul de aterizare firav, e adevarat, sau poate la mine in curte gravitatia e mai mare din cauza mea :) Am rezolvat-o cu un tren de la Xtreme. Ca am ars o placa, am fost eu bou, asa ca nu se pune. Ca motoarele tin cu sutele de zboruri, poate e o greseala de proiectare :) Da' chiar tin, nu ca la Blade, unde (unele) tin 20 de zboruri, dupa cum chiar voi spuneti. Ca 130 e cam singurul BNF la clasa lui, "de marca", nu contest. Dar doar pentru asta sa il cumpar?????? WTF, doar nu am innebunit, poa' sa scrie orice pe el!!! Mai ales ca pe orice altceva as da mult mai putin. Si asta cu tot cu statie. Deci de ce nu as alege un Solo Pro 180?? E doar 100$, BNF. Si, din cate citesc, nu poate fi mult mai prost decat 130-ul.
As vrea sa ne intelegem. Sunt incepator, si nu am statie performanta. Daca as avea-o, poate as gandi altfel. Dar nici Nine Eagles (si or mai fi si altii) nu e chiar ultima gasca din ograda, cred. Poate ca am luat o marca mai ieftina si din motive financiare la momentul respectiv. Si poate ca am depasit acel moment. Dar sa dau pe un lucru cat (poate) nu face doar pentru ca scrie Blade? Nu cred! Asta nu inseamna ca ii dezaprob pe cei care il cumpara. Fiecare poate face ce vrea cat timp nu e ilegal, imoral sau ingrasa :) But, hey, it's just me! Si, va rog, nu dati cu pietre :drinks:
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#119
Postat 15 April 2013 - 09:16 PM
http://www.miracle-m...roducts_id=8029
e un topic luuung pe rcgroups:
http://www.rcgroups....d.php?t=1453101
sunt clipuri o gramada:
cumpara si scrie un review.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#120
Postat 15 April 2013 - 09:42 PM
DanB, la 15 April 2013 - 07:29 PM, a spus:
Nu iubesc Blade-ul ( am mai spus-o) dar, cred ca esti putin cam departe de idee. Comparatia este muuult fortata.
Tu ce i-ai facut 130-ului tau inainte de zbor de esti asa de suparat? Sau ce ti-a facut el tie?