Modelism - RHC Forum: Blade 130X - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Blade 130X Hello Blade, by by Walkera

#331 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2014 - 05:20 PM

http://store.comet.s...Product/522837/
http://store.comet.s...Product/396026/

Astia sunt cei dati exemplu de cel de pe helifreak
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#332 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 July 2014 - 05:30 PM

Vezi postareaTzicul, la 10 July 2014 - 05:20 PM, a spus:

http://store.comet.s...Product/522837/
http://store.comet.s...Product/396026/

Astia sunt cei dati exemplu de cel de pe helifreak


Merci! Interesant! O sa studiez problema.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#333 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2014 - 05:34 PM

Daca ai nevoie de ajutor, da-mi de stire, ai nevoie de o firma, parca. Stau aproape si mi-ar fi foarte usor. Vezi ce si cum si ti-i iau eu, daca te ajuta cu ceva

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 10 July 2014 - 05:35 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#334 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 July 2014 - 06:00 PM

Vezi postareaTzicul, la 10 July 2014 - 05:34 PM, a spus:

Daca ai nevoie de ajutor, da-mi de stire, ai nevoie de o firma, parca. Stau aproape si mi-ar fi foarte usor. Vezi ce si cum si ti-i iau eu, daca te ajuta cu ceva


Merci frumos. Maine imi vine placa noua dar sunt interesat sa o modific pe cea veche daca se poate obtine ceva mai robust si fiabil. Lipiturile alea sunt fezabile... Am facut si lipituri mai mici. Deocamdata insa sunt in ceata. Trebuie sa citesc sa ma lamuresc ce si cum pentru ca nu sunt electronist si problema ma depaseste daca e vorba de adaugat o piesa diferita. Un simplu transplant face tot prostul inclusiv eu. :drinks:

Ai un link la subiect pe helifreak?

Aceasta postare a fost editata de qntt: 10 July 2014 - 06:03 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#335 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2014 - 07:26 PM

Vezi postareaqntt, la 10 July 2014 - 06:00 PM, a spus:


Ai un link la subiect pe helifreak?


Pai era un reply la postul tau de acolo!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#336 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2014 - 07:27 PM

http://www.helifreak...ad.php?t=624667
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#337 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 10 July 2014 - 08:35 PM

Vezi postareaTzicul, la 10 July 2014 - 07:27 PM, a spus:



Ok merci! Scuze de neatentie.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#338 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 13 July 2014 - 01:46 AM

Am schimbat si main shaft, al meu 130x e iarasi gata de zbor, maine iesim la iarba verde daca ne lasa ploaia.

Intrebare:

Ma gandesc sa ma joc un pic si cu gainurile, sa vedem cum se comporta. Ati incercat cu succes ceva valori diferite fata de setarea stock?


Poza inainte de culcare :

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/819/t7dab.jpg
0

#339 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 13 July 2014 - 08:21 AM

Vezi postareaPrimus, la 13 July 2014 - 01:46 AM, a spus:

Am schimbat si main shaft, al meu 130x e iarasi gata de zbor, maine iesim la iarba verde daca ne lasa ploaia.

Intrebare:

Ma gandesc sa ma joc un pic si cu gainurile, sa vedem cum se comporta. Ati incercat cu succes ceva valori diferite fata de setarea stock?


Poza inainte de culcare :

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/819/t7dab.jpg


Eu nu am incercat dar cred ca va trebui sa o fac. Am asa: Tot ce inseamna mecanica pe coada noi inclusiv angrenaje de metal 100%. Servo de coada nou si placa de baza noua. In plus am pus si sliderul metalic de la Extreme Production. NU TINE COADA la zborul cu spatele! Nu mai cred ca e o problema unica pe 130-ul meu. Tind sa cred ca toate fac asa la zborul cu spatele. Totusi tare mi-ar place sa aud de la un expert daca tine sau nu coada.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#340 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 13 July 2014 - 11:05 AM

Un expert nu stiu de unde sa il iei.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Al meu tine bine in circuite cu spatele zbor pe fata. Inverted zbor mai tot timpul cu fata, foarte putin cu spatele.
Stoc, doar pinioane de metal adaugate ulterior.

Ai incercat sa muti servo un pic mai in spate pe coada ?


Aici ploua nu pot sa ies la zbor in dimineata asta, poate mai pe seara. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif

Aceasta postare a fost editata de Primus: 13 July 2014 - 11:06 AM

0

#341 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 13 July 2014 - 10:02 PM

Vezi postareaPrimus, la 13 July 2014 - 11:05 AM, a spus:

Un expert nu stiu de unde sa il iei.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Al meu tine bine in circuite cu spatele zbor pe fata. Inverted zbor mai tot timpul cu fata, foarte putin cu spatele.
Stoc, doar pinioane de metal adaugate ulterior.

Ai incercat sa muti servo un pic mai in spate pe coada ?


Aici ploua nu pot sa ies la zbor in dimineata asta, poate mai pe seara. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif


Am incercat tot ce se poate... Servo-ul de coada nu tine si se incinge. Dupa cativa metri cu spatele pare sa se "inmoaie" si pierde pozitia dupa care pe neasteptate revine cu o rotatie violenta in directia corecta dar total imprecis. Ma-am saturat pana in gat de fitele 130-ului. Ma gandesc foarte serios sa-l schimb cu un 250 desi am multi bani bagati in el in piese si baterii. Ma uit pe net la 250 si o fi el greu si foarte rapid dar nu are tona de probleme cu care vin astea de la Blade. Cu un heli greu ma pot obisnui dar cu unul imprevizibil nu pot. In ultima vreme toate trantele pe care le-a luat au fost din cauza tremuriciului si cozii, nu eroare de pilotaj.

Sper ca ai apucat si ceva vreme buna pentru zbor. In Bucuresti a fost perfect. Foarte putin vant si catva norisori. A fost bine!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#342 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 July 2014 - 10:12 PM

Am auzit ca Trex 150 e OK, tine coada foarte bine. Trex 250 e din categoria heli adevarat care nu suporta trante repetate fara urmari.
0

#343 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 13 July 2014 - 10:23 PM

Vezi postareastiganas, la 13 July 2014 - 10:12 PM, a spus:

Am auzit ca Trex 150 e OK, tine coada foarte bine. Trex 250 e din categoria heli adevarat care nu suporta trante repetate fara urmari.


Stiu ca nu poti sa-l trantesti dar are servo-uri adevarate, poti sa pui pe el un AR7200 si are putere cat sa-l rusineze si pe 130 si pe tasu' ca sa nu mai vorbim de piese fara joc si de calitate. Asta ca poti sa-l trantesti sincer sa fiu a inceput sa nu ma mai intereseze. Ce folos ca poti sa-l trantesti cand el fara sa-l trantesti uzeaza piesele intr-un ritm care oricum te obliga sa le schimbi des. Prefer ceva care de la un zbor la altul se comporta relativ constant nu ceva care se uzeaza in 5 zboruri de 3 min. Problema e ca nu cred ca mai apuc sa-mi fac un 250 inainte sa plec in concediu ca sa-l pot lua cu mine si probabil tot cu loaza de 130 o sa plec.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#344 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 July 2014 - 10:46 PM



130X zburat de Serban la Chitila. Asa cum l-a scos din cutie, cu multe buseli la activ.

Vezi postareaqntt, la 13 July 2014 - 08:21 AM, a spus:

NU TINE COADA la zborul cu spatele! Nu mai cred ca e o problema unica pe 130-ul meu. Tind sa cred ca toate fac asa la zborul cu spatele. Totusi tare mi-ar place sa aud de la un expert daca tine sau nu coada.

0

#345 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 13 July 2014 - 10:56 PM

Vezi postareastiganas, la 13 July 2014 - 10:46 PM, a spus:



130X zburat de Serban la Chitila. Asa cum l-a scos din cutie, cu multe buseli la activ.


Super pilot! Impresionant. Nu m-am edificat... Pe miscari din scurt si al meu tine coada. Vreau sa vad u 8 larg cu spatele sa zicem 20m de la cap la coada. Acolo al meu o ia razna. Cu cat mai lunga si mai lina miscarea cu atat o zbarceste mai tare!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#346 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 July 2014 - 11:01 PM

Serban e greu de prins acum, o sa-l rog pe AlexSky (proaspat campion) sa faca un zbor luung cu spatele (cu 130X-ul meu) si sa dea o parere. Da asta cand ne intalnim pe camp.

Vezi postareaqntt, la 13 July 2014 - 10:56 PM, a spus:

Super pilot! Impresionant. Nu m-am edificat... Pe miscari din scurt si al meu tine coada. Vreau sa vad u 8 larg cu spatele sa zicem 20m de la cap la coada. Acolo al meu o ia razna. Cu cat mai lunga si mai lina miscarea cu atat o zbarceste mai tare!

0

#347 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 14 July 2014 - 01:28 PM

Eu am avut 250, de reparat este o catastrofa din cauza pieselor multe si mici, inclusiv a suruburilor. Este un heli exact in miscari, dar cand cade, ai de reparat nu gluma. Si de cheltuit evident.

Acum un an imi puneam intrebarea daca sa revin la el, intrucat aveam piese pentru cel putin patru kituri (o cutie de plastic de la IKEA plina de piese ). Am terminat povestea prin a vinde toate piesele.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 14 July 2014 - 01:28 PM

0

#348 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 14 July 2014 - 01:55 PM

Vezi postareaPrimus, la 14 July 2014 - 01:28 PM, a spus:

Eu am avut 250, de reparat este o catastrofa din cauza pieselor multe si mici, inclusiv a suruburilor. Este un heli exact in miscari, dar cand cade, ai de reparat nu gluma. Si de cheltuit evident.

Acum un an imi puneam intrebarea daca sa revin la el, intrucat aveam piese pentru cel putin patru kituri (o cutie de plastic de la IKEA plina de piese ). Am terminat povestea prin a vinde toate piesele.


Ai avut DFC? Cum se compara cu 130-ul?
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#349 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 16 July 2014 - 12:32 AM

Vezi postareaqntt, la 14 July 2014 - 01:55 PM, a spus:

Ai avut DFC? Cum se compara cu 130-ul?



Ehe, am avut 250 exact cand a aparut modelul, preorder la primul lot de la Align, sosit din TW, deci ceva ani in urma, prin 2009 cred.
Elicopterele aveau flybar acum 4 - 5 ani http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/cool.gif
Am fost incantat de manevrabilitatea lui, chiar l-am zburat cu placere.



Pana la prima tranta. Primul model avea suruburi de 0.9 nu-ti explic nebunia desfacutului cu mica surubelnita de la Align, am si rotunjit cateva.
Apoi au fost probleme cu rotorul de coada, o intreaga poveste, au scos versiuni ulterioare cu cote modificate, nu iti explic toata istoria.

Intr-un final l-am facut scale si l-am dat.


Pe vremea aia nu se stia de DFC nu stiu daca facea cineva.

O comparatie cu 130X in zbor nu as putea face, a trecut mult timp decand l-am avut. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Si o poza cu el pe dulap, alaturi de vechea mea colectie de heli.

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/391/dsc00262mz9.jpg

Aceasta postare a fost editata de Primus: 16 July 2014 - 12:35 AM

0

#350 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 19 July 2014 - 05:07 PM

Ieri am iesit cu micutul 130X la zbor, nerabdator sa incerc setarile de giro.

A fost o zi cu vant destul de puternic, maneca de vant era aproape la orizontala la club,
In astfel de conditii, am constatat ca gainul stoc de pe rudder nu e suficient, coada plecand din cand in cand.


Prin urmare am trecut la modificat parametrii de gain, am pus coada pe maxim, si tine de minune, verificat si pe circuite largi de zbor inverted backwards.
0

#351 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 19 July 2014 - 05:13 PM

Vezi postareaPrimus, la 19 July 2014 - 05:07 PM, a spus:

Ieri am iesit cu micutul 130X la zbor, nerabdator sa incerc setarile de giro.

A fost o zi cu vant destul de puternic, maneca de vant era aproape la orizontala la club,
In astfel de conditii, am constatat ca gainul stoc de pe rudder nu e suficient, coada plecand din cand in cand.


Prin urmare am trecut la modificat parametrii de gain, am pus coada pe maxim, si tine de minune, verificat si pe circuite largi de zbor inverted backwards.


Da... Si aici a fost vant! Atat de mult incat era sa pierd 130-ul definitiv in iarba inalta. Am cautat la el dupa o tranta vreo 20 de min. O sa incerc si eu sa umblu la gain-uri poate rezolv ceva. Problema e ca acum da din coada ca un peste si tremura de parca e paralitic cum da cu nasul de putin vant! Sincer sa fiu nu prea mai am chef de el. Astept cu nerabdare 250-ul.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#352 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 August 2014 - 07:26 PM

Intamplare cu 2 pakuri. 130X-ul meu are 30 ore pe statie. Asta inseamna peste 200 de zboruri.

Doua din pakurile nanotech nu mai tin cele 5 minute. Una din celule e slaba. Le-am retras in frigider si aseara in lipsa de activitate le-am desfacut si le-am rearanjat.

Un pak cu celulele bune si unul cu celulele slabe. Pe amandoua le-am incarcat frumos, cu egalizare si le-am scos la camp pentru proba. Proba consta in a zbura pana taie motorul. Un pak nou nout zboara 10 minute.

Ei bine unul din pakuri tine 7 minute si celalalt 6.30 minute. Le-am reincarcat si le-am zburat rutina normala de 5 minute. Amandoua au tinut fara probleme.

Aparent pakurile cu celule asemanatoare (chiar si slabe) tin mai bine decat cele cu celule debalansate. Asadar am din nou 6 pakuri valide.

130X are un an jumate, 5 crasuri si nici o piesa schimbata/upgradata.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 02 August 2014 - 07:30 PM

0

#353 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 03 August 2014 - 08:37 AM

Super idee cea cu reorganizatul celulelor!
Sa ma uit si eu pe statie cate ore am dar cred ca cifra e mult mai mare. Incep sa inteleg de ce toate problemele cu 130-ul sunt la mine!5 trante... Mai curand 50!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#354 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 August 2014 - 10:15 AM

Deoarece sunt doar 2 celule/pak e foarte simplu reorganizatu. Am refolosit toate benzile adezive mai putin wrap-ul albastru pe care l-am taiat. Jonctiunea intre cele doua celule este facuta prin sudare (nu lipire cu cositor), acolo singure sansa sa le desprinzi e prin rupere dar se lipesc la loc usor.

Poate ca zburam si eu mai bine daca faceam mai multe crashuri.


Vezi postareaqntt, la 03 August 2014 - 08:37 AM, a spus:

Super idee cea cu reorganizatul celulelor!
Sa ma uit si eu pe statie cate ore am dar cred ca cifra e mult mai mare. Incep sa inteleg de ce toate problemele cu 130-ul sunt la mine!5 trante... Mai curand 50!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1436.JPG

0

#355 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 03 August 2014 - 02:07 PM

M-am uitat. Am 45 de ore pe 130 si amschimbat totul pe el mai putin motorul!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#356 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 29 August 2014 - 04:30 PM

Uite cum imi dati voi de lucru cu celulele voastre. Am sa fac si eu o analiza a packurilor mele la urmatoarea incarcare.

In vacanta asta 130X a fost campionul la zbor la parinti in TR, al reusit sa distrug un set de angrenaje metalice de coada.

Eu i-am pierdut orele de zbor, are peste 50 de crashuri, pana acum am schimbat destul pe la el:

O mecanica de servo, un swash rupt, un ax, doua trenuri de aterizare, angrenaje vreo 4 seturi si o carena "cum ii place lui Stefan" http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
0

#357 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 05 October 2014 - 05:27 PM

Am o confesiune de facut. Pentru ca 250-ul e bucati am luat la camp 130-ul cu mine si am incercat circuite cu spatele si pe spate. Am ramas interzis cand ca prin minune 130-ul a facut fata dupa toate incercarile esuate anterior.

Cred ca explicatia e ca acum am mai multa experienta si imprecizia cozii ma afecteaza mai putin. Tot are vreo 15 - 20 de grade in care coada e moale rau dar acum par capabil sa gestiomez chestia asta. Ca incepator mi-era imposibil.

Deci se poate daca in prealabil inveti pe altceva. E... Omul cat traieste invata!

Aceasta postare a fost editata de qntt: 05 October 2014 - 05:28 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#358 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 October 2014 - 05:40 PM

Citeaza

Am ramas interzis cand ca prin minune 130-ul a facut fata dupa toate incercarile esuate anterior.


Eu zic ca l-ai "speriat" rau cu 250 ul, de-aia si-a schimbat comportamentul. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Spor la zbor.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 05 October 2014 - 05:41 PM

0

#359 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 05 October 2014 - 05:49 PM

Ha!Ha!Ha! Probabil pentru ca eram gata sa-l dau.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#360 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 October 2014 - 02:15 PM

Ati mai scos micutii pe-afara?

Al meu a intrat la pitstop azi dimineata pentru un schimb de "dinti" :-)

Ma pregatesc sa il dau la aer ...

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/633/G1pKSr.jpg

0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro