Blade 130X Hello Blade, by by Walkera
#332
Postat 10 July 2014 - 05:30 PM
Tzicul, la 10 July 2014 - 05:20 PM, a spus:
http://store.comet.s...Product/396026/
Astia sunt cei dati exemplu de cel de pe helifreak
Merci! Interesant! O sa studiez problema.
#333
Postat 10 July 2014 - 05:34 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 10 July 2014 - 05:35 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#334
Postat 10 July 2014 - 06:00 PM
Tzicul, la 10 July 2014 - 05:34 PM, a spus:
Merci frumos. Maine imi vine placa noua dar sunt interesat sa o modific pe cea veche daca se poate obtine ceva mai robust si fiabil. Lipiturile alea sunt fezabile... Am facut si lipituri mai mici. Deocamdata insa sunt in ceata. Trebuie sa citesc sa ma lamuresc ce si cum pentru ca nu sunt electronist si problema ma depaseste daca e vorba de adaugat o piesa diferita. Un simplu transplant face tot prostul inclusiv eu. :drinks:
Ai un link la subiect pe helifreak?
Aceasta postare a fost editata de qntt: 10 July 2014 - 06:03 PM
#336
Postat 10 July 2014 - 07:27 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#337
#338
Postat 13 July 2014 - 01:46 AM
Intrebare:
Ma gandesc sa ma joc un pic si cu gainurile, sa vedem cum se comporta. Ati incercat cu succes ceva valori diferite fata de setarea stock?
Poza inainte de culcare :
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/819/t7dab.jpg
#339
Postat 13 July 2014 - 08:21 AM
Primus, la 13 July 2014 - 01:46 AM, a spus:
Intrebare:
Ma gandesc sa ma joc un pic si cu gainurile, sa vedem cum se comporta. Ati incercat cu succes ceva valori diferite fata de setarea stock?
Poza inainte de culcare :
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/819/t7dab.jpg
Eu nu am incercat dar cred ca va trebui sa o fac. Am asa: Tot ce inseamna mecanica pe coada noi inclusiv angrenaje de metal 100%. Servo de coada nou si placa de baza noua. In plus am pus si sliderul metalic de la Extreme Production. NU TINE COADA la zborul cu spatele! Nu mai cred ca e o problema unica pe 130-ul meu. Tind sa cred ca toate fac asa la zborul cu spatele. Totusi tare mi-ar place sa aud de la un expert daca tine sau nu coada.
#340
Postat 13 July 2014 - 11:05 AM
Al meu tine bine in circuite cu spatele zbor pe fata. Inverted zbor mai tot timpul cu fata, foarte putin cu spatele.
Stoc, doar pinioane de metal adaugate ulterior.
Ai incercat sa muti servo un pic mai in spate pe coada ?
Aici ploua nu pot sa ies la zbor in dimineata asta, poate mai pe seara. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif
Aceasta postare a fost editata de Primus: 13 July 2014 - 11:06 AM
#341
Postat 13 July 2014 - 10:02 PM
Primus, la 13 July 2014 - 11:05 AM, a spus:
Al meu tine bine in circuite cu spatele zbor pe fata. Inverted zbor mai tot timpul cu fata, foarte putin cu spatele.
Stoc, doar pinioane de metal adaugate ulterior.
Ai incercat sa muti servo un pic mai in spate pe coada ?
Aici ploua nu pot sa ies la zbor in dimineata asta, poate mai pe seara. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif
Am incercat tot ce se poate... Servo-ul de coada nu tine si se incinge. Dupa cativa metri cu spatele pare sa se "inmoaie" si pierde pozitia dupa care pe neasteptate revine cu o rotatie violenta in directia corecta dar total imprecis. Ma-am saturat pana in gat de fitele 130-ului. Ma gandesc foarte serios sa-l schimb cu un 250 desi am multi bani bagati in el in piese si baterii. Ma uit pe net la 250 si o fi el greu si foarte rapid dar nu are tona de probleme cu care vin astea de la Blade. Cu un heli greu ma pot obisnui dar cu unul imprevizibil nu pot. In ultima vreme toate trantele pe care le-a luat au fost din cauza tremuriciului si cozii, nu eroare de pilotaj.
Sper ca ai apucat si ceva vreme buna pentru zbor. In Bucuresti a fost perfect. Foarte putin vant si catva norisori. A fost bine!
#342
Postat 13 July 2014 - 10:12 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#343
Postat 13 July 2014 - 10:23 PM
stiganas, la 13 July 2014 - 10:12 PM, a spus:
Stiu ca nu poti sa-l trantesti dar are servo-uri adevarate, poti sa pui pe el un AR7200 si are putere cat sa-l rusineze si pe 130 si pe tasu' ca sa nu mai vorbim de piese fara joc si de calitate. Asta ca poti sa-l trantesti sincer sa fiu a inceput sa nu ma mai intereseze. Ce folos ca poti sa-l trantesti cand el fara sa-l trantesti uzeaza piesele intr-un ritm care oricum te obliga sa le schimbi des. Prefer ceva care de la un zbor la altul se comporta relativ constant nu ceva care se uzeaza in 5 zboruri de 3 min. Problema e ca nu cred ca mai apuc sa-mi fac un 250 inainte sa plec in concediu ca sa-l pot lua cu mine si probabil tot cu loaza de 130 o sa plec.
#344
Postat 13 July 2014 - 10:46 PM
130X zburat de Serban la Chitila. Asa cum l-a scos din cutie, cu multe buseli la activ.
qntt, la 13 July 2014 - 08:21 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#345
Postat 13 July 2014 - 10:56 PM
stiganas, la 13 July 2014 - 10:46 PM, a spus:
130X zburat de Serban la Chitila. Asa cum l-a scos din cutie, cu multe buseli la activ.
Super pilot! Impresionant. Nu m-am edificat... Pe miscari din scurt si al meu tine coada. Vreau sa vad u 8 larg cu spatele sa zicem 20m de la cap la coada. Acolo al meu o ia razna. Cu cat mai lunga si mai lina miscarea cu atat o zbarceste mai tare!
#346
Postat 13 July 2014 - 11:01 PM
qntt, la 13 July 2014 - 10:56 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#347
Postat 14 July 2014 - 01:28 PM
Acum un an imi puneam intrebarea daca sa revin la el, intrucat aveam piese pentru cel putin patru kituri (o cutie de plastic de la IKEA plina de piese ). Am terminat povestea prin a vinde toate piesele.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 14 July 2014 - 01:28 PM
#348
Postat 14 July 2014 - 01:55 PM
Primus, la 14 July 2014 - 01:28 PM, a spus:
Acum un an imi puneam intrebarea daca sa revin la el, intrucat aveam piese pentru cel putin patru kituri (o cutie de plastic de la IKEA plina de piese ). Am terminat povestea prin a vinde toate piesele.
Ai avut DFC? Cum se compara cu 130-ul?
#349
Postat 16 July 2014 - 12:32 AM
qntt, la 14 July 2014 - 01:55 PM, a spus:
Ehe, am avut 250 exact cand a aparut modelul, preorder la primul lot de la Align, sosit din TW, deci ceva ani in urma, prin 2009 cred.
Elicopterele aveau flybar acum 4 - 5 ani http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/cool.gif
Am fost incantat de manevrabilitatea lui, chiar l-am zburat cu placere.
Pana la prima tranta. Primul model avea suruburi de 0.9 nu-ti explic nebunia desfacutului cu mica surubelnita de la Align, am si rotunjit cateva.
Apoi au fost probleme cu rotorul de coada, o intreaga poveste, au scos versiuni ulterioare cu cote modificate, nu iti explic toata istoria.
Intr-un final l-am facut scale si l-am dat.
Pe vremea aia nu se stia de DFC nu stiu daca facea cineva.
O comparatie cu 130X in zbor nu as putea face, a trecut mult timp decand l-am avut. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
Si o poza cu el pe dulap, alaturi de vechea mea colectie de heli.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/391/dsc00262mz9.jpg
Aceasta postare a fost editata de Primus: 16 July 2014 - 12:35 AM
#350
Postat 19 July 2014 - 05:07 PM
A fost o zi cu vant destul de puternic, maneca de vant era aproape la orizontala la club,
In astfel de conditii, am constatat ca gainul stoc de pe rudder nu e suficient, coada plecand din cand in cand.
Prin urmare am trecut la modificat parametrii de gain, am pus coada pe maxim, si tine de minune, verificat si pe circuite largi de zbor inverted backwards.
#351
Postat 19 July 2014 - 05:13 PM
Primus, la 19 July 2014 - 05:07 PM, a spus:
A fost o zi cu vant destul de puternic, maneca de vant era aproape la orizontala la club,
In astfel de conditii, am constatat ca gainul stoc de pe rudder nu e suficient, coada plecand din cand in cand.
Prin urmare am trecut la modificat parametrii de gain, am pus coada pe maxim, si tine de minune, verificat si pe circuite largi de zbor inverted backwards.
Da... Si aici a fost vant! Atat de mult incat era sa pierd 130-ul definitiv in iarba inalta. Am cautat la el dupa o tranta vreo 20 de min. O sa incerc si eu sa umblu la gain-uri poate rezolv ceva. Problema e ca acum da din coada ca un peste si tremura de parca e paralitic cum da cu nasul de putin vant! Sincer sa fiu nu prea mai am chef de el. Astept cu nerabdare 250-ul.
#352
Postat 02 August 2014 - 07:26 PM
Doua din pakurile nanotech nu mai tin cele 5 minute. Una din celule e slaba. Le-am retras in frigider si aseara in lipsa de activitate le-am desfacut si le-am rearanjat.
Un pak cu celulele bune si unul cu celulele slabe. Pe amandoua le-am incarcat frumos, cu egalizare si le-am scos la camp pentru proba. Proba consta in a zbura pana taie motorul. Un pak nou nout zboara 10 minute.
Ei bine unul din pakuri tine 7 minute si celalalt 6.30 minute. Le-am reincarcat si le-am zburat rutina normala de 5 minute. Amandoua au tinut fara probleme.
Aparent pakurile cu celule asemanatoare (chiar si slabe) tin mai bine decat cele cu celule debalansate. Asadar am din nou 6 pakuri valide.
130X are un an jumate, 5 crasuri si nici o piesa schimbata/upgradata.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 02 August 2014 - 07:30 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#353
Postat 03 August 2014 - 08:37 AM
Sa ma uit si eu pe statie cate ore am dar cred ca cifra e mult mai mare. Incep sa inteleg de ce toate problemele cu 130-ul sunt la mine!5 trante... Mai curand 50!
#354
Postat 03 August 2014 - 10:15 AM
Poate ca zburam si eu mai bine daca faceam mai multe crashuri.
qntt, la 03 August 2014 - 08:37 AM, a spus:
Sa ma uit si eu pe statie cate ore am dar cred ca cifra e mult mai mare. Incep sa inteleg de ce toate problemele cu 130-ul sunt la mine!5 trante... Mai curand 50!
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#356
Postat 29 August 2014 - 04:30 PM
In vacanta asta 130X a fost campionul la zbor la parinti in TR, al reusit sa distrug un set de angrenaje metalice de coada.
Eu i-am pierdut orele de zbor, are peste 50 de crashuri, pana acum am schimbat destul pe la el:
O mecanica de servo, un swash rupt, un ax, doua trenuri de aterizare, angrenaje vreo 4 seturi si o carena "cum ii place lui Stefan" http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
#357
Postat 05 October 2014 - 05:27 PM
Cred ca explicatia e ca acum am mai multa experienta si imprecizia cozii ma afecteaza mai putin. Tot are vreo 15 - 20 de grade in care coada e moale rau dar acum par capabil sa gestiomez chestia asta. Ca incepator mi-era imposibil.
Deci se poate daca in prealabil inveti pe altceva. E... Omul cat traieste invata!
Aceasta postare a fost editata de qntt: 05 October 2014 - 05:28 PM
#358
Postat 05 October 2014 - 05:40 PM
Citeaza
Eu zic ca l-ai "speriat" rau cu 250 ul, de-aia si-a schimbat comportamentul. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
Spor la zbor.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 05 October 2014 - 05:41 PM