Blade 130X Hello Blade, by by Walkera
#272
Postat 26 November 2013 - 09:35 AM
#273
Postat 26 November 2013 - 09:48 AM
bogdand1, la 26 November 2013 - 09:35 AM, a spus:
E normal cand il misti cu mana, are totusi o vaga tresarire, servo-urile o sa bazaie. In aer cumva totusi functioneaza. Asa e AS3X sau cum se cheama.
Aceasta postare a fost editata de qntt: 26 November 2013 - 09:51 AM
#274
Postat 26 November 2013 - 10:06 AM
Cand e motorul oprit unitatea FBL devine inactiva. Dupa zbor, cand opresti motorul e la fel, dupa 3-4 secunde devine inactiva.
Daca turezi usor motorul o sa vezi ca prinde viata.
bogdand1, la 26 November 2013 - 09:35 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#275
Postat 11 January 2014 - 11:24 PM
Am fost si azi la zbor cu el ca de altfel in aproape fiecare WE, il tin mai tot timpul in masina caci se incarca pakurile cel mai repede si usor.
Al meu a facut un an, habar n-am cate zboruri are ca m-am plictisit sa pun puncte pe baterii si merge ca in prima zi. Nici o piesa schimbata.
E adevarat ca am avut doar 4 crashuri. Singura dauna, una din patine la tren rupta putin cealalta iarna. Iarna trenul devine casant.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#276
Postat 01 April 2014 - 07:28 PM
https://farm4.staticflickr.com/3675/13512878163_d141b9b329_b.jpg
#277
Postat 01 April 2014 - 07:44 PM
Eu zic sa renunti sa mai cauti buba acolo unde nu e. Si al meu are aceeasi rezonanta pe coada inainte de a decola.
Da-i gaz si gata.
L-am scos si eu azi pe al meu dupa o mica reparatie si un upgrade de pinioane la coada ( am rupt un link la gripurile din coada ).
Nu exagerez cand zic ca a luat mai mult de 30 de crash-uri cu pagube minime (tail blade grip si stabilizator vertical). Se apropie cred de 200 de zboruri.
Merge de rupe !
Aceasta postare a fost editata de Primus: 01 April 2014 - 07:46 PM
#278
Postat 01 April 2014 - 08:02 PM
Dupa ureche (nu inginereste) pot sa zic TT (tija de otel) e o coarda prinsa in doua puncte la capete. Are o frecventa de rezonanta care intra in joc la o anumita turatie. Nu poate fi eliminata decat cu un al treilea rulment in mijloc (greu de pus) sau inecat in unsoare (solutie temporara).
Ca sa te consolezi si Henseleit TDR are o frecventa de rezonanta, oficial recunoscuta si trecuta in manual.
qntt, la 01 April 2014 - 07:28 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#279
Postat 01 April 2014 - 08:31 PM
stiganas, la 01 April 2014 - 08:02 PM, a spus:
Dupa ureche (nu inginereste) pot sa zic TT (tija de otel) e o coarda prinsa in doua puncte la capete. Are o frecventa de rezonanta care intra in joc la o anumita turatie. Nu poate fi eliminata decat cu un al treilea rulment in mijloc (greu de pus) sau inecat in unsoare (solutie temporara).
Ca sa te consolezi si Henseleit TDR are o frecventa de rezonanta, oficial recunoscuta si trecuta in manual.
Ma consolez ca nu am ce face si am pus 2 rulmenti pe TT. Tot vibreaza dar cred ca e rotorul nu tija respectiva. Ca un efect neasteptat al modificarilor cei 2 rulmenti pe TT si diametrul mai mare al tubului in care se invarte au redus frecarea si acum am simtitor mai multa putere.
#281
Postat 05 April 2014 - 06:27 PM
La sfarsit am facut si o prostie, la o decolare de pe masa am atins cu palele si am ramas fara gear A la 130.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
Sa incerc versiunea de metal ? In rest fara cusur.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/541/iaz8.jpg
Aceasta postare a fost editata de Primus: 05 April 2014 - 06:29 PM
#282
Postat 05 April 2014 - 07:29 PM
Primus, la 05 April 2014 - 06:27 PM, a spus:
La sfarsit am facut si o prostie, la o decolare de pe masa am atins cu palele si am ramas fara gear A la 130.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
Sa incerc versiunea de metal ? In rest fara cusur.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/541/iaz8.jpg
Din cate stiu eu e mult mai precis "taiata" fata de versiunea de plastic. Sunt curios cat de repede omoara insa B gear (metal pe metal). Ce zona superba! Am vrut si eu sa ies dar batea tare vantul asa ca am stat in casa sa renovez niste servouri... Sunt invidios!
#284
Postat 06 April 2014 - 02:31 AM
La inaltimi mici, reflexul TH nu ajuta tot timpul.
Ehe sper sa revina si la voi vremea buna curand !!
Aceasta postare a fost editata de Primus: 06 April 2014 - 02:31 AM
#285
Postat 06 April 2014 - 10:28 PM
Pe o vreme ideala de zbor, 130x sta pe bara cateva zile in asteaptarea piesei, de pe covorasul de masina a decolat azi fratele mai mic.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/822/tnnv.jpg
Aceasta postare a fost editata de Primus: 06 April 2014 - 10:32 PM
#286
Postat 09 April 2014 - 10:57 PM
P.S. Am reusit tot astazi sa-mi trantesc 450-ul (trex pro). Am taiat motorul pe coborare verticala timp de vreo 3 secunde si ce sa vezi?! AR7200BX nu a mai vrut sa-l porneasca (normal mode cu throttle 0 nu TH) Am scapat doar cu trenul de aterizare rupt dar inca sunt nedumerit ce s-a intamplat. Acum totul functioneaza perfect asa ca singura mea banuiala se duce spre vreo safety feature din AR7200BX (soft start sau ceva de genul asta poate pe ESC?). Daca stiti voi ceva ce-mi scapa mie va rog luminati-ma.
Aceasta postare a fost editata de qntt: 09 April 2014 - 10:58 PM
#287
Postat 09 April 2014 - 11:13 PM
qntt, la 09 April 2014 - 10:57 PM, a spus:
P.S. Am reusit tot astazi sa-mi trantesc 450-ul (trex pro). Am taiat motorul pe coborare verticala timp de vreo 3 secunde si ce sa vezi?! AR7200BX nu a mai vrut sa-l porneasca (normal mode cu throttle 0 nu TH) Am scapat doar cu trenul de aterizare rupt dar inca sunt nedumerit ce s-a intamplat. Acum totul functioneaza perfect asa ca singura mea banuiala se duce spre vreo safety feature din AR7200BX (soft start sau ceva de genul asta poate pe ESC?). Daca stiti voi ceva ce-mi scapa mie va rog luminati-ma.
ESC-ul are sigur soft start. Zboara si tu in idle. :)
#288
Postat 10 April 2014 - 08:04 AM
Ice9, la 09 April 2014 - 11:13 PM, a spus:
Abia acum realizez cat de stupida a fost miscarea. E... Omul cat traieste invata dar speram sa fi trecut de faza greselilor stupide. :80:
#289
Postat 10 April 2014 - 09:14 AM
qntt, la 10 April 2014 - 08:04 AM, a spus:
Am facut-o si eu o data....zburam un scale si credeam ca nu e nevoie sa zbor in idle. Cat despre greseli stupide, eu le mai fac si acum. Nu cred ca scapam de ele niciodata...:)
#290
Postat 18 April 2014 - 02:15 AM
Eu zic ca e destul de bine...
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#291
Postat 18 April 2014 - 08:08 AM
Mishu-Ptm, la 18 April 2014 - 02:15 AM, a spus:
Eu zic ca e destul de bine...
Sa-l stapanesti sanatos si sa-l zbori cu placere. Da... pretul e fantastic dar vezi sa nu ascunda probleme mari.
#292
Postat 18 April 2014 - 09:16 AM
qntt, la 18 April 2014 - 08:08 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#294
Postat 18 April 2014 - 10:01 AM
ninel63, la 18 April 2014 - 09:44 AM, a spus:
mi-am comandat un Logo 700 Exxtreme (nu a ajuns inca).
E sezonul pentru asa ceva... Si eu am un Protos 500 FBL pe drum! :yahoo: Abia astept sa ajunga dar am prins prost sarbatorile si UPS nu pare sa se grabeasca. Faci un build log? Eu nu stiu daca e cineva interesat pentru ca par sa fie destule pentru Protos. Poate niste poze.
#295
Postat 18 April 2014 - 01:44 PM
#296
Postat 20 April 2014 - 04:09 PM
Vineri searea am iesit sa dau cateva baterii cu 130X pe o vreme excelenta.
Dupa vreo ora de distractie, heli a venit in head, distanta era prea mica fata de pamanant pentru ca TH sa ajute. Rezultat un main rotor grip rupt de la articulatia sferica. :blush: Nu pot sa ii reprosez nimic rotorului, a luat destule trante.
O intrebare, pentru a fi mai rapid pe colectiv, a incercat cineva curba in Z (sau S) pe Pitch ? Ma gandeam de fapt daca duce motorul stock o astfel de curba.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/838/8u0s.jpg
OFF/
In asteptarea piesei, mi-am procurat o zburatoare cu aripi de data asta, pentru vreme calma: Night Vapor de la Parkzone :rolleyes:
Ma uitam si la un mini Radian
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/836/7gx5.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/ok3zn.jpg
Aceasta postare a fost editata de Primus: 20 April 2014 - 04:12 PM
#297
Postat 20 April 2014 - 07:13 PM
Primus, la 06 April 2014 - 10:28 PM, a spus:
Pe o vreme ideala de zbor, 130x sta pe bara cateva zile in asteaptarea piesei, de pe covorasul de masina a decolat azi fratele mai mic.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/822/tnnv.jpg
Iara ma faci invidios cu zona in care zbori si vad ca insisti sa pui poze!!! ;) Spune-mi te rog cum tine coada in circuitele facute cu spatele (nu linie dreapta ci 8). Al meu e dezastru si nu stiu daca e normal sa fie asa sau are al meu probleme. Merci!
Aceasta postare a fost editata de qntt: 20 April 2014 - 07:17 PM
#300
Postat 20 April 2014 - 07:49 PM
Primus, la 20 April 2014 - 07:44 PM, a spus:
Sa nu ai vreun dinte care "scapa" sau tu acuzi mai degraba giro ?
Mecanic nici o problema. Piese noi si vibratii minime. Da... cred ca e de la giroscop. Maine il iau la teste iara si ma lamuresc (sper).