takeoff, la 05 June 2013 - 08:49 PM, a spus:
Blade 130X Hello Blade, by by Walkera
#151
Postat 05 June 2013 - 09:22 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#152
Postat 07 August 2013 - 08:20 PM
Am citit post cu post topicul asta si vad ca lumea e destul de multumita. Am vazut si eu unul zburand in sala si m-a cam incantat.
Dupa o experienta placuta cu MCPX BL, ma gandesc sa incerc si eu un 130X, vad ca pretul e in jur de 175 de eur pe aici, transport gratuit.
Intrebare : As putea sa folosesc lipo de 300 Nano-tech de la MCPX BL ?
#153
Postat 07 August 2013 - 09:34 PM
Dar tot la Turnigy de 450mah o sa ajungi. Sunt beton. Din greseala am pus un pak folosit la un zbor de 5 minute si a mai tinut inca 5 minute.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#155
Postat 07 August 2013 - 10:31 PM
Primus, la 07 August 2013 - 10:15 PM, a spus:
Merci
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#157
Postat 08 August 2013 - 08:12 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#158
Postat 08 August 2013 - 11:26 AM
In weekend voi putea sa dau o tura cu el, daca vremea se indreapta un pic.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif
Aceasta postare a fost editata de Primus: 08 August 2013 - 11:28 AM
#160
Postat 10 August 2013 - 09:16 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#161
Postat 10 August 2013 - 09:57 PM
stiganas, la 10 August 2013 - 09:16 PM, a spus:
Main gear scos motor in liber fara sarcina, tot asa
Maine revin dupa ce am sa incerc si pe statia unui coleg de zbor care are 130x, sa vedem,
dar dupa ore in sir de sapat pe google se pare ca e escul e de vina de pe mainboard (sper ca nu din cauza ca am folosit heli la verificari de setari fara motor conectat la esc), mentionez lipo full incarcat, am incercat cu 2 lipo la fel, throttle hold nu este pus, iar curba de la ch1 l-am pus pe stikul de throttle sa exclud pornirea brusca a motorului, prin urmare indiferent cat de tare sau incet dau de maneta cut off se face aproape instantaneu dupa 1 secunda diferenta este doar de turatie, brusc turatie mare incet cu simt turatie mica cutoff apare dupa 1 sec,
Ms in avans de sfaturi
#163
Postat 11 August 2013 - 10:23 AM
#164
Postat 11 August 2013 - 01:58 PM
Ice9 noi am vb o chestie la tel, nu sunt genul de om sa scot ochii nimanui , nu dau vina pe nimeni, ca doar asa am si pornit la drum pe incredere ,
mentionez ca motorul mergea perfect la sosirea heliului deci se pare ca eu l-am busit.
Deci rezultatul testului cu emitator spektrum dx6 cu setarile deja facute pt 130x plus cu alte pakuri incarcate, face la fel, concluzie probleme esc , mosfeturile de pe placa nu prezinta defectiuni vizibile , posibil sa fie si softul dus . Maine am sa scot mosfeturile sa le verific daca functioneaza, sper sa fie un fet busit, sau mai multe .....
#166
Postat 11 August 2013 - 03:55 PM
#168
Postat 11 August 2013 - 09:11 PM
trebuie sa ma orientez sa cumpar o placa noua orice sfat, site de a comanda CEL MAI IEFTIN e bine venit.
pana una alta am sa zbor cu o placa de imprumut pana ajunge placa noua la mine----mii de multumiri pt Seba NEN77
Aceasta postare a fost editata de XanderX: 11 August 2013 - 09:11 PM
#172
Postat 12 August 2013 - 09:17 AM
XanderX, la 11 August 2013 - 10:37 PM, a spus:
ce este asta? cititi si comentul
Foarte interesant! Eu le-am scris celor de la HH sa-i intreb ce si cum cu beepurile si mi-au raspuns ca nu inseamna nic! Foarte tare! Am si avut o discutie aici ca nu se poate sa fie ceva lipsit de semnificatie dar informatia nu era de gasit nicaieri.
Astea fiind spuse se pare ca 130x loveste inca o data. Poate ca vremea excesiv de calda l-a lovit in plex si pe el.
#173
Postat 12 August 2013 - 09:48 AM
Stii cumva daca 130x are vreo protectie de supracurent? Imi pot imagina doua motive pentru care esc-ul taie motorul dupa o secunda
- protectie la supracurent defecta
- banuiesc ca esc-ul urmareste ce face motorul (citeste tensiunile autoinduse in infasurari), poate acolo s-a intimplat ceva, nu vede ce trebuie
#174
Postat 12 August 2013 - 10:18 AM
DanB, la 12 August 2013 - 09:48 AM, a spus:
Stii cumva daca 130x are vreo protectie de supracurent? Imi pot imagina doua motive pentru care esc-ul taie motorul dupa o secunda
- protectie la supracurent defecta
- banuiesc ca esc-ul urmareste ce face motorul (citeste tensiunile autoinduse in infasurari), poate acolo s-a intimplat ceva, nu vede ce trebuie
Habar nu am dar cred ca timpul si efortul investit in repararea placii nu se justifica mai ales ca ramai cu o neincredere inerenta in componenta respectiva. Cred ca trebue inghitit in sec tras o injuratura buna la adresa calitatii si cumparat alta noua. Eu asa as face.
#175
Postat 12 August 2013 - 01:55 PM
Incredere zici. Nu tu ai pierdut 3 sau 4 ore pe 130x nou nezburat numai ca sa corectezi micile, cum sa le zic, scapari involuntare ale fabricii? Nu stiu cum stai tu cu increderea in calitatea hh. A mea s-a dus pe pix de mult, cam de cind mi-am reparat singur o placa de msrx, ca nu mi-am permis alta. De aia acuma cind am trecut pe mcpx, am deja aproape un al doilea heli complet pe post de rezerve.
Eu sper sa-si poata rezolva omul cumva pe bunavointa hh (desi in europa sistemul cam e trimite tu placa pe banii tai ca sa o constatam si mai vedem dupa aia ce-i de facut). Desi, dupa ce a umblat la mosfeti...
#176
Postat 12 August 2013 - 03:19 PM
DanB, la 12 August 2013 - 01:55 PM, a spus:
Incredere zici. Nu tu ai pierdut 3 sau 4 ore pe 130x nou nezburat numai ca sa corectezi micile, cum sa le zic, scapari involuntare ale fabricii? Nu stiu cum stai tu cu increderea in calitatea hh. A mea s-a dus pe pix de mult, cam de cind mi-am reparat singur o placa de msrx, ca nu mi-am permis alta. De aia acuma cind am trecut pe mcpx, am deja aproape un al doilea heli complet pe post de rezerve.
Eu sper sa-si poata rezolva omul cumva pe bunavointa hh (desi in europa sistemul cam e trimite tu placa pe banii tai ca sa o constatam si mai vedem dupa aia ce-i de facut). Desi, dupa ce a umblat la mosfeti...
Da... Eu am fost ala care a stat 3-4 ore sa refaca "treaba buna" a celor de la hh si bine am facut fiindca altfel pierdeam sigur un servo. Increderea speram si eu sa o recapat dupa ce am verificat totul personal. E un hobby scump si m-am consolat cu ideea iar reparatiile electronice ma depasesc asa ca pentru mine nu exista decat varianta inlocuirii.
Ce sa zic?! Bafta la reparat daca merge!
In alta ordine de idei, sunt in Grecia cu jumatate de portbagaj plin de heli de doua saptamani si nu am gasit un loc decent ca sa pot zbura si eu macar o data! Abia astept sa ma intorc si sa ma duc in Politehnica sa-mi scot parleala! Numai maracini cabluri si maslini pe aici!!!!
#177
Postat 12 August 2013 - 05:13 PM
"Hello,
I've recently sold my perfectly working Blade 130X to a friend, and after he has paired it with his transmiter (Turnigy 9X with DSM2 module), the heli stops working at a quarter throtle stick. Like he has a safety stop or something. He also tried with a Spektrum DX6i and the result was the same. The heli fails to spool up. The engine is starting normaly but at a quarter stick he fails to run furthermore. Can you tell me what can I do, to help him?
I believe it's an ESC problem, but how can I program it?
Thanks,
Alex"
...si ce raspund ei :
"Hello Alex,
Blade Helis are only recommended to use with original Spektrum-Radios.
For these kind of issues we have no idea how we can fix the problem.
Please contact your dealer for support.
mit freundlichen Grüßen / best regards
Horizon Hobby GmbH
Thomas Bundt
Technischer Service"
:pardon: :pardon: <_<
#178
Postat 12 August 2013 - 06:06 PM
Este hh si un uk, poti sa incerci si cu ei.
Daca te simti cu sanse de garantie, le zici "nene motorul merge o secunda si moare punct si ma jur pe mama ca nu am facut crash" si ei s-ar putea sa-ti zica "fa pachet heli si acte si da-l incoa". Posibil sa ai sanse mai mari cu ala de la care l-ai cumparat daca inca ai actele.
Daca nu, naspa moment, daca poti cirpesti, daca nu poti marchezi banu' si cumperi altu'.
Asta ar trebui sa fie warning pentru toti incepatorii: fii pregatit cu de doua ori banii de heli, nu fa prostia sa crezi ca daca ai luat heli nou gata esti rezolvat. Daca cumva printr-o minune nu-l dai de pamint in 10 secunde, e suficient sa-ti crape un servo, de obicei se intimpla in zbor, si pac gaura in portofel.
xanderx: daca nu rezolvi nimic inainte sa arunci placa la gunoi sint eu curios sa ma uit prin ea. Dar numai dupa ce ai epuizat variantele cu sanse de cistig.
#180
Postat 12 August 2013 - 08:25 PM
Sunt 100% convins ca este dat peste cap programul de la esc, posibil de la setarile aiurite pe care le faceam, dupa cum se vede si din filmulet esc se poate pune in programing mode(sub filmulet se poate citi clar ca baiatul a reusit cu succes), acuma am mai dat peste un forum http://www.helifreak...ad.php?t=466661 unde se explica clar cum se poate intra in programing mode, eu nu am reusit :(,
Sunt convins ca este un mod de a reseta esc, din moment ce se poate invata esc calibrate throttle range ppm.
Placa o aduc si cei de la radiomodele am vb azi cu ei, urmeaza sa vad daca reusesc ceva cu placa asta,