Modelism - RHC Forum: Piper j3 cub ModelTech CRASH - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piper j3 cub ModelTech CRASH Un crash nasol

#31 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 April 2012 - 01:16 PM

Daca imi permiti un sfat, mergi pe mana batranilor si lasa trenul asa cum il stim din mosi-stramosi. Pentru teren denivelat iti sugerez roti cat mai mari, moi si de buna calitate, sa nu se distruga la prima agresiune. Nu-ti fie frica sa-i pui roti de 4''. Ii va sta chiar bine. Asta ajuta mult. Ai sa vezi ca dupa ce va obisnuiti unul cu celalalt...acum sunteti in luna de miere...o sa fie bine. Nu uita, chiar daca ti-l arunca un damb, continui drept si fara sa-l inalti tare. Ca si cum ai continua rulajul, pana are suficienta viteza pentru primul viraj.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 April 2012 - 01:19 PM

0

#32 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 April 2012 - 03:21 PM

Urmeaza sfatul domnului DAN care nu numai ca zboara dar CONSTRUIESTE modelele de la zero si nu oricum ci profi .
Terenul tau nu este asa de denivelat ca al colegului Alex g, si care nu a avut incotro cu modificarea trenului, plus ca sa si priceput si ia si placut.

Banuiesc ca nu esti singurul care zboara pe acel teren ..... si daca altii reusesc sigur vei reusi si tu.

P.S.

Nu strica daca ai in preajma la zbor si pe cineva cu " vechime " ca sa te consulti putin la cursele suprafetelor ( Dual Rate -ul ) precum si la valorilor EXPO ( nu stiu ce statie ai dar banuiesc ca are DR si EXPO ) ...
Valorile astea ar trebui sa le regasesti si in manual macar ca valori de pornire - eu as pune DR mai mic putin ca in manual si EXPO mai mare decat in manual - in felul asta modelul va fi mai bland, mai docil ...
Acum ca l-ai reconstruit o sa o iei de la capat cu trimaj, centrari etc.

Bafta

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 04 April 2012 - 03:22 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#33 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 05 April 2012 - 10:35 AM

Vezi postareadan_mitea, la 04 April 2012 - 01:16 PM, a spus:

Daca imi permiti un sfat, mergi pe mana batranilor si lasa trenul asa cum il stim din mosi-stramosi. Pentru teren denivelat iti sugerez roti cat mai mari, moi si de buna calitate, sa nu se distruga la prima agresiune. Nu-ti fie frica sa-i pui roti de 4''. Ii va sta chiar bine. Asta ajuta mult. Ai sa vezi ca dupa ce va obisnuiti unul cu celalalt...acum sunteti in luna de miere...o sa fie bine. Nu uita, chiar daca ti-l arunca un damb, continui drept si fara sa-l inalti tare. Ca si cum ai continua rulajul, pana are suficienta viteza pentru primul viraj.
Multa, multa bafta.



Da cred ca asa o sa fac. Mie imi este frica sa nu mi-l arunce vre-un damb intr-o parte , adica mi-l baga in viraj la viteza si inaltime mica...in cazul asta ce fac?
0

#34 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 05 April 2012 - 10:36 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 04 April 2012 - 03:21 PM, a spus:

Urmeaza sfatul domnului DAN care nu numai ca zboara dar CONSTRUIESTE modelele de la zero si nu oricum ci profi .
Terenul tau nu este asa de denivelat ca al colegului Alex g, si care nu a avut incotro cu modificarea trenului, plus ca sa si priceput si ia si placut.

Banuiesc ca nu esti singurul care zboara pe acel teren ..... si daca altii reusesc sigur vei reusi si tu.

P.S.

Nu strica daca ai in preajma la zbor si pe cineva cu " vechime " ca sa te consulti putin la cursele suprafetelor ( Dual Rate -ul ) precum si la valorilor EXPO ( nu stiu ce statie ai dar banuiesc ca are DR si EXPO ) ...
Valorile astea ar trebui sa le regasesti si in manual macar ca valori de pornire - eu as pune DR mai mic putin ca in manual si EXPO mai mare decat in manual - in felul asta modelul va fi mai bland, mai docil ...
Acum ca l-ai reconstruit o sa o iei de la capat cu trimaj, centrari etc.

Bafta




Am TURNIGY 9X cu Modul FRSky si, da, are toate functiile posibile aproape. Eu nu aveam atunci deloc EXPO si DR deloc.
0

#35 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 05 April 2012 - 10:46 AM

Vezi postareadan_mitea, la 04 April 2012 - 01:16 PM, a spus:

Daca imi permiti un sfat, mergi pe mana batranilor si lasa trenul asa cum il stim din mosi-stramosi. Pentru teren denivelat iti sugerez roti cat mai mari, moi si de buna calitate, sa nu se distruga la prima agresiune. Nu-ti fie frica sa-i pui roti de 4''. Ii va sta chiar bine. Asta ajuta mult. Ai sa vezi ca dupa ce va obisnuiti unul cu celalalt...acum sunteti in luna de miere...o sa fie bine. Nu uita, chiar daca ti-l arunca un damb, continui drept si fara sa-l inalti tare. Ca si cum ai continua rulajul, pana are suficienta viteza pentru primul viraj.
Multa, multa bafta.


Eu am roti de 8cm, si m-am uitat acum dupa roti de 10cm , dar nu stiu care sa aleg:

http://sierra.ro/Rot...%29-p3839p.html

http://phoenixmodels...cub-p-2830.html

sau asa? http://phoenixmodels...0x34-p-829.html

Tind spre prima varianta.
0

#36 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 April 2012 - 12:34 PM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 05 April 2012 - 10:36 AM, a spus:

Am TURNIGY 9X cu Modul FRSky si, da, are toate functiile posibile aproape. Eu nu aveam atunci deloc EXPO si DR deloc.


Deci e cum nu se poate mai rau.

A ) - DR ... are valoare de la 0 la 100 si ceva ( nu stiu la tine 120, 140 .. )
cu cat valoarea este mai mica cu atat servourile se misca mai putin si invers DAR cat misti de stick atat se misca si ele deci linear .

Ar trebui sa gasesti in manual valorile ( un set de valori pentru zbor normal si unele mai mari pentru zbor acrobatic )
De bun simt pentru zbor " bland " ar fi ceva de genul :
35 - 40 % Eleroane
30 - 35 % profundor
50 - 60 % directie
Dupa primele zboruri poti sa le mai ajustezi " dupa gust ".



B ) - EXPO .. are valori de la - 100 la + 100 % cu punct de zero si este facuta ca sa "calmeze" pe agitati sau sa " agite" pe adormiti adica :

1 - daca calmeaza .... face asa : dai mult de stick , servoul se misca insa mai putin si ajunge la cursa stabilita in DR abia cand te apropii cu stick-ul de maxim sau ma rog functie de cat ai pus tu valoare la EXPO.

2 - daca agita ..... face taman pe dos : adica abia daca ai atins stick-ul, ca servoul se si agita si se misca destul de mult.

Acum trebuie sa afli tu ( pentru ca difera de la statie la statie ) in ce parte a lui ZERO calmeaza si in ce parte agita .

La Futaba calmeaza daca ai valori NEGATIVE la expo

Niste valori tot de bun simt pentru zbor normal ar fi :

- 45 % - eleroane
- 45 % - profundor
- 70 % - directie

Am pus cu minus ca la Futaba , poate la tine e cu plus ramane sa afli.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#37 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 April 2012 - 01:18 PM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 05 April 2012 - 10:46 AM, a spus:

Eu am roti de 8cm, si m-am uitat acum dupa roti de 10cm , dar nu stiu care sa aleg:

http://sierra.ro/Rot...%29-p3839p.html

http://phoenixmodels...cub-p-2830.html

sau asa? http://phoenixmodels...0x34-p-829.html

Tind spre prima varianta.

Din pacate nu cunosc aceste roti, deci, nu pot sa-ti dau un raspuns pertinent. Imi pare rau.
Multa, multa bafta.
0

#38 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 05 April 2012 - 02:26 PM

Eu am ales in fiinal varianta amortizoarelor si datorita faptului ca 2 roti de 10cm erau de doua ori si ceva mai grele decat amortizoarele si apoi ar fi trebuit sa mai pun ceva greutate si in botul modelului sa-i refac CG. Desi producatorul modelului spune ca poate duce fara probleme pana la 500g in plus, stiu ca fiecare gram in plus conteaza.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, respect parerile celor cu experienta, dar cred ca pentru cazul meu a fost cea mai buna alegere.
Acum la drept vorbind lui Piper parca ii sta mai bine cu roti mai mari decat Cessnei.
Numai bine.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#39 Useril este offline   BASARAB 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 26
  • Inregistrat: 05-November 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 06 April 2012 - 01:12 AM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 01 April 2012 - 01:13 AM, a spus:

Deci o zi normala la camp, defapt nu una normala , deoarece era neobisnuit de frumos afara. Nu batea vantul aproape deloc si era foarte cald. Si s-a intamplat. Imdeiat dupa ce s-a desprins aeronava de la sol a luat-o razna rau detot parca dintr-o data nu mai era avion, ci o foaie de hartie in cadere...



Mai sus este exact ce s-a intamplat. Am incalzit motorul, am verificat comenzile, l-am aliniat la pista, si l-am decolat. Vad ca s-a desprins de pe pista drept fara sa dea in vre un damb sa il arunce, dar apoi dupa cum vedeti nu stiu ce s-a intamplat...

S-a facut praf botul, au trecut 2 saptamani de la crash si l-am reparat cu foarte mult efort depus si bani cheltuiti. Din pacate am aflat dupa crash ca modelul nu se mai fabrica de ceva ani si nu mai aveau piese de schimb , deci l-am reparat prin medota clasica a traforajului :blush:). Mai am de montat ampenajele noi si electronica, iar apoi zburat doar daca aflu dc l-am prabusit.

Sincer as dori niste raspunsuri cat mai serioase pentru ca singurul meu scop este de a afla unde am gresit.

Va pot raspunde la intrebari daca aveti ceva nelamuriri cu ce-a mai mare placere.

Am atasat si o poza sa vedeti cam cum arata dupa crash :unsure:.



Multumesc.



Dupa modul cum s-a comportat nu cred ca este vorba numai de vant, este posibil sa fi intrat altcineva pe frecventa ta si sa fi bruiat emitatorul tau, este o parere.
0

#40 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 April 2012 - 02:58 AM

Doar pentru informare, cele mai tari roti de Piper sunt:
http://www.trexlerballoonwheel.com/
Sunt scumpe, delicate, etc, etc, dar sunt fenomenale. Eu am din acestea pe Lazy Bee:
http://www.rhcforum....post__p__539226
Cineva de la club, spunea, in timp ce le strangea, cu dragoste, in maini: ''Sunt precum silicoanele nevesti-mii.''
Sa nu ma intelegeti gresit, nu vi le recomand, doar am vrut sa vi le semnalez.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 April 2012 - 03:00 AM

0

#41 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 April 2012 - 11:32 AM

Vezi postareaBASARAB, la 06 April 2012 - 01:12 AM, a spus:

Dupa modul cum s-a comportat nu cred ca este vorba numai de vant, este posibil sa fi intrat altcineva pe frecventa ta si sa fi bruiat emitatorul tau, este o parere.


In nici un caz bruiaj..

Vant de spate, tras tare de profundor, angajare, emotii, taiat motor, buf.

Tot ce a zis dan_mitea sunt sfaturi de bun simt. Urmeaza-le si o sa fie bine
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#42 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 April 2012 - 11:58 AM

Vezi postareaMaverick, la 06 April 2012 - 11:32 AM, a spus:

In nici un caz bruiaj..

Vant de spate, tras tare de profundor, angajare, emotii, taiat motor, buf.

Tot ce a zis dan_mitea sunt sfaturi de bun simt. Urmeaza-le si o sa fie bine


Este foarte corect .... dar daca merge in continuare cu DR 100% si EXPO inexistent iar o sa fie loterie daca scapa sau nu .
Roti poate sa ii puna si de camion ... a rulat bine, prinsese viteza dar ....exact cum ai spus ... tras profundor , vant pe dos, taiat motor ...
dupa care bruscat din stick-uri stanga dreapta si gata ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#43 Useril este offline   BASARAB 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 26
  • Inregistrat: 05-November 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 06 April 2012 - 07:03 PM

Revazand filmul intr-adevar Maverik si Real Design au dreptate, a fost o incercare de redresare in ultima instanta, completata cu toate celelalte elemente perturbatoare, vant, altitudine mica si viteza redusa. Din cauza acestor elemente care tin uneori de mine sau de mediu am renuntat un timp la aeromodelism si fac o pauza cu navo.
0

#44 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 08 April 2012 - 12:36 AM

Vezi postareadan_mitea, la 06 April 2012 - 02:58 AM, a spus:

Doar pentru informare, cele mai tari roti de Piper sunt:
http://www.trexlerballoonwheel.com/
Sunt scumpe, delicate, etc, etc, dar sunt fenomenale. Eu am din acestea pe Lazy Bee:
http://www.rhcforum....post__p__539226
Cineva de la club, spunea, in timp ce le strangea, cu dragoste, in maini: ''Sunt precum silicoanele nevesti-mii.''
Sa nu ma intelegeti gresit, nu vi le recomand, doar am vrut sa vi le semnalez.
Multa, multa bafta.


:) Da intradevar arata foarte bine .. stiti cumva de unde le pot achizitiona ? si cam care ar fi pretul ?

Vezi postareaREAL DESIGN, la 06 April 2012 - 11:58 AM, a spus:

Este foarte corect .... dar daca merge in continuare cu DR 100% si EXPO inexistent iar o sa fie loterie daca scapa sau nu .
Roti poate sa ii puna si de camion ... a rulat bine, prinsese viteza dar ....exact cum ai spus ... tras profundor , vant pe dos, taiat motor ...
dupa care bruscat din stick-uri stanga dreapta si gata ...



DR a fost 0 nu 100.
0

#45 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 April 2012 - 06:38 AM

Distribuitorii sunt listati in link-ul dat.
http://www.trexlerba...com/distrib.htm
Dar, sincer, nu te sfatuiesc. Sunt scumpe si sensibile. Gandeste-te, doar, la cerinta de a le tine dezumflate si la intuneric intre zboruri. Altfel intr-un an-doi se crapa. Doar mosi nebuni ca mine le iubesc.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 April 2012 - 06:38 AM

0

#46 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 08 April 2012 - 01:02 PM

Am sa iau pana la urma o pereche de roti dinastea : http://sierra.ro/Rot...%29-p3839p.html

Trebuie intr-adevar ceva mai mare pt terenul unde zbor eu. Si clar nu mai decolez decat cu motor accelerat la maxim si fara sa il ridic pana nu ia viteza consistent.

Apropo o intrebare: Daca intimp ce rulez pe pista la decolare imping de profundor il mentin pe teren sau il infig in bot?
0

#47 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 08 April 2012 - 01:16 PM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 08 April 2012 - 01:02 PM, a spus:

Am sa iau pana la urma o pereche de roti dinastea : http://sierra.ro/Rot...%29-p3839p.html

Trebuie intr-adevar ceva mai mare pt terenul unde zbor eu. Si clar nu mai decolez decat cu motor accelerat la maxim si fara sa il ridic pana nu ia viteza consistent.

Apropo o intrebare: Daca intimp ce rulez pe pista la decolare imping de profundor il mentin pe teren sau il infig in bot?

Il infigi in bot!!!
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#48 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 April 2012 - 01:18 PM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 08 April 2012 - 01:02 PM, a spus:

...Apropo o intrebare: Daca intimp ce rulez pe pista la decolare imping de profundor il mentin pe teren sau il infig in bot?


Intrebare de ridicat permisul de zbor... :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#49 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 April 2012 - 01:30 PM

Vezi postarearenatoa, la 08 April 2012 - 01:18 PM, a spus:

Intrebare de ridicat permisul de zbor... :(


Eu la Cessna ridic,(trag) putin profundorul cand ruleaza pentru decolare tocmai pentru a nu infige modelul in pista. Si la aterizare dupa ce se aseaza pe sol tin profundorul tras la maxim pana incetineste tot din acelasi motiv.
Parerea mea e ca daca impingi,(cobori) profundorul cand ruleaza il rastorni sigur.
Am vazut in multe filmulete ca la rulare se obisnuieste sa se tina profundorul ridicat.
Acum fiecare e liber sa experimenteza :)
Spor.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#50 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 April 2012 - 08:04 PM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 08 April 2012 - 12:36 AM, a spus:

:) Da intradevar arata foarte bine .. stiti cumva de unde le pot achizitiona ? si cam care ar fi pretul ?




DR a fost 0 nu 100.


E clar .... la Futaba DR = 0 inseamna ca NICI NU SE MISCA SERVOURILE .. o fi la statia ta altfel sau ... "stapanesti" perfect cele doua notiuni DR si EXPO .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#51 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 08 April 2012 - 08:08 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 08 April 2012 - 08:04 PM, a spus:

E clar .... la Futaba DR = 0 inseamna ca NICI NU SE MISCA SERVOURILE .. o fi la statia ta altfel sau ... "stapanesti" perfect cele doua notiuni DR si EXPO .



Doamne imi cer scuze... DR 100 era :)) .
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro