Modelism - RHC Forum: Piper j3 cub ModelTech CRASH - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piper j3 cub ModelTech CRASH Un crash nasol

#1 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 April 2012 - 01:13 AM

Deci o zi normala la camp, defapt nu una normala , deoarece era neobisnuit de frumos afara. Nu batea vantul aproape deloc si era foarte cald. Si s-a intamplat. Imdeiat dupa ce s-a desprins aeronava de la sol a luat-o razna rau detot parca dintr-o data nu mai era avion, ci o foaie de hartie in cadere...



Mai sus este exact ce s-a intamplat. Am incalzit motorul, am verificat comenzile, l-am aliniat la pista, si l-am decolat. Vad ca s-a desprins de pe pista drept fara sa dea in vre un damb sa il arunce, dar apoi dupa cum vedeti nu stiu ce s-a intamplat...

S-a facut praf botul, au trecut 2 saptamani de la crash si l-am reparat cu foarte mult efort depus si bani cheltuiti. Din pacate am aflat dupa crash ca modelul nu se mai fabrica de ceva ani si nu mai aveau piese de schimb , deci l-am reparat prin medota clasica a traforajului :)). Mai am de montat ampenajele noi si electronica, iar apoi zburat doar daca aflu dc l-am prabusit.

Sincer as dori niste raspunsuri cat mai serioase pentru ca singurul meu scop este de a afla unde am gresit.

Va pot raspunde la intrebari daca aveti ceva nelamuriri cu ce-a mai mare placere.

Am atasat si o poza sa vedeti cam cum arata dupa crash :).



Multumesc.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 April 2012 - 05:11 AM

Imi pare rau. As zice ca ai avut viteza prea mica si ca l-ai ridicat prea brusc.
Fruntea sus, face parte din joc.
0

#3 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 April 2012 - 07:56 AM

Angajare in limita de viteza,greseala clasica la decolare...sa nu mai mentionez vantul de spate!!!
flying is my life...
0

#4 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 01 April 2012 - 08:35 AM

l-ai angajat.. Data viitoare verifica si directia vantului si ruleaza m-ai mult.

Nu stiu cine zicea pe fundal "avantajul unui motor puternic" ... nu mi s-a parut foarte puternic.

Poti sa ne spui ce motor ai si la ce greutate a ajuns modelul ?

Oricum nu te lasa dezamagit de asta.. Bafta multa si mai multa atentie la decolare
DT
0

#5 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 April 2012 - 08:45 AM

Comentariul de sfarsit este cel mai tare!

-Vezi! avantajul unui motor puternic,.........hiiiiiiiiiiiiiiii,.........ai plecat cu vant de spate , ai plecat cu vant de spate .........(GARA DE NORD?)

Sa lasam gluma de-o parte ai accelerat ai tras cam tare de profundor ,cred ca te-ai pierdut putin apoi ai slabit gazul intrand in limita si ai accelerat spre sfarsit .De ce? centru de greutate l-ai verificat inainte de decolare ?
Dezavantaj ai avut si cu vantul ! daca era intradevar din spate atunci naspa!

Silviu are dreptate! ....cam asa este situatia cu modelul acesta Piper.


Imi pare rau de model ,fruntea sus ! zburam inainte.....:good:
ADOR VITEZA!!!
0

#6 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 April 2012 - 09:30 AM

Primul impuls a fost sa scriu ca ar fi trebuit sa lasi un senior sa faca inaugurarea, dar daca toti domnii din jur te-au lasat sa decolezi asa aproape de masini si cu vantul din spate...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#7 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 01 April 2012 - 10:34 AM

Dincolo de decolarea cu vant din spate :good: si de limita de viteza , cred ca modelul are probleme si cu CG-ul ....Nu te lasa descurajat !!!
0

#8 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 April 2012 - 11:21 AM

Vezi postareaZOD, la 01 April 2012 - 08:35 AM, a spus:

l-ai angajat.. Data viitoare verifica si directia vantului si ruleaza m-ai mult.

Nu stiu cine zicea pe fundal "avantajul unui motor puternic" ... nu mi s-a parut foarte puternic.

Poti sa ne spui ce motor ai si la ce greutate a ajuns modelul ?

Oricum nu te lasa dezamagit de asta.. Bafta multa si mai multa atentie la decolare


Da nu o sa mai decolez cu vant de spate, dar nu asta a fost adevaratul motiv pentru ca nu batea aproape deloc vantul atunci.

Vezi postareaTUROK, la 01 April 2012 - 08:45 AM, a spus:

Comentariul de sfarsit este cel mai tare!

-Vezi! avantajul unui motor puternic,.........hiiiiiiiiiiiiiiii,.........ai plecat cu vant de spate , ai plecat cu vant de spate .........(GARA DE NORD?)

Sa lasam gluma de-o parte ai accelerat ai tras cam tare de profundor ,cred ca te-ai pierdut putin apoi ai slabit gazul intrand in limita si ai accelerat spre sfarsit .De ce? centru de greutate l-ai verificat inainte de decolare ?
Dezavantaj ai avut si cu vantul ! daca era intradevar din spate atunci naspa!

Silviu are dreptate! ....cam asa este situatia cu modelul acesta Piper.


Imi pare rau de model ,fruntea sus ! zburam inainte.....:good:



Da centrul de greutate este perfect, exact ca in carte.
0

#9 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 April 2012 - 11:23 AM

Vezi postarearenatoa, la 01 April 2012 - 09:30 AM, a spus:

Primul impuls a fost sa scriu ca ar fi trebuit sa lasi un senior sa faca inaugurarea, dar daca toti domnii din jur te-au lasat sa decolezi asa aproape de masini si cu vantul din spate...


Sorry daca te iau prin surprindere, primul zbor l-am facut tot eu dar nu atunci. Acela este al 7-lea zbor. Oamenii aceia stiu ei dc nu si-au pus probleme cand eu eram la mansa unui asemenea avion. Tu nu ai de unde sa sti nu ma cunosti :*.

Vezi postareapccdtk, la 01 April 2012 - 10:34 AM, a spus:

Dincolo de decolarea cu vant din spate :good: si de limita de viteza , cred ca modelul are probleme si cu CG-ul ....Nu te lasa descurajat !!!


Dupa cum spuneam nu are nici ce-a mai mare problema . Iar pentru cine a intrebat de greutate este foarte buna nu are mai mult de 3,5 kg.
0

#10 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 April 2012 - 11:24 AM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 01 April 2012 - 11:23 AM, a spus:

Sorry daca te iau prin surprindere, primul zbor l-am facut tot eu dar nu atunci. Acela este al 7-lea zbor. Oamenii aceia stiu ei dc nu si-au pus probleme cand eu eram la mansa unui asemenea avion. Tu nu ai de unde sa sti nu ma cunosti :*.



Dupa cum spuneam nu are nici ce-a mai mare problema . Iar pentru cine a intrebat de greutate este foarte buna nu are mai mult de 3,5 kg.



Totusi tind sa cred ca problema a fost decolare prea rapida in limita de viteza, si eu am redus motorul incercand sa il readuc la sol..
0

#11 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 01 April 2012 - 11:25 AM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 01 April 2012 - 11:23 AM, a spus:

Sorry daca te iau prin surprindere, primul zbor l-am facut tot eu dar nu atunci. Acela este al 7-lea zbor. Oamenii aceia stiu ei dc nu si-au pus probleme cand eu eram la mansa unui asemenea avion. Tu nu ai de unde sa sti nu ma cunosti :*.



Dupa cum spuneam nu are nici ce-a mai mare problema . Iar pentru cine a intrebat de greutate este foarte buna nu are mai mult de 3,5 kg.

Nu cred ca este ok treaba cu TU asupra domnului renatoa,este un super om si iti poate fi bunic.........
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#12 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 April 2012 - 11:26 AM

Si intradevar face parte din hobby, deaceea nu m-am lasat descurajat si l-am reparat aschie cu aschie ( cam 20 ore de munca poate mai mult).
0

#13 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 April 2012 - 11:27 AM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 01 April 2012 - 11:25 AM, a spus:

Nu cred ca este ok treaba cu TU asupra domnului renatoa,este un super om si iti poate fi bunic.........



Esti off-topic !!! Terminati cu criticile eu nu sunt detectiv sa vad ce varsta are fiecare eu intru pe forum si scriu nu ma apuc sa vad fiecare de unde e ce varsta are . Dar daca tot mi-ai spus imi cer scuze D-lui Renatoa ;-).
0

#14 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 April 2012 - 11:37 AM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 01 April 2012 - 11:24 AM, a spus:

Totusi tind sa cred ca problema a fost decolare prea rapida in limita de viteza, si eu am redus motorul incercand sa il readuc la sol..


Stai putin ! ....ori sunt eu dus cu capul la ora asta ori fa-ma sa inteleg ce spui tu aici:





........decolare prea rapida in limita de viteza ..........


ori e prea rapida ori in limita ?:good:

din filmulet imi pare putin altfel sfarsitul cand ai dat gaz la motor ....
poate nu am inteles eu bine?

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 01 April 2012 - 11:39 AM

ADOR VITEZA!!!
0

#15 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 April 2012 - 12:22 PM

Eu sa sa lasati copilul in pace ! Se pare ca el stie cel mai bine unde a gresit, el stie ca modelul are CG-ul corect si asa pare pentru ca nu a facut looping, el stie daca nu cumva dual rate-ul si expo-urile sunt setate cat de cat corect desi la cat de violent se balanganea stanga dreapta ... da de .. nu eram noi la stick-uri sa stim cat le miscam si cat reactioneaza modelul , eu nu as fi incalzit motorul atata timp da de ...
asistenta multa ...... emotii MARI( sau mandrie prea multa ).

Si in lipsa cutiei negre slabe sanse in a ne da cu parerea si a mai si avea pretentia de fi crezuti .

Acum daca era al 7-telea zbor nu vad temere in a zbura din nou caci nu modelul a fost de vina ( ceva desprins, motor intrerupt, lipsa semnalsi comenzi .. ) ci manuta celui de la manse - asa numitul bruiaj intre urechi !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#16 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 April 2012 - 05:54 PM

Dragul meu, repet ceea ce ti-am spus in primul post si au confirmat toti ceilalti: ai rulat putin, viteza era mica iar tu l-ai inaltat prea brusc. Normal ca a intrat in limita de viteza si s-a angajat. Figura cu un avion ce pica pe o aripa, in limita de viteza, se cheama ''Roata Tiganului''. Este o figura clasica in RC.
Pe viitor, te rog, sa rulezi mai mult contra vantului, sa prinzi o viteza cat mai mare, sa decolezi liiiiiiiiiiiiiiiiiin, sa continui sa prinzi viteza in aer si abia apoi sa faci primul viraj, tot liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.
Multa, multa bafta.

PS. Multi spun ca Piper-ul se angajeaza usor, deci, nu este pentru incepatori.
PPS. Am un video in care mi-a reusit perfect aceasta figura. Daca vrei il caut si ti-l dau.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 April 2012 - 05:56 PM

0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 April 2012 - 06:11 PM

L-am gasit:

Figura mi-a iesit perfect, demna de a fi pusa intr-o carte de pilotaj.
Multa, multa bafta.
0

#18 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 April 2012 - 11:28 PM

Vezi postareadan_mitea, la 01 April 2012 - 05:54 PM, a spus:

Dragul meu, repet ceea ce ti-am spus in primul post si au confirmat toti ceilalti: ai rulat putin, viteza era mica iar tu l-ai inaltat prea brusc. Normal ca a intrat in limita de viteza si s-a angajat. Figura cu un avion ce pica pe o aripa, in limita de viteza, se cheama ''Roata Tiganului''. Este o figura clasica in RC.
Pe viitor, te rog, sa rulezi mai mult contra vantului, sa prinzi o viteza cat mai mare, sa decolezi liiiiiiiiiiiiiiiiiin, sa continui sa prinzi viteza in aer si abia apoi sa faci primul viraj, tot liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.
Multa, multa bafta.

PS. Multi spun ca Piper-ul se angajeaza usor, deci, nu este pentru incepatori.
PPS. Am un video in care mi-a reusit perfect aceasta figura. Daca vrei il caut si ti-l dau.



Multumesc pentru sfat Dan ! Ai perfecta dreptate.
0

#19 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 April 2012 - 11:30 PM

Vezi postareaNeagoe Adrian, la 01 April 2012 - 11:28 PM, a spus:

Multumesc pentru sfat Dan ! Ai perfecta dreptate.



Dar ar fi totusi o problema . La noi terenul de zbor este plin de damburi. Nu prea vad eu cum sa il rulez mai mult, deoarece mi-l arunca in sus vre-un damb inainte sa trag de profundor :|.
0

#20 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 April 2012 - 04:35 AM

In acest caz, dupa decolare (tot timpul ai gazul la maxim), il zbori drept si il inalti lin de tot. Dupa ce a prins viteza faci primul viraj, dar tot ca si cum ar fi plin cu oua.
Multa, multa bafta.
0

#21 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 02 April 2012 - 11:45 AM

Salut, ai putea incerca sa modifici trenul de aterizare, sa-i faci amortizoare si in acest caz rularea va fi mult mai lina si astfel poti atinge o viteza mai mare pentru decolare.
Eu asa am facut la modelul meu si se comporta mult mai bine si la decolare si la aterizare, terenul este si la mine destul de rau..
Multa bafta.

Fisiere atasate


Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#22 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 02 April 2012 - 04:25 PM

Vezi postareaalex g, la 02 April 2012 - 11:45 AM, a spus:

Salut, ai putea incerca sa modifici trenul de aterizare, sa-i faci amortizoare si in acest caz rularea va fi mult mai lina si astfel poti atinge o viteza mai mare pentru decolare.
Eu asa am facut la modelul meu si se comporta mult mai bine si la decolare si la aterizare, terenul este si la mine destul de rau..
Multa bafta.



Ai putea sa imi dai mai multe detali despre trenul de aterizare cu amotrizoare? De unde pot sa pun mana pe unul? Cat costa?
0

#23 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 02 April 2012 - 05:43 PM

Salut, modelul este un Cessna 182, de 1,87cm anvergura si 2,6 Kg greutate. Modelul sarea ca si al tau peste denivelari si la una mai mare chiar s-a deformat suportul din fuselaj.
Am folosit trenul original al modelului, caruia i-am facut acest sistem de amortizare. Am folosit tevi din Al. de 4 si 6 mm diametru care intra foarte bine una in cealalta si arcuri cumparate dintr-un magazin de bricolaj. Bascula am facut-o din platband din Al de 11mm latime X 2mm grosime, lungimea n-am masurat-o :good:, a fost pe testate.
Am fost sfatuit initial sa caut amortizoare de automodele 1:10, dar nu am gasit nimic in magazin care sa-mi convina, aveau arcurile prea moi si nu ar fi fost utile :).
Am incercat la un moment dat sa pun trenul in fata ca la Piper, dar nu a functionat, modelul capota mult mai repede.
Ar trebui sa incerci un sistem de amortizare pe lateral, ca sa nu iti mute rotile mai in spate.
Am mai vazut modele Piper cub, care au asa: trenul se prinde de fuselaj cu un fel de balamale si sunt 2 arcuri in X intre cele 2 parti mobile si .cand apesi pe model si rotile se departeaza trag de arcuri si cand ii dai drumul arcurile trag cele 2 parti la loc; vezi pe asta asa ca model:
http://www.hobbyking...ly_Yellow_.html
Sper sa-ti fi fost de folos.
Al meu merge acum pe iarba ca si cum ar merge pe ciment :yahoo:, ruleaza mult mai usor si mai repede.
Bafta multa.

Fisiere atasate


Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#24 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 02 April 2012 - 06:32 PM

Mie nu mi se pare ca s-a angajat (pentru ca ai fi decolat in limita), ci ca ai dat prea mare comanda de redresare (probabil nu era trimat) si a picat botul.
Spune totusi un lucru. Esti in 2.4 ghz, nu ?

Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 02 April 2012 - 06:32 PM

0

#25 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1489
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 02 April 2012 - 07:50 PM

Si eu am un Piper de 1520mm si stiu cum se comporta acest tip de avion. Parerea mea este ca acel prim viraj la dreapta este cel care a dus la crash. Pun pariu ca expo nu ai deloc pe eleroane,te-ai panicat, ai tras prea violent stanga, ai redus motorul si nu l-ai mai scos din tangaj. Altitudine foarte mica si asta a fost. La viteza pe care o aveai putea decola fara probleme, doar ca trebuia sa il lasi sa ia altitudine la un unghi mai mic si in nici un caz sa faci viraje. Nu cred ca a fost nici o angajare. O idee buna ar fi amortizoarele caci ai rula mai mult fara sa topaie, dar acest tip de avion se ridica in cativa metri, dar sa ai vantul in fata, nu din spate. Si eu am spart piperul meu, dar se repara ... la traforaj si iese bine daca ... ai mana.
Toate astea sunt parerile mele, bineinteles, respect ceea ce au scris mai sus colegi mult mai experimentati.

Aceasta postare a fost editata de adyrex: 02 April 2012 - 07:51 PM

0

#26 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 02 April 2012 - 11:28 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la 02 April 2012 - 06:32 PM, a spus:

Mie nu mi se pare ca s-a angajat (pentru ca ai fi decolat in limita), ci ca ai dat prea mare comanda de redresare (probabil nu era trimat) si a picat botul.
Spune totusi un lucru. Esti in 2.4 ghz, nu ?


Da 2,4 Ghz
0

#27 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 02 April 2012 - 11:32 PM

Vezi postareaalex g, la 02 April 2012 - 05:43 PM, a spus:

Salut, modelul este un Cessna 182, de 1,87cm anvergura si 2,6 Kg greutate. Modelul sarea ca si al tau peste denivelari si la una mai mare chiar s-a deformat suportul din fuselaj.
Am folosit trenul original al modelului, caruia i-am facut acest sistem de amortizare. Am folosit tevi din Al. de 4 si 6 mm diametru care intra foarte bine una in cealalta si arcuri cumparate dintr-un magazin de bricolaj. Bascula am facut-o din platband din Al de 11mm latime X 2mm grosime, lungimea n-am masurat-o :D, a fost pe testate.
Am fost sfatuit initial sa caut amortizoare de automodele 1:10, dar nu am gasit nimic in magazin care sa-mi convina, aveau arcurile prea moi si nu ar fi fost utile :clapping:.
Am incercat la un moment dat sa pun trenul in fata ca la Piper, dar nu a functionat, modelul capota mult mai repede.
Ar trebui sa incerci un sistem de amortizare pe lateral, ca sa nu iti mute rotile mai in spate.
Am mai vazut modele Piper cub, care au asa: trenul se prinde de fuselaj cu un fel de balamale si sunt 2 arcuri in X intre cele 2 parti mobile si .cand apesi pe model si rotile se departeaza trag de arcuri si cand ii dai drumul arcurile trag cele 2 parti la loc; vezi pe asta asa ca model:
http://www.hobbyking...ly_Yellow_.html
Sper sa-ti fi fost de folos.
Al meu merge acum pe iarba ca si cum ar merge pe ciment :yahoo:, ruleaza mult mai usor si mai repede.
Bafta multa.



O sa incerc sa ii modific trenul original, si anume sa pastrez partea din mijloc care se prinde sub fuselaj, si sa tai partile laterale, unindule apoi prin balamale de mobila prinse pe aluminiu cu niste suruburi si piulite blocate. Si trenul la piperul meu e prevazut cu niste sarme intre lobii trenului de aterizare, dar mai mult de forma. Cred ca o sa ii fac pe bune acum :)).
0

#28 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 02 April 2012 - 11:40 PM

Ai ales varianta cea mai buna pentru modelul tau
Inlocuiesti sarmele alea care sunt de forma cu niste arcuri care sa nu se intinda cand modelul sta pe sol, dar daca apesi modelul sa se intinda. Faci cateva teste pana te multumesc rezultatele, apoi incearca cateva teste de rulare sa vezi cum se comporta modelul in mers.
Diferenta va fi mare intre varianta cu amortizoare si cea fara.
Multa bafta.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 April 2012 - 08:31 PM

Si incearca sa nu adaugi greutate in plus la reconstructie
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   Neagoe Adrian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 04 April 2012 - 12:19 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 03 April 2012 - 08:31 PM, a spus:

Si incearca sa nu adaugi greutate in plus la reconstructie


La reconstructia modelului cred ca am adaugat cateva grame, in orice caz nu mai mult de 50g. La tren o sa se adauge cateva grame in plus, dar stau si ma gandesc si pare destul de complicat sa modific trenul.. nu prea am ce imi trebuie, mi-ar trebui niste balamale fainute metalice, si mai ales ca trebuie prinse bine detot pe trenul vechi.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro