zona microkopter un topic pentru detinatorii acestei marci
#91
Postat 24 May 2013 - 09:21 PM
#92
Postat 24 May 2013 - 10:21 PM
#93
Postat 24 May 2013 - 10:22 PM
Aceasta postare a fost editata de worms: 24 May 2013 - 10:26 PM
#94
Postat 25 May 2013 - 06:44 AM
Ramane sa aleg intre un sumator si receptorul propus de renatoa. Ca pret sunt foarte apropiate ramanand ca diferentiere criteriul comoditatii utilizarii.
#95
Postat 26 May 2013 - 06:26 PM
#96
Postat 10 July 2013 - 08:08 PM
De curiozitate am cautat apoi pe net si spre mirarea mea am gasit destule plangeri in legatura cu acest lucru si firesc ma intreb, oare cei de la MK au testat placile dupa upgrade? Citesc forumurile legate de produsele lor? Eu de bine de rau lucrez in domeniu si imi rezolv singur problema dar daca se nimereste o placa defecta la cineva care n-are habar de electronica, ce poate face in afara de a o trimite nemtilor, sa piarda timp, sa mai plateasca transportul dus/intors... si asta din neglijenta lor.
01.jpg (119.61K)
Number of downloads: 39
#97
Postat 11 July 2013 - 07:42 AM
#98
Postat 14 July 2013 - 07:03 PM
#99
Postat 14 July 2013 - 09:31 PM
Eu, cu 9X/FrSky, a trebuit sa dau invert pe AIL si RUD (ch1 si ch4) sa se alinieze cu ce vrea MK. M-am prins doar dupa ce am reusit sa-l armez si cu 20% throttle si tinut in mana i-am dat de stick-uri in toate directiile.
Aceasta postare a fost editata de Para: 14 July 2013 - 09:32 PM
#100
Postat 15 July 2013 - 07:30 AM
Varianta cu inversarea unor canale ar putea fi viabila, cu toate ca este contrara documentatiei de la MK, care spune sa verificam sa nu fie vreun canal pe invers.
Azi am luat NaviCtrl la servici sa refac lipiturile la compas (am citit destule plangeri inlegatura cu lipiturile pe placi|), cu toate ca nu explica faptul de a porni cu al treilea pas cand vreau sa-l calibrez.
Si eu folosesc zborul "captiv" pentru ca-mi da o imagine in ceea ce priveste "tendintele comportamentale" ale copterului dar pana acolo mai am acest hop pe care sper sa-l depasesc.
#101
Postat 15 July 2013 - 08:46 AM
Aceasta postare a fost editata de Para: 15 July 2013 - 08:47 AM
#102
Postat 15 July 2013 - 04:58 PM
#103
Postat 16 July 2013 - 07:25 PM
Am calibrat tot ce se putea calibra :yahoo: , totul este in regula in MKTool, n-am nicio eroare dar nu pornesc motoarele. Cand le activez cu stick-ul de throttle dreapta jos se aude beep-ul dar cand dau de stick nu porneste niciun motor. Am fixat MinGas al 18. Testul motoarelor individual si pe echipa este pozitiv in MKTool. Ce nu este in regula?
#104
Postat 18 July 2013 - 05:35 AM
Asa, ce-mi vine in minte la 6 dimineata: maneta cu 3 pozitii de GPS e in zero sau in RTL ? :)
#105
Postat 18 July 2013 - 07:55 AM
Jucandu-ma cu el am descoperit ca daca inversez canalul 3 de throttle si tot acelasi stick il dau dreapta jos, apoi revin la setarea initiala a canalului pornesc motoarele. Nu-mi pot da seama de ce.
Acum dupa ce l-am pornit am observat alta problema, un motor sau doua au mers neregulat, ca la un motor cand nu lucreaza un piston, iar copterul da sa se invarta scurt iar apoi revine pe axa yaw, ca un fel de zmucituri repetitive. Azi am sa-i fac o noua calibrare la compas pentru ca banuiesc ca de acolo vine problema asta. Cand am facut calibrarea lui nu aveam busola si am apreciat ochiometric care ar fi directia spre nord.
#106
Postat 18 July 2013 - 01:28 PM
Okto Heavy Lift, Carbon Frame, FC 2.1 ME with ACC upgrade, Navi-Ctrl V2.0, MKGPS V2.1, Graupner MX-20, Altigator A3536 Motors
Quad X Heavy Lift, PRO Carbon Frame, FC 2.1 ME with ACC upgrade, Navi-Ctrl V2.0, MKGPS V2.1, Graupner MX-20, MK3638 Motors
Hexa, DJI F550 Frame, DJI NAZA v1, DJI GPS, Roxxy 2827-35, Altigator 40A ESC's, Graupner MX-12, Tarot T-2D Brushless Gimbal
Hexa DJI F550 Frame, DJI Naza v2, DJI GPS, DJI Motors, DJI Mini Osd, DJI Bluetooth Module, DJI Zenmuse H3-2D, Graupner MX-20
...si un DJI Phantom, ca e alb! :))
#107
Postat 18 July 2013 - 02:31 PM
#108
Postat 18 July 2013 - 05:15 PM
Okto Heavy Lift, Carbon Frame, FC 2.1 ME with ACC upgrade, Navi-Ctrl V2.0, MKGPS V2.1, Graupner MX-20, Altigator A3536 Motors
Quad X Heavy Lift, PRO Carbon Frame, FC 2.1 ME with ACC upgrade, Navi-Ctrl V2.0, MKGPS V2.1, Graupner MX-20, MK3638 Motors
Hexa, DJI F550 Frame, DJI NAZA v1, DJI GPS, Roxxy 2827-35, Altigator 40A ESC's, Graupner MX-12, Tarot T-2D Brushless Gimbal
Hexa DJI F550 Frame, DJI Naza v2, DJI GPS, DJI Motors, DJI Mini Osd, DJI Bluetooth Module, DJI Zenmuse H3-2D, Graupner MX-20
...si un DJI Phantom, ca e alb! :))
#109
Postat 18 July 2013 - 09:18 PM
Intre timp am descoperit cauza mersului neregulat al motoarelor, toate erau in sensul opus de rotatie, elicile exercitau presiune catre pamant iar copterul oscila fiindca asa cum e si normal nu avea unde sa se duca mai jos... Asa ramasesera de la Naza si nu m-am gandit o clipa ca ar trebui sa verific sensul de rotatie al motoarelor ci doar al elicelor. :pardon:
A ramas in schimb problema cu pornirea in sensul ca trebuie sa inversez canalul de throttle, sa dau stick-ul throttle-yaw in dreapta jos, moment in care se aud 3 beep-uri, apoi revin la setarea normala si porneste cum ar trebui. Dar de indata ce intrerup alimentarea copterului nu mai merge.
Daca nu fac operatia asta la executarea secventei de pornire stick throttle-yaw dreapta-jos se aude un beep mai lung. Aveti vreo idee ce nu este in regula? M-am tot uitat pe la setari si nu gasesc ceva care sa fie in neregula, cu atat mai mult cu cat asa cum am mai spus, nu am nicio eroare in MKTools. :wacko:
#110
Postat 19 July 2013 - 07:28 AM
#111
Postat 19 July 2013 - 08:25 AM
jetix, la 19 July 2013 - 07:28 AM, a spus:
:rofl: RTFM !!! :rofl:
... din englezescul "Read The Fu.king Manual"
Zic nemtii in manual ca giroscoapele lor MEMS sunt dependente de temperatura mediului si inainte de fiecare armare trebuie facuta recalibrarea lor. Eu chiar o sa-mi sacrific o bula de nivel, s-o am lipita de frame, sa nu ma pacaleasca terenul la recalibrare.
#112
Postat 19 July 2013 - 08:28 AM
jetix, la 19 July 2013 - 07:28 AM, a spus:
e perfect normal
Para, la 19 July 2013 - 08:25 AM, a spus:
... din englezescul "Read The Fu.king Manual"
Zic nemtii in manual ca giroscoapele lor MEMS sunt dependente de temperatura mediului si inainte de fiecare armare trebuie facuta recalibrarea lor. Eu chiar o sa-mi sacrific o bula de nivel, s-o am lipita de frame, sa nu ma pacaleasca terenul la recalibrare.
eu stiu ca ma uitam dupa o bucata de teren cat de cat mai plana nu sa pun dupa bula si n-am avut niciodata probleme :)
Aceasta postare a fost editata de worms: 19 July 2013 - 08:30 AM
#113
Postat 19 July 2013 - 09:29 AM
Problemele se tin lant de mine in legatura cu MK-ul asta, ceea ce n-am avut cu niciun alt controler... Mai nou, am observat la zborul "captiv" ca atunci cand dau de stickul nick-roll in dreapta se activeaza functia yaw, in stanga lucreaza cum trebuie pe roll, iar cand dau de stickul throttle in stanga se activeaza functia roll, pe stanga lucrand normal pe yaw . Am reverificat in radiocomanda si nu este activat nicun mix care sa justifice comportamentul asta (nici nu avea cum sa existe din moment ce am creat un model nou cu setari default).
Are importanta ca in MKTool>Settings la mine canalele sunt Gas-3, Yaw-4, Nick-2 si Roll-1 conform cu mode2 la radocomanda in timp ce in documentatia MK sunt Gas-1, Yaw-4, Nick-3 si Roll-2?
#114
Postat 19 July 2013 - 09:47 AM
Turnuletul MK l-am achizitionat SH, i-am adaugat eu accelerometrul de v2.2 si a inceput sa roteasca motoare inainte de orice recalibrare, permitandu-mi sa ma joc cu gazul pe la 15% sa ma asigur ca raspunde corect la comenzi, template-ul e bine incarcat si motoarele in pozitii si sens corect. A fost "plug-and-play".
Aceasta postare a fost editata de Para: 19 July 2013 - 09:47 AM
#115
Postat 19 July 2013 - 01:04 PM
Ce configuratii aveti la canale detinatori de MK?