p 51d mustang giant scale 1.6m wing sfaturi motorizare
#32
Postat 23 March 2012 - 09:48 PM
Parerea mea este sa-l faci usor caci altfel poti sa pui si motor cu turbina ca tot nu o sa zboare.
Planurile mele sunt in PDF, le poti importa in Corel si le poti reduce la scara care o vrei tu.
La anvergura ta, motorul pe care l-am recomandat este super OK si crede-ma ca aceste Magnum, ASP, PH nu merg prost deloc doar ca nu o sa te tina cat un OS dar iti spun ca va rezista motorul mai mult decat avionul.
#33
Postat 23 March 2012 - 10:03 PM
P.S.
Mamaaa ca carcotas sunt :)
#34
Postat 23 March 2012 - 10:22 PM
Radu_, la 23 March 2012 - 10:03 PM, a spus:
P.S.
Mamaaa ca carcotas sunt :)
Exista .... pe youtube ca de acolo se invata !
#35
Postat 23 March 2012 - 11:18 PM
#36
Postat 24 March 2012 - 12:04 AM
#37
Postat 24 March 2012 - 12:05 AM
#38
Postat 24 March 2012 - 07:51 AM
#39
Postat 24 March 2012 - 12:27 PM
bogdan777, la 24 March 2012 - 12:05 AM, a spus:
In primul rand trebuie sa micsorezi pozele, de exmplu 1024x780 ceva de genul acesta, dupa care, cand scrii un post sau dai reply, mai jos de zona in care scrii texul tau, ai sectiunea "Attachments" in care apare butonul "Browse" care te ajuta sa selectezi de pe calculatorul tau poza ce vrei sa o postezi.
Dupa ce alegi poza folosing butonul "Browse" ai butonul "Attach This File" si cu asta ai reusit sa pui o poza in postul tau.
#40
Postat 25 March 2012 - 05:54 PM
Number of downloads: 136
Fisiere atasate
-
1327171423276.jpg (115.6K)
Number of downloads: 119
#41
Postat 25 March 2012 - 05:56 PM
1327164552642.jpg (142.78K)
Number of downloads: 136
[/quotea
sunt poze de inceput mai am si poze cu prpiectul un pic mai avansat
#42
Postat 25 March 2012 - 06:38 PM
planul e ok, acolo ai tot, motorizare, materiale, dimensiuni. Acel plan trebuie respectat cu strictete, inclusiv la greutate. Dupe pe site la Top-Flite si o sa gasesti si manualul modelului, chiar daca e mai vechi. Daca iese prea greu nu va zbura ok sau deloc.
Deci sfatul meu este uita de placaj de 4mm(mai putin la panoul de foc) si incepe sa construiesti modelul din nou cu materialele din plan. Daca nu intelegi dimensiunile din plan ca sunt in inch masoara pe plan(e facut la scara) grosimile cu un subler si aproximeaza in minus. Cel inceput pune-l la pastrare. Iar daca nu ai mai zburat pana acum ai ales modelul gresit pentru inceput.
Multa bafta
Mugurel
#43
Postat 25 March 2012 - 06:40 PM
Fisiere atasate
-
20120325_183626-1.jpg (90.94K)
Number of downloads: 119 -
20120325_183556-1.jpg (109.37K)
Number of downloads: 114 -
20120325_185007-1.jpg (104.17K)
Number of downloads: 129 -
20120325_183714-1.jpg (99.67K)
Number of downloads: 140 -
20120325_185023-2.jpg (93.42K)
Number of downloads: 144
#44
Postat 25 March 2012 - 06:45 PM
#45
Postat 25 March 2012 - 07:10 PM
#46
Postat 25 March 2012 - 07:23 PM
#47
Postat 25 March 2012 - 09:35 PM
#48
Postat 25 March 2012 - 09:49 PM
#49
Postat 25 March 2012 - 09:58 PM
#50
Postat 25 March 2012 - 10:07 PM
#51
Postat 25 March 2012 - 10:17 PM
#52
Postat 25 March 2012 - 10:18 PM
bogdan777, la 25 March 2012 - 10:17 PM, a spus:
Pe mail (gasesti mailul meu la profil)
#54
Postat 25 March 2012 - 11:56 PM
In alta ordine de idei, poti intreba 1000 de ani ce motorizare sa pui pe al tau caci nimeni nu va sti sa-ti raspunda din moment ce tu il construiesti diferit ca si materiale fata de planuri, atita timp cat nu stim ce greutate finala va avea nu iti va putea spune nici "mama-omida" ce motor sa pui.
Asa cum a spus si Mugurel, apuca-te de la inceput asa cum trebuie si respecta planurile iar daca nu ai mai zburat un warbird care mai are si flaps-uri ..... eu personal nu te vad bine dar cine stie poate ai "in sange" chestia asta si atunci bravo tie.
Chestia cu "zbor de un an si jumatate", sincer, nu reprezinta nimic, uite ..... eu zbor de 4 ani dar tot praf sunt pentru ca nu stiu daca am zburat de 10 ori cap-la-cap si nu as avea curaj sa zbor un warbird din acesta.
O alta chestiune ..... mai ieftin era daca il cumparai ARF, si ca sa ma crezi pe cuvant, pune pe hartie costurile la ce faci tu si la sfarsit mai vorbim.
Spor la constructie.
#55
Postat 26 March 2012 - 12:05 AM
Teo-Costin, la 25 March 2012 - 11:56 PM, a spus:
In alta ordine de idei, poti intreba 1000 de ani ce motorizare sa pui pe al tau caci nimeni nu va sti sa-ti raspunda din moment ce tu il construiesti diferit ca si materiale fata de planuri, atita timp cat nu stim ce greutate finala va avea nu iti va putea spune nici "mama-omida" ce motor sa pui.
Asa cum a spus si Mugurel, apuca-te de la inceput asa cum trebuie si respecta planurile iar daca nu ai mai zburat un warbird care mai are si flaps-uri ..... eu personal nu te vad bine dar cine stie poate ai "in sange" chestia asta si atunci bravo tie.
Chestia cu "zbor de un an si jumatate", sincer, nu reprezinta nimic, uite ..... eu zbor de 4 ani dar tot praf sunt pentru ca nu stiu daca am zburat de 10 ori cap-la-cap si nu as avea curaj sa zbor un warbird din acesta.
O alta chestiune ..... mai ieftin era daca il cumparai ARF, si ca sa ma crezi pe cuvant, pune pe hartie costurile la ce faci tu si la sfarsit mai vorbim.
Spor la constructie.
Asa este, iese mai ieftin dar ia in calcul dorinta si placerea de a construi.
#56
Postat 26 March 2012 - 12:27 AM
#57
Postat 26 March 2012 - 08:04 PM
#58
Postat 26 March 2012 - 08:08 PM
#59
Postat 26 March 2012 - 08:20 PM
#60
Postat 26 March 2012 - 08:24 PM