Postez mesaj legat doar de campionatul national la automodele captive, de anul acesta, desfasurat la baza sportiva CSTA din Bucuresti.
Desi am fost ocupat cu alte treburi, am avut timp sa admir in fuga cate ceva din baza sportiva. Este de nota 10 de la un capat la altul. Pozitionare de exceptie, oameni minunati, activitate serioasa. Se observa ca acolo sunt oameni gospodari, fara sa insist in a peria pe cineva anume sau a defini termenul de gospodar pentru cine nu-l cunoaste. Daca nu gresesc este si inaugurarea pistei in forma prezentata. Nu am observat urme de rulare inainte de concurs.
Revin la partea de captive. Calea de rulare este perfecta. La restul pistei mai este putin de lucru, dar sunt sigur ca totul se va rezolva. Asta inseamna aranjarea terenului dintre pilonul central si inelul betonat, la scoaterea acelei alei betonate pana spre pilonul central (eventual repozitionarea ei mult mai jos). As recomanda mutarea mesei arbitrilor in partea opusa pistei ca indiferent de vreme, acum se sta cu fata spre soare si e incomod de urmarit activitatea, (terenul chiar ar permite o pozitionare mai sus). Poarta de acces pe pista este pozitionata gresit, trebuia mult mai aproape de locul in care sta concurentul langa pista dar asta se poate rezolva in timp. Poate putin confort pentru arbitrul care sta langa pista (nu zic chiar de un scaun, dar macar un acoperis sau ceva pentru putina umbra) de dimineata pana seara n-ar strica. Noi mai fugim la umbra dupa rulare, el sta efectiv in acelasi loc. In orice caz, sunt amanunte care se pot rezolva si care nu afecteaza desfasurarea directa a competitiei.
Solutia eleganta de anul acesta cu umbrele de soare si mese (de remarcat echipementul nou si de subliniat din nou interesul pentru activitate) nu a fost eficient integral, deoarece pozitionarea lor nu au permis adaptarea in timp si exact cand era mai important totul era la soare. Ar fi de mentionat ca au fost temperaturi destul de ridicate si ca la probele astea conteaza deseori si umiditatea aerului, si umezeala si temperatura. Daca unii parametri se controleaza greu, macar partrea cu temperatura s-o controlam. Si a fost greu.
Mantinela de protectie si-a dovedit eficienta chiar de la inceput, unul dintre modele a ajuns sa o intalneasca si totul a fost perfect. Parca modelul a intrat in puf, nu s-a intamplat nimic. Nici model distrus, nici mantinela stricata, nici incidente de alta natura. Putin incomod este la inceput cand impingi modelul si ai de alergat pe acolo pana te inveti. La sfarsit trebuie sa iesi de pe pista si ai de sarit peste un parapet destul de inalt. Cazi la un nivel inferior celui de plecare. In mod normal cine impinge nu ar trebui sa alerge pe pista, dar vom ajunge si la asa ceva.
Am observat din prima secunda interesul pentru concurenti si desfasurarea activitatii in general. Multumesc personal celor implicati pentru tot efortul depus la desfasurarea concursului. Le garantez tot sprijinul meu ca participant (concurent sau spectator) pentru ce va mai urma cat va mai fi cazul. Stiu ca par expresii tipizate, dar nu nu gasesc altceva similar. Era aiurea sa spun ca acord tot respectul celor implicati sau ca i-as saruta calduros pe obraz.
Multumesc personal tuturor celor care au contribuit la desfasurarea concursului, oficiali sau concurenti. Pare un nou inceput desi ma asteptam la inca o lopata de pamant aruncata pe captive. Mereu glumeam ca suntem putini si ca oricand urmeaza sa taie cineva gazul, dar anul acesta m-am convins de contrariul. Am vazut pentru prima oara o mare parte dintre modelele care au concurat aliniate pentru o poza de grup. Multe nu au pornit sau nu au mers cum trebuia, poate unele dintre ele au tras si pentru colegele lor. Ale clubului nostru nu erau acolo si parca regret. Nu-mi venea sa cred cate modele si cata munca putea fi alocata pentru ele. Ar fi pacat sa fie totul ingropat asa usor.
Ca asa este in tenis, pisica a fost aruncata in terenul nostru, al concurentilor. O sa fie bine, facem fata. Tot ca o paranteza, unii spun ca nu este vorba si de efort fizic sau ca nu facem sport cu adevarat... Eu am slabit 4,2 kg in prima zi de concurs. Recuperez imediat cu un plin de bere, nu e grav. Cel putin nevasta o sa fie bucuroasa, ca mereu incercam sa o conving ca nu mai pot slabi. Prevad ca ma trimite lunar la antrenament la captive...
Poate tinem legatura mai serios intre noi captivistii de auto si mai rezolvam din probleme. Ca aici nu-i vorba de orgolii personale, se ajunge pana la urma la tehnica si la bani. Castiga cel care le stapaneste pe amandoua. Rezultatele se vor gasi pe pagina federatiei cat de curand.
Toate cele bune tuturor si ne auzim!
PS. Am uitat multe lucruri, dar nu vreau sa ramana in umbra sistemul de cronometrare electronic realizat de Screamer, care inclin sa cred ca a ajutat extrem de mult. Perfect sau inca perfectibil, a fost acelasi pentru toti. E de remarcat respectarea regulementului. Mai e de lucru, dar sigur se va ajunge si perfectiune. Si mai am o observatie, regulamentul prezentat pe pagina FRMD este neactualizat. Pe diplome apar clasele de concurs dupa cilindreea motorului si in regulement au ramas ca inainte.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 13 May 2012 - 04:37 PM