Modelism - RHC Forum: Concurs MRT 20-22 aprilie - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Concurs MRT 20-22 aprilie

#31 Useril este offline   Club MRT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 141
  • Inregistrat: 12-March 12

Postat 22 March 2012 - 10:21 PM

Vezi postareaprisi, la 22 March 2012 - 08:49 PM, a spus:

1/8 buggy o sa se tina in parc in bucuresti?


Toate concursurile MRT se tin in Parcul Copilului.

Iata desenul pistei de drift, dimensiuni aproximative, 12x8 m

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: drift track MRT.JPG

0

#32 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 22 March 2012 - 10:32 PM

Da prisi, 1/8 buggy termic se tine la pista la palatul copiilor sector 4.


Regulamentul la clasa DRIFT, folosit si postat si de MRT, a fost conceput de Radufirstro si Team Speed and fun sau/si drift and fun.
Daca te deranjaza ca l-am imprumutat de la voi am sa il sterg si il scriu cu cuvintele mele.
Da, consider ca un "bun" modelistic cum este acest regulament de bun simt si de ghidare si respectare a unor reguli de baza, sa nici nu mai trebuiasca imprumutat cu cereri sau ingaduiri. Sunt de parere ca daca vrei sa faci asa ceva sau sa ti se ceara voie, ori il dai scris pe o foaie pe care o semneaza fiecare participant la concursurile organizate pe regulamentul tau, ori fiind autorul lui, sa ceri drepturi de autor.
Nu caut sa ma cert cu tine, dar acum chiar "ai sunat" a protv cu youtube.
Exista un alt mod de a face drift... pus pe "hartie"??? Mai era un regulament facut si de astia de la hpiracing.ro dar nu m-am uitat peste el ca deja il citisem si mi s-a parut ca acopera toate punctele al tau. Unde am considerat altfel am modificat.
Asa cum am scris si la inceput, cautam si acceptam ajutor de la oricinea vrea sa se implice. Dar la asta nu ma asteptam, sincer!

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 22 March 2012 - 10:35 PM

0

#33 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 22 March 2012 - 10:52 PM

Iata si un regulament de drift facut de alti useri, modificat de mine, pentru concursul MRT, care este pe intelesul tuturor, si spune acelasi lucru dar mai pe indelete ca in regulamentul postat anterior si creeat de alt user.

REGULAMENT RC DRIFT 2012 - 1/10


1.Generalităţi

Toţi participanţii au obligaţia să adopte un comportament şi un limbajresponsabil, fără să deranjeze sau să provoace daune celorlalţi participanţi,spectatori sau bunurilor acestora. Persoanelor aflate sub influenţa bauturiloralcoolice vor fi excluse din cadrul evenimentului. De asemenea orice persoanagăsită că fură, avariază bunurile altor persoane sau sabotează alţiparticipanţi i se va interzice prezenţa la eveniment, si la orice alt evenimentorganizat.
Este responsabilitatea fiecărui participant să respecte acest regulament pentrua putea menţine o atmosferă plăcută şi a evita degradarea reputaţieiorganizatorului.
Luaţi în considerare că orice formă a sportului cu motor este periculoasă.Luati în calcul siguranţa dumneavoastră şi a celorlalţi participanţi.
Sub nicio formă, participanţii nu au voie să îşi porneasca staţiile decât încazul când se pregătesc să antreneze/concureze, iar participanţii care auevoluat înainte si au încheiat evoluţia, trebuie sa isi opreascatransmitatoarele.
Toate electronicele, incluzând lumini aditionale, sirene, etc. trebuie bineizolate pentru a nu pune in pericol siguranţa celorlalţi participanţi.
Taxa de participare pentru fiecare participant este de 50 ron. Limita deinscriere este 19.04.2012.



2. Regulile competiţei

Calificările

Când este randul dumneavoastră la calificări trebuie să vă luaţi automodeluldin parcarea special amenajata, să il duceţi la START, să il porniţi şi sămergeţi la centrul de comandă. Fiecare concurent va avea o tură de acomodare,după care vă veţi opri la START, moment în care va trebui să vă daţi acordul căsunteţi pregătit.
Veţi avea 3 ture punctate la dispoziţie, cumulând maxim 100 de puncte. Dupăterminarea celor 3 ture veţi primi punctajul de la juriu, final şiincontestabil.

3.Criteriile de punctare

Viteza

Este un aspect foarte important în calificări cat şi în finale, mai ales cândsunteţi în faţa oponentului. Viteza la intrarea în curbe determină punctajulpentru viteză, deoarece automodelul este într-un pericol mai mare şi maidificil de controlat. Viteza prea mică va fi depunctată.

Linia şi urmărirea apexului

Este cel mai urmărit aspect de către juriu. Se jurizeaza în funcţie de cât debine se încadrează participantul în curbă şi cum urmareşte apexul curbei. Maiexact pilotul trebuie să înceapă curba dinspre exterior, să atingă marginea dininterior a curbei, după care să iasă din nou pe exterior, maximizând astfellungimea driftului.In interiorul curbei se vor afla jaloanele "CLIPPINGPOINT" care pot oferi punctaj crescut in cazul in care "botul"masinii este foarte aproape,lucru semnalizat de oficiali
Pentru a evita depunctarea pilotul trebuie să menţină minim 2 roti pe pistă,orice “iesire in decor” fiind depunctată.

Unghiul driftului şi contrabracarea

Unghiul driftului unei maşini se combină din direcţia arătată de botulautomodelului şi direcţia în care se îndreaptă el. Întotdeauna se caută ununghi de 90° între acestea două, dar cu cât se depăşeste mai mult aceastăvaloare mai multe puncte vor fi caştigate. Unghiurile care depasesc 180° vor ficonsiderate rotire necontrolată, acestea nefiind depunctate, dar nici punctate.În punctarea unghiului de drift se va lua în calcul şi distanţa pe care sepăstreaza acest unghi fără a contrabraca (cu roţile drept în faţă). Acest lucruînseamnă că un unghi mai mic, menţinut pe toată lungimea driftului vă va aducemai multe puncte, decat scurtele escapade de supravirare. De asemenea, dacă sepierde prea multă viteza într-un drift datorită unghiurilor extreme obţinute nuse vor obţine atât de multe puncte.

Prezentarea

Pe lângă viteză, linie şi unghi, juriul mai ia în calcul şi prezenţa de drift.În cazul în care concurentul prezintă multă energie şi determinare în curbe, înloc să arate ezitare vor fi câştigate puncte adiţionale.

Punctarea

Juriul va lua în considerare toate aspectele prezentate mai sus. Fiecare turăeste punctată separat, acumulându-se un maxim de 100 de puncte în total dincele 3 ture. Cel mai bun rezultat va fi luat în considerare la calificări.Incazul in care concurentul nu va cumula peste 50 de puncte in nici o tura decalificare, acesta nu se va califica in finale, fiind descalificat. În cazulunei egalităţi la puncte, cel de-al doilea scor sau al treilea va fi luat înconsiderare. Vor promova primii (xx) participanţi.

4.Competiţia Tsuiso Battle

Este termenul Japonez pentru Twin Battle Drift.

Se va da între concurenţii calificaţi. Grila de start este data de punctajuldin calificari, astfel concurentul cu punctajul cel mai mare va intilniconcurentul cu punctajul cel mai mic. Înainte de fiecare rundă punctată,concurenţii vor avea la dispoziţie o rundă de acomodare. Vor exista câte douărunde punctate între doi concurenţi. În fiecare rundă vor fi punctaţiconcurenţii din urmă, aceştia schimbând locurile după prima rundă. La sfârşitulcelei de-a doua runde se va anunţa câştigătorul dintre cei doi, acestacalificându-se pentru următoarea finala.
În acest tip de concurs maşina din faţă se va numi maşina defensivă, iar ceadin spate maşina ofensivă.
Punctarea în cadrul concursului Tsuiso se va face la fel ca la calificări, înschimb vor apărea unele elemente noi.
La începutul fiecarei runde, juriul va acorda 10 punte fiecărui concurent, dupăcare vor adăuga şi vor scădea puncte în funcţie de ce se întâmplă pe parcursulcursei. Punctele pot varia între 0 si 7.
In cursa TWIN juriul v-a acorda un punctaj de maxim 10 puncte astfel :5-5, 6-4,7-3 conform regulamentului. La incheierea cursei TWIN juriul v-a declara castigator una din cele trei optiuni:
1. Driver “A” wins
2. Driver “B” wins
3. One more Time
Dacă un pilot pierde controlul maşinii se învârte, iese în decor, nemaiputandcontinua cursa sau cauzează oponentului aceste lucruri, acesta din urma vacâştiga runda cu 10-0.

Maşina ofensiva este masina din spate.
Aceasta va încerca să urmarească maşina din faţă apropiindu-se cât mai mult.Pilotul trebuie să demonstreze abilităţi mai bune decât concurentul său. Liniade drift nu este atât de importantă pe cât la calificări; se vor puncta maimult unghiul, viteza si apropierea faţă de oponent.
Daca maşina ofensivă nu poate ţine pasul cu maşina din faţă acest lucru va fiprivit ca abilitaţi inferioare faţă de oponent, lucru care se depunctează.Maşina ofensivă sub nicio formă nu are voie să lovească maşina concurentă,astfel încât să afecteze evoluţia acesteia, lucru care dacă se întâmplă duce lao altă depunctare. Depaşirea este permisă, chiar daca aceasta nu va beneficiade un punctaj ridicat. Ideea este de a urmari maşina defensivă îndeaproape(aripa din faţă a maşinii ofensive să fie cât mai apropiată de mânerul uşimaşinii defensive).

Maşina defensivă este maşina din faţă.
Dacă în timpul cursei există o depaşire şi maşinile işi schimba locurileacestea îşi vor schimba şi rolurile.
Maşina defensivă trebuie să păstreze linii cât mai bune şi o viteză cât maimare. Unghiul nu aduce foarte multe puncte, pe cât induce oponentul în eroareşi il face să greşească. Dacă maşina defensivă reuseşte să se distanţeze şi sădea dovadă de o bună tehnică, atunci va fi punctată mai mult. Deceleraţiilebruşte ale maşinii defensive, care pot afecta evoluţia maşinii ofensive peparcursul turei, vor fi penalizate.
Când un pilot pierde controlul maşinii, ducând la rotiri, ieşiri în decor sauafectează evoluţia adversarului, acesta este descalificat.

Este important să înţelegem că aspectele discutate în acest regulament prinvindpunctajele sunt aspecte generale şi sunt menite să educe concurenţii pentru aoferi un spectacol de calitate. Acestea nu garantează succesul şi nu ar trebuisă fie folosite pentru a compara rezultatele între competitori. Driftul, ca şipunctare este destul de subiectiv, de aceea arbitrii şi observatorii lor de pepista au decizia finală.

ORGANIZATORUL ISI REZERVA DREPTUL DE A EXCLUDE DIN COMPETITIE CONCURENTUL/IICARE NU RESPECTA PREZENTUL REGULAMENT!!!



Orice alt user sau organizator de astfel de evenimente este liber sa foloseasca acest regulament fara a cere permisiunea cuiva sau a altcuiva, si fara a-si face probleme de incalcarea unor drepturi de autor.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 22 March 2012 - 10:54 PM

0

#34 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 22 March 2012 - 11:02 PM

Vezi postarearadufirstro, la 22 March 2012 - 08:02 PM, a spus:

Mi s-ar fi parut normal sa intrebi inainte de a posta creatia altui user, dar daca asa ti se pare normal sa procedezi n-am cuvinte.
Si la noi e interzis d-box'ul, ca de altfel la toate concursurile de pretutindeni (am pus o mentiune ceva legat de asta in regulament, dar s-ar putea sa nu fi postat varianta finala) .



LE: Nu ai mentionat nicaieri sursa regulamentului :D



Gata radule , diesel ai dat un pack de 6 beri lui Radu pt regulament (drept de autor )

lasati cearta , haideti la distractie

Asa cum am mentionat , Clubul Speed and Fun (si echipa de drift) sprijina Clubul MRT si celelte cluburi si firme de profil care dezvolta modelismul ca sport in Romania, si va fi prezenta la majoritatea concursurilor din tara.
0

#35 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 22 March 2012 - 11:10 PM

Vezi postareaFlorinSS, la 22 March 2012 - 11:02 PM, a spus:

Gata radule , diesel ai dat un pack de 6 beri lui Radu pt regulament (drept de autor )

lasati cearta , haideti la distractie

Asa cum am mentionat , Clubul Speed and Fun (si echipa de drift) sprijina Clubul MRT si celelte cluburi si firme de profil care dezvolta modelismul ca sport in Romania, si va fi prezenta la majoritatea concursurilor din tara.


Eu nu ma cert. Dar se pare ca este ofensat. Daca este asa sa imi spuna, si rezolv cu regulamentul. Culmea, n-as fi crezut ca preluarea unor idei generale dintr-un regulament poate ofensa pe cineva. Mai ales cand este vorba de aceeasi disciplina. Dar astept raspuns, sa stiu cum preocedez.
0

#36 Useril este offline   radufirstro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 93
  • Inregistrat: 29-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 March 2012 - 01:44 AM

Un simplu pm inainte sa postezi regulamentul, in care sa-ti prezinti intentia de a-l folosi m-ar fi multumit. Nu ma deranjeaza ca l-ai folosit, dupa cum am spus sunt dispus sa ajut cu orice este nevoie la organizarea evenimentului vostru. Ma bucur ca regulamentul facut de mine este unul ce acopera toate punctele importante si ca poate fi folosit si de alti membrii al acestui forum.

Nu am de gand sa ma cert cu nimeni, si nu asta era intentia mea.
0

#37 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 23 March 2012 - 08:16 AM

nu vreau sa par mofturos,dar daca pista este in aceeasi conditie ca anul trecut ma vad nevoit sa renunt,in ideea in care anu asta as vrea sa particip la cat mai multe etape.
multumesc
If it is to be it is up to me
0

#38 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 23 March 2012 - 08:36 AM

Radu, multumim de ajutor. Prisi, care pista este ca in care an? Eu am conceput traseul, este pe asfalt iar unghiurile curbelor sunt total diferite. Nu stiu despre care anul trcut vorbesti, insa normal, esti liber sa participi la ce si cate vrei.
0

#39 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 23 March 2012 - 09:56 AM

Vezi postareaprisi, la 23 March 2012 - 08:16 AM, a spus:

nu vreau sa par mofturos,dar daca pista este in aceeasi conditie ca anul trecut ma vad nevoit sa renunt,in ideea in care anu asta as vrea sa particip la cat mai multe etape.
multumesc


Este la fel ca anul trecut sau mai rau...
Fan Nokia.
0

#40 Useril este offline   Club MRT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 141
  • Inregistrat: 12-March 12

Postat 23 March 2012 - 10:33 AM

Pana in primul concurs incercam sa reparam sau sa inlocuim pit stopul, sa nivelam macar pista, daca nu vom putea sa aducem pamant.
Dar dupa cum am anuntat, efortul financiar este destul de mare si incercam sa gasim si alte solutii decat cotizatiile membrilor clubului pentru a face astfel de investitii.
Oricum ar fi, pista se va moderniza in acest an.
0

#41 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 23 March 2012 - 10:35 AM

Eu zic ca este cu totul alt traseu si o cu totul alta abordare. Anul trecut la romexpo, daca despre evenimentul sustinut de hpi cluj este vorba, a fost ... un traseu ... ca in atasament. Pai, are legatura unul cu celalalt?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ex drift track.JPG

0

#42 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 23 March 2012 - 10:46 AM

diesel,pe mine ma interesa pista de offroad buggy 1/8.
If it is to be it is up to me
0

#43 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 23 March 2012 - 10:53 AM

Vezi postareaprisi, la 23 March 2012 - 10:46 AM, a spus:

diesel,pe mine ma interesa pista de offroad buggy 1/8.


Aaaaa... pai asa zi mah omule... Da, este aceeasi ca anul trecut, ca nu poate fi modificata. Insa rampele sunt refacute anul trecut si acum avem in plan pana la concurs sa refacem traseul sa fie "boboc" si pitstopul sa fie "de invidiat" cu ajutorul lui bolocang.
0

#44 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 March 2012 - 12:11 PM

Vezi postareaDiesel, la 23 March 2012 - 10:53 AM, a spus:

Aaaaa... pai asa zi mah omule... Da, este aceeasi ca anul trecut, ca nu poate fi modificata. Insa rampele sunt refacute anul trecut si acum avem in plan pana la concurs sa refacem traseul sa fie "boboc" si pitstopul sa fie "de invidiat" cu ajutorul lui bolocang.


Salut,

Eu am un truggy de pus in concurs dar din pacate nu se trage si clasa Truggy 1/8 ic ;).

Totusi as vrea sa-mi spuneti daca primiti voluntari la amenajarea pistei. Nu sunt afiliat unui club deci nu am cui sa platesc cotizatie, motiv pentru care consider ca prin "munca patriotica" imi pot aduce si eu contributia la dezvoltarea pe plan local a fenomenului.
0

#45 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 23 March 2012 - 12:25 PM

Cu siguranta. Vom anunta cu cateva zile inainte inceperea amenajarilor, si o sa avem nevoie de tot sprijinul pe care il puteti oferi.
0

#46 Useril este offline   Club MRT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 141
  • Inregistrat: 12-March 12

Postat 23 March 2012 - 12:39 PM

Vezi postareaDiesel, la 23 March 2012 - 12:25 PM, a spus:

Cu siguranta. Vom anunta cu cateva zile inainte inceperea amenajarilor, si o sa avem nevoie de tot sprijinul pe care il puteti oferi.


Speram ca la sfarsitul saptamanii viitoare sa organizam o munca patriotica pentru nivelarea pistei.
O sa avem nevoie de motosapa, lopeti, cazmale, sape, greble, tarnacoape si evident oameni. Probabil ca nu se termina intr-o zi.
Daca vremea ne lasa si nu ploua, o sa incepem de vineri si sa speram ca terminam sambata.
0

#47 Useril este offline   Club MRT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 141
  • Inregistrat: 12-March 12

Postat 23 March 2012 - 12:48 PM

Daca exista mai mult de 6 doritori pentru clasa 1/8 truggy, putem sa adaugam si aceasta clasa macar la primul concurs.
Numarul scazut de participanti de la concursurile anterioare ne-a determinat sa excludem aceasta clasa.
Este posibil ca incepand cu anul viitor, sa fie exclusa si din campionatul national, urmand sa fie inlocuita cu shortcourse, zvonuri.

Anuntati daca doriti sa se tina clasa la concursurile MRT si vom tine cont de dorinta voastra.
0

#48 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 March 2012 - 02:26 PM

Vezi postareaClub MRT, la 23 March 2012 - 12:48 PM, a spus:

Daca exista mai mult de 6 doritori pentru clasa 1/8 truggy, putem sa adaugam si aceasta clasa macar la primul concurs.
Numarul scazut de participanti de la concursurile anterioare ne-a determinat sa excludem aceasta clasa.
Este posibil ca incepand cu anul viitor, sa fie exclusa si din campionatul national, urmand sa fie inlocuita cu shortcourse, zvonuri.

Anuntati daca doriti sa se tina clasa la concursurile MRT si vom tine cont de dorinta voastra.


Eu sunt unul - hai inca 5 :good:
0

#49 Useril este offline   NAF 

  • 0722580206
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1373
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,cringasi-regie

Postat 23 March 2012 - 11:16 PM

Eu si valy.Noi o sa militam pentru truggy oricind,oriunde,in orice conditii.
0

#50 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 24 March 2012 - 05:30 AM

si eu sunt pentru,

inseamna 4, cu suguranta mai gasim 2
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#51 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 24 March 2012 - 09:41 AM

si eu vreau truggy :pardon: deci mai trebuie inca 1 ;)

Aceasta postare a fost editata de Sere4uall: 24 March 2012 - 09:41 AM

Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#52 Useril este offline   w3edflorin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 299
  • Inregistrat: 28-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 March 2012 - 12:18 PM

Ma bag si eu la truggy.
Difference between men and boys is the size of the toys!

Hot Bodies D8T - Truggy 1:8
0

#53 Useril este offline   nggsxr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 14-September 10

Postat 24 March 2012 - 05:52 PM

Si eu sunt pentru TRUGGY :)
0

#54 Useril este offline   ToX 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1245
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 March 2012 - 06:19 PM

Intreb si eu, nu dati cu parul.
Exista posibilitatea sa se traga intr-o zi electrice si in cealalta termice?
Asta daca se intrunesc suficienti participanti pentru majoritatea claselor anuntate.
0

#55 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 24 March 2012 - 10:12 PM

Vezi postareaToX, la 24 March 2012 - 06:19 PM, a spus:

Intreb si eu, nu dati cu parul.
Exista posibilitatea sa se traga intr-o zi electrice si in cealalta termice?
Asta daca se intrunesc suficienti participanti pentru majoritatea claselor anuntate.


La fel si eu, intreb. Duminica 22 muncesc, ar fi bine daca nu ar mai trebui sa cinstesc un coleg sa imi tina locul, sunt zgarcit.
Fan Nokia.
0

#56 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 March 2012 - 10:58 PM

Si eu dum nu pot deloc, daca e vreo finala sambata ma bag si eu la 1/8 buggy sau 1/10 buggy
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#57 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2012 - 05:07 PM

Sooper - deci tragem truggy?
0

#58 Useril este offline   Club MRT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 141
  • Inregistrat: 12-March 12

Postat 25 March 2012 - 05:30 PM

Vezi postarealamav4, la 22 March 2012 - 02:17 PM, a spus:

Buggy 1/8 IC:

1. Constantinescu Catalin - XRAY 808
2. Petrus Radu Stefan - Kyosho MP9
3. Doru Trocan - XRAY transponder personal

Truggy 1/8 IC:

1.
2.
3.

Buggy 2WD:

1. Florin Supeala
2.

Buggy 4WD:

1.Scurtu Sergiu ; ea B44.1 ; tekin 7.5 ; fara transponder ; 2,4 ; proline
2.

Open Electric 1/10 :

1. Florin Supeala
2. Serban Mircea - Team Durango Short Course 1/10 - motor Lrp X12 - Esc Tekin RS - Roti LRP Kamikaze
3. Tudor Cristea - Kyosho DST 1/10
4. Mihai Sulea - Short Course 1/10
5. Cristian Enache - HPI Blitz
6. Iulian Ciulei - Kyosho Ultima SC, 2.4, motor brushed 20T, roti Kyosho, fara transponder

Drift 1/10

1. Florin Supeala
2. Tutui Constantin - 1/10 ONROAD DRIFT - yokomo - nissan gtr
3. Pancu Valentin -1/10 ONROAD DRIFT - Sprint 2 - Nissan 350Z
4. Constantinescu Vlad - 1/10 ONROAD DRIFT - Thunder Tiger - Nissan 350Z
5. Petrus Radu Stefan - 1/10 Carisma - Mercedes C DTM
6. Serban Mircea - 1/10 Xray T3 - Motor Novak - Esc Lrp Spx Stock Spec - Lexus



Cei de la truggy sunt rugati sa se inscrie acum aici, multumim
0

#59 Useril este offline   nggsxr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 14-September 10

Postat 25 March 2012 - 08:58 PM

Buggy 1/8 IC:

1. Constantinescu Catalin - XRAY 808
2. Petrus Radu Stefan - Kyosho MP9
3. Doru Trocan - XRAY transponder personal

Truggy 1/8 IC:

1.Neagu Vlad - HB
2.
3.

Buggy 2WD:

1. Florin Supeala
2.

Buggy 4WD:

1.Scurtu Sergiu ; ea B44.1 ; tekin 7.5 ; fara transponder ; 2,4 ; proline
2.

Open Electric 1/10 :

1. Florin Supeala
2. Serban Mircea - Team Durango Short Course 1/10 - motor Lrp X12 - Esc Tekin RS - Roti LRP Kamikaze
3. Tudor Cristea - Kyosho DST 1/10
4. Mihai Sulea - Short Course 1/10
5. Cristian Enache - HPI Blitz
6. Iulian Ciulei - Kyosho Ultima SC, 2.4, motor brushed 20T, roti Kyosho, fara transponder

Drift 1/10

1. Florin Supeala
2. Tutui Constantin - 1/10 ONROAD DRIFT - yokomo - nissan gtr
3. Pancu Valentin -1/10 ONROAD DRIFT - Sprint 2 - Nissan 350Z
4. Constantinescu Vlad - 1/10 ONROAD DRIFT - Thunder Tiger - Nissan 350Z
5. Petrus Radu Stefan - 1/10 Carisma - Mercedes C DTM
6. Serban Mircea - 1/10 Xray T3 - Motor Novak - Esc Lrp Spx Stock Spec - Lexus
0

#60 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2012 - 06:19 AM

Buggy 1/8 IC:

1. Constantinescu Catalin - XRAY 808
2. Petrus Radu Stefan - Kyosho MP9
3. Doru Trocan - XRAY transponder personal

Truggy 1/8 IC:

1.Neagu Vlad - HB
2.Mihai Necrelescu - Xray XT8
3.

Buggy 2WD:

1. Florin Supeala
2.

Buggy 4WD:

1.Scurtu Sergiu ; ea B44.1 ; tekin 7.5 ; fara transponder ; 2,4 ; proline
2.

Open Electric 1/10 :

1. Florin Supeala
2. Serban Mircea - Team Durango Short Course 1/10 - motor Lrp X12 - Esc Tekin RS - Roti LRP Kamikaze
3. Tudor Cristea - Kyosho DST 1/10
4. Mihai Sulea - Short Course 1/10
5. Cristian Enache - HPI Blitz
6. Iulian Ciulei - Kyosho Ultima SC, 2.4, motor brushed 20T, roti Kyosho, fara transponder

Drift 1/10

1. Florin Supeala
2. Tutui Constantin - 1/10 ONROAD DRIFT - yokomo - nissan gtr
3. Pancu Valentin -1/10 ONROAD DRIFT - Sprint 2 - Nissan 350Z
4. Constantinescu Vlad - 1/10 ONROAD DRIFT - Thunder Tiger - Nissan 350Z
5. Petrus Radu Stefan - 1/10 Carisma - Mercedes C DTM
6. Serban Mircea - 1/10 Xray T3 - Motor Novak - Esc Lrp Spx Stock Spec - Lexus
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro