semimachete din depron&hartie alternativa la constructia clasica
#241
Postat 22 December 2013 - 10:06 PM
#243
Postat 26 December 2013 - 09:43 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#244
Postat 04 January 2014 - 11:10 PM
Lungime 1700mm, anvergura aprox 1200mm, greutate -sper 2-2,5 kg, EDF-90mm 6S .
Stiganas mi-a facut cadou un top de hartie matte si acesta este rezultatul - chiar daca raman tributar rezolutiei scanului intr-adevar culorile sunt mai vii..
#245
Postat 11 January 2014 - 08:57 PM
.
#247
Postat 13 January 2014 - 08:25 AM
Aceasta tehnica este interesanta . :yahoo: :drinks:
#248
Postat 13 January 2014 - 10:52 PM
mantraro, la 11 January 2014 - 08:57 PM, a spus:
.
Arata foarte bine, felicitari. Urmand sfaturile dumneavoastra am trecut si eu la o constructie timida - http://www.rhcforum....584#entry708584 , sper sa imi dati si mie un 5 macar :p, asa stangaci cum sunt si avand in vedere ca e prima constructie, sa il vad zburand si atunci ma imbat de bucurie.
#249
Postat 22 January 2014 - 11:24 PM
#250
Postat 22 January 2014 - 11:33 PM
#252
Postat 25 January 2014 - 11:12 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#253
Postat 02 February 2014 - 10:00 PM
#254
Postat 03 February 2014 - 12:58 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#255
Postat 03 February 2014 - 09:23 PM
Acesta este montajul de proba dar am senzatia ca sunt pozitionati prea jos si de aceea nu i-am lipit definitiv inca.
.
#257
Postat 05 February 2014 - 08:24 PM
Inca cochetez daca va fi termic sau electric , Am un ASP 91 in 4 timpi care sta degeaba .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#258
Postat 09 February 2014 - 08:37 PM
#259
Postat 09 February 2014 - 08:39 PM
#260
Postat 09 February 2014 - 08:40 PM
#261
Postat 09 February 2014 - 08:42 PM
#262
Postat 09 February 2014 - 10:29 PM
Poze cu axul profundorului .
#263
Postat 10 February 2014 - 01:29 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#265
Postat 10 February 2014 - 05:30 PM
Daca as face o singura iesire nu ar mai fi scale. Daca as evacua doar pe unul din ajutaje vor exista probleme dinamice. Am sa incerc intai asa ,poate merge.
#266
Postat 10 February 2014 - 07:39 PM
mantraro, la 10 February 2014 - 05:30 PM, a spus:
Daca as face o singura iesire nu ar mai fi scale. Daca as evacua doar pe unul din ajutaje vor exista probleme dinamice. Am sa incerc intai asa ,poate merge.
servus
Stiu bine lupta care se duce in sufletul unui aeromodelist pentru scale dar in acelasi timp compromisul este pana la urma benefic ambelor dorinte.
Daca oricum nu are doua motare, (turbine) atunci pentru cea existenta ar fi bine sa dea cat poate pentru zbor.Si asta este o provocare deasemeni.
Pentru "scale" rezultatul este de necontestat deja...
Numai bine
#267
Postat 10 February 2014 - 09:57 PM
#269
Postat 10 February 2014 - 10:34 PM
http://only-paper.ru...2008-07-18-1419
Dupa socotelile mele modelul nu ar trebui sa depaseasca 2500g iar tractiunea statica sa fie undeva in jur de 1500g , de aceea cred ca sunt cam la limita .
Am facut proba cu 4S, voi incerca si cu 6S si sper intr-o imbunatatire a performantelor.