semimachete din depron&hartie alternativa la constructia clasica
#61
Postat 28 February 2013 - 08:53 AM
cand lipesti ,cap la cap ,partile componente ale fuselajului,pe interior exista si o fasie de depron care le cuprinde pe amandoua partile,sau numai lipirea cap la cap este suficienta!?
Lonjeronul aripii din ce material si ce grosime,la fel si nervurile!?
Deocamdata atat,cu intrebarile....
Bafta
#62
Postat 01 March 2013 - 04:19 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#63
Postat 02 March 2013 - 12:04 PM
Pentru paginarea printarii eu folosesc un program CAD astfel incat sa pot aseza muchiile de imbinare cat mai avantajos. Pentru marire simpla se poate folosi printare poster (4x4;3x3) din programul imprimantei sau daca aveti posibilitatea puteti printa un format A4 pe A0 la un centru specializat.
#64
Postat 04 March 2013 - 10:12 PM
#66
Postat 04 March 2013 - 10:49 PM
In continuare am inceput lucrul la aripa care la Ju87 este ceva mai dificil de realizat si a trebuit sa folosesc nervuri.
Lonjeron din placaj de 2mm ca si nervura trenului.
#67
Postat 04 March 2013 - 11:16 PM
Aceasta postare a fost editata de mantraro: 04 March 2013 - 11:21 PM
#68
Postat 04 March 2013 - 11:18 PM
#69
Postat 05 March 2013 - 08:27 AM
Ma apuc si eu de Fokke-Wulf FW 190A-8 ce tren de aterizare/roti/servo ai folosit? se poate un link?
Aceasta postare a fost editata de p_cipri: 05 March 2013 - 08:29 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#70
Postat 05 March 2013 - 10:09 PM
Rotile sunt HK light foam la diametrul corespunzator scarii. Atasat un filmulet la care o jamba se blocheaza si nu se escamoteaza din prima.
#71
Postat 06 March 2013 - 06:59 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#72
Postat 06 March 2013 - 07:06 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#73
Postat 06 March 2013 - 09:18 PM
Indoirea se face la rece, dupa ce ai lipit si s-a uscat hartia, prin rularea piesei pe muchia mesei apasand-o cu podul palmei (se striveste usor partea de interior a depronului).Este mai dificil de indoit invers , cu depronul in exterior.
Panourile fuselajului se fac din depron mai gros(6-10mm )pentru a putea centra tronsoanele de fuselaj pe panoul de imbinare.
Depinde de scara la care faci modelul dar la 16 coli pentru un A4 si 5 planse pe model acesta este rezultatul, aproximativ 100 de coli pe model.
Sfatul meu este sa faci probe inainte de a lucra piesele printate ale modelului.
#74
Postat 07 March 2013 - 06:53 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#75
Postat 07 March 2013 - 10:50 PM
CA nu prea folosesc deoarece topeste depronul si imbiba hartia (se poate folosi totusi pentru subtierea bordurilor de fuga)
#76
Postat 10 March 2013 - 08:03 PM
#77
Postat 10 March 2013 - 08:33 PM
#78
Postat 10 March 2013 - 08:36 PM
#79
Postat 10 March 2013 - 08:40 PM
#80
Postat 10 March 2013 - 08:41 PM
#81
Postat 10 March 2013 - 08:43 PM
#84
Postat 10 March 2013 - 09:02 PM
#85
Postat 17 March 2013 - 08:45 PM
#86
Postat 17 March 2013 - 09:27 PM
#87
Postat 17 March 2013 - 10:25 PM
#88
Postat 17 March 2013 - 11:09 PM
#89
Postat 17 March 2013 - 11:18 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#90
Postat 17 March 2013 - 11:27 PM
Ca intotdeauna preasamblare inainte de plecare (bomba este doar din hartie - pentru proba dimensionala).