REGULATOR -ARE CUT OFF? ESC auto de 90A (fata) sau 45A (revers)
#3
Postat 09 March 2012 - 06:10 PM
Sper sa te ajute
Aceasta postare a fost editata de z_dorin: 09 March 2012 - 06:15 PM
#4
Postat 09 March 2012 - 06:21 PM
#5
Postat 09 March 2012 - 09:49 PM
Este vb de un ESC brushed care il gasesti in masinile low-cost
!
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 09 March 2012 - 09:52 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#6
Postat 09 March 2012 - 09:52 PM
Este vb de un ESC brushed care il gasesti in masinile low-cost !
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#7
Postat 10 March 2012 - 05:46 AM
Pescarusul Nae, la 09 March 2012 - 05:00 PM, a spus:
Rog ajutor de la cei care au folosit acest regulator.Are cut off?Taie alimentarea acumulatorului cand acesta e descarcat?Daca da ,cam la cati volti.
Multumesc frumos.
Multumesc pt raspunsuri.Astea sunt datele de la vanzator(####):
ESC auto de 90A (fata) sau 45A (revers) in mod constant sau 300A (fata) si 150A (revers) pentru 20 secunde si BEC de 1A
Functii: Fata/Revers/Frana
Dimensiuni: 34mm x 34.5mm x 25mm
Curent suportat constant: 90A fata / 45A revers / 1A BEC
Curent maxim suportat: 300A fata / 150A revers / 3A BEC
Rezistenta interna: 0.0087mOhm
Frecventa PWM: 1.5 KHz
Alimentare: 7.2 pana la 8.4 V (NiCd sau NiMh)
Eu aveam de gand sa-l incerc pe o barcuta alimentata la 6 v PB.
#8
Postat 10 March 2012 - 09:27 AM
Pescarusul Nae, la 10 March 2012 - 05:46 AM, a spus:
ESC auto de 90A (fata) sau 45A (revers) in mod constant sau 300A (fata) si 150A (revers) pentru 20 secunde si BEC de 1A
Functii: Fata/Revers/Frana
Dimensiuni: 34mm x 34.5mm x 25mm
Curent suportat constant: 90A fata / 45A revers / 1A BEC
Curent maxim suportat: 300A fata / 150A revers / 3A BEC
Rezistenta interna: 0.0087mOhm
Frecventa PWM: 1.5 KHz
Alimentare: 7.2 pana la 8.4 V (NiCd sau NiMh)
Eu aveam de gand sa-l incerc pe o barcuta alimentata la 6 v PB.
Crede-ma ca sunt exagerate mult valorile date de vanzator cu privire la curentul constant suportat..in niciun caz 90A fata constant, apreciez eu, real ar fi cam un sfert din atat, poate nici macar..nu mai vorbesc de curentul in scurt 300A (total fals). Compara valorile cu un regulator mai pretentios si vezi, raportandu-te la diferenta de pret.
ai zis ca ai vrea sa-l folosesti alimentat la 6V, producatorul zice 7,2 V / 8,4 V...nush sigur daca functioneaza pe 6V, cand se consuma acumulatorul, tensiunea scade sub 6V...si e posibil sa ramai cu barcuta pe lac...aici sa se pronunte pasionatii de navo,dar eu asa cred.
repet...il am si eu pe un automodel, difera doar culoarea...regulatorul e o chinazarie low cost...de care daca n-ai grija il pierzi repede...depinde si ce vrei sa faci cu el.Salut!
#9
Postat 10 March 2012 - 12:37 PM
z_dorin, la 10 March 2012 - 09:27 AM, a spus:
ai zis ca ai vrea sa-l folosesti alimentat la 6V, producatorul zice 7,2 V / 8,4 V...nush sigur daca functioneaza pe 6V, cand se consuma acumulatorul, tensiunea scade sub 6V...si e posibil sa ramai cu barcuta pe lac...aici sa se pronunte pasionatii de navo,dar eu asa cred.
repet...il am si eu pe un automodel, difera doar culoarea...regulatorul e o chinazarie low cost...de care daca n-ai grija il pierzi repede...depinde si ce vrei sa faci cu el.Salut!
Multumesc tuturor,
-Sunt constient ca nu tine la cati amperi spune producatorul;si la 35A as fi multumit.Am pus datele tehnice ca sa stie lumea despre ce produs am nelamuriri.
-vanzatorul(om super corect- a spus ca nu taie curentul la o anumita valoare a tensiunii,dar ca merge si la 6V .
-pasionatii de navo nu sunt asa comunicativi,90% folosesc alimetare de la 12v,motor 755,iar acest regulator este de auto si de aceea v-am rugat pe voi sa ma ajutati cu informatii.Eu as vrea sa-l incerc cu un motor 660Venti la 6V PB pe o barcuta si nu vreau sa-mi ramina barca pe lac(cum am spus si tu).
-voi confirmati ca asta merge pana moare bateria,corect?
#10
Postat 10 March 2012 - 04:11 PM
Pescarusul Nae, la 10 March 2012 - 12:37 PM, a spus:
el merge pana cand moare bateria...dar are nevoie de o tensiune minima pentru a fi functional, din cate stiu.
ca sa te ajut, daca ai rabdare pana diseara o sa fac o incercare cu al meu (identic cu al tau) sa aflu care e tensiuneea minima de care are nevoie pentru a functiona corect, macar ca idee...
dar sa nu te bazezi 100% pe experimentul meu :wacko:
nu stiu daca e de recomandat sa folosesti o tensiune mai mica decat recomanda producatorul, pentru ca poti avea surprize sa nu mai ai control, ma gandesc
Aceasta postare a fost editata de z_dorin: 10 March 2012 - 04:13 PM
#11
Postat 10 March 2012 - 08:47 PM
z_dorin, la 10 March 2012 - 04:11 PM, a spus:
ca sa te ajut, daca ai rabdare pana diseara o sa fac o incercare cu al meu (identic cu al tau) sa aflu care e tensiuneea minima de care are nevoie pentru a functiona corect, macar ca idee...
dar sa nu te bazezi 100% pe experimentul meu :drinks:
nu stiu daca e de recomandat sa folosesti o tensiune mai mica decat recomanda producatorul, pentru ca poti avea surprize sa nu mai ai control, ma gandesc
Am rabdare.Multumesc.
Spune-mi,te rog,cu ce motor ai "cuplat" acest regulator la experiment?Sau poate stii cati amperi "maninca" acel motor si daca se incalzeste regulatorul cu acel motor.
Eu mai am un regulator care(cred) ca e Rocar si merge si la 6v,desi,conf prod ar trebui sa funct la 7.2-8.4v,dar cu motorasul Venti660 se incalzeste tare la 5 min de funct in sarcina max.
stima
#12
Postat 10 March 2012 - 09:44 PM
Pescarusul Nae, la 10 March 2012 - 08:47 PM, a spus:
Spune-mi,te rog,cu ce motor ai "cuplat" acest regulator la experiment?Sau poate stii cati amperi "maninca" acel motor si daca se incalzeste regulatorul cu acel motor.
Eu mai am un regulator care(cred) ca e Rocar si merge si la 6v,desi,conf prod ar trebui sa funct la 7.2-8.4v,dar cu motorasul Venti660 se incalzeste tare la 5 min de funct in sarcina max.
stima
sunt regulatoare low cost ...nu poti avea pretentii...
eu am regulatorul din iulie 2010, functioneaza si acum...a venit nou cu un automodel.
automodelul a venit cu un motor seria 540 stock.
pe regulatorul asta am pus apoi un motor super 600, a mers si cu acesta, insa se infierbanta foarte repede si foarte tare..foloseam ventilator pe regulator..si chiar si asa aveam mare grija
acum am un motor 540 de tunning 17x2.. 165W, 26500 RPM mult peste venti 660, insa nu dau mai mult gaz de jumatate din maxim cat se poate...si regulatorul arde.... desi daca calculam, 165W/~8V=20A consum...deci daca ne luam dupa ce spune producatorul, la 20A (repet, nu dau din statie gazul la maxim, deci ar trebui sa nu depaseasaca 20A), regulatorul ar trebui sa fluiere si sa zica merci ca nu-l fortezi :D
am incercat totusi un experiment cu ultimul motor mentionat, nu cred ca e concludent...am alimentat regulatorul la 4 accu AAA (incarcati full) = masurat 5,4V total..deci regulatorul alimentat la 5,4V functioneaza..raspunde la comenzi...apoi l-am alimentat cu 3 accu AAA (incarcati full) = masurat 4,05V, iar comenzile o iau razna...dar spun ca experimentul este neconcludent pt ca e posibil ca la 4,05V, receptorul sa fie subalimentat si comenzile sa o ia razna...
daca folosesti un accu 6V Pb, nush exact la cati Volti ajunge in momentul cand e descarcat..pt ca daca scade la mai putin de 4.8V, ai probleme cu receptorul...care stiu ca se alimenteaza intre 4,8-6V..daca nu gresesc...
concluzia mea ar fi ca poti folosi regulatorul pe 6V (parerea mea e ca e functional la 6V)...dar ai grija ca voltajul sa nu scada pe timpul descarcarii la mai putin de cat are nevoie receptorul (anume 4,8V)..sub nivelul asta pierzi receptia.
alta posibilitate ar fi sa alimentezi receptorul dintr-o alta sursa, folosind un BEC extern daca e nevoie, iar regulatorul sa-l alimentezi la 6V Pb...nu stiu daca e cel mai bun sfat...pot interveni si alte persoane mai cu experienta :) sze de atata poveste...
Aceasta postare a fost editata de z_dorin: 10 March 2012 - 09:44 PM
#16
Postat 14 March 2012 - 09:07 PM
Este un esc foarte slab eu lam folosit cu un lrp 12x1 si a luat foc in 5 secunde la propriu intrun final lam pus pe picioare am schimbat
feturile cu unele super puternice acuma are undeva la 500A referitor la curenti care sunt precizati de producator nu au nicio treaba cu ce exista pe el fizic ere 6 feturi care suporta ficare 10A macxim nu are cut 0ff chiar daca il faci de putere mai mare nu are finete in comenzi frana destul de slaba daca mai vrei detali tehnice intreaba
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#19
Postat 15 March 2012 - 01:01 PM
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247