TREX 700e V2 FBL kit review
#91
Postat 11 November 2012 - 06:00 PM
Cu ESC-ul nu stiu ce sa fac. In USA se vinde pe forumuri la 180 USD.
A venit cu firmware 3.27 da i-am pus4.02 (mufe nu i-am pus).
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#92
Postat 10 January 2013 - 07:27 PM
Zboara tare fain. Dupa tot felul de calcule si socoteli m-am decis sa trec pe pakuri de 4000 mah.
Am comandat deja inca doua perechi asa ca o sa am deocamdata 3 perechi. Mai trebuie inca o pereche sa fie 4 in total, exact cat trebuie sa te simti bine cand iesi la zbor.
In final schema de pakuri e cam asa:
pe 500 pakuri de 2200 mah (nano 25-50) am vreo 10 bucati obosite.
pe 600 pakuri de 2650 (2 bucati in serie), din astea mai am trei perechi + 1 bucata 5000mah dar cand se consuma nu mai cumpar.
Cand se vor duce o sa pun in paralel 2200+4000mah pentru un pak combinat de 6200mah cu care heli se echilibreaza perfect (merge foarte bine chiar si cu 2 pakuri de 4000mah in paralel)
pe 700 pakuri de 4000, 2 perechi in serie.
In felul asta o sa raman numai cu pakuri de 2200 si 4000 mah.
Cele de 4000 mah sunt bune si pentru Logo 500/600, Trex 600 EFL si in general orice heli mare pe 12s.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#93
Postat 09 February 2013 - 05:43 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#94
Postat 03 March 2013 - 10:39 AM
Zburat la fel in idle2 -100% am bagat 5000mah (2500 in fiecare, 3.8V pe celula). Idel1, Idle2 in aer nu se aude, toarce.
Am lucrat la coada unui Trex 500 nou nout si am desfacut gripurile, mult loctite dar zero unsoare.
Asa ca am desfacut si la mine pentru prima oara gripurile. Foarte greu. Era sa rup cheia, au pus loctite atomic.
In fine le-am desfacut fara sa le distrug. Zero unsoare. Am pus eu din unsoarea lor si le-am pus la loc cu loctite omenesc.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#95
Postat 07 August 2013 - 10:03 PM
Zboara excelent, e primul heli cu Vbar la care am vibratii mici, pe log totul e verde. Am dat cateva zboruri, sunt multumit.
Singura piesa slaba e regulatorul Fusion/Robbe/Megapower. Isi face treaba dar governorul e o gluma.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 07 August 2013 - 10:03 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#96
Postat 24 July 2014 - 09:47 PM
O sa il dau si pe mana lui AlexSky sa traga de el (ca el e acum no.1)
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 July 2014 - 09:49 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#97
Postat 02 September 2014 - 02:57 PM
Canopia si palele nu au supravietuit, asa arata acum.
L-am recantarit:
3540g fara pakuri
4650g cu pakuri (4000mah + receptie)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#99
Postat 02 September 2014 - 08:52 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#100
Postat 02 September 2014 - 09:03 PM
#101
Postat 02 September 2014 - 10:01 PM
Am cumparat niste componente de Assault 700 de la hobbyking si arata foarte bine. Se poate face un 700 cu componente de la hobbyking la un pret rezonabil.
- kit 215 USD;
- servo 100 USD (4 bucati);
- motor + ESC 150 USD;
- pale 30 USD;
- Kbar 30 USD
total - 525 USD cu tranport (sau din EU) vreo 600 USD. Pakurile (8 bucati) inca 500 USD.
Un 500 Align e mai scump si nici nu iti ofera atatea ore de mestereala in care corectezi inevitabilele trasnai.
In aer zboara cum vrea vbar-ul, nu tine cont de branduri.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 02 September 2014 - 10:02 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#102
Postat 05 September 2014 - 09:32 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#104
Postat 07 September 2014 - 10:16 PM
qntt, la 05 September 2014 - 09:36 PM, a spus:
Deoarece in zbor (abia) se auzea un tiuit care nu era inainte am decis sa-l desfac ca sa verific rulmentii. Peste asta logul imi arata acum raised vibration level.
Pe masa, fara pale, aveam 2 varfuri, unul la 21000 ture (motorul) si altul pe la 9000 ture (nu stiu dar poate ca e TT).
L-am demontat bucata cu bucata pana la motor. Motorul turat in mana e smooth, asta e bine caci e greu sa il desfaci. Am gasit urmatorii rulmenti impuscati:
- contrarulmentul motorului (sper ca asta era cu tiuitul)
- rulmentii principali pe mainshaft (unul impuscat rau)
- usor dubiosi rulmentii de la axul cozii.
Am avut bafta ca toti rulmentii au iesit usor prin tehnica congelatorului.
Pe toti i-am comandat de la rcbearings.co.uk, au preturi rezonabile si vin repede. Am profitat si am luat si un set de rulmenti de coada pentru 130X, cei mici cu flansa. Astia au fost cei mai scumpi, 3 lire perechea. Ai mei sunt impuscati demult dar de mers coada merge bine.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#105
Postat 07 September 2014 - 10:32 PM
stiganas, la 07 September 2014 - 10:16 PM, a spus:
Deoarece in zbor (abia) se auzea un tiuit care nu era inainte am decis sa-l desfac ca sa verific rulmentii. Peste asta logul imi arata acum raised vibration level.
Pe masa, fara pale, aveam 2 varfuri, unul la 21000 ture (motorul) si altul pe la 9000 ture (nu stiu dar poate ca e TT).
L-am demontat bucata cu bucata pana la motor. Motorul turat in mana e smooth, asta e bine caci e greu sa il desfaci. Am gasit urmatorii rulmenti impuscati:
- contrarulmentul motorului (sper ca asta era cu tiuitul)
- rulmentii principali pe mainshaft (unul impuscat rau)
- usor dubiosi rulmentii de la axul cozii.
Am avut bafta ca toti rulmentii au iesit usor prin tehnica congelatorului.
Pe toti i-am comandat de la rcbearings.co.uk, au preturi rezonabile si vin repede. Am profitat si am luat si un set de rulmenti de coada pentru 130X, cei mici cu flansa. Astia au fost cei mai scumpi, 3 lire perechea. Ai mei sunt impuscati demult dar de mers coada merge bine.
Cam multi rulmenti cazuti asa dintr-o data! Daca nu ar fi in locuri atat de diferite as crede ca ai vre-o piesa descentrata care-i forteaza. Logul de vibratii de pe V-bar e super scula de diagnostic (nu am si sunt gelos). Poate ca lubrifiantul pe care-l folosesti nu e tocmai ok? (ceva urme de apa in el sau poate contaminat cu ceva abraziv/acid)
P.S. A fost superba vremea de zbor astazi, nu-i asa?
#106
Postat 07 September 2014 - 11:25 PM
Feathering shaftul era indoit ceea ce se intampla rar la 700. Rulmentii din head se scot greu si gripurile se misca usor la mana asa ca i-am lasat in pace. In mod normal trebuia sa-i verific si pe ei.
In principiu daca un ax se stramba la crash atunci rulmentii care il sustin nu au cum sa fie OK. Rulmentii din motoare de regula nu au viata fara sfarsit cu sau fara crash, probabil din cauza turatiei/sarcinii mari.
Nu folosesc nici un fel de lubrefiant, nu ma pricep si prefer sa-i las cu ce vin din fabrica. Lubrefierea e o chestie foarte complexa.
Un Kbar pentru astfel de diagnosticare (sau mai sti, chiar zbor) costa 30 USD, merita. Doar pentru diagnostic cred ca Robird e mai bun caci face log de vibratii.
qntt, la 07 September 2014 - 10:32 PM, a spus:
P.S. A fost superba vremea de zbor astazi, nu-i asa?
A fost vreme buna da n-am prea prins termica pentru planor.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 07 September 2014 - 11:27 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#107
Postat 15 September 2014 - 07:41 PM
Au ramas ceva vibratii la 21000 ture adica de la motor dar apar numai dupa ce pun maingear asa ca mai degraba cred ca vin de la interactia pinionului cu maingear. Distanta nu e reglabila. Vibratiile de la TT (cred) le-am scos dupa ce am uns din nou cauciucurile de pe TT si plimbandu-l in interiorul boomului. Am citit ca daca apasa tare intr-o parte pot sa apara vibratii. TT era intepenit in boom, abia l-am miscat.
La camp testat in zbor suna OK dar au aparut inca raised vibration level. Cum naiba ?
Am schimbat palele in grip si surpriza maxima, tracking in balarii. Cum naiba ?
Pale RJX FBL de la HobbyKing care cica sunt cu cosmetic flaws. Vezi sa nu.
Am dat fuga si am cumparat pale SAB originale (care apropo au un pret foarte bun, prost am fost ca am luat de la HK) care au avut ca bonus si un set de bucse de reductie (pentru 550 strech) si din nou la zbor.
Nici nu a fost nevoie sa ma ridic in aer sa-mi dau seama ca e altceva. Heli toarce, tracking perfect si tot logul numai verde, au disparut vibratiile.
Asadar dupa ceva munca de detectiv am din nou un heli superb. Principalul vinovat - palele RJX dubioase de la HK. Datorita lor insa am facut o foarte utila revizie globala a intregului heli. Am gasit inclusiv suruburi slabite.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#108
Postat 17 September 2014 - 09:54 PM
stiganas, la 02 September 2014 - 02:57 PM, a spus:
?!?!?!?! Inteleg ca albina cu pricina te-a atacat pe tine nu heli-ul ?!?!?!?!
La ultima sesiune de zbor m-a inebunit si pe mine un roi de musculitze care ma gaseau foarte atractiv. Nu am trantit heli-ul dar mi-au intrat si in gura! Erau cu miile!
#109
Postat 18 September 2014 - 07:57 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#111
Postat 18 September 2014 - 03:17 PM
Alin32, la 18 September 2014 - 02:35 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#113
Postat 18 September 2014 - 06:04 PM
M-A SECAT LA SUFLET AM DAT UN BONT DAR NU M-AM PIERDUT
DAR DUPA 10-15 SEC AM CAZUT IN GENUNCHI DUPA CE AM ATERIZAT.
MARE GRIJA ATERIZATI CAND ESTE PRIMUL SEMN RAU.
NU PURTATI CULORI GEN GALBEN SAU APROPIATE VETI FI INVADATI DE GAZE.
#114
Postat 26 November 2018 - 11:49 PM
Am luat si eu un 700 ca cel din topic, fara sa stiu ca e asa dinozaur - are 6 ani de la lansare. Spilul a fost ca l-am luat cu o carca de piese,pale boom gearuri etc cam ce se duce la crash si cu un motor ceva mai nou. In rest e fosila la servouri si unitate FBL align 3GX, cred ca trebuie sa gasesc un teanc de foi pe care sa le tin bine pe masa sa zic ca am folosit-o la ceva. Nici nu ma gandesc sa decodez leduri si sa frec butoane pe statie sau pe unitate. Daca n-are GUI e mort pentru mine.
Dupa ce am citit topicul si am vazut ce neam prost pare a fi esc-ul Castle de care am si eu nu stiu incotro sa o apuc. Sellerul zice ca zburat ore multe cu esc-ul asta fara stres, ba chiar heli-ul a fost o strutocamila de fotografie aeriana - mi-a dat si autopilot align sa-l pun in rama.
In afara de esc doar bateriile ma sperie - in mod normal n-ar trebui caci daca dau 1 zbor de 3 minute la saptamana mi-e suficient da' 2x 6s 4000 40-50c nu sunt prea ieftine.
Inca n-a venit si nici baterii n-am pentru el. Poate zboara de la anul, sau poate ajunge pe bursa de la noi.
#115
Postat 06 December 2018 - 07:43 PM
2-3 lucruri nu mi se par ok in design - prinderea cu magneti a cupolei(care e foarte tricky de dat jos si sigur in timp o sa apara defecte in fibra de sticla) si ghidarea tail link cu doar 1 suport. Am primit 2 cozi, 2 suporti si i-am pus pe ambii.
In manual zice ca linkurile de la servo la swash ar trebui prinse cu epoxy a+b, ale mele stau doar in presiune. Daca sare unul din ele automat si celalalt va iesi, nu mi se pare ok desi vad clar ca asta e un heli zburat.
Ma framant acum cu alimentarea servo-urilor si cu alesul unei unitati FBL. Oscilez intre un microbeast plus si un msh brain 2, amandoua cam la acelasi pret.
2 poze:
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 06 December 2018 - 07:45 PM
#117
Postat 19 December 2018 - 09:40 PM
Am luat un ubec Turnigy de 8-15A care zic eu e facut zdravan si la sarcina sustinuta de 5A timp de 15 secunde n-a sughitat. Peste asta 5A e enorm pt conectori tip servo si ma gandesc totusi de ce nimeni nu foloseste la clasa asta un power distribution board, la avioane de clasa similara se foloseste. Poate cei care au gandit controllerele FBL le-au oferit si trackuri pe pcb mai groase.
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Trex%20700/IMG_20181219_185946_zpsa5qbsirx.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Trex%20700/IMG_20181219_185934_zpstvqmh1ea.jpg
Ca unitate fbl m-am decis la un microbeast plus cu bailout upgrade. Astept sa vina. Restul electronicii e un receiver X8R, senzor de curent/tensiune fas 100, variometru(necesar ca interfata intre senzorul vechi si receiverul nou) si un lipo 3s 1800mah pentru receptie. Din pacate nu incape cupola cu packul asta, pana imi iau altul oricum voi zbura fara cupola.
Cateva poze:
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Trex%20700/IMG_20181219_192435_zpsdbcjmnav.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Trex%20700/IMG_20181219_185857_zpsowtblhbe.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Trex%20700/IMG_20181219_190013_zpsujrtanga.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Trex%20700/IMG_20181219_185958_zpsvuqudoeb.jpg
#118
Postat 21 December 2018 - 08:00 AM
Felicitari si spor. Cred ca un heli nu are nevoie de power box caci indiferent de marime tot 4 servo are.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#119
Postat 10 January 2019 - 10:22 AM
N-au mai ramas bani si pt o interfata usb dar cum romanul e carpaci m-am interesat ce-i trebuie sa mearga cu un FTDI normal. Exista schema asta care merge:
In 2018(9) sa stai sa te chiorasti la leduri sa descifrezi la ce pas de setup esti e o aberatie. La banii lui neamtul putea pune un bluetooth integrat nu sa ceara inca 30 eur pe o chestie de 4$ si care mai e si old school, asa pe cablu si incet precum cresterea economica a tarii.
Modulul bluetooth n-am reusit inca sa-l hackuiesc, aplicatia de mobil cere ceva anume de la modulul lor(ori nume, parola, niste adrese bluetooth anume) care n-am putut sa le simulez cu un modul HC 05. Mai sapam... e timp pana la primavara.
#120
Postat 13 January 2019 - 02:34 AM
Sunt si parti bune: se pot aloca canalele din statie dupa bunul plac(gen ch 2 sa fie tail gain daca asta vrei), poti vedea vibratiile, salva setari in profile si sa dai restore, etc.
Partea cea mai buna si simultan cea mai proasta e bailout-ul. E proasta pentru ca te costa 100 eur(+adaptor usb original) pe langa 130 eur pentru unitatea chioara. La 260 eur e enorm, oricum o dai ! E buna pentru ca iti ofera niste protectii interesante, gen limitare pe pitch/roll la 45 grade, bailout in pozitie normala, bailout in orice pozitie e mai rapid de ajuns, bailout cu adaugare de pas colectiv pt a te departa de sol... toate foarte fin programabile.
Acum astept sa se calmeze vremea sa scot drujba la aer.