Modelism - RHC Forum: SU26mx balsa, dupa planurile lui Erik - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

SU26mx balsa, dupa planurile lui Erik Maraton

#1 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2011 - 01:48 PM

Salutare tuturor,

Maraton pentru ca avionul a zburat deja. Pozele au fost facute in timpul constructiei.
Asadar, planurile cit si alte constructii pot fi urmarite pe siteul autorului. Postez un pdf cu cartusul planurilor; acolo sint si caracteristicile principale cit si coordonatele spre planuri si review uri.

Ce am modificat: gabaritul este acelasi dar l-am facut electric. Are un motor Roxxy seria 50, cu regulator de 60A si accu 4s3300 LiPo. Grupul propulsor, inclusiv elice si batiu adaptor (motor, regulator acumulator) ajunge la 850 grame; asta ar insemna cam cit un motor de 15cmc plus acareturile lui. Alta modificare a fost legata de materiale; fuselaj si aripa in balsa de 1,5mm in loc de 2,0mm (bordul de atac intarit insa cu fibra voal de 25g/mp); ampenaje acoperite cu balsa de 1mm in loc de 1,5 sau chiar 2 , nu mai stiu sigur. In rest, structura a fost respectata. O alta modificare a fost lonjeronul central aripa pe care am preferat sa-l fac din placaj1mm - balsa 4mm - placaj 1mm laminate si cu gauri de usurare, in loc de placaj plin de aviatie de 6mm.
Greutatea; cei mai multi au depasit binisor 3Kg in echipare termica, respectind materialele si planul autorului; asta a iesit la 2,6Kg.

Altfe, constructia pe planuri "clasice" este o placere, traforatul sau cutterul pe balsa nu a fost o chesti extrem de istovitoare, modul de lucru nu necesita decupaje cu precizie extrema. Poate fi o problema trecerea in metric a dimensiunilor din plan dar, se poate aproxima din mers. Nu am avut probleme din pricina asta.

Asadar, pozele

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2011 - 01:50 PM

Directie si profundor




Vezi postareabizu, la 17 July 2011 - 01:50 PM, a spus:

Directie si profundor


inca

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN3783.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3785.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3787.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3798.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3800.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3801.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3803.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3805.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3807.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3810.JPG

0

#3 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2011 - 01:52 PM

Constructie aripa

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN3813.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3814.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3818.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3819.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3822.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3823.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3824.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3827.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3829.JPG

0

#4 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2011 - 01:53 PM

Constructie fuselaj.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN3855.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3856.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3857.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3858.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3859.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3860.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3861.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3862.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3863.JPG

0

#5 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2011 - 01:56 PM

Spre finalizare




si...




Tot spre final

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fotografie0007.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0008.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0009.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0013.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0010.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0012.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0014.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0015.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0016.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0017.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0019.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0020.jpg

0

#6 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2011 - 02:05 PM

Echipare pe eleroane, doua mini Futaba MG mai vechi, dar bune; directie si profundor 3003. Cuplaje cu carbon de 2+3mm pe coada cu jug pe traseu. Profundor si directie cu o singura echie fiecare.
Centraj: primele zboruri (ieri) cu CG ca-n plan, model foarte nervos dar nu isteric; cred ca mi-ar place un pic mai in fata CG ul. N-am apucat sa fac testul de picaj ori urcari la verticala. La primul zbor avea reactie violenta pe eleroane (cam 30 grade cu 70% expo) cu mansa trecuta de jumate, doua rotiri pe secunda... Chestia asta este probabil, placuta unui bun pilot de acrobate dar eu sint mediocru cu indulgenta... L-am adus jos, refacut curse, bibilit un pic pe ici pe colo, zburat cumintel a doua oara. Vine tare de departe la aterizare, dar e ok; zboara bine cu motor pina la 30% sub care se angajeaza " pe furis" cind ti-e lumea mai draga...
Voi incerca sa-l trimez cit mai bine in citeva zboruri viitoare. Pe total sint multumit; a meritat efortul si sper sa ajung si eu cu calitatile de pilot la nivelul lui...
Cineva a filmat zborul inaugural; daca nu uita sa-mi dea linkul, il pun aici pentru toata lumea.

Spor si bafta tuturor.
0

#7 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 17 July 2011 - 03:10 PM

Foarte frumos !!! Felicitari !!!....deabia astept filmul ....
0

#8 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2011 - 03:47 PM

Vezi postareapccdtk, la 17 July 2011 - 03:10 PM, a spus:

Foarte frumos !!! Felicitari !!!....deabia astept filmul ....


Multumesc. Cit despre film, si eu il astept...
Daca n-o fi sa fie, facem film data viitoare.
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 July 2011 - 06:11 PM

Foarte frumos. Felicitari. Ai ce vedea, admira si invata de la tine.
Multa, multa bafta.
0

#10 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 21 July 2011 - 08:50 PM

Foarte frumos. Poti sa pui niste poze cu montura trenului de aterizare ? l-ai facut demontabil, presupun.
Am studiat putin planul si nu m-am prins prea bine cum e in zona aia.
Multumesc.
0

#11 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 21 July 2011 - 09:01 PM

Pun poze dar fac o mentiune. In planurile originale, capacul de vizitare acopera montura trenului. Asta inseamna un capac curbat in doua planuri si cam mare pentru nevoile firesti.
Oricum, l-am facut asa: capacul de acces nu acopera trenul asa cum se vede in poze, montura trenului avind un capacel separat, un fel de masca, prinsa pur si simplu cu arici. Sta foarte bine si imi permite acces la suruburi in caz de Doamne fereste... Intre timp, a trebuit sa decupez un orificiu de aerisire in capacul de vizitare pentru ca la primul zbor, mi-am adus aminte ca motorul era caldut (probabil si acumulatorul dar nu l-am verificat). Sper sa-ti fi fost de folos.

Bafta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fotografie0038.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0039.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0040.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0041.jpg

0

#12 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 21 July 2011 - 09:08 PM

Inca o vorba...
Trenul este recuperat de la un Mentor Multiplex iar rotile sint de 92mm.
0

#13 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 22 July 2011 - 01:03 PM

Ce sa zic,nu cred ca mai are rost sa te felicit....treaba e ca m-am indragostit de model si astazi am scos si eu planurile doar ca am facut o mica modificare...planul meu desfasurat are cam 4,2m/1,08m...da,am scris corect,cred ca o sa il pun pe un perete ceva....vad eu,e scos la o anvergura de 2,2m,inafara de eventualele modificari in redimensionarea grosimi placajului si al foilor de balsa crezi ca poate fi facut dupa plan fara modificari structurale stiind ca voi pune un 50cc benzina pe el?
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#14 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 22 July 2011 - 02:44 PM

Vezi postareafurios, la 22 July 2011 - 01:03 PM, a spus:

Ce sa zic,nu cred ca mai are rost sa te felicit....treaba e ca m-am indragostit de model si astazi am scos si eu planurile doar ca am facut o mica modificare...planul meu desfasurat are cam 4,2m/1,08m...da,am scris corect,cred ca o sa il pun pe un perete ceva....vad eu,e scos la o anvergura de 2,2m,inafara de eventualele modificari in redimensionarea grosimi placajului si al foilor de balsa crezi ca poate fi facut dupa plan fara modificari structurale stiind ca voi pune un 50cc benzina pe el?


Pai cred ca nu sint eu in masura sa-ti dau sfaturi tinind cont ca jucariile mele sint electrice...
La benzina ta nu vor mai merge mini pe nicaieri...
Asa, ca sa ma aflu in treaba, cred ca majorind exclusiv structura de rezistenta (placajele) cu o marime si folosind pin in loc de balsa la grinda, ar trebui sa mearga. De asemenea, balsa de acoperire de 2mm peste tot.
Daca-l faci asa de mare, va fi usor de scos capota motorului scale; la marimea mea, fantele alea de aerisire sint micute. Poate te gindesti si la acoperirea partiala aripilor... Racordarea aia oblica la fuselaj e cu dichis.
O alta chestie ar fi ventilarea motorului; la mine este electric si l-am zburat cumintel si cu toate astea, la aterizare aveam motorul caldut. Cred ca la termic va fi necesara gindirea racirii.
In rest e tanc; rusesc la modul cel mai cinstit.

Bafta
0

#15 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 06 August 2011 - 08:33 PM

Doua filmulete de azi, unul cu decolarea (cam scurta si la limita) si o aterizare destul de izbutita. Decolarea a fost scurta pentru ca am o roata "schioapa"; se schimba. Pentru ca aveam telefonul setat pe "economie" , clipurile durau numai 10 secunde asa ca pina sa scot aterizarea, am tras vreo trei "duble". Nu-i nimic, face bine la dejetele.
Imi pare rau pentru calitate dar asta poate telefonul. Sper ca data viitoare sa fiu pregatit ca sa se-nteleaga ceva si din zbor.

http://vimeo.com/27376959
http://vimeo.com/27376920
0

#16 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 August 2011 - 12:35 AM

Mie mi-a placut.
Felicitari si la cat de multe zboruri reusite.
Multa, multa bafta.
0

#17 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 August 2011 - 03:13 PM

un film facut azi cu zburatoarea...

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#18 Useril este offline   adi1234 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 870
  • Inregistrat: 06-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti-dristor

Postat 28 August 2011 - 03:28 PM

Deriva bato vina era cat pe ce sa prind zburatoarea daca nu eram atent.
Saracul IAR asteapta un meserias.
Extra 330l.
IAR 80
JU-A702.
YAR832
Tlf.0744493927
0

#19 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 28 August 2011 - 04:21 PM

Mult'am pentru filmulet.
Puteai sa "tai" si tu aterizarea aia...
Eram un pic stresat ca, la un sprit, inainte de aterizare, s-a auzit un zgomot ciudat la motor. Oricum mai am de lucrat la aterizari.
Ultima setare si finala este asa: acumulator 5 celule LiPo si elice 14x6 de termic. Cred ca greutatea suplimentara si inertia au provocat acel zgomot; voi verifica si blocajele axului pe rotor.
Din pacate, deriva este lipita un pic sui dar suficient cit sa nu iasa nicio verticala curata. Va trebui operat si corectata problema.
Pun aici o poza pentru cei care, ca si mine mai demult, nu cred ca pot aparea fisuri la o elice tratata corect. Cu un motor suficient de puternic, se poate.
Daca nu schimbam elicea, nu as fi observat nimic, fisurile fiind ascunse de con.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4054.JPG

0

#20 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 August 2011 - 05:17 PM

Vezi postareabizu, la 28 August 2011 - 04:21 PM, a spus:

Mult'am pentru filmulet.
Puteai sa "tai" si tu aterizarea aia...
Eram un pic stresat ca, la un sprit, inainte de aterizare, s-a auzit un zgomot ciudat la motor. Oricum mai am de lucrat la aterizari.
Ultima setare si finala este asa: acumulator 5 celule LiPo si elice 14x6 de termic. Cred ca greutatea suplimentara si inertia au provocat acel zgomot; voi verifica si blocajele axului pe rotor.
Din pacate, deriva este lipita un pic sui dar suficient cit sa nu iasa nicio verticala curata. Va trebui operat si corectata problema.
Pun aici o poza pentru cei care, ca si mine mai demult, nu cred ca pot aparea fisuri la o elice tratata corect. Cu un motor suficient de puternic, se poate.
Daca nu schimbam elicea, nu as fi observat nimic, fisurile fiind ascunse de con.


Dragos,tu comanda-ti simulator din ala cu 6 ch de orinde vrei si iti dau aerofly cu tot cu vreo 7 modele de su 26 si poti exersa fara greturi aterizari cat vrei.Dupa aia poti trece la 3 d ca sa scoti ce e mai bun din avionul asta.AAAA si Acromaster.. bonus... :blink: :wacko: :good: :good: :good:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#21 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 28 August 2011 - 06:52 PM

Vezi postareabizu, la 28 August 2011 - 04:21 PM, a spus:


Pun aici o poza pentru cei care, ca si mine mai demult, nu cred ca pot aparea fisuri la o elice tratata corect. Cu un motor suficient de puternic, se poate.
Daca nu schimbam elicea, nu as fi observat nimic, fisurile fiind ascunse de con.

Nu cumva conul era din acela care se atrange cu pilita motorului si presa pe elicutza? Dupa modul de rupere asa pare.
Sau chiar si normal, dar strans tot asa din surubele presat pe palele elicei.
Daca nu, mea culpa. :pardon:
Oricum ca regula pe care o aplic , intre con si elice las 1 mm peste tot.
E frumoasa pasarica ta..... de balsa :rolleyes:
Numiai bine
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 August 2011 - 07:00 PM

Votez cu Horja. Oare nu atingea conul de elice? Chiar daca nu atingea de la inceput, prea le faci frumos pentru asa ceva, se putea roti in zbor, ca sa atinga la sfarsit?
Avansez, inca o ipoteza, cam fantezista, ce-i drept. Este o elice de termic. Motoarele termice nu ajung la 20 000rpm. La tine ce turatie maxima avea?
Multa, multa bafta si sa nu ne uiti (ca suntem mai multi care asteapta), te rog, cu fotografii si filme.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 August 2011 - 07:01 PM

0

#23 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 28 August 2011 - 07:02 PM

Da, conul este cel descris de tine dar ruptura a aparut in dreptul pinilor de centrare butuc. Daca nu e pusa bine, nu inchide capacul. Oricum, am patit chestia asta si am semnalat-o; elicea aia a avut cam patru sau cinci zboruri. Bag pe check list si dat joc capac con de doua ori pe sezon. La electric e putin probabil sa zboare pala in multime dar e mai cuminte asa.
Cu pasarica, multumesc. Nevasta-mea citea peste umarul meu... :rolleyes:
Stim toti de gluma...
0

#24 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 28 August 2011 - 07:07 PM

Vezi postareadan_mitea, la 28 August 2011 - 07:00 PM, a spus:

Votez cu Horja. Oare nu atingea conul de elice? Chiar daca nu atingea de la inceput, prea le faci frumos pentru asa ceva, se putea roti in zbor, ca sa atinga la sfarsit?
Avansez, inca o ipoteza, cam fantezista, ce-i drept. Este o elice de termic. Motoarele termice nu ajung la 20 000rpm. La tine ce turatie maxima avea?
Multa, multa bafta si sa nu ne uiti (ca suntem mai multi care asteapta), te rog, cu fotografii si filme.


Am raspuns lui Horia in timp ce postai tu.
Nu stiu ce sa zic; la un moment dat era sa montez elicea gresit si capacul conului nu mai inchidea bine, fapt care mi-a semnalat neregula si am remediat-o. Elicea e pentru electric sau mai bine zis, era. Acum am pus o elice de termic pentru ca mi-a convenit combinatia d x pas dar si pentru ca sint mai bine echilibrate de la bun inceput. E mai grea un pic dar altfel, se comporta bine. Am mai facut chestia asta cu elice de termic pe motor electric si nu am observat niciun dezavantaj; poate pretul...
Altfel, poze/filme dupa operatie. Mi-e tare ciuda de situatie dar un acrobat cu deriva suie nu e bun de nimic. Ca treiner zboara impecabil dar atit.

Bafta

PS. Uitasem de turatie; motor de 600 rpv la 14V dar motocalcul mi-a prezis maxim 8000 rpm. Acum am 600 rpv cu 18V, s-ar duce la 10800 rpm dar fiind de termic e in parametrii.

Aceasta postare a fost editata de bizu: 28 August 2011 - 07:10 PM

0

#25 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 28 August 2011 - 09:05 PM

Nu lasati garda jos.
Mai bine jos cu nemernica de deriva si hopa sus :rolleyes:
0

#26 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 28 August 2011 - 09:20 PM

Vezi postareaoachidori, la 28 August 2011 - 03:13 PM, a spus:

un film facut azi cu zburatoarea...




Frumos zbor . Putin cam in limita de viteza dupa mine dar ok . Si acum ....urmatoarele zboruri daca tot ne-ai deschis apetitul.
0

#27 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 28 August 2011 - 09:26 PM

Eu astept ziua in care vei face conversia de la electrice la termice ! ......mai stam de vorba pana atunci .

PS : da o mana de ajutor lui ADRIAN cu reparatia la avion .:drinks:
ADOR VITEZA!!!
0

#28 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 August 2011 - 09:37 PM

Vezi postareaTUROK, la 28 August 2011 - 09:26 PM, a spus:

Eu astept ziua in care vei face conversia de la electrice la termice ! ......mai stam de vorba pana atunci .

PS : da o mana de ajutor lui ADRIAN cu reparatia la avion .:drinks:

Florin,e pe vine!! ca deja se intereseaza de termice.Vrea un avion cu un motor de 10 cc.Cel putin asa vorbeam noi.Incet incet il bagam in hora!!Sau vrea sa faca un avion pentru un motor de 10 cc ca nu mai stiu exact!! :drinks: :drinks: :drinks: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#29 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 21 October 2011 - 07:15 PM

..bravo...sunt un om convins...o sa-l construiesc si eu...
legat de aterizarea aia...MARE norocos mai esti frate!......panta total eronata..limita de viteza...noroc ca ai motor...
Eu zbor un Sonic...si m-a invatat panta cat mai lunga si mai lenta...e valabila la toate modelele pe cre le-am zburat...si elctrice si termice..si RC si captive.

Constructia o sa o incerc exact asa cum e in plan...doar ca nu cred ca o sa-l mai infoliez cu balsa integral...vad eu...
Cam cat si ce material a intrat?...estimativ..sa vad cam ce trebuie cumparat?..cata balsa?
0

#30 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 21 October 2011 - 07:18 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 21 October 2011 - 07:15 PM, a spus:

..bravo...sunt un om convins...o sa-l construiesc si eu...
legat de aterizarea aia...MARE norocos mai esti frate!......panta total eronata..limita de viteza...noroc ca ai motor...
Eu zbor un Sonic...si m-a invatat panta cat mai lunga si mai lenta...e valabila la toate modelele pe cre le-am zburat...si elctrice si termice..si RC si captive.

Constructia o sa o incerc exact asa cum e in plan...doar ca nu cred ca o sa-l mai infoliez cu balsa integral...vad eu...
Cam cat si ce material a intrat?...estimativ..sa vad cam ce trebuie cumparat?..cata balsa?

daca nu il plachezi cu balsa ii afecteaza structura de rezistenta.. :yahoo: asa e conceput daca nu mai trebuie intarit..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro