Modelism - RHC Forum: Radiance F3A - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Radiance F3A kit de asamblat

#31 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 12 April 2012 - 06:16 PM

Superb modelul tau nu am nimic de reprosat ,dar ma gandesc cati ar avea rabdare sa-l construiasca? Si in special ramura mai tanara dintre modelisti .

Totusi este o adevarata placere sau sa spun o adevarata provocare sa-l construiesti .

Toate bune mestere! :angry:
ADOR VITEZA!!!
0

#32 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 12 April 2012 - 08:23 PM

Alex,
pretul kitului care este pana la urma?Este facut doar pentru varianta electrica sau aveti si kit pt termic?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#33 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 12 April 2012 - 09:17 PM

Mersi Turok, intr-adevar cei interesati de F3A sunt in numar foarte mic fata de numarul total al aeromodelistilor, iar din acestia raman si mai putini cei care sunt dispusi sa construiasca un model de la 0. Totusi, uita-te cat de multi s-au apucat sa construiasca Bismarck-ul de la Hachette, fiind perfect constienti din start ca trebuie sa astepte 3 ani si sa cumpere o gramada de reviste ca sa poata termina modelul, fara sa mai punem la socoteala volumul de munca pe care il presupune.

Olivian, oficial pretul este de 550$ plus shipping. Daca este cineva din Romania care doreste un kit, il pot obtine cu un discount destul de mare de la producator.
Modelul este proiectat pt motor electric, dar cu un pic de munca poate fi adaptat si pentru termic.

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 12 April 2012 - 09:19 PM

0

#34 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 13 April 2012 - 02:23 PM

Si in cele din urma cateva imagini cu modelul gata de zbor:

http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_428721DSCN0712.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_276197DSCN0713.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_948260DSCN0714.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_575834DSCN0718.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_173209DSCN1608.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_577090DSCN1646.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_695599DSCN1655.jpg
0

#35 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 April 2012 - 02:53 PM

Cred ca este unul dintre cele mai tari modele F3A . Arata bestial !


George
0

#36 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 13 April 2012 - 08:20 PM

Multumesc George, felicitari si tie pentru realizarile tale!
0

#37 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 April 2012 - 08:26 AM

Intradevar arata intr-un mare ..... dar se vede cum arata.
Modelul devine foarte interesant si provocator cum spunea cineva mai sus.
Apar insa niste necunoscute ( importante ).....

- nestiind valoarea discount-ului ce se poate obtine ( doar ca este semnificativ ) si nici valoarea shiping-ului si nici
daca te mai taxeaza cu ceva TVA in vama putem gandi optimist ca ramane undeva la 600 USD ajuns la usa sau .... cine stie .
- cat mai trebuie cheltuit ca sa arate ca mai sus ? ( greu de anticipat cata balsa intra, cata folie daca vrei schema prezentata, cat lipici si de care, fibra de carbon, cat costa un tren de carbon, roti, vopsele si tot ce mai trebuie )
- de unde se pot achizitiona componentele necesare finalizarii ca sa nu ajungi in situatia ca e gata dar nu ai tren .
- si pentru ca exista RISCUL ca in mana unuia care nu a mai construit sa nu iasa NIMIC sau sa il faca peste 5Kg as ruga pe colegul nostru GICOS sa ne spuna ( am vazut ca isi ofera serviciile ) cat ar costa sa il asambleze, finiseze etc ( adica ca in poze )doar sa ramana de echipat .

Dar sa incercam o centralizare :

1 - pret adus la usa ?
2 - cat s-a cheltuit suplimentar pentru finalizare ! si atunci 1 + 2 = pret ARF
3 - link-uri de magazine de unde se pot achizitiona accesoriile ( tren, roti, echii, cabluri etc )
4 - Costul estimat al electronicii folosite la modelul care zboara ( Motor + Regulator , Digiswitch receptie , servouri ).
si 1 + 2 + 4 = pret RTF fara baterii si receptor.

Eu consider ca ar fi de mare ajutor ( in general transparenta nu face decat sa elimine suspiciunile si neincrederea )

P.S.

Dupa elucidarea costurilor nu ramane decat de comparat cu ce se gaseste pe piata ca produse NOI sau cautat in link-ul alaturat modele S.H. ( de obicei din gama profesionala full echipate sau doar kit-ul din composit ) asta daca nu se doreste detinerea unui model PERSONALIZAT ca cel de fata.

http://www.gbrcaa.or...efb4&board=10.0

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 April 2012 - 08:30 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#38 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 14 April 2012 - 12:56 PM

Nu trebuie sa fii un mare cunoscator in domeniu ca sa-ti dai seama ca modelul este unul de exceptie.De aceea tin sa felicit proiectantul si constructorul pentru realizare.
Aeromodelul,din cate imi dau seama este unul pentru competitii si daca as fi interesat de acesta m-ar interesa mai mult performantele lui de zbor decat pretul.
Asadar parerile unor avizati in zborul competitional ar face pretul un element secundar.
Inca o data felicitari pentru realizare si sa-l vedem in competitii acolo unde ii este locul.
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#39 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 April 2012 - 01:28 PM

Eu nu sunt deloc cunoscator F3A si as dori o lamurire ce imi ofera in plus fata de acest Sebart Wind S 2m full composit:

http://www.sebart.it/F3A.html

Sau in competitii nu se accepta ARF-uri ? :rolleyes:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#40 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2012 - 01:57 PM

Un Sebart compozit e 2000 EUR. Zau daca inteleg. Unii cumpara ARF-uri china CMpro, altii ARF-uri brand (dar facute tot in china) unii si le proiecteaza singuri altii le construiesc singuri din kituri dupa planuri.

Cei care fac asta nu o fac pentru ca ies mai ieftin ci pentru ca asa le place, le place modelul, au placerea construitului si siguranta ca toate partile sunt OK (caci au pipait fiecare betisor) si sunt lipite cum trebuie.

In fiecare astfel de categorie este o plaja de preturi. Radiance, in categoria kituri de construit are un pret in zona de jos.

Cine il construieste are sanse mici sa il buseasca caci nu face cu el 3d la firul ierbii si daca construieste un astfel de model a depasit faza de rupt Cessna.

Bloodhound a proiectat si construit Radiance, acum in colaborare cu o firma mica il ofera sub forma de kit. Un numar de entuziasti il vor cumpara si il vor construi. Daca le place mult de tot o vor spune pe toate forumurile si numarul celor care il vor cumpara o sa fie mai mare. Oricat de popular o sa fie modelul se vor vinde un numar mic de exemplare caci e o piata mica.

Cei care il cumpara in Romania au avantajul ca il pot sacaii direct pe proiectant cu intrebari si pentru unii e poate mai palpitant sa contruiesca un model F3A cu care vor face sute de zboruri aducatoare de satisfactie decat machete F4C zburate mai mult la sarabatori.

Bloodhound a tocit iarba la Adunatii Copaceni cu modelul lui (de altfel nici nu am vazut sa zboare cu altceva)
0

#41 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 April 2012 - 02:07 PM

Nimeni nu a comentat realizarea colegului nostru care este de exceptie si unica pana in prezent.
Nu vreau sa fiu inteles gresit .... fiind un produs NOU fara traditie sau renume trebuie sa penetreze piata in primul rand prin pret urmand a-i fi descoperite calitatile - e ca o prajitura foarte buna dar daca
ai o retinere privind pretul nu o sa apuci nici odata sa o gusti ca sa ii aflii ... calitatile.
Nu exista nici un istoric al sau care sa ii aduca un atu ... daca castiga 2 - 3 campionate Europene problema se schimba dar la Europene se prefera alta clasa constructiva a modelelor .
Exista in momentul de fata suficiente modele de competitie catre care se indreapta echipele de F3A ale tarilor participante la competitii internationale si care
sunt convins ca se duca catre acele modele de top cu echipare de top.
Daca Radiance ajunge un foarte bun model de antrenament , de inceput in ale acestei clase competitionale in defavoarea celor similare ( Vanquish sau unele chiar mai mici ca marime - vezi Wind S 110 sau mai noul Mythos 125 dar foarte bune pentru scopul pentru care au fost create ) este un foarte foarte mare castig.
Insa ajungem la aceeasi problema - costul final despre care inca nu stim nimic comparativ cu al celor trei mentionate - plus riscul constructiei .
Nu intamplator am dat acel link - acolo cu putin noroc poti gasi modele din gama profesionala ( care la baza numai kit-ul sare de 2.000 euro la unele ) echipate complet la doar 1.000 euro unele aparent mult mai scump ( dar care la baza au sarit de 5.000 euro ).
Si pentru ca tot s-a amintit de Wind Pro (initial a fost la 1400 euro cu aripi placate dupa care au scos modelul actual care are si aripile din composit )
ATENTIE .. nu este o macheta de F4C unde intervine placerea de a construi ( fie si daca lucrezi 2-3 ani la unul ) si nu se pune problema calitatii lipiturilor caci concurenta se numeste Extreme Flight sau Sebart..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 April 2012 - 02:12 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#42 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 April 2012 - 02:09 PM

Eu am vazut 400Euro, chiar $ la RC-Mold :rolleyes:, dar probabil confuzia provine din faptul ca la Wind S sunt vreo 4-5 versiuni.

Ok, inteleg ca il cunosti pe proiectant, ai vazut si modelul, de unde rezulta increderea.

Eu nu contestam calitatea, ci incercam sa inteleg de ce un produs (aproape) finit de la un constructor de renume, sper ca Sebart nu face in China... poate costa mai putin decat un kit.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#43 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 April 2012 - 02:18 PM

Vezi postarearenatoa, la 14 April 2012 - 02:09 PM, a spus:

Eu am vazut 400Euro, chiar $ la RC-Mold :rolleyes:, dar probabil confuzia provine din faptul ca la Wind S sunt vreo 4-5 versiuni.

Ok, inteleg ca il cunosti pe proiectant, ai vazut si modelul, de unde rezulta increderea.

Eu nu contestam calitatea, ci incercam sa inteleg de ce un produs (aproape) finit de la un constructor de renume, sper ca Sebart nu face in China... poate costa mai putin decat un kit.


E o mica confuzie .. Radiance e un model de 2m .
Daca vrei sa il compari il poti compara cu Vanquish de la Extreme Flight care e tot de 2m.
De la Sebart ar trebui comparat desi nu e corect cu Wind S Pro 2m - nu e corect caci cel de la Sebart este Full Composit si comparam mere cu pere.
Wind S 110 - are doar 1,74 anvergura dar e foarte raspandit ca trainer de F3A ( fiind mai accesibil la pret ).

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 April 2012 - 02:18 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#44 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 16 April 2012 - 06:33 PM

Pentru cei care au 2000 de euro sa cumpere un Wind full compozit de la Sebart, le recomand calduros sa o faca. E un model foarte frumos care zboara extraordinar. Luati de asemenea in considerare ca odata cumparat modelul ARF, nimeni n-o sa vrea sa il tina in casa si sa se uite la el cata vreme mai strange bani de servo, motor, regulator si alte componente. E normal sa vrei sa-l zbori cat mai repede, asa ca ar fi bine sa ai toti banii si sa comanzi toate componentele cam in aceeasi perioada.

Daca te apuci sa construiesti un kit, ai posibilitatea sa iti distribui cheltuielile pe o perioada mai mare de timp. N-o sa ai nevoie de servouri sau tren de aterizare de la inceput, asa ca poti sa iti planifici un pic etapele si sa cumperi de exemplu in prima luna balsa pentru acoperit fuselajul, in a doua luna tubul de aripa si ampenaj, in a 3-a trenul, etc. Mie mi-a luat cam 9 luni sa construiesc modelul, lucrand aproape numai in weekend, asa ca desi au fost ceva cheltuieli, au fost relativ usor de suportat.

Pana la urma totul se reduce la motivatia care o ai de a construi un asemenea model. Asta depinde de fiecare, fiindca daca nu prea esti convins vei gasi 1000 de motive sa nu o faci, indiferent de ce iti voi spune eu. In ce ma priveste, chiar nu am avut alta solutie decat de a construi modelul, la momentul respectiv ARF-uri low-cost cum e Vanquish nu existau. Oricum, si Vanquish in Europa sare de 1000$, ceea ce e din nou mai mult decat pot cheltui pe un model in momentul de fata.
Fie ca il construiesti, fie ca il cumperi, modelul nu zboara singur, tot trebuie sa-l pilotezi. Singura diferenta o poate face reglajul corect al modelului si antrenamentul pilotului.

Discountul pe care il pot obtine e de minim 50$. Daca chiar este cineva interesat voi mai discuta cu producatorul si sper sa fie mai mare, poate apropiat de 100$. Transportul este tot cam 100$, daca vrei si asigurarea coletului mai costa inca 20$.

Trenul de aterizare pe care il folosesc eu este acesta: http://www.elster-mo...werk_su_2m.html
Costa 36 de euro plus transport, are dimensiunile potrivite si e destul de usor.

Tubul de carbon pentru aripa: http://www.f3aunlimi...products_id=578

Tubul de carbon pentru ampenaj: http://www.f3aunlimi...&products_id=81

Balsa necesara pentru invelis (cat mai usoara posibil):
6buc - grosime 3mm
33buc - grosime 2mm
2buc - grosime 1.5mm
Cost total balsa conform preturilor de la phoenixmodels: aprox 432 RON

Carbonul nu stiu exact cat costa, dar probabil cu 100RON poti cumpara mult mai mult decat ai nevoie. Eu am cumparat cateva bucatele de la un prieten.

Bechia, prelungitoare servo, ajustoare de incidenta nu costa foarte mult, daca le comanzi la un loc cu alte componente pretul lor e aproape neglijabil.

Motorul trebuie sa fie neaparat un outrunner cu prindere din spate, iar aici sunt foarte multe alternative, incepand de la 120de euro pana la aprox. 600$. Axi 5325/24 e o alegere destul de buna. ESC-ul pe care il folosesc este un Castle Creation Ice 80HV.

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 16 April 2012 - 06:37 PM

0

#45 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 April 2012 - 06:48 PM

Daca imi permiti, as spune, ca din punctul meu de vedere, nu pretul este esential. In general, un hobby, nu este o cestiune de eficienta. Ar trebui privit ca si cum ai cumpara o placere. Daca ti-o permiti, este ok.
Referitor la model, pot spune ca este o bijuterie. Este, de departe, cel mai frumos kit pe care l-am vazut. Totul este gandit minutios. Daca nu ar fi departe de placerea mea de a zbura scale, sau de neputinta de a zbura altfel, m-as apuca imediat de el. Asa, pot doar sa-l admir si sa-l felicit pe autor pentru abordarea profesionala si pentru finalizarea proiectului. Mai rar ca cineva sa reuseasca in jungla asta feroce.
Multa, multa bafta si tot respectul.
0

#46 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 16 April 2012 - 07:27 PM

Va salut , modelul este intradevar de exceptie . Pretul meu de constructie al modelului asa cum arata in poze ar fi in jur de 500 euro , ca durata nu cred ca ar depasi 30 de zile .Daca as avea mai multe modele de asamblat ar fi si mai usor pentru ca as reduce foarte mult pierderile de materiale si as putea lucra in serie .
0

#47 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 April 2012 - 08:03 PM

Bine venit raspunsul .
Kit = 570 USD ( presupunem ca discount-ul anuleaza shipping-ul )
Tren = 47 USD
Tub carbon aripi = 85 USD
Tub carbon profundoare = 19 USD
Balsa = 130 USD
Folie = 130 USD ( se reduce daca nu faci schema prezentata )
Carbon, roti , bechie, fibra, echii, adezivi + diverse = 100 USD ( daca nu se folosesc echii speciale de F3A )
Taxe transport achizitii diverse ( intern sau extern ) = 19 USD - asta doar pentru a rotunjii totalul ( sigur sunt mai mari putin )
___________________

Un total aproximat = 1.100 USD echiv 836 EURO ( Vanquish = 754 Euro )

Daca nu te incumeti la constructie si apelezi la colegul Gicos

836 Euro + 500 Euro = 1.336 EURO ( foarte aproape de un ZnLine din composit - Integral sau multe altele )

( si mai adaugati servo, motor, regulator, regulator receptie, elice etc )

Concluziile le trageti singuri - eu apreciez munca colegului nostru investita in proiectare cat si deschiderea , transparenta in promovarea kit-ului.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 April 2012 - 08:06 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#48 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 01 July 2012 - 05:34 PM

Video onboard de la antrenamentul de azi de la Adunații Copaceni, cu prototipul Radiance parcurgând programul oficial P13. Camera a fost montata deasupra cabinei, pentru a afecta cat mai puțin comportamentul modelului. Evident mai sunt multe lucruri de corectat, dar sunt încă la începutul antrenamentului pentru programul P13 (sub 20 de zboruri):


Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 01 July 2012 - 05:35 PM

0

#49 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 01 July 2012 - 07:47 PM

Vazut, placut, bagat la cap.
Vezi ca dai idei arbitrilor despre erori. :good:

Mai ai 180 de zboruri de facut pana la CN.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro