Radiance F3A kit de asamblat
#31
Postat 12 April 2012 - 06:16 PM
Totusi este o adevarata placere sau sa spun o adevarata provocare sa-l construiesti .
Toate bune mestere! :angry:
#32
Postat 12 April 2012 - 08:23 PM
pretul kitului care este pana la urma?Este facut doar pentru varianta electrica sau aveti si kit pt termic?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#33
Postat 12 April 2012 - 09:17 PM
Olivian, oficial pretul este de 550$ plus shipping. Daca este cineva din Romania care doreste un kit, il pot obtine cu un discount destul de mare de la producator.
Modelul este proiectat pt motor electric, dar cu un pic de munca poate fi adaptat si pentru termic.
Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 12 April 2012 - 09:19 PM
#34
Postat 13 April 2012 - 02:23 PM
http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_428721DSCN0712.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_276197DSCN0713.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_948260DSCN0714.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_575834DSCN0718.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_173209DSCN1608.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_577090DSCN1646.jpg http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_695599DSCN1655.jpg
#37
Postat 14 April 2012 - 08:26 AM
Modelul devine foarte interesant si provocator cum spunea cineva mai sus.
Apar insa niste necunoscute ( importante ).....
- nestiind valoarea discount-ului ce se poate obtine ( doar ca este semnificativ ) si nici valoarea shiping-ului si nici
daca te mai taxeaza cu ceva TVA in vama putem gandi optimist ca ramane undeva la 600 USD ajuns la usa sau .... cine stie .
- cat mai trebuie cheltuit ca sa arate ca mai sus ? ( greu de anticipat cata balsa intra, cata folie daca vrei schema prezentata, cat lipici si de care, fibra de carbon, cat costa un tren de carbon, roti, vopsele si tot ce mai trebuie )
- de unde se pot achizitiona componentele necesare finalizarii ca sa nu ajungi in situatia ca e gata dar nu ai tren .
- si pentru ca exista RISCUL ca in mana unuia care nu a mai construit sa nu iasa NIMIC sau sa il faca peste 5Kg as ruga pe colegul nostru GICOS sa ne spuna ( am vazut ca isi ofera serviciile ) cat ar costa sa il asambleze, finiseze etc ( adica ca in poze )doar sa ramana de echipat .
Dar sa incercam o centralizare :
1 - pret adus la usa ?
2 - cat s-a cheltuit suplimentar pentru finalizare ! si atunci 1 + 2 = pret ARF
3 - link-uri de magazine de unde se pot achizitiona accesoriile ( tren, roti, echii, cabluri etc )
4 - Costul estimat al electronicii folosite la modelul care zboara ( Motor + Regulator , Digiswitch receptie , servouri ).
si 1 + 2 + 4 = pret RTF fara baterii si receptor.
Eu consider ca ar fi de mare ajutor ( in general transparenta nu face decat sa elimine suspiciunile si neincrederea )
P.S.
Dupa elucidarea costurilor nu ramane decat de comparat cu ce se gaseste pe piata ca produse NOI sau cautat in link-ul alaturat modele S.H. ( de obicei din gama profesionala full echipate sau doar kit-ul din composit ) asta daca nu se doreste detinerea unui model PERSONALIZAT ca cel de fata.
http://www.gbrcaa.or...efb4&board=10.0
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 April 2012 - 08:30 AM
#38
Postat 14 April 2012 - 12:56 PM
Aeromodelul,din cate imi dau seama este unul pentru competitii si daca as fi interesat de acesta m-ar interesa mai mult performantele lui de zbor decat pretul.
Asadar parerile unor avizati in zborul competitional ar face pretul un element secundar.
Inca o data felicitari pentru realizare si sa-l vedem in competitii acolo unde ii este locul.
#39
Postat 14 April 2012 - 01:28 PM
http://www.sebart.it/F3A.html
Sau in competitii nu se accepta ARF-uri ? :rolleyes:
#40
Postat 14 April 2012 - 01:57 PM
Cei care fac asta nu o fac pentru ca ies mai ieftin ci pentru ca asa le place, le place modelul, au placerea construitului si siguranta ca toate partile sunt OK (caci au pipait fiecare betisor) si sunt lipite cum trebuie.
In fiecare astfel de categorie este o plaja de preturi. Radiance, in categoria kituri de construit are un pret in zona de jos.
Cine il construieste are sanse mici sa il buseasca caci nu face cu el 3d la firul ierbii si daca construieste un astfel de model a depasit faza de rupt Cessna.
Bloodhound a proiectat si construit Radiance, acum in colaborare cu o firma mica il ofera sub forma de kit. Un numar de entuziasti il vor cumpara si il vor construi. Daca le place mult de tot o vor spune pe toate forumurile si numarul celor care il vor cumpara o sa fie mai mare. Oricat de popular o sa fie modelul se vor vinde un numar mic de exemplare caci e o piata mica.
Cei care il cumpara in Romania au avantajul ca il pot sacaii direct pe proiectant cu intrebari si pentru unii e poate mai palpitant sa contruiesca un model F3A cu care vor face sute de zboruri aducatoare de satisfactie decat machete F4C zburate mai mult la sarabatori.
Bloodhound a tocit iarba la Adunatii Copaceni cu modelul lui (de altfel nici nu am vazut sa zboare cu altceva)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#41
Postat 14 April 2012 - 02:07 PM
Nu vreau sa fiu inteles gresit .... fiind un produs NOU fara traditie sau renume trebuie sa penetreze piata in primul rand prin pret urmand a-i fi descoperite calitatile - e ca o prajitura foarte buna dar daca
ai o retinere privind pretul nu o sa apuci nici odata sa o gusti ca sa ii aflii ... calitatile.
Nu exista nici un istoric al sau care sa ii aduca un atu ... daca castiga 2 - 3 campionate Europene problema se schimba dar la Europene se prefera alta clasa constructiva a modelelor .
Exista in momentul de fata suficiente modele de competitie catre care se indreapta echipele de F3A ale tarilor participante la competitii internationale si care
sunt convins ca se duca catre acele modele de top cu echipare de top.
Daca Radiance ajunge un foarte bun model de antrenament , de inceput in ale acestei clase competitionale in defavoarea celor similare ( Vanquish sau unele chiar mai mici ca marime - vezi Wind S 110 sau mai noul Mythos 125 dar foarte bune pentru scopul pentru care au fost create ) este un foarte foarte mare castig.
Insa ajungem la aceeasi problema - costul final despre care inca nu stim nimic comparativ cu al celor trei mentionate - plus riscul constructiei .
Nu intamplator am dat acel link - acolo cu putin noroc poti gasi modele din gama profesionala ( care la baza numai kit-ul sare de 2.000 euro la unele ) echipate complet la doar 1.000 euro unele aparent mult mai scump ( dar care la baza au sarit de 5.000 euro ).
Si pentru ca tot s-a amintit de Wind Pro (initial a fost la 1400 euro cu aripi placate dupa care au scos modelul actual care are si aripile din composit )
ATENTIE .. nu este o macheta de F4C unde intervine placerea de a construi ( fie si daca lucrezi 2-3 ani la unul ) si nu se pune problema calitatii lipiturilor caci concurenta se numeste Extreme Flight sau Sebart..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 April 2012 - 02:12 PM
#42
Postat 14 April 2012 - 02:09 PM
Ok, inteleg ca il cunosti pe proiectant, ai vazut si modelul, de unde rezulta increderea.
Eu nu contestam calitatea, ci incercam sa inteleg de ce un produs (aproape) finit de la un constructor de renume, sper ca Sebart nu face in China... poate costa mai putin decat un kit.
#43
Postat 14 April 2012 - 02:18 PM
renatoa, la 14 April 2012 - 02:09 PM, a spus:
Ok, inteleg ca il cunosti pe proiectant, ai vazut si modelul, de unde rezulta increderea.
Eu nu contestam calitatea, ci incercam sa inteleg de ce un produs (aproape) finit de la un constructor de renume, sper ca Sebart nu face in China... poate costa mai putin decat un kit.
E o mica confuzie .. Radiance e un model de 2m .
Daca vrei sa il compari il poti compara cu Vanquish de la Extreme Flight care e tot de 2m.
De la Sebart ar trebui comparat desi nu e corect cu Wind S Pro 2m - nu e corect caci cel de la Sebart este Full Composit si comparam mere cu pere.
Wind S 110 - are doar 1,74 anvergura dar e foarte raspandit ca trainer de F3A ( fiind mai accesibil la pret ).
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 April 2012 - 02:18 PM
#44
Postat 16 April 2012 - 06:33 PM
Daca te apuci sa construiesti un kit, ai posibilitatea sa iti distribui cheltuielile pe o perioada mai mare de timp. N-o sa ai nevoie de servouri sau tren de aterizare de la inceput, asa ca poti sa iti planifici un pic etapele si sa cumperi de exemplu in prima luna balsa pentru acoperit fuselajul, in a doua luna tubul de aripa si ampenaj, in a 3-a trenul, etc. Mie mi-a luat cam 9 luni sa construiesc modelul, lucrand aproape numai in weekend, asa ca desi au fost ceva cheltuieli, au fost relativ usor de suportat.
Pana la urma totul se reduce la motivatia care o ai de a construi un asemenea model. Asta depinde de fiecare, fiindca daca nu prea esti convins vei gasi 1000 de motive sa nu o faci, indiferent de ce iti voi spune eu. In ce ma priveste, chiar nu am avut alta solutie decat de a construi modelul, la momentul respectiv ARF-uri low-cost cum e Vanquish nu existau. Oricum, si Vanquish in Europa sare de 1000$, ceea ce e din nou mai mult decat pot cheltui pe un model in momentul de fata.
Fie ca il construiesti, fie ca il cumperi, modelul nu zboara singur, tot trebuie sa-l pilotezi. Singura diferenta o poate face reglajul corect al modelului si antrenamentul pilotului.
Discountul pe care il pot obtine e de minim 50$. Daca chiar este cineva interesat voi mai discuta cu producatorul si sper sa fie mai mare, poate apropiat de 100$. Transportul este tot cam 100$, daca vrei si asigurarea coletului mai costa inca 20$.
Trenul de aterizare pe care il folosesc eu este acesta: http://www.elster-mo...werk_su_2m.html
Costa 36 de euro plus transport, are dimensiunile potrivite si e destul de usor.
Tubul de carbon pentru aripa: http://www.f3aunlimi...products_id=578
Tubul de carbon pentru ampenaj: http://www.f3aunlimi...&products_id=81
Balsa necesara pentru invelis (cat mai usoara posibil):
6buc - grosime 3mm
33buc - grosime 2mm
2buc - grosime 1.5mm
Cost total balsa conform preturilor de la phoenixmodels: aprox 432 RON
Carbonul nu stiu exact cat costa, dar probabil cu 100RON poti cumpara mult mai mult decat ai nevoie. Eu am cumparat cateva bucatele de la un prieten.
Bechia, prelungitoare servo, ajustoare de incidenta nu costa foarte mult, daca le comanzi la un loc cu alte componente pretul lor e aproape neglijabil.
Motorul trebuie sa fie neaparat un outrunner cu prindere din spate, iar aici sunt foarte multe alternative, incepand de la 120de euro pana la aprox. 600$. Axi 5325/24 e o alegere destul de buna. ESC-ul pe care il folosesc este un Castle Creation Ice 80HV.
Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 16 April 2012 - 06:37 PM
#45
Postat 16 April 2012 - 06:48 PM
Referitor la model, pot spune ca este o bijuterie. Este, de departe, cel mai frumos kit pe care l-am vazut. Totul este gandit minutios. Daca nu ar fi departe de placerea mea de a zbura scale, sau de neputinta de a zbura altfel, m-as apuca imediat de el. Asa, pot doar sa-l admir si sa-l felicit pe autor pentru abordarea profesionala si pentru finalizarea proiectului. Mai rar ca cineva sa reuseasca in jungla asta feroce.
Multa, multa bafta si tot respectul.
#46
Postat 16 April 2012 - 07:27 PM
#47
Postat 16 April 2012 - 08:03 PM
Kit = 570 USD ( presupunem ca discount-ul anuleaza shipping-ul )
Tren = 47 USD
Tub carbon aripi = 85 USD
Tub carbon profundoare = 19 USD
Balsa = 130 USD
Folie = 130 USD ( se reduce daca nu faci schema prezentata )
Carbon, roti , bechie, fibra, echii, adezivi + diverse = 100 USD ( daca nu se folosesc echii speciale de F3A )
Taxe transport achizitii diverse ( intern sau extern ) = 19 USD - asta doar pentru a rotunjii totalul ( sigur sunt mai mari putin )
___________________
Un total aproximat = 1.100 USD echiv 836 EURO ( Vanquish = 754 Euro )
Daca nu te incumeti la constructie si apelezi la colegul Gicos
836 Euro + 500 Euro = 1.336 EURO ( foarte aproape de un ZnLine din composit - Integral sau multe altele )
( si mai adaugati servo, motor, regulator, regulator receptie, elice etc )
Concluziile le trageti singuri - eu apreciez munca colegului nostru investita in proiectare cat si deschiderea , transparenta in promovarea kit-ului.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 April 2012 - 08:06 PM
#48
Postat 01 July 2012 - 05:34 PM
Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 01 July 2012 - 05:35 PM