RR 2012
#241
Postat 29 April 2012 - 11:16 PM
Vremea a tinut cu noi,soare din belsug,chiar prea mult,dar mai bine asa decit sa fi plouat.
Putin cite putin,in limita in care timpul o sa-mi permita,o sa pun citeva filmulete si poze facute anul acesta la Rapa Rosie.
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#242
Postat 29 April 2012 - 11:38 PM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#243
Postat 29 April 2012 - 11:50 PM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#244
Postat 30 April 2012 - 12:33 AM
stiganas, la 29 April 2012 - 07:55 PM, a spus:
L-am intrebat pe BIG direct cine plateste toata distractia (WC, curent, pasune, fasole, etc) si a recunoscut ca el, din buzunar. Si il cam ustura. Nu a fost incantat de ce i-am propus dar pana la urma a fost de acord.
De la anul toti cei care participa pot contribui cu o suma de pana in 30 RON. Daca contribuie cei care se inscriu oficial BIG reuseste sa isi acopere cat de cat cheltuielile.
Suma de 30 RON nu e obligatorie si nu e fixa. Am discutat-o cu BIG si e OK. Pentru noi e nimic (ceva bere) pentru el e mult.
Alta chestie e legata de disciplina la zbor. La Rapa nu merge cu asa ceva dar o sa ii propun ca de la anul sa fie o parte din zi (2-3 ore) in care sa se zboare pe pista principala la rand, unul cate unul (si de preferinta modele mari). Inafara pistei principale si inafara acestor ore poate sa fie concert de EZglidere ca si pana acum. Asta ar trebui sa ii multumeasca pe toti.
O sa revin si eu cu ceva filme si impresii dar am scris acum esentialul. Oricum a fost foarte bine, derapajele au fost minime si fara ele nu are farmec.
E foarte buna ideea ta, dar se poate zbura si la RR cum se zboara in mod normal la Cluj, adica deasupra pistei sau daca nu vrei sa zbori pe pista nu te obliga nimeni, dar NU se zboara deasupra masinilor, a caselor, etc, pe cat posibil zburam in linii drepte deasupra pistei si cand zboara modele mai mari stam cuminti si ne uitam (sunt curios cum o sa fie in iunie cand ne intalnim la Cluj...)
Regulile pe care le-am invata la inceput sunt:
- Nu pornesti statia fara sa te asiguri ca ai canal liber\
- Nu zbori deasupra masinilor
- Nu zbori deasuora caselor (ca avem si case)
- Nu zbori in spatele tau ... chestii care mi se par de bun simt
#245
Postat 30 April 2012 - 01:19 AM
#246
Postat 30 April 2012 - 07:29 AM
Cereti lui BIG un cont bancar sie depuneti o suma.
Chestia cu bunului simt la pista de decolare era cam asa. Erau vreo 4 aeromodele pe pista care vroieau sa pornesaca motorul, sa decoleze. Vine unul din parc, nu sa uite la alti si ocupa spatiu de zbor cu prezentarea heli 3D.
De bunul simt ar fi fost sa respecta el, unul care a fost o data sponzorizat de mine, ca in momentul asta nu ar fi de bunul simt sa te bagi ca musca si sa intrebi pe celelalti in pregatire...
Pentru ca sint foarte multi elicoptere si ele nu zboare altundeva de cit in zona de decolare ar trebuie separate zonele de zbor pentru heli si avioane.
Cred ca spatiu este destul si asta ar rezolva majoritate de nemultumiri.
Si propunerea a lui tiganasi, cred ca este bine, cu o mica modificare. Eu am propus lui Big sa fie rezervat intro zi 2-3 ore maxim de zbor pentru un show. Fiecare care crede ca are de aratat ceva atunci sa o faca pe rind cu ati mai apt sau cu modele mai speciale care merita vazute separate nu la gramada.
Iar in restul timpului ei sa se abtine sa faca show si sa zboare ca restul lumi, neocupind spatiul aerean complet mai ales zona de pista de decolare.
De aia sa numeste pista de decolare, nu zona de zbor.
Pentru cei care inca nu au inteles critica mea deasupra showul de ULM, precisez ca am brevet 1:1 de vreo 27 de ani si cam am habar si pot sa ma exprim la ce riscuri pilotul sa expus ca sa va faca mai ales voua o placere. In primul rind a riscat viata lui, a riscat avionul de peste 100000 EUR, si cu survol deasupra noi, s- a jucat si cu viata noastra. Ultimul ma facut sa critic aspru. Daca merite pentru el sa risca viata, treaba lui.
Eu unul am fost prezent la vreo 4-5 accidente de ULMuri in viata mea, am vazut colegi de zbor murind de prostie si de risc pentru distractia altorar si doresc lui Radu sa gindeasca de mai multe ori daca merita sa pierzi viata doar pentru citeva aplauze neconstiente. Nu are sens sa repetati de mai multe ori ca zborul a fost un spectactol excellent. Ca a fost sigur. Doar ca ar putea fi fost unul foarte scump, platit cu viata unui om. Sunt sigur daca ar pati el ceva ati fi dat vina pe el. Zborurile riscante nu trebui incurajate.
Radu ar putea face survolul asta si in linie peste ripa venind din sus si sa faca figuri deasupra zona de teren mai jos si tot ar fi fost bine. Iar curba asta in fata la Ripa si in rotor a fost un risc foarte foarte mare. Ati vazut poate inainte cindva ceva modelisti care au lansat aeromodele in rotor acollo sus? Daca da, ati vazut cum ei au pierdut inaltime in citeva secunde din cauza rotorului. Sunt convins ca Radu zbura la limita vitezei...
Eu nu mai adus ULM de cind am aterizat fortat din cauza opriri motorului in poligon, unde am intrat intrun sant cu roata. Doar este o diferenta daca aterizezi cu 35km la ora sau daca avionul pierde portanta in rotor la 100 km la ora.
In rest RR ramane reper, dar cum devine tot mai mare este clar cu uni nu o sa mai vine si sa lasa loc pentru cei care nu au fost inca sa vada Woodstock.
Aceasta postare a fost editata de wabo1: 30 April 2012 - 07:34 AM
rhc@born.ro
#247
Postat 30 April 2012 - 11:20 AM
muncesti ca boul doua sau trei luni, zi de zi, sa-ti faci un model, mai mare, termic...si abia ai facut zborul de incercare, l-ai aterizat cu bine, l-ai mai zburat de vreo trei ori. Ai alimentat si ai decolat...pe plaiurile rosii ale Sebesului, dulpa ce l-ai carat dupa tine 500Km, si se trezeste....cate unul fie cu "easycraft" (mai rau si-i multumesc mult de tot pentru emotiile create "pilotului" acelul Minimoa de polistiren) sa faca o mica formatie, sau sa zboare pe langa tine...El....isi permite sa-si ia altul..pe loc (caci au fost prezenti cei care le vand) dar tu..cel care ai muncit...oare iti permiti sa-ti ei altul...
Nu vreau sa fiu rau dar...peste tot pe unde am zburat s-a gasit cate cineva sa zboare perpendicular pe directia ...normala..(sau eu am zburat anormal), inclusiv pe pista tunsa..care, eu unul credeam ca e pentru termice.......dar se pare ca asta e RR...
eu unul m-am ales..cu un easycraft pe capota..cu motorul in blana...Multumesc pentru semne.
in rest EXCELENT. Mi-a placut. Bravo. La anul..imi iau si eu un Easucraft!..si indoi si eu capote....
Salutare ,
Sustin cea ce a spus si tiz-ul meu . Desi sunt doar la a doua participare in ultimi 3 ani , am sa vin cat de des pot la RR , insa fata de acum 2 ani cand am participat prima data ca un incepator ( zburam un cesnna de polistiren plin de lipituri ) acum dupa 2 ani am evoluat si am zis sa zbor si un frumos YAK 54 termic ( la care am bibilit cateva luni), de la stimatul domn Levente. Si asa cum s-a scris desi pista era foarte aglomerata de cei cu mult mai multa eperianta , am preferat sa astept la capat de pista sa isi termine demonstratiile ceilalti. Insa dupa ce am decolat , instatntaneu s-au mai ridicat 3-4 avioante termice , fapt ce ma determinat sa caut sa zbor un pic mai sus , motiv pentru care nu am putut auzi motorul meu, ( toti zburau deasupra pistei , si nu mai intelegeai care cum suna ) ,asa ca am ramas fara motor si nu am observat decat cand am incercat sa il aduc la sol sa il aterizez, zbor ce s-a soldat cu "decesul" frumosului avion. Posibil si lipsa e experineta a dus la acest deces , insa desi nu am foarte multa , daca as fi auzit ca mi-a tacut motorul , cu siguranta l-am fi adus la sol cu mult mai putine pagube.
Concluzia , pentru ca am microbul in sange, voi participa mereu si voi fi de acord cu toate regulile propuse de BIG , insa... de zburat nu voi mai zbura decat un polistiren mai mic ( dupa care nu ma doare sufletul ) si cand vom avea siguranta unui zbor sigur si fara "interfente" , si anumite reguli de zbor , la RR voi ridica si termice, si cine stie cand voi ajunge la un nivel gen Cristi Matica , sau Andrei de la BV , voi ridica termice la RR.Oricum vor mai trece ceva ani pana atunci .
Noi in Ploiesti , spre norocul nostru avem pista YAK-arilor acrobati din Romania , de vreo 3 KM , si suntem un grup de 6-7 persoane. Deci spatiu de zbor avem , si avem unde ne zbura termicele si unde sa capatam experiente .
In rest jos palaria pentr ce inseamna RR. Desi nu a trecut bine, eu unul astept RR2013.
Multumiri organizatorilor, si felicitari si sustinere din partea grupului de impatimiti prahoveni.
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#248
Postat 30 April 2012 - 02:42 PM
Urmatoarele vin din partea unui incepator , care a participat pentru prima data la RR si este posibil sa gresesc , dar ... :
* Cand te gandesti la un eveniment , descris atat de frumos de catre participanti , asteptarile cresc si cand participi ramai dezamagit. Cu toate acestea pentru mine si cei care m-au insotit a fost extraordinar .Mult peste asteptari .
Mii de multumiri celor care au facut evenimentul posibil!
Noi (Eu,Sotia+2 frati) nu am facut aprox 1000Km(dus-intors) sa zbor un EZ+Zagi+MCPX V2 ci pentru ceea ce ati descris voi pe forum : Oameni cu bun simt (peste 90% chiar au fost) , sa ii cunosc "face to face" pe cei de pe forum , sa ii admir si poate sa inteleg cate ceva de la cei mai experimentati , sa petrecem cateva zile in natura si cel mai important sa ne petrecem timpul ca intr-o mare familie ( asta include gratare , bere/palinca/vin/tuica/suc/apa .... orice aduce voia buna, muzica + karaoke + dans , discutii , poze si cel mai mult ajutorul acordant intre participanti).
Colegii Ploiesteni au fost de nota 20 din 10 , m-am simtit extraordinar , abia astept sa ne intalnim pe terenurile din jurul Ploiestului .
* Ideea cu 2 - 3 ore rezervate pe zi pentru cei care au ceva de demonstrat sau vor sa zboare termice sau electrice mari (inclusiv Heli) si pentru 5 - 15 minute sa fie singuri in aer , mi se pare OK .
-in nici o zi din cele 3 nu s-a zubart tot timpul , au fost cateva ore de pauza => necesarul de spatiu/timp este suficient (cel putin in zona din fata cortului oficial sunt sigur ca asa a fost)
-sunt convins ca @mihaiagu nu facea bucati avionul daca la 30 de secunde de cand l-a ridicat nu apareau in aer si alte termice - cand s-a oprit motorul avea altitudine si spatiu sa il intoarca/aterizeze dar cum a realizat tarziu ... (lasa ca il faci la fel de frumos)
-pilotii se pot concentra mai mult pe acrobatii/comenzi/conditii meteo , decat pe ocolitu altor aeromodele
* Acel "haos" consider ca este ok , nu am vazut incidente mari desi sunt multi care nu se pricep (sa nu deranjez/supar am zburat doar cand erau maxim 2 - 3 avioane/planoare mai mici pe cer , daca aveam experienta necesara zburam chiar si cand era cerul plin...).
Nu ma supar daca plec acasa cu un polistiren rupt din cauza aglomeratiei (rad , recuperez ce merge recuperat si ma distrez cu ce a mai ramas)
* Vizual , avionul 1:1 i-a lasat pe multi cu gura cascata (am ars micii cu ochii pe cer :pardon: ) , spectacolul a fost extraordinar .Multumim pentru efort!
Daca pericolul a fost chiar atat de mare pentru pilot/public (nu ma pricep) nu consider ca trebuie sa se repete (poate altceva ce implica riscuri mai mici...) .
* Sunt de acord cu ideea de a se strange o suma de bani pentru eveniment , astfel organizatorul mai recupereaza din cheltuieli si noi poate avem conditii mai bune :
- toalete mai multe sau schimbate zilnic
- cosuri de gunoi din plastic (noaptea au rupt cainii sacii de gunoi - dimineata am stat sa adun gunoaiele de pe camp )
Cel mai elegant se poate face amplasand o cutie in cortul oficial in care fiecare lasa o suma de bani(anonim) in functie de posibilitati/suflet (eventual stabilita la o anumita valoare ca sa avem un reper)
In rest nu pot decat sa va multumesc tuturor pentru 3 zile superbe (Cristi, multumesc ca ai verificat MCPX si Florin ca m-ai ajutat/impins de la spate si acum pot sa il tin in hover - zboar bine si cu o coada din frigarui :nea: )
In cateva zile incarc filmuletele .Daca toate sunt bune si suntem sanatosi , garantat ne vedem la RR2013.
#249
Postat 30 April 2012 - 03:14 PM
Poate aduce careva o goarna de stadion (sau o vuvuzea) sa dea semnalul de inceput si sfarsit pentru zborul ordonat, la rand.
Ce am mai vazut interesant:
- la Wabo statia Graupner cu telemetrie, cat nu am eu dragoste de Graupner statiile astea noi sunt cu adevarat primele statii moderne. Wabo avea si modulul de variometru, mergea perfect, exact ca un vario dedicat, inclusiv sinteza vocala. Totul in statie fara nici un modul separat. Spektrum, Futaba au pierdut trenul asta. Abia la urmatoarea serie de statii poate vor scoate ceva la acest nivel. Altfel ca modele Wabo avea un Rascal nou nout foarte frumos.
- Victor Pricop (venit cu autobuzul din Bucuresti) a zburat EZGlider de 2,4 metri. A lungit aripile cu alte aripi de EZ si a iesit un EZGlider XXL. Nu m-am lamurit cat de bine zboara. Am vazut insa ca variometrul Jeti e departe de cel din statiile Graupner.
- Elicopterele cu benzina au fost de asemenea impresionante. Trex 700 si 600.
- EZStar II. L-am vazut si l-am pipait, are multe chestii inteligente. Cat de bine zboara inca nu e clar caci parca toti nu fac decat sa filmeze cu el.
- Un domn din Brasov a vandut juma din flota aero la preturi foarte, foarte mici. De exemplu un Cularis perfect cu tot ce e mai bun pe el la 700 RON negociabil.
Va mai supun odata atentiei clipul cu Katana, nu pentru avion cat pentru coloana sonora. Si un mic colaj interesant cu EZglider de 2,4m, domnul profesor cu un planor termic ce cu greu a plecat si un motodeltaplan RC foarte reusit.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 30 April 2012 - 03:49 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#252
Postat 30 April 2012 - 03:38 PM
Anul trecut am fost prima data, cu un Easy Glider fara motor. Tot atunci am aflat ca acolo e o rezervatie naturala.
N-am reusit nimic cu zborul, ca vantul batea invers.
Anul asta am fost din nou cu Easy Glider, dar cu motor si aripi prelungite de la 1.8 la 2.4m.
Nu mi-am pus o clipa problema sa zbor la pista, la agitatia respectiva. Am incercat odata pe langa rapa propriu zisa, am aterizat rapid si m-am dus in vale, dincolo de linia electrica. Acolo a fost excelent. Spatiul e mare si cu un pic de atentie se poate ateriza bine(sunt niste gropi si un sant). Singura problema a fost vantul cateodata invers, dar in final a fost bine.
Pe mine zborul periculos cu elicoptere sau acrobate mari 3D nu ma incanta si nimic nu ma convinge sa casc gura la marginea acelei piste.
Cunosc meseriasii, ii apreciez, vorbesc cu ei dar asist de la distanta.
Relieful si peisajul invita in primul rand la zbor cu planoare si motoplanoare(mai ales electrice), la panta daca se poate, sau la termica.
Daca majoritatea am veni acolo fara masina, doar cu un cort si numai cu motoplanoare si ne-am concentra mai dispersati un pic, pe zbor de placere(mai putin pe show), nu s-ar mai concentra responsabilitatea pe umerii unuia singur si nici mari cheltuieli nu ar mai fi.
Deci, se poate si un pic altfel.
RR 2012 inca n-a murit, traiasca RR 2013!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#253
Postat 30 April 2012 - 04:03 PM
mvpricop, la 30 April 2012 - 03:38 PM, a spus:
Anul trecut am fost prima data, cu un Easy Glider fara motor. Tot atunci am aflat ca acolo e o rezervatie naturala.
N-am reusit nimic cu zborul, ca vantul batea invers.
Anul asta am fost din nou cu Easy Glider, dar cu motor si aripi prelungite de la 1.8 la 2.4m.
Nu mi-am pus o clipa problema sa zbor la pista, la agitatia respectiva. Am incercat odata pe langa rapa propriu zisa, am aterizat rapid si m-am dus in vale, dincolo de linia electrica. Acolo a fost excelent. Spatiul e mare si cu un pic de atentie se poate ateriza bine(sunt niste gropi si un sant). Singura problema a fost vantul cateodata invers, dar in final a fost bine.
Pe mine zborul periculos cu elicoptere sau acrobate mari 3D nu ma incanta si nimic nu ma convinge sa casc gura la marginea acelei piste.
Cunosc meseriasii, ii apreciez, vorbesc cu ei dar asist de la distanta.
Relieful si peisajul invita in primul rand la zbor cu planoare si motoplanoare(mai ales electrice), la panta daca se poate, sau la termica.
Daca majoritatea am veni acolo fara masina, doar cu un cort si numai cu motoplanoare si ne-am concentra mai dispersati un pic, pe zbor de placere(mai putin pe show), nu s-ar mai concentra responsabilitatea pe umerii unuia singur si nici mari cheltuieli nu ar mai fi.
Deci, se poate si un pic altfel.
RR 2012 inca n-a murit, traiasca RR 2013!
Este bestial modelul tau de 2,4m si din cate am vazut zboara excelent.
PS. Sper ca ti-a placut gulasul facut de noi.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#254
Postat 30 April 2012 - 04:29 PM
Nu zboara extraordinar, doar mai bine clar decat un EG normal. Cu vant catre vale nu e bine deloc. Dupa ce mi-a zburat conul dezlipit, a fost si mai bine.
Gulasul a fost excelent, multumesc!
Nu stiu cine din echipa de la Tg-Mures esti.
Dintre voi am vorbit cu domnii Tamas si cu profesorul mai mult.
Am avut oferte acolo sa inoptez prin corturi, dar am ramas in masina lui Calin de la Lugos, de la 03:30 pana la 06:00, cand am iesit la lumina sa incarc baterii. Eram cam terminat de frig, dar l-am gasit pe dl. Tamas care repornea un foc si asa mi-am revenit.
Am asistat la procesarea gulasului de la inceput, pana la sfarsit.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#256
Postat 30 April 2012 - 06:30 PM
takeoff, la 30 April 2012 - 03:33 PM, a spus:
P1000957.JPG
Personal am avut doua modele,nu am zburat nici unul,erau prea multe de vazut si oameni de cunoscut.
Adevarat si in cazul meu ! Zborul a fost periferic si complementar la placerea de a descoperi oamenii ! :)
#266
Postat 30 April 2012 - 09:01 PM
wabo1, la 28 April 2012 - 09:12 PM, a spus:
Din pacate pentru mine RR anul aceasta nu o fost cel mai reusit.
Parca si anul asta au fost mai multa lume si era foarte greu sa gasesti o ferestrea de decolare pe locul tuns..
Eu astazi nu am reusit sa zbor de cit 8 minute ca tot aparea atl obstacol.
Ori fix in moment cind vroiam sa pornesc motorul, un elicoperist care ocupa tot spatiu cu figurile astea rapide unde nu sti in care directie sa fugi in care nu te afli in pericol sau pe urma un sinucigas cu aviion ULM care parca a luat o doza prea mare de cocaina si pune in pericol nu numai viata lui ci a altorar.
Nu am nimic cu libertate, dar sustin ideile lui Kant, si propun pentru unii sa citeasca definitia lui Kant despre libertatea individului.
RR a crescut, parerea mea prea mare si ar trebui macar un minim de reguli introduse daca bunului simt nu este in stare sa le impune de la sine.
La anul, daca nu citesc aici despre ceva reguli sa fie introduse impreuna cu invitatia, va eliberez de prezenta mea si va las sa savourati haos si nesimtire singur (mai erau si alti care aveau o asemenea parere)
Perfect deacord cu Wabo. Era un nesimtit cu un planor mare, galben din polistiren expandat cu ceva aparat foto legat de el, homemade, si omul, cred ca avea o problema la mansarda, ca altfel nu imi explic, avea o placere sadica sa il zboare asa haotic peste oameni si masini, si din cand in cand mai si pierdea controlul (ca era tare meserias... :drinks:)) iar mai apoi cu un alt planor (ceva chinezarie de vreo 2 m) venea cretinul cu el in picaj peste lumea adunata la pista, de se speria si el de dihanie, asa incat de vreo doua ori mai ca s-a aruncat pe burta sa nu ii rada teasta( mai bine se intampla asta) dar am scapat ca in final l-a dat de pamant si am scapat noi ceilalti cu viata.
Deci subscriu cu cele zise de Wabo, respect efortul organizatorilor (Big & company) dar ar trebui accesul interzis idiotilor.
In rest numai de bine, a fost placut, vremea buna, oameni faini (cu mici exceptii).
BIG, toata stima si respectul!
#267
Postat 30 April 2012 - 09:24 PM
Nu vă cunosc, dar BUNUL SIMȚ presupune un limbaj mai civilizat, nu acuze. Nu am știut că la RR vin doar profesioniștii care se pricep la robinete.
Zboruri line !
#269
Postat 30 April 2012 - 10:27 PM
Cagliostro, la 29 April 2012 - 08:29 AM, a spus:
Imi cer scuze celor pe care i-am deranjat cu prezenta mea aeriana, desi precizez inca o data , am venit acolo cu avionul ca sa imi salut colegii de breasla, si daca se considera inoportuna prezenta pe viitor a unui avion 1:1 , promit solemn ca nu va mai deranjez. In acelasi timp le multumesc celor care au apreciat gestul meu.
Cu stima si respect pentru toti aeromodelistii,
Radu
Cu toate ca sant relativ nou pe aici, imi permit un comentariu...
...Intotdeauna la o astfel de intrunire, vor exista si nemultumiti!...Nu ai cum sa impaci pe toata lumea!!!...E clar!
Totusi nu m-as fi asteptat la astfel de comentarii in lumea aeromodelistilor si gandeam ca toata lumea abia asteapta aceasta intrunire...toata lumea va fi bucuroasa sa fie acolo...
Radu...Felicitari pt. evolutia aero!!! Chiar a fost ceva deosebit si e fain ca avem si in Romania asa ceva si nu vedem asa ceva doar pe YouTube...
...Probabil ca ne lipsesc multe...Probabil ca mai avem de capatat experientza in organizarea si desfasurarea unei astfel de intruniri nationale...Dar e de laudat ca inca se mai intampla, chiar si in vremurile astea tulburi...care pe unii dintre noi ne-au ingenunchiat...
Eu unul sant unul din cei care nu au avut resurse sa ajunga la RR anul acesta...si imi pare teribil de rau.
...Cred ca ar trebui sa fim mai intelegatori si sa ne bucuram ca se intampla!
Felicitari celor care au participat! Asteptam poze si filme!!! :mellow:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#270
Postat 30 April 2012 - 10:38 PM
Referitor la d-nul Radu cu evolutia dansului - EXCELENTA - in acel moment mi-am adus aminte de domnul Dorel Moldovean(d-zeu sa il odihneasca in pace), care anul trecut statea langa mine si ne uitam tot la evolutia DYNAMIC-ului (fara fum de data aceasta), dar totusi si dansul si-a exprimat o oarecare indoiala atunci asupra sigurantei acestui tip de intoarcere in rotor care se pare ca este riscanta!
Mai multe nu pot sa comentez deorece competentele mele in domeniul zborului 1 la 1 sunt limitate !
Domnul WABO probabil stie mult mai multe decat noi !
Este riscanta desigur evolutia cand se zboara in cota joasa deasupra multimii ... sunt perfect de acord cu asta !
Oricum toata stima pentru d-nul Radu - o evolutie care noua celor de la Fagaras ne-a provocat arderea gratarelor si a micilor -
In rest ne-am bucurat de tot soarele care de data asta ne-a ascultat si ne- dat cat putea el, in rest concord cu un regulament serios de zbor, cu cota de participare ...etc!
30 de lei mi se pare un pret rezonabil pentru domnul BIG !
Va multumesc ca v-ati gandit si la cei care au plecat dintre noi si a-ti lansat cele doua baloane in memoria lor !
Un gest extraordinar!
Sa traiasca d-nul BIG si multumiri din partea noastra!
Aceasta postare a fost editata de marius11: 30 April 2012 - 10:40 PM