Pagina 1 din 1
CAUT urgent un mecanic auto pt golf meu problema caseta directie
#3
Postat 04 July 2012 - 05:06 PM
ivan alexandru, la 03 July 2012 - 06:01 PM, a spus:
dc tot suntem la publicitate pers atunci caut un mecanic care sa imi rezolve problema la caseta de directie...stiti pe cineva?multam frumos
Te-as ajuta eu dar sunt in Craiova. Ce are caseta de directie? Este servo sau mecanica? Desi pe golf-uri de obicei sunt servo. Iti pot da nr de tel al unui mecanic dak vrei
#5
Postat 05 July 2012 - 07:35 PM
nu stiu ce are caseta dar pierde tot lichidul de servo f f rpd...am gasit pe unii http://www.serviceau...dpRLz-Q..master hiperion service..ma costa 600 reconditionatul ei si 350 manopera..stiti ceva de ei??multumesc celor care mi-au raspuns
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
#6
Postat 06 July 2012 - 09:38 PM
ivan alexandru, la 05 July 2012 - 07:35 PM, a spus:
nu stiu ce are caseta dar pierde tot lichidul de servo f f rpd...am gasit pe unii http://www.serviceau...dpRLz-Q..master hiperion service..ma costa 600 reconditionatul ei si 350 manopera..stiti ceva de ei??multumesc celor care mi-au raspuns
Una noua cat costa ?
#9
Postat 18 July 2012 - 10:20 AM
Oficial casetele de directie nu se repara .
Eu am avut o situatie similara la un Opel si dupa ce am fost la "n" service-uri toate mi-au spus ca trebuie caseta noua si ca producatorul nici nu mai livreaza kit-uri de reparatie - la un moment dat existau dar si reparata service-ul trebuia sa acorde o minima garantie dar peste 80 % se stricau in perioada garantiei acordate - au schimbat pe banii lor la kit-ri pana li s-a acrit. .
Am crezut ca asta e interesul lor ca sa ia bani mai multi - nu imi imaginam ca nu exista kit reparatie care sa tina.
Am inteles ca se uzeaza si tijele care trec prin simeringuri, garnituri si ce o mai fi pe acolo si degeaba pui semering nou.
Caseta mea pierdea lichid in timp deci ar fi fost suficient sa merg cu bidonul dupa mine si la cava vreme sa mai completez .
Atunci am aplicat metoda cu Second Hand .
Am cumparat-o vanzatorul garantand ca este O.K. ( dar deh .. putin folosita ) si am fost cu ea la service .
Noroc ca am intrebat pe cel de mi-a vandut-o daca nu ma indruma la cineva.
O zi intreaga am stat in service :
1 - au dat-o jos pe a mea
2 - au pus-o pe cea .... chipurile mai buna
3 - cand a plecat de fapt a vrut sa plece in proba la iesirea pe usa service-ului TOT dar TOT lichidul l-a aruncat afara .
4 - au pus-o la loc pe cea veche
De costat a costat ca manopera iar vanzatorul casetei SH o dadea cotita - uitase ca el m-a trimis la service-il respectiv si zicea ca am stricat-o eu .
Cand a primit confirmarea amicului sau din service a decis sa imi returneze suma platita dar si asta abia dupa vre-o saptamana ca zicea ca nu are incasari.
In final am avut noroc deoarece un client de al nostru din Germania pleca in vacanta si a trecut sa ne salute intreband daca
nu vreau ceva sa imi aduca .
In gluma i-am spus de caseta si mi-a spus ca daca i-o dau pe cea veche imi aduce una noua sub jumatate de pret.
( se pare ca in fabrica le poate reconditiona sau refolosii ceva de la ele - nu stiu )
Asta am patit eu ... una SH poate tine pe moment, poate tine 3-4 luni, 1 an, 2 ani sau pana vanzi masina ... e loterie si depindxe cat costa "biletul" la loterie.
Eu am avut o situatie similara la un Opel si dupa ce am fost la "n" service-uri toate mi-au spus ca trebuie caseta noua si ca producatorul nici nu mai livreaza kit-uri de reparatie - la un moment dat existau dar si reparata service-ul trebuia sa acorde o minima garantie dar peste 80 % se stricau in perioada garantiei acordate - au schimbat pe banii lor la kit-ri pana li s-a acrit. .
Am crezut ca asta e interesul lor ca sa ia bani mai multi - nu imi imaginam ca nu exista kit reparatie care sa tina.
Am inteles ca se uzeaza si tijele care trec prin simeringuri, garnituri si ce o mai fi pe acolo si degeaba pui semering nou.
Caseta mea pierdea lichid in timp deci ar fi fost suficient sa merg cu bidonul dupa mine si la cava vreme sa mai completez .
Atunci am aplicat metoda cu Second Hand .
Am cumparat-o vanzatorul garantand ca este O.K. ( dar deh .. putin folosita ) si am fost cu ea la service .
Noroc ca am intrebat pe cel de mi-a vandut-o daca nu ma indruma la cineva.
O zi intreaga am stat in service :
1 - au dat-o jos pe a mea
2 - au pus-o pe cea .... chipurile mai buna
3 - cand a plecat de fapt a vrut sa plece in proba la iesirea pe usa service-ului TOT dar TOT lichidul l-a aruncat afara .
4 - au pus-o la loc pe cea veche
De costat a costat ca manopera iar vanzatorul casetei SH o dadea cotita - uitase ca el m-a trimis la service-il respectiv si zicea ca am stricat-o eu .
Cand a primit confirmarea amicului sau din service a decis sa imi returneze suma platita dar si asta abia dupa vre-o saptamana ca zicea ca nu are incasari.
In final am avut noroc deoarece un client de al nostru din Germania pleca in vacanta si a trecut sa ne salute intreband daca
nu vreau ceva sa imi aduca .
In gluma i-am spus de caseta si mi-a spus ca daca i-o dau pe cea veche imi aduce una noua sub jumatate de pret.
( se pare ca in fabrica le poate reconditiona sau refolosii ceva de la ele - nu stiu )
Asta am patit eu ... una SH poate tine pe moment, poate tine 3-4 luni, 1 an, 2 ani sau pana vanzi masina ... e loterie si depindxe cat costa "biletul" la loterie.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#10
Postat 18 July 2012 - 05:34 PM
salutare am fost saritor si iam oferit kit de reparatie si mai trebuia putin modelism zic eu eu reconditionez casete de ceva timp si totul e ok bafta tuturor :)
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#11
Postat 18 July 2012 - 08:19 PM
multumesc tuturor pt sfaturi..ieri am fost la un service si mi-au reconditionat-o...zic ei in totalitate..garantie 1 an..acum sa vdm...recomand tuturor service-ul asta..e la aparatorii aptriei..master hyperion service se cheama...e un tip acolo marius super f de treaba..f profi..din cate am vazut eu..acum cat ma tine caseta ramane de vazut...azi am fsot la el iar pt ca avea schimbatorul de viteze un joc..f amabil..a facut un test cu ea, i-a pus pe baieti sa desfaca ce era de facut..s-a rezolvat...concluzie:nu stiu cat ma va tine caseta..dar in ceea ce priveste amabilitatea service-ului nota 10
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
#12
Postat 18 July 2012 - 11:14 PM
La multe marci de auto, caseta de directie este de obicei una din componentele cu numar mare de caderi atat in garantie cat si dupa, la un rulaj destul de redus . La hidraulice, defectele caracteristice sunt jocurile mecanice si/sau pierderea lichidului.
Primul defect are in mare masura ca si cauza generatoare calitatea drumurilor+stilul de sofat. Cauza a doua este strict legata de calitatea materialelor, km rulati si varsta masinii.... Uzurile avansate ale mecanismului casetei de directie pot implica defectarea pompei, deoarece rezidurile metalice sunt antrenate de catre ulei si duse in pompa. Remontarea altei casete nu se face cu recuperare de lichid.
Reconditionarea corecta consta in verificarea mecanismului si remedierea/inlocuirea daca e cazul, si inlocuirea obligatorie a kitului complet de reparatie (bucse, simering,inel-zero,segment...)
Din pacate, si ochi-mici stiu ce modele au aceste componente mai putin fiabile. :drinks:
Ca si sfat, dati mai incet prin gropi daca nu mai aveti pe unde le ocoli, evitati pornirea motorului cu rotile bracate, si mare atentie la loviturile laterale(pentru astea suspensia masinii nu are ``solutie``).
PS.La orice revizie care o faceti, verificati OBLIGATORIU burdufii casetei. Pentru 100ron, puteti distruge o piesa de 1000euro!!!
PPS. RD,dupa ce ti-au schimbat caseta balta s-a facut pe dreapta, nu? :drinks:
Primul defect are in mare masura ca si cauza generatoare calitatea drumurilor+stilul de sofat. Cauza a doua este strict legata de calitatea materialelor, km rulati si varsta masinii.... Uzurile avansate ale mecanismului casetei de directie pot implica defectarea pompei, deoarece rezidurile metalice sunt antrenate de catre ulei si duse in pompa. Remontarea altei casete nu se face cu recuperare de lichid.
Reconditionarea corecta consta in verificarea mecanismului si remedierea/inlocuirea daca e cazul, si inlocuirea obligatorie a kitului complet de reparatie (bucse, simering,inel-zero,segment...)
Din pacate, si ochi-mici stiu ce modele au aceste componente mai putin fiabile. :drinks:
Ca si sfat, dati mai incet prin gropi daca nu mai aveti pe unde le ocoli, evitati pornirea motorului cu rotile bracate, si mare atentie la loviturile laterale(pentru astea suspensia masinii nu are ``solutie``).
PS.La orice revizie care o faceti, verificati OBLIGATORIU burdufii casetei. Pentru 100ron, puteti distruge o piesa de 1000euro!!!
PPS. RD,dupa ce ti-au schimbat caseta balta s-a facut pe dreapta, nu? :drinks:
#13
Postat 19 July 2012 - 12:31 AM
nu am stat langa ei pt ca a durat f mult..dar in momentul care curgea, cel mai mult curgea pe dreapta..eu merg destul de incet cu ea, feresc cat pot de mult gropile..chiar tin la masina..dar are 11 ani..iar la mine nu e decat de anul trecut...batraneatea bat-o vina..:drinks:
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
Arata acest topic
Pagina 1 din 1