T Rex 600 Pro EFL Review.
#1
Postat 20 February 2012 - 04:49 PM
Nu stiu daca sunt cel mai avizat sa-l deschid eu, asa ca cei care-l mai detin sau intentioneaza sa-l achizitioneze, va rog nu va abtineti de la comentarii.
Persista doua intrebari:
1. Daca sa incerc 3 GX-ul sau sa instalez din prima V-Bar-ul.
2. Ce baterii sunt mai potrivite (Turnigy nano-tech de 3300 sau 4000 mAh).
Pana atunci primele poze...:blink:
#2
Postat 20 February 2012 - 09:27 PM
Intai vestile proaste. ESC-urile CC cad pe capete. Pe forumurile din US sunt zeci de cazuri, in general se aprind, la sol sau in zbor, la primul zbor sau la zborul nr.10, inclusiv astea care sunt ICE2.
Trex600 clasic zboara cu 5000 mah 6s. Asta inseamna 2500mah 12s. Doar prin tecerea de la 6s la 12s o sa ai putere mai mare pentru ca ai pierderi mai mici. E adevarat ca 600PRO e mult mai turbat decat 600 clasic, are putere mai mare.
Cred ca merg fara probleme (fara sa simti mari diferente) si 3300 si 4000.
Ceea ce sigur nu vrei e sa faci ciorba de baterii. Ce alt heli electric o sa mai cumperi ? Un 700 sau un 500 ?
Daca o sa cumperi un 700 e mai bine sa alegi de 4000 ca merg foarte bine si pe 700, daca vrei sa ai si un Trex500 atunci mai bine cumperi de 3300.
Eu zic ca mai degraba o sa cumperi (nu acum, cand o sa aduca in tara) un 700, de exemplu un SAB Goblin.
Eu o sa cumpar (dupa ce le toc pe cele pe care le am acum) din astea:
Turnigy nano-tech 3300mah 6S 25~50C Lipo Pack - 40.92 USD
merg si pe Protos si pe HK500 si pe HK 600 si pe Trex 700 (care e deja in schema). Am probat pe Trex 700 lipo de 3000mah si au mers excelent (evident la zbor bland cum pot eu)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 20 February 2012 - 09:53 PM
Pe viitor ma gandesc sa iau unul dar sa-l fac cu 6S (schimbat motorul)
Eu nu fac 3D asa ca sunt foarte multimit cu 6S mai ales ca am mai multe baterii 6S
O sa urmaresc cu atentie cum il construiesti
Spor la treaba si la cat mai multe zboruri reusite...
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600
#4
Postat 21 February 2012 - 04:32 PM
Oricum, lasand gluma la o parte, ma interesa aspectul bateriilor strict din punct de vedere al dimensiunilor. Citisem ca cele de 4000mAh, sunt la limita.
Nu am de gand sa fac o "ciorba de baterii", intrucat bateriile ii vor fi dedicate numai lui. Clasa 600 este favorita mea, ce este sub ea nu ma mai atrage (am un 450 cu care nu ma impac deloc), si peste ea il prefer termic. Cu siguranta voi "apela si la serviciile" unui 700, dar termic.
Practic, EFL-ul va fi dedicat vremii nefavorbile, cand nu prea imi vine la indemana sa ma car cu starter-e, bidoane de zeama etc. Pentru tot restul, raman Outrage-urile.
Nu ma grabesc cu asamblarea, intrucat nu am dat comanda de baterii, asa ca am timp. Cred ca o sa merg pe 4000mAh...mai creste durata de zbor.:good:
Cu ESC-ul, ma bazez pe norocul meu si sper sa trec de primele 10 zboruri...si la 550 care avea aceleasi probleme cu ESC-ul nu am intampinat aceasta problema, desi cunoscutii din jurul meu, au ars cateva.
Sper sa nu incep si eu acum...:)
Cat despre 12s, recunosc, si la mine s-a aburit vizorul, dar cum intentionez sa-l folosesc in conditiile de mai sus, si doresc sa ramana singurul "electrizat" din flota, am tras linie si am zis ca merita. Mai ales ca poate il facem si 6s...:)
Va multumesc pentru toate parerile, si le astept in continuare...
P.S. Cred ca am gresit cu adusul la birou...parca de cand l-am adus s-a intetit activitatea, si n-am timp nici sa-l privesc :)
Aceasta postare a fost editata de Ice9: 21 February 2012 - 04:34 PM
#5
Postat 21 February 2012 - 05:56 PM
Pozele sunt cu 600PRO -ul lui aerofan. Headul merge perfect.
Am mai citit de CC (ca de, astept si eu unul). Un tip a tinut o statistica neoficiala si rata de cadere e sub 1%, se pare ca nu chiar toate iau foc dar cei care o patesc sunt foarte vocali (fireste)
Alta veste buna e ca CC o sa scoata foarte curand un nou soft care o sa aibe alt algoritm de governor si o sa fie compatibil cu V-bar. Mr. Mel testeaza de zor la el.
Deci mai degraba vesti bune.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 21 February 2012 - 06:33 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 21 February 2012 - 07:30 PM
Cam "maricele" pentru gustul meu cele de 4500 mAh, si vad ca diferenta dintre 4000 si 4500 la lungime este prea mica. Cred ca o sa merg pe 3300, 45-90C. Asa iese si mai usor.
Ramane problema 3GX sau VBar. Am inteles ca 3GX-ul ar avea ceva probleme cu Spektrum daca se folosesc doar sateliti. Nu si cand folosesti receiver standard. Pentru asta o sa-l combin cu Hitec...:blink:
Sper sa ma apuc maine de el...
#10
Postat 23 February 2012 - 09:34 AM
Veste buna si veste proasta:
- Castle a scos un soft nou pentru ESC - total diferit in care au schimbat radical protoclul. Vestea buna e ca au un control mult mai bun (si implicit mai putine incendii), vestea proasta e ca nu merge cu V-bar (de fapt merge dar nu merg senzorii care citesc turatia)
http://www.helifreak...ad.php?t=387744
Se pare ca lucreaza insa de zor la partea de legare la v-bar. Cred ca CC se misca in directia corecta.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 23 February 2012 - 03:03 PM
Au schimbat modul in care trimit curentul la motor si senzorul de turatie Hyperion nu mai citeste turatia motorului, da balarii.
Singurul mod in care poti sa citesti turatia motorului acum e sa pui un magnet pe motor si un senzor, ca la termice, solutie taraneasca.
Cei de la CC si de la Mikado se chinuie sa gaseasca o solutie pentru citit turatia.
Controlerul CC are acum un algoritm de comutare sofisticat care, zic ei, o sa termine cu incendiile.
Incendiile nu vin de la suprasolicitare, nu are nici o legatura cu amperajul. Se pare ca la motoarele astea mari controlerul e pacalit si deschide simultan ambele faze - foc de artificii garantat, asta se poate intampla si la sol, la consum aproape zero.
Pentru cine nu are governor prin vbar toata discutia asta nu are relevanta. Pentru ei noul soft aduce numai lucruri bune si foarte bune.
morph, la 23 February 2012 - 02:30 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 23 February 2012 - 03:05 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#14
Postat 23 February 2012 - 04:21 PM
Vbar cu CC merg perfect.
Governul din mikado nu merge cu CC si senzor hyperion.
Folositi governerul din CC daca doriti governor cu CC si Vbar.
Deci defapt problema e senzorul de turatii hyperion, cu altul merge :)
#15
Postat 23 February 2012 - 09:16 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 24 February 2012 - 11:18 PM
Prima impresie pana acum...un kit extrem de usor, mult mai usor decat ma asteptam la dimensiunile lui.
Continuam luni, cand evident reincepe serviciul...:)
#19
Postat 25 February 2012 - 05:41 PM
#20
Postat 25 February 2012 - 06:24 PM
Citeaza
http://img.photobucket.com/albums/v727/llbr22/TREX%20600E%20PRO/_1010699.jpg
Aceasta postare a fost editata de morph: 25 February 2012 - 06:25 PM
#27
Postat 01 March 2012 - 09:34 PM
Folosind V-Bar-ul si doi sateliti, se aeriseste mult constructia, nu mai zic de simplitate. Sa vedem si practic...:rolleyes:
#30
Postat 02 March 2012 - 10:51 PM
aerofan, la 02 March 2012 - 10:01 PM, a spus:
Am si eu un pic de joc, dar nesemnificativ. O sa-l zbor asa si vedem dupa aia daca sunt de inlocuit. Aveam si pe 550 si le-am inlocuit cu un upgrade de la Quick UK. Nu am observat mare diferenta.