Termicele mele
#61
Postat 13 March 2012 - 10:33 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#62
Postat 14 March 2012 - 06:16 PM
Nu ar trebui uitat ca sonicul e un kit ieftin, facut sa fie ieftin, si atunci unele chestii nu sunt chiar exacte.
Spor la mesterit.
Asteptam sa vedem modelele tale ra RR.
#63
Postat 15 March 2012 - 08:13 PM
PS: vietnamezul nu era beat, ci cred ca era drogat bine. A tras un kil' de opium si apoi s-a apucat de facut avioane :) !
Fisiere atasate
-
DSCF0367.JPG (109.36K)
Number of downloads: 83 -
DSCF0369.JPG (119.4K)
Number of downloads: 78 -
DSCF0370.JPG (121.07K)
Number of downloads: 84 -
DSCF0371.JPG (131.17K)
Number of downloads: 82
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#64
Postat 15 March 2012 - 09:57 PM
#65
Postat 15 March 2012 - 10:29 PM
pentru toti care citesc...
eleronul torsionat - scufundat in apa - apoi pus la indreptat - functioneaza - cu un fir de folie la indemana.
#66
Postat 16 March 2012 - 12:41 AM
Mihai_supy, la 15 March 2012 - 10:29 PM, a spus:
pentru toti care citesc...
eleronul torsionat - scufundat in apa - apoi pus la indreptat - functioneaza - cu un fir de folie la indemana.
nu si daca este infoliat, acum am studiat unul tot de Sonic si este perfect lipit chiar si la balamale deci va intra ca gasca in apa
#67
Postat 16 March 2012 - 12:19 PM
Cu eleronul torsionat nu ai de cat sa-l pui cat poti de bine simetric (sus/jos) si dupa aia la primul trim in aer o sa-l asezi pe pozitia care trebuie. Ca efect o sa obtii un Drag(forta de frecare cu aerul)putin mai mare dar nu cred ca o sa iti dai seama la viteza cu care zboare acest aeromodel.
Asa ca bun venit in lumea aeromodelelor ARF din china/vietnam .... Pentru inceput sunt foarte bune si o sa-ti ofere multe ore de satisfactie. La cati bani dai pe ele primesti mai mult de cat dai.
Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 16 March 2012 - 12:22 PM
#68
Postat 16 March 2012 - 07:43 PM
-Fixarea rezervorului;
-Rodarea si fixarea motoarelor;
Si sunt apte de zbor. Poze:
Fisiere atasate
-
DSCF0385.JPG (159.3K)
Number of downloads: 95 -
DSCF0386.JPG (134.91K)
Number of downloads: 95 -
DSCF0388.JPG (138.78K)
Number of downloads: 101
Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 16 March 2012 - 07:43 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#69
Postat 16 March 2012 - 07:54 PM
Fisiere atasate
-
DSCF0389.JPG (165.58K)
Number of downloads: 87 -
DSCF0390.JPG (151.55K)
Number of downloads: 82
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#70
Postat 16 March 2012 - 09:01 PM
#71
Postat 16 March 2012 - 10:06 PM
matei_silviu, la 16 March 2012 - 12:19 PM, a spus:
nici nu citesc mai departe...dar nu-mi plac deloc aluziile. Daca stie cineva cum se indreapta balsa...va rog - sa-mi ziceti si mie.
#72
Postat 16 March 2012 - 10:24 PM
Stiu pe cineva care la un Sedona i-a adaptat o hobana ca la Piper cub, dintr-o teava de cupru presata si prinsa de aripi pe sub fuselaj. Motorizarea lui era ASP .52. L-am zburat si eu. Un trainer excelent. Mie mi-a placut.
Tot "din exces de zel" iti zic sa fixezi cumva receptorul ala, eu fixez cu schoci cu fibra inclusiv antena, iar receptoarele mele stau foarte bine pe arici autoadeziv....si mai e ceva...poti indrepta evacuarea mai in jos...fara probleme. Nu e fixa.
La zbor cu ele...ca pe cerul patriei e locul lor.
#73
Postat 16 March 2012 - 10:43 PM
Mihai_supy, la 16 March 2012 - 10:06 PM, a spus:
CORECT! Chiar si un trainer cat de ieftin ar fi necesita atentie, cum ar zbura nu model cu un eleron torsionat, profundorul sa nu lucreze decat in sus, suruburile de la batiu motor slabite si o pala foarte dezechilibrata. Sunt lucruri minore pentru unii.
Am avut ghinionul ca o buna cantitate din lemnul de balsa sa ia apa, am deschis si un topic pe tema aceasta, balsa se modeleaza foarte usor prin umezire, aducere la forma dorita apoi uscare, prin uscarea lenta (la temp.camerei) am observat ca lemnul ramane la fel de moale iar la uscarea rapida cu jet de aer cald devine mai tare. Daca este acolerit cu folie (ca in cazul de fata) parerea mea o stiti, daca stie altcineva o solutie il asteptam.
#74
Postat 16 March 2012 - 10:59 PM
PS - balsa cu grosime mai mare de 1,5mm, eu unul o scufund in apa inainte de modelare. Se muleaza mai bine uda. Asa fac eu. O fi bine, sau nu, macar nu mai crapa la indoire...
#75
Postat 17 March 2012 - 06:48 AM
Mihai_supy, la 16 March 2012 - 10:24 PM, a spus:
Stiu pe cineva care la un Sedona i-a adaptat o hobana ca la Piper cub, dintr-o teava de cupru presata si prinsa de aripi pe sub fuselaj. Motorizarea lui era ASP .52. L-am zburat si eu. Un trainer excelent. Mie mi-a placut.
Tot "din exces de zel" iti zic sa fixezi cumva receptorul ala, eu fixez cu schoci cu fibra inclusiv antena, iar receptoarele mele stau foarte bine pe arici autoadeziv....si mai e ceva...poti indrepta evacuarea mai in jos...fara probleme. Nu e fixa.
La zbor cu ele...ca pe cerul patriei e locul lor.
Mihai nici motorul nici receptorul nu au fost fixate. Le-am pus pe avion pentru a regla cursa tijelor, profundorului, derivorului, elereoanelor si a acceleratiei. Urmeaza sa fixez receptorul, eu ma gandeam sa il prind cu banda cu arici (din aia tip scai).
Referitor la teava de cupru, Sedona a venit cu o teava de aluminiu pe care am bagat-o in interiorul aripilor. Mai e nevoie de inca o teava? Nu e deajuns aia?
Nu am inteles cu indreptatul evacuarii in jos ... cum si ce sa indrept?
Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 17 March 2012 - 06:51 AM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#76
Postat 17 March 2012 - 06:59 AM
Fisiere atasate
-
DSCF0391.JPG (329.03K)
Number of downloads: 118
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#77
Postat 17 March 2012 - 08:33 AM
Eu tin fuselajul Sonicului pe balcon. Aripa lui e pe mobila din sufragerie, alaturi de Guppy. Cloud Dancerul mic e in masina, dar locul lui e pe un perete in dormitor, desupra patului.Pe celalalt perete sta agatat e motor Banditul. Filiusul e in spatele televizorului, aripile pe dulapul din dormitor, si asa mai deprte. Polistirenele ce nu le mai zbor, sunt la tara, la etaj, unde inca e santier. Pe dulapul din dormitor mai sta si o aripa zagy. Asta sta cam de mult acolo.
Restul - locul de onstructie - o masuta de cafea, in dormitor, materialele stau in cutii sub pat, electronica in trei cutii in debaraua mica. Toate astea se intampla intr-un apartament cu doua camere de 45mp. Cand ma voi muta la tara (25 km de Buzau) toate problemele astea vor fi rezolvate. Am un doritor de la etaj care se transforma incet incet in atelier.
Deocamdata ma tot gandesc sa-mi construiesc niste polite in balcon sa le depozitez acolo. CE nu zbor la oras, le duc la tara. Doar sa ma pot hotara!.
#78
Postat 17 March 2012 - 08:40 AM
Bine ai venit....ar fi trebuit sa iasa!!!
#79
Postat 17 March 2012 - 12:38 PM
Dar, se pot gasi solutii mai simple. Ca de exemplu pentru profundor se putea folosi de exemplu indoirea in Z a tijei. Deci nu este nevoie de cioplit lipit si altele.
Si cu eleronul este o alta poveste. Propun un test zbor cu eleronul torsionat si fara (asta daca este in valori rezonabile de torsionat). As dori sa stiu cine isi va da seama de diferenta la un trainer? Cine poate garanta ca incercand sa indrepti eleronul nu-l strici si mai tare sau o data indreptat intro luna nu se va torsiona la loc?
Inca o data nu vreau sa fiu inteles gresit dar exista solutii si mai simple pentru diverse probleme si am fost posesor de sonic cu aripa jos si trainer cu aripa sus care mi-au oferit clipe frumoase chiar daca eleroul era torsionat sau nu sau potrivit toate piesele ca la carte...
O zi buna,
P.S. A venit vremea buna deci este vremea de zobor :)
Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 17 March 2012 - 12:39 PM
#80
Postat 17 March 2012 - 02:24 PM
lazardominte, la 17 March 2012 - 06:48 AM, a spus:
Referitor la teava de cupru, Sedona a venit cu o teava de aluminiu pe care am bagat-o in interiorul aripilor. Mai e nevoie de inca o teava? Nu e deajuns aia?
Nu am inteles cu indreptatul evacuarii in jos ... cum si ce sa indrept?
Mihai, te rog, daca poti sa imi spui ce ai vrut sa zici cu indreptatul evacuarii. Si de asemenea, de ce mai e nevoie de o teava de cupru, tinand cont ca Sedona are deja in aripa o teava de aluminiu.
Matei multumesc de raspunsuri. Referitor la vreme aici mai trebuie asteptat un pic, cald este cat de cat (cam 8-9 grade) dar bate un vant cam tare. Vreau sa prind o zi fara vant pentru a putea face primul zbor.
Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 17 March 2012 - 02:26 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#81
Postat 17 March 2012 - 06:40 PM
Legat de teava aia - asa a facut omul....rationamentul - doar el il stie. Oricum toate modelele omului erau ranfosrsate in plus fata de um le-a lasat constructorul.
#82
Postat 17 March 2012 - 07:45 PM
lazardominte, la 17 March 2012 - 06:59 AM, a spus:
Balcon nu ai? Se pot agata pe perete foarte frumos in balcon,eu asa le tin.
#83
Postat 17 March 2012 - 08:11 PM
Fisiere atasate
-
DSCF0401.JPG (201.96K)
Number of downloads: 61
Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 17 March 2012 - 08:13 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#84
Postat 17 March 2012 - 09:09 PM
Sub pat!...
PS - acuma glumesc desigur.
#85
Postat 17 March 2012 - 10:10 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#86
Postat 18 March 2012 - 12:48 PM
#87
Postat 18 March 2012 - 03:09 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#88
Postat 18 March 2012 - 08:33 PM
...infacurate in carpe - asa tineam odata motoarele de la captive. Acuma le tin pur si simplu pe valcon. Am in toba si carburator cate un somoiog de hartie igienica, asa, sa nu intre praful. (care la Buzau - e destul).
#89
Postat 18 March 2012 - 08:42 PM
Mihai_supy, la 18 March 2012 - 08:33 PM, a spus:
...infacurate in carpe - asa tineam odata motoarele de la captive. Acuma le tin pur si simplu pe valcon. Am in toba si carburator cate un somoiog de hartie igienica, asa, sa nu intre praful. (care la Buzau - e destul).
Pentru evacuare gasesti la botosani dop special asta in situatia in care ai acel furtun la evacuare
#90
Postat 18 March 2012 - 08:48 PM