Buna seara,
Am si eu o problema. Mi-am achizitionat pt. prima data o masina cu motor termic si nu reusesc sa-l fac sa stea la relanti. Il pornesc, toate cele iar motorul se tureaza foarte tare iar cand inchid cama de aer pur si simplu se opreste. Din cate am inteles trebuie sa-l pornesc cu cama de aer aproape inchisa ..este corect ?
Nu inteleg de ce nu st ala relanti si unde am gresit !. Mentionez ca reglajele sunt facute conform manualului ( am incercat sa ajustez cantitatea de combustibil si tot degeaba ), filtrul de aer este inca bun, combustibil tornado 16%, motor HPI evo Rush 1:10 15T .3.
Daca ma poate ajuta cineva sa scrie pe forum sau MP.
O seara buna !
Pagina 1 din 1
Probleme motor termic Nus sta la relanti !
#2
Postat 06 April 2012 - 06:34 PM
Robotroc, la 05 April 2012 - 08:24 PM, a spus:
Buna seara,
Am si eu o problema. Mi-am achizitionat pt. prima data o masina cu motor termic si nu reusesc sa-l fac sa stea la relanti. Il pornesc, toate cele iar motorul se tureaza foarte tare iar cand inchid cama de aer pur si simplu se opreste. Din cate am inteles trebuie sa-l pornesc cu cama de aer aproape inchisa ..este corect ?
Nu inteleg de ce nu st ala relanti si unde am gresit !. Mentionez ca reglajele sunt facute conform manualului ( am incercat sa ajustez cantitatea de combustibil si tot degeaba ), filtrul de aer este inca bun, combustibil tornado 16%, motor HPI evo Rush 1:10 15T .3.
Daca ma poate ajuta cineva sa scrie pe forum sau MP.
O seara buna !
Am si eu o problema. Mi-am achizitionat pt. prima data o masina cu motor termic si nu reusesc sa-l fac sa stea la relanti. Il pornesc, toate cele iar motorul se tureaza foarte tare iar cand inchid cama de aer pur si simplu se opreste. Din cate am inteles trebuie sa-l pornesc cu cama de aer aproape inchisa ..este corect ?
Nu inteleg de ce nu st ala relanti si unde am gresit !. Mentionez ca reglajele sunt facute conform manualului ( am incercat sa ajustez cantitatea de combustibil si tot degeaba ), filtrul de aer este inca bun, combustibil tornado 16%, motor HPI evo Rush 1:10 15T .3.
Daca ma poate ajuta cineva sa scrie pe forum sau MP.
O seara buna !
ajustati surubelul de relanti(cel care impinge fizic acea cama de aer) astfel incit sa ramina deschisa aprox. un milimetru iar daca celelalte reglaje sint corecte motorul ar trebui sa stea la relanti cel putin un minut fara a se opri si fara ca dvs. sa-l accelerati vreun pic...,apoi in functie de turatia de relanti(daca e mare sau mica)sa-l reglati undeva la 3000-3500 turatii(sub 3000 se opreste).Asta e parerea mea...
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#3
Postat 06 April 2012 - 10:02 PM
crisss, la 06 April 2012 - 06:34 PM, a spus:
ajustati surubelul de relanti(cel care impinge fizic acea cama de aer) astfel incit sa ramina deschisa aprox. un milimetru iar daca celelalte reglaje sint corecte motorul ar trebui sa stea la relanti cel putin un minut fara a se opri si fara ca dvs. sa-l accelerati vreun pic...,apoi in functie de turatia de relanti(daca e mare sau mica)sa-l reglati undeva la 3000-3500 turatii(sub 3000 se opreste).Asta e parerea mea...
De la cine am cumparat-o a pornit si a stat la relanti fara sa ajustez acel surubel si ma gandesc sa nu umblu la el de teama sa nu fac vreo prostie. Totusi nu inteleg alt lucru ... daca o pornesc si o las jos, motorul pana sa se opreasca sta putin la relanti ..daca dupa ce am pornit-o o ridic de pe sol imediat motorul incepe sa se accelereze destul de tare fara a umbla la servo de acceleratie ... este ceva normal pt. o termica acest fenomen ?
Banuiesc ca trebuie sa fac rost de un tahometru sa masor rpm-ul pe arbore ca sa-l pot regla peste 3000 rpm :huh:
Se mai strange lume in tineretului la acea pista ... mai exista ? ..poate voi trece si eu pe acolo sa rog pe cineva binevoitor sa ma ajute putin :)
Aceasta postare a fost editata de Robotroc: 06 April 2012 - 10:03 PM
#4
Postat 07 April 2012 - 05:28 AM
Robotroc, la 06 April 2012 - 10:02 PM, a spus:
De la cine am cumparat-o a pornit si a stat la relanti fara sa ajustez acel surubel si ma gandesc sa nu umblu la el de teama sa nu fac vreo prostie. Totusi nu inteleg alt lucru ... daca o pornesc si o las jos, motorul pana sa se opreasca sta putin la relanti ..daca dupa ce am pornit-o o ridic de pe sol imediat motorul incepe sa se accelereze destul de tare fara a umbla la servo de acceleratie ... este ceva normal pt. o termica acest fenomen ?
Banuiesc ca trebuie sa fac rost de un tahometru sa masor rpm-ul pe arbore ca sa-l pot regla peste 3000 rpm :drinks:
Se mai strange lume in tineretului la acea pista ... mai exista ? ..poate voi trece si eu pe acolo sa rog pe cineva binevoitor sa ma ajute putin :)
Banuiesc ca trebuie sa fac rost de un tahometru sa masor rpm-ul pe arbore ca sa-l pot regla peste 3000 rpm :drinks:
Se mai strange lume in tineretului la acea pista ... mai exista ? ..poate voi trece si eu pe acolo sa rog pe cineva binevoitor sa ma ajute putin :)
acel surubel nu repr. o problema,roteste-l in serii de cite o optime de rotatie si vezi daca rezolvi ceva...daca poti vino diseara dupa ora 18 in BERCENI si o rezolvam (0723331920) DUPA 18
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#5
Postat 07 April 2012 - 08:57 PM
Ar mai puta fi o solutie. Daca sunteti sigur ca relantiul e setat corect, s-ar putea ca surubul de viteza mica (LSN), adica cel de langa burduful de la carburator, de cele mai mult ori negru sa fie prea bogat. Invarte acel surub cam 1/8 dintr-o tura in sensul invers acelor de ceasornic. Sper ca nu am gresit cu nimic, din ce am zis.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1