Modelism - RHC Forum: Pornire demaror din statie ??!! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Pornire demaror din statie ??!!

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 February 2012 - 10:50 PM

Ar fi interesant ceva de genul .. pentru motoarele raspandite la noi gen DLE 55.

Ar putea asigura si repornirea in aer ( daca mai este timp )

Exista deja pe piata astfel de startere sau are cineva un proiect realizabil ?


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 February 2012 - 11:14 PM

Am mai gasit ceva ...


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#3 Useril este offline   ToX 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1245
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2012 - 11:25 PM

Daca nu ma insel la eight t (parca asa se numea respectiva masina) e asa ceva, porneste motorul direct din statie, am vazut acum ceva timp un filmulet pe net.

Aceasta postare a fost editata de ToX: 05 February 2012 - 11:28 PM

0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 February 2012 - 02:26 AM

Cum ramane cu gramele? Nu irosim toata stradania priectantului si a constructorului? Mi se pare, sincer, mult mai inutil decat telemetria. Bineinteles nu-i, decat, parerea mea.
Multa, multa bafta.
0

#5 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2012 - 11:52 AM

eu mi-as pune asa ceva si pe metanol! mi se pare absolut bestial !
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#6 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2012 - 11:58 AM

deci mi se pare absolut bestial!



    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#7 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 06 February 2012 - 01:08 PM

E tare de tot starterul . La machete ar da foarte bine , numai sa ai loc in bot de mecanism si motorasul electric .
0

#8 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 06 February 2012 - 01:20 PM

Am o nelamurire: cum poate porni un motor pe metanol? Da, un motor pe benzina care are CDI se poate porni cu asa ceva, dar unul pe metanol are nevoie de starter pentru bujie.
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#9 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 06 February 2012 - 01:38 PM

Am reusit sa caut si am gasit ceva similar ..... au pentru benzina si metanol .... link www fema-modelltechnik de

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 06 February 2012 - 01:39 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#10 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 06 February 2012 - 01:47 PM

Vezi postarealazardominte, la 06 February 2012 - 01:20 PM, a spus:

Am o nelamurire: cum poate porni un motor pe metanol? Da, un motor pe benzina care are CDI se poate porni cu asa ceva, dar unul pe metanol are nevoie de starter pentru bujie.


Exista si pe metanol GLOW START care il actionezi in doua variante,ori apesi un buton aflat pe model si sta aprinsa bujia timp de 15s ori din statie dintr-un stik pe care il folosesti ON/OFF (idea e ca din statie nu mai ai temporizare)
Eu folosesc asa ce va si mi se pare mult mai comod plus ca are vro 15-20g tot montajul si se alimenteaza de la packul de receptie.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 February 2012 - 02:16 PM

Sullivan are de mult in oferta asa ceva. Mai de curand a combinat starterul cu generatorul de curent:
http://www.sullivanp...s.com/index.htm
Tot acolo este si driverul pentru bujie.
@Gicosu, exact de la tine nu ma asteptam. Cand faci tot ce-i omeneste posibil sa usurezi modelul, te gandesti sa-i mai adaugi grame? Ai uitat de ultima bijuterie?
Daca imi permiteti sa fiu, un picut, Gica contra, as zice ca modelele din filme au motoare perfect reglate. In acest caz pornesc foarte usor si la pala. Daca nu-i asa, cam ce baterie trebuie sa pui pe model?
Multa, multa bafta.
0

#12 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2012 - 06:18 PM

Vezi postareagicosu, la 06 February 2012 - 01:08 PM, a spus:

E tare de tot starterul . La machete ar da foarte bine , numai sa ai loc in bot de mecanism si motorasul electric .

Vezi postareadan_mitea, la 06 February 2012 - 02:16 PM, a spus:

@Gicosu, exact de la tine nu ma asteptam. Cand faci tot ce-i omeneste posibil sa usurezi modelul, te gandesti sa-i mai adaugi grame? Ai uitat de ultima bijuterie?

dar iti dai seama ce impresie ar face cand s-ar duce in mijlocul campului, ar da de un buton, si pac pac motorul ar porni ?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 February 2012 - 06:59 PM

Vezi postareadan_mitea, la 06 February 2012 - 02:16 PM, a spus:

Sullivan are de mult in oferta asa ceva. Mai de curand a combinat starterul cu generatorul de curent:
http://www.sullivanp...s.com/index.htm
Tot acolo este si driverul pentru bujie.
@Gicosu, exact de la tine nu ma asteptam. Cand faci tot ce-i omeneste posibil sa usurezi modelul, te gandesti sa-i mai adaugi grame? Ai uitat de ultima bijuterie?
Daca imi permiteti sa fiu, un picut, Gica contra, as zice ca modelele din filme au motoare perfect reglate. In acest caz pornesc foarte usor si la pala. Daca nu-i asa, cam ce baterie trebuie sa pui pe model?
Multa, multa bafta.



Domnul DAN .. tocmai de la dumneavoastra nu ma asteptam nici eu .

Aproape TOATE ..... TOATE ... dar chiar aproape T O A T E modelele de vanatoare WarBird II sunt usoare de bot , inclusiv multe din cele din WWI ( mai ales scara 1:3 )

Chiar si ARF-urile semi scale care cu ceva efort pot fi duse spre scale de la ESM sau sa spunem ZERO 50 CC de la CmPro au aceeasi boala ... grele de coada sau usoare de bot ... depinde unda stam .. la coada calului sau la botul lui - ce chestie ciudata - daca la cal nu e bine sa stai la spatele lui la modele nu e bine sa stai in fata lui .. da ma rog .

Acu .. cu tot chinul proiectantului ... ce preferati : Plumb in bot sau ....

Sa nu uitam ca majoritatea machetistilor folosesc Zenoah tocmai pentru ca e mai greu, basca ca multi le folosesc si pe cele cu reductor ... deci alta greutate in plus .


Eu decat sa pun pompa de fum mai repede pun asa ceva

P.S.

Am un demaror Align cu pack LiPo de 2100 mAh si sa dea naibii daca l-am incarcat de mai mult de 2 ori intr-un an ( sezon ) si am invartit cu el si benzinare de 50 cmc, si parnai care nu porneau nici dupa o juma de oara de invarteala .. asa ca ...

P.S. la P.S.

Cu drag colegului Hash ...

http://www.youtube.c...n&v=vljGqB_-r5A

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 February 2012 - 07:00 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 February 2012 - 07:01 PM

si domnului DAN .. unul care se lasa greu pornit desi e Laser frate al'u ala de vorbea greu si care cine crezi ca era .......???????? era Tacs'u mai.... !



Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 February 2012 - 07:04 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2012 - 07:10 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 06 February 2012 - 06:59 PM, a spus:

Cu drag colegului Hash ...
http://www.youtube.c...n&v=vljGqB_-r5A

Absolut bestial !
Referitor la consum.
starterul postat de teo zice ca consuma 16A, deci sa punem noi 20. o baterie 3s de 1000mah (care are maxim 80g) poate alimenta teoretic starterul 30 de min non stop :yahoo: mai mult decat suficient :blink:
eu sunt pentru starter.
astept motorul pe benzina cu injectie si starter incorporat :drinks:
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#16 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 February 2012 - 07:17 PM

RD, m-ai convins. Iti multumesc pentru insistenta.
Imi place din ce in ce mai mult.
Multa, multa bafta.
0

#17 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 06 February 2012 - 07:58 PM

Vezi postareahash84, la 06 February 2012 - 07:10 PM, a spus:

poate alimenta teoretic starterul 30 de min non stop :yahoo: mai mult decat suficient :blink:

3min :drinks:

Dupa mine e suficient oricum. Dar mai fain este un moto-generator, dupa ce porneste, motorul electric sa intre in regim de generator astfel incat sa nu mai fie nevoie de pack mare pentru servo-uri. Unul tot trebuie tinut ca backup, doar in cazul in care motorul moare in zbor.
It's difficult to make things simple!
0

#18 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 February 2012 - 08:12 PM

Vezi postareadan_mitea, la 06 February 2012 - 07:17 PM, a spus:

RD, m-ai convins. Iti multumesc pentru insistenta.
Imi place din ce in ce mai mult.
Multa, multa bafta.



Nu trebuie sa convingem pe nimeni .. daca avem o idee trebuie prezentata, daca avem argumente in sustinerea ei de asemenea .. multe idei pot fi insa traznai si putem fi temperati cu argumentele altor colegi sau sa ne treaca de la sine .

In cazul de fata un model acrobat poate efectua zbor de 3D sau Patern ... acrobatia 3D e mai greoaie pentru noi astia mai batrani dar un zbor curat ca a lui Kapanina sau ca sa fim mai patrioti o evolutie similara Extre-lor din Lotul National e mai la indemana noastra cu ceva antrenament si daca la 3D e important fiecare gram ( cel putin asa se zice ) la Patern ... merge si mai grasut putin ca oricum sunt supra motorizate modelele - aterizarea va fi ceva mai rapida dar oricum nu ca nu ca la WW II.


P.S.

Frumos rau FW 190 de la Sist dar si o poala de gologani basca munca muuuuulta !
Nici Zlin-ul 50 nu e departe de bijuteria de pe coroana ... dar si ala e doar pentru satisfactia personala caci la
machete nu poate concura ( sare cu mult de 15 Kg ).

Cum ar arata pornirea unui bombardier cu 2 sau 4 motoare iar la fiecare evacuare sa pui in interior o pocnitoare ( ca cele de sarbatori ) care sa fie "aprinsa'"tot din statie ... mamaaaaa ... iar intre pornirile motoarelor sa ai un delay de cateva secunde

Cred ca nici nu as mai zbura .. as sta in fund ca prostu' si le as oprii dupa care le as pornii si tot asa .. cu schimbarea pocnitorilor ... e uite o idee traznita care poate fi combatuta cu argumente - unul ar fi ca daca nu ma iau la bataie colegii de zbor sa eliberez pista si pentru ei sigur imi va amortii fundul de la glodurile din iarba ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#19 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 06 February 2012 - 08:12 PM

...opinie : mere la modele mari ! ...gramajul este problema principala !
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 February 2012 - 08:17 PM

Acum ca am vazut despre ce este vorba ... am putea face un proiect sa concepem unul pentru benzinare ( 55 cmc si 110 cmc ) si unul pentru metanoale ? si eventual sa gasim pe cineva cu strung , CNC si materiale care sa le faca - pe la Bursa - Publicitate Personala sau cunostinte .

Ce am pus la inceput in primele doua filmulete sunt home made - cele postate de Teo am inteles ca sunt exagerat de scumpe.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 06 February 2012 - 11:33 PM

Pentru ca mati facut curios am desfacut repede un rulment unisens de la raptor si surpriza.

Rulmentul impreuna cu maingheare intra perfect pe un motor de 50cc China...RCG parca.

PS
am sa incerc sa fac un filmulet ca sa fiu mai clar,poate va vine inspiratia.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#22 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 07 February 2012 - 12:50 AM



Dupa cum se vede in filmuletul facut repede pe genunchi se poate face pinionul de pe motor,mai trebuie facuta doar piesa de prindere a elicei.Dupa cum se vede in film motorul meu are ax scurt insa cred ca pe alte motoare altfel sta treaba.
Eu ma gandeam ca motorul electric sa fie amplasat langa motor pe 2 distantiere ca in primul filmulet postat de RR.

Cu un pinion de 11 rata ar fi 8,5/1.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#23 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 February 2012 - 06:40 PM

Vezi postareafurios, la 07 February 2012 - 12:50 AM, a spus:



Dupa cum se vede in filmuletul facut repede pe genunchi se poate face pinionul de pe motor,mai trebuie facuta doar piesa de prindere a elicei.Dupa cum se vede in film motorul meu are ax scurt insa cred ca pe alte motoare altfel sta treaba.
Eu ma gandeam ca motorul electric sa fie amplasat langa motor pe 2 distantiere ca in primul filmulet postat de RR.

Cu un pinion de 11 rata ar fi 8,5/1.



E bine de stiut .. deci avem rulmentul unisens.
Nu ma pricep la reductoare dar ce am vazut in filmul cu DLE 55 am vazut ca nu pune in contact direct pinionul de pe motorul electric cu cel de pe axul motorului termic ci prin intermediul altui "grup " de pinioane situate pe acelasi ax ... probabil ca nu se putea apropia cu motorul electric de corpul termicului asa incat sa intre in contact cele doua pinioane sau ca sa mai reduca din turatia de rotire a termicului in favoarea cresterii cuplului.

Daca facem un efort cu capturi ale diferitelor imagini putem afla diametrele pinioanelor si la cel mare chiar sa numaram numarul de dinti dupa care sa le deducem pe cele mici.

Nu cred ca putem folosi maingearul de heli fiind din plastic ca sa nu riscam barbieritul de dinti - de asemenea se cam incalzeste axul motorului si sa nu il "inmoaie " ..


Ce se vede in film sigur sunt facute din otel . Ar putea fi facute si din alt material eventual mai usor iar in locul "periatului " sa folosim un brushless ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#24 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 07 February 2012 - 09:37 PM

http://www.rcunivers...10386282/tm.htm
0

#25 Useril este offline   odin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 426
  • Inregistrat: 19-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:aero, navo, auto

Postat 08 February 2012 - 11:35 PM

Salutari!
Imi dau si eu cu parerea.
Pot rezolva si cu unele prelucrari.
Pentru avioane cred ca se poate realiza usor.
Pentru heli....e alta poveste, ar trebui un plan al modelului.
In principiu avem nevoie de:
-1 volanta pe elice,
-1 reductor cu un clichet pe un arbore,
-1 motor electric(eu zic cu perii, ca se poate comanda usor on/off cu un switch mecanic).

O sa fie cam greu cu rotile dintate, trebuie module identice, macar 2 cate 2.
Din ce am vazut in foto, reductorul nu are decat 2 nivele de demultiplicare.

Se poate face....

Parerea mea e ca o dea batai de cap masa ansamblului.
0

#26 Useril este offline   odin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 426
  • Inregistrat: 19-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:aero, navo, auto

Postat 08 February 2012 - 11:43 PM

PS: volanta=coroana dintata.

Main gearul de Raptor pana la ce turatie "urca"?Nu de alta, dar nu cred ca e de dorit sa "explodeze" roata aia cand face cineva hover la inaltimea unui om, cu motorul turat la maxim. =@

Aceasta postare a fost editata de odin: 08 February 2012 - 11:44 PM

0

#27 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 09 February 2012 - 12:11 PM

Nu va mai faceti atatea probleme cu maingherul de raptor ca nu cedeaza nici daca ar fi invartit la 7000 de ture,oricum dupa ce este invartit de demaror si a pornit motorul rulmentul unisens decupleaza manigherul.
Acest maingher are avantajul ca are dinti adanci.
Legat de temperatura,ce temperatura sa fie acolo din moment ce bate elicea in el....80-100 de grade? nu cred...Oricum si pe heli lucreaza langa motor si toba(sursa de caldura)
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#28 Useril este offline   odin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 426
  • Inregistrat: 19-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:aero, navo, auto

Postat 09 February 2012 - 09:37 PM

ce nu inteleg eu: in primul film, motorul brushless e prins pe carterul inferior al motorului, ceea ce inseamna ca actioneaza ceva in interiorul motorului.
gresesc cumva?
problema e : ce actioneaza in interiorul motorului?din cate stiu eu spatiul in carter nu e prea mare, si ca sa te apuci sa fixezi ceva pe vibrochen e destul de dificil.
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 February 2012 - 10:42 PM

Vezi postareaodin, la 09 February 2012 - 09:37 PM, a spus:

ce nu inteleg eu: in primul film, motorul brushless e prins pe carterul inferior al motorului, ceea ce inseamna ca actioneaza ceva in interiorul motorului.
gresesc cumva?
problema e : ce actioneaza in interiorul motorului?din cate stiu eu spatiul in carter nu e prea mare, si ca sa te apuci sa fixezi ceva pe vibrochen e destul de dificil.



Vezi ca a pus Mugurel un link putin mai sus de pe rcunivers in care regasesti si filmul dar si cateva poze( doar vre-o 3 ) cu
pinionul prins in freza pentru prelucrare si ai si o poza cu motorul desfacut ( cilindrul si pistonul demontat , se vede doar biela )
cat si acel pinion prins pe arborele motorului undeva in spate

In celalalt film este un cu totul alt model altfel conceput ce pare mai la indemana de realizat.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 February 2012 - 11:43 AM

Vezi postareafurios, la 06 February 2012 - 01:47 PM, a spus:

Exista si pe metanol GLOW START care il actionezi in doua variante,ori apesi un buton aflat pe model si sta aprinsa bujia timp de 15s ori din statie dintr-un stik pe care il folosesti ON/OFF (idea e ca din statie nu mai ai temporizare)
Eu folosesc asa ce va si mi se pare mult mai comod plus ca are vro 15-20g tot montajul si se alimenteaza de la packul de receptie.


Off Topic dar poate util pentru cine nu stia :

Eu am pe unul din modele un glow on board de la Microsens ( model LP4 - parca - sunt mai multe functie de numarul de cilindrii pe care ii are motorul -radial cu 3 sau 5 sau boxer , sau in "V" sau .. ) care se pune cu cablu "Y" pe acelasi canal cu servoul de acceleratie ( THR ).
Cand vrei sa pornesti motorul muti rapid stick-ul de thr de la minim la MAXIM dupa care revii pe zero.
In acest moment Glow-ul a inceput sa functioneze.
Pe masura ce ridici de stick-ul de Thr glow-ul incalzeste din ce in ce mai tare bujia .
Dupa ce ai trecut cu stick-ul de jumatate el se dezactiveaza.
Modul de functionare este semnalizat cu un led ce isi schimba culoarea si frecventa flash-urilor sau lumineaza continu functie de ce face el in acel moment - depisteaza si bujie arsa sau fire intrerupte etc.

In aer dai de stick de la minim la maxim si l-ai repornit.
Fata de alte sisteme are posibilitatea de a-ti seta cat de tare sa incalzeasca bujia atunci cand incepi procedura de "programare" a lui.

Am acum pe masa de exemplu un alt dispozitiv Push Glo folosit mult de cei cu heli care se poate porni apasand pe un buton montat pe el .
Asigura o temporizare de 12 - 15 sec pentru o apasare - daca apesi de doua ori consecutiv ai 15s X 2 , daca apesi de trei ori ai 15sX3 etc.

La asta nu poti seta curentul ce trece prin bujie - este presetat din fabrica .

L-am montat pe model si fara sa gandesc l-am pus mai departe de motor ( acolo pica el mai bine ) - am lungit firele cu unele mai groase ( am zis eu sa nu am cadere de tensiune pe ele ) si ...... NASPA ..... nu se mai incalzeste bujia cum ar trebui - va trebui sa ii schimb pozitia si sa
scurtez firele.

Revenind ... am gasit niste pinioane din otel folosite la bormasini - nu stiu insa gradul de multiplicare necesar .
Am gasit si o firma care executa la comanda asa ceva - pinioane .

Mai citim mai studiem
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro