Modelism - RHC Forum: o barcuta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

o barcuta

#1 Useril este offline   rapeanu 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 30-January 12

Postat 05 February 2012 - 10:28 PM

Fisier atasat  IMAG0294.JPG (23.78K)
Number of downloads: 148salut pe toata lumea,sunt nou pe aici,si incepator in construirea unei barcute de nadit,am inceput eu sa construesc ceva ceva,dar imi trebuie ceva sfaturi,ca altfel ese altceva,am unit doua tuburi pvc de 100,am facut acele vase pt nada,are 36/46cm,e mare?acu urmeaza sai fac puntea,unde pun toate cele,si motorul,si cred ca trebuie sa le am,inainte sa construesc puntea nu?sa tin cont si de ele ce si cum vin,am o bormasina de gaurit,sau autofiletanta,{cum se chema}pe ea scrie18 volti,e bun motorul?si cum sal pun singur? sau cu tot cu reductor?gandesc ca reductorul reduce mult rotatile,dar are forta,si sa pun o elice mai mare,sau cum o fi bine nu stiu.

Fisiere atasate

0

#2 Useril este offline   BillyBoy32 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 756
  • Inregistrat: 18-August 08

Postat 06 February 2012 - 08:55 AM

Vezi postarearapeanu, la 05 February 2012 - 10:28 PM, a spus:

am facut acele vase pt nada,are 36/46cm,e mare?

Nu "e mare" vasele tale. La cate un metru de tub PVC cat au flotoarele alea sunt sigur ca o sa-ti tina 2 kg de nada lejer...per cuva.
Incearca macar sa nu mai faci atatea greseli gramaticale!Eu ti-am dat exemplu doar una dar "este" mai multe greseli in postarea ta. Spor la bibilit.
0

#3 Useril este offline   yyulyyan 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 19-April 10

Postat 06 February 2012 - 11:13 AM

Salut in primul rand te-as sfatui sa nu incerci sa reinventezi roata ex: sunt deja scheme de componente pt constructia de navo pt nadit chiar si din p.v.c. avem.... parca 2 modele pe forum.