salutare! sunt fericitu propietar al unui aeromodel cessna 182(500 class)
vreau sa stiu daca cineva mai are sau a mai avut, un astfel de aeromodel sa imi spuna si mie cum se comporta motoru cat de bun este ESC-UL servomecanismele...mie mi se par ca sunt tare aiurite tremura si scot sunete ciudate parca se forteaza...
incarcatorul cu care a venit acest avionas de fapt ce"i incarcator sau egalizator?
suprafetele de control( profundor deriva si eleroane) pot fi modificate pe balamale?
motoru din start nu a fost legat corespunzator(se invartea in sens invers)
.... in fine daca cineva are si poate sa ma ajute sa imi scrie aici...
In rest asa ca avion si ca finisaj este ok imi place... :pardon:
Pagina 1 din 1
cessna 182 (500class)
#3
Postat 30 December 2013 - 07:35 PM
S-o luam in ordine:
Motorul e OK. Trage exact atat cat trebuie pentru un trainer - sper ca nu ai de gand sa faci acrobatii cu el. Poate face la o adica si loopinguri.
Escul, la fel, e OK. Pe ambele le-am folosit si le folosesc inca, desi batranul Cessna a decedat de mult.
Servourile. Sincer nu mai stiu cat de tare tremurau ale mele, dar cele mici - parca erau cele din aripi, alea de 9 grame - au mai dus multe modele de tip kit.
Legaturile la motor. Probabil s-a grabit chinezu'. Da' nu-i bai. Schimba doua fire la motor intre ele si se rezolva.
Incarcatorul. Da, asta e belea. Nu-i incarcator. Daca vrei incarcator si mai ales daca vrei sa ai acumulatorul functional timp indelungat, ia-ti unul ca lumea, cu egalizare la cca 200ron. Si acumulatorul - parca e de 2200mAh - e un jaf. Eu dupa nici o luna am comandat incarcator si acumulatori de 2500 mAh. Acumulatorul original murea subit dupa cca 7 min de zbor. Pe urma zburam peste 12 minute fara probleme, si asta nu in regim planat, ci cu mansa de throttle la 1/2 din cursa.
Varianta mea a fost cu statie cu tot, in 6 canale, statie pe care o am si azi si merge OK.
Una peste alta, felicitari! Ai luat un model foarte frumos, previzibil si relaxant la zbor. Sper sa ai multe aterizari line.
Si inca ceva: foloseste cu incredere flapsurile - cam la 45 grade - si vei vedea cum pluteste la ralanti.
Bafta multa!
Asa arata pasaroiul meu, de care m-am bucurat aproape 2 ani:
Motorul e OK. Trage exact atat cat trebuie pentru un trainer - sper ca nu ai de gand sa faci acrobatii cu el. Poate face la o adica si loopinguri.
Escul, la fel, e OK. Pe ambele le-am folosit si le folosesc inca, desi batranul Cessna a decedat de mult.
Servourile. Sincer nu mai stiu cat de tare tremurau ale mele, dar cele mici - parca erau cele din aripi, alea de 9 grame - au mai dus multe modele de tip kit.
Legaturile la motor. Probabil s-a grabit chinezu'. Da' nu-i bai. Schimba doua fire la motor intre ele si se rezolva.
Incarcatorul. Da, asta e belea. Nu-i incarcator. Daca vrei incarcator si mai ales daca vrei sa ai acumulatorul functional timp indelungat, ia-ti unul ca lumea, cu egalizare la cca 200ron. Si acumulatorul - parca e de 2200mAh - e un jaf. Eu dupa nici o luna am comandat incarcator si acumulatori de 2500 mAh. Acumulatorul original murea subit dupa cca 7 min de zbor. Pe urma zburam peste 12 minute fara probleme, si asta nu in regim planat, ci cu mansa de throttle la 1/2 din cursa.
Varianta mea a fost cu statie cu tot, in 6 canale, statie pe care o am si azi si merge OK.
Una peste alta, felicitari! Ai luat un model foarte frumos, previzibil si relaxant la zbor. Sper sa ai multe aterizari line.
Si inca ceva: foloseste cu incredere flapsurile - cam la 45 grade - si vei vedea cum pluteste la ralanti.
Bafta multa!
Asa arata pasaroiul meu, de care m-am bucurat aproape 2 ani:
Cand ai incetat sa mai fii copil, ai murit demult. (Constantin Brancusi)
#4
Postat 04 January 2014 - 08:28 PM
am si eu unul..luat de pe forum second, rupt, lipit...i-am pus un motor si un esc mai bun dar inca nu i-am facut proba..nu ma pricep la echilibrat...cred ca in primavara o sa ii acord mai mult timp
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
Arata acest topic
Pagina 1 din 1