Vreau sa ma fac aeromodelist a facut cineva un elicopter?
#31
Postat 24 March 2005 - 01:12 PM
#32
Postat 24 March 2005 - 01:29 PM
Apropo cu elicea de exemplu am un motoras de un cd_player ce elicie tre sa-i pun marimea ei detaliile ei masuratorile daca stiti ca sa mearga ca am si alte motorase mai puternice decat acesta de cd_player(am dat un exemplu cu motorul de cd_player)!!!
#33
Postat 24 March 2005 - 02:02 PM
tody, la 24 Mar 2005, 13:29, a spus:
ca sa mearga ce?
ce greutate vrei sa ridici?
ce putere are motorul?
si ar mai fi de intrebat cu gramada ....
#34
Postat 24 March 2005 - 02:17 PM
tody, la 24 Mar 2005, 13:29, a spus:
Apropo cu elicea de exemplu am un motoras de un cd_player ce elicie tre sa-i pun marimea ei detaliile ei masuratorile daca stiti ca sa mearga ca am si alte motorase mai puternice decat acesta de cd_player(am dat un exemplu cu motorul de cd_player)!!!
Super tare ... Pune si tu niste poze . Daca nu ai pune poze cu resturile . Daca nici resturile pune poze cu schita . Cu ce motor ai facut ala ? Ce pale avea rotorul. Da si tu detalii . nu ne lasa in ceata.
Sunt si eu interesat daca reusesti sa faci controler pt un motor de cd_player sau ca alea de cd_player ... presupun ca e vorba de un brushless.
Merci mult astept poze.
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 March 2005 - 02:41 PM
#35
Postat 24 March 2005 - 02:46 PM
SILVIU66, la 24 Mar 2005, 14:02, a spus:
ce greutate vrei sa ridici?
ce putere are motorul?
si ar mai fi de intrebat cu gramada ....
De parca daca ai avea raspunsurile la intrebarile puse, ai putea sa-i recomanzi "the silver bullet"!
Hai ma, ce naiba?
Na: iti raspund io:
1. sa mearga elicopteru';
2. MTOW 120 grame;
3. 10 W.
Na! Lumineaza-ma!
..........
He, he, he...
#41
Postat 24 March 2005 - 09:30 PM
eu zis ceva de genu asta sa faci....
1 o elice fara pas variabil, un speed280 si un reductor, o transmisie pt coada ,iar alimentarea la inceput sa fie prin fir.vezi daca merge si cum merge dupa care mai lucrezi.
2.cumperi un ozn din ala cu un milion (800) vorba unui coleg de forum te joci prin casa cu el.acum nu stiu sigur daca dracia aia se ridica numai sau se deplaseaza dupa cum vrea muschiul tau :lol: (cred ca sunt 2 variante: cele in infrarosu sunt sus jos iar cele cu semnal radio se deplaseaza si in fata spate dar nu sunt sigur....treaba este ca nu stiu cum isi schimba directia.)
#42
Postat 24 March 2005 - 09:34 PM
Na ce o sa fac eu am sa fac niste poze la niste motorase pe care le am eu si sper sa-mi spuneti care este mai bun.
Pozele le voi pune pe un site si sper ca pana la ora 10:00 sa le vedeti si sa vadati parerea(va dau eu mesaj)ce vreau eu sa aflu:
1. cum aflu puterea lui(motor)?
2. elicii pe care le folosesc *dimensiunea lor(daca zic bine)parca cineva aici pe forum a aflat cate rotatii pe minut are un motor cu aparatul foto.
3.si pana la ce greutate ar putea ridica(nu cred ca ar putea fi o problema).
Presupun ca orice motor ar putea fi folosit la un heli care sa se ridice pe verticala
SPER sa fie niste calcule sa aflu ce v-am intrebat.
MULTUMESC.
#43
Postat 24 March 2005 - 09:39 PM
am sa fac asta.
1. explica si mie daca nu te deranjez ce este o elicie fara pas variabil.
2.speed280 cred ca este motorul ai cumva o poza cu el sau sa-mi spui de la ce este(cum am mai spus am sa pun niste poze cu niste motorase si te rog sa-ti dai parerea care este mai bun daca iti dai seama)
3.reductorul cu care maresti si scazi tensiunea(daca nu este asa spune-mi ce este)
#44
Postat 24 March 2005 - 10:03 PM
tody, la 24 Mar 2005, 21:39, a spus:
2.speed280 cred ca este motorul ai cumva o poza cu el sau sa-mi spui de la ce este(cum am mai spus am sa pun niste poze cu niste motorase si te rog sa-ti dai parerea care este mai bun daca iti dai seama)
3.reductorul cu care maresti si scazi tensiunea(daca nu este asa spune-mi ce este)
1. o elice fara pas variabil este o elice cu pas fix!
2.daca nu te-ai ocupat de modelism pana acum nu cred ca ai motor 280 (motor 280 gasesti aici
3.cu reductorul nu maresti si nici nu scazi tensiunea,dar in schimb poti scadea turatia elicei castigand in schimb mai multa putere.
io zic sa pui mana sa citesti ceva carti ,dupa care mai discutam.
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 25 March 2005 - 06:35 AM
#49
Postat 25 March 2005 - 09:37 AM
http://www.gws.com.t...ish/english.htm
Acolo cauti "products", "motors", "drive units", etc. Intentionat te las sa scotocesti, ca face bine la "baza de date". O sa fii surprins cata informatie gasesti despre motorizari, cu si fara reductoare, cu fel de fel de elici. Puteri, tractiuni, etc...
Scotoceste!
Si scrieti si voi, in pielea mea, intr-un singur subiect! Nu va mai labartzati si in asta cu elicopterul si in ala cu coeficientul, ca mi-e destul de greu sa va urmaresc zbenguielile!
Aceasta postare a fost editata de Valteras: 25 March 2005 - 09:38 AM
#50
Postat 25 March 2005 - 09:39 AM
#51
Postat 25 March 2005 - 09:53 AM
ZOD, la 25 Mar 2005, 09:34, a spus:
Este un Aveox F7LMR cu controller L160. Am dat pe el, contr, elice Graupner CAM 14,5x9,5 1000 marci (una mie doicemarc). Tie iti vand pachetul cu 400 euro, fara bascalie!
#52
Postat 25 March 2005 - 09:55 AM
tody, la 24 Mar 2005, 21:39, a spus:
am sa fac asta.
1. explica si mie daca nu te deranjez ce este o elicie fara pas variabil.
2.speed280 cred ca este motorul ai cumva o poza cu el sau sa-mi spui de la ce este(cum am mai spus am sa pun niste poze cu niste motorase si te rog sa-ti dai parerea care este mai bun daca iti dai seama)
3.reductorul cu care maresti si scazi tensiunea(daca nu este asa spune-mi ce este)
tody... daca vrei sa pui o elice la un motor sa se ridice nu ai nevoie decat de ce stii tu. Daca vrei sa faci un elicopter functional e complicat si dificil si la constructie cred ca poate sa te ajute nimeni. Sunt sigur ca exista oameni aici care pot sa iti explice cum functioneaza platoul ciclic si cum se seteaza elicepterul. E complicat la unu de-a gata .... la unul home made e iad. Putem insa sa te ajutam sa faci un avion.
Tu hotarasti daca vrei sa lucrezi 2-3-6 luni si sa il ridici de la sol 2 cm sau sa lucrezi 1 luna si te ridici 500 m de la sol.
Daca tu ai probleme la 300 mii cat e un motor statia te va rupe.
Motoarele alea de le ai tu sunt ok pentru ce au fost ele facute. Incearca unu pt modelism.
Tot nu mi-ai zis de controlerul de la celalat elicopter.
#53
Postat 25 March 2005 - 04:23 PM
De controleru de la celalalt elicopter ce sa-ti spun ca ti-am zis atunci nu ma prea pricepeam la elicoptere si acu nu-l mai am
P.s mersi pentru link-uri
#54
Postat 25 March 2005 - 04:39 PM
vezi sharku din tema de acasa!
Mai simplu NU SE POATE!
#55
Postat 25 March 2005 - 08:22 PM
Motor 300, elice gunther 125x110 pe direct, intubare din depron de 3mm,
stator 6 aripioare din placaj de 1mm si + tabla de cutie de <reclama>berghenbir</reclama>, alimentat de la sursa de pc la 12 prin doua firisoare scoase din cablu telefonic plat.. ce mai are ... a, si e tinut de 3 ate de cusut lungi de fo 2 metri agatzate in triunghi..
Sub 80 de grame in aer.
Atele formeaza practic muchiile unei piramide cu baza un triunghi echilateral 60 cm si inaltimea de 2m, in varf stand agatat "elicopteru".
Teoretic poate zbura oricat de sus daca baza piramidei creste proportinal
Sta in hover ne-pilotat pana se strica motoru sau se opreste curentu la priza. suporta si "payload" de 10-20 de grame.
Foarte stabil, suporta usoare bobarnace fara sa se clatine, destul de nepericuloasa caci elicea e intubata..
O prostioara eftina zburatoare.. cred ca plictisitoare pt cei invatati cu adrenalina telecomenzii
ma gandesc la o varianta mai puternica, care sa-si tina bateriile in aer (sau motor termic) sa urce la inaltimi mai mari cu un aparat foto micut.
cezar totth
Aceasta postare a fost editata de ctotth: 25 March 2005 - 08:30 PM
#58
Postat 25 March 2005 - 09:42 PM
1. Cum se masoara intensitatea curentului electric? In serie sau in paralel cu rezistenta?
2. Ce reprezinta PASUL unei elicii?
3. Cum se calculeaza randamentul unui motor electric de cc?
Pun intrebarile astea fiindca lumea vrea sa faca elicopter dar nu -si mai aduce aminte de fizica elementara!
Nu intentionez sa supar pe nimeni dar ....
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 25 March 2005 - 09:52 PM