Vreau sa ma fac aeromodelist a facut cineva un elicopter?
Postat 01 April 2005 - 09:06 AM
Rares, la 31 Mar 2005, 22:01, a spus:
Am pus la Vanzari, un planor electric de-al unui amic. E numa bun de inceput, si are absolut totul.
Postat 02 April 2005 - 12:00 PM
tody, la 1 Apr 2005, 13:25, a spus:
Cumpara frate un polistiren ....
RUPE-L lipeste si REPARA
DUPA CARE APUCATE DE CONSTRUIT ca altfel in 2010 apuci sa zbori si atunci la primul crash .... aleluia avion si ai sa ajungi la vorba mea!
Uita-te in subectul cu aeromodelele ptr copii ca SUNT SUPERBUNE PTR INCEPATORII care N_AU UN ALT ZBURATACITOR ALATURI!
PS:
Zic asta fiindca daca din 100 planuri de pe NET gasesti unul complet si facubil!
Basca ca unele materiale va trebui sa ti le iei la dublu sau triplu fiincda oricit de MINA BUNA AI AVEA tot vei gresi ... daca nu in faza de taiere in cea de finisaj daca nu in finisaj .....
IAR DE REGULA AERUL NU SUPORTA ERORI DE CONSTRUCTIE!
Postat 03 April 2005 - 10:12 PM
tody, la 3 Apr 2005, 22:01, a spus:
incearca o aripa electrica/polistirene la inceput... parerea mea... pana astazi nu as fi recomandat aripi sau polistirene electrice dar merge de minune pentru inceput... si nu te gandi ca de abia se taraie prin aer:) are tot ce vrei...
MIG-29
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 03 April 2005 - 10:12 PM
Postat 04 April 2005 - 06:57 AM
INCA O DATA:
Ce experienta ai in constructie?
Planurile date chiar si pe RHC sunt ORIENTATIVE!
ELE POT FI FACUTE DOAR DE UNUL CARE A MAI CONSTRUIT!
Poate nu constructia in sine taiatul si finisatul te vor impiedica DAR DETALIILE DE FIXARE .... unghiul sub care pui motorul, acoperirea cu balsa astea FARA UN PROFESIONIST ALATURI ma indoiesc ca au sa-ti iasa...
IN final TOT CU UN POLISTIREN VEI INCEPE! :D
Postat 04 April 2005 - 01:11 PM
si peste doi ani voi avea si eu unu facut de mine chiar daca nu zboara.
In timp cand voi capata experienta pate voi face unu ca la carte.
mai stiti daca imi iese???
Postat 04 April 2005 - 01:13 PM