Unghi motor pentru hidroavion
#1
Postat 29 January 2012 - 10:18 AM
#2
Postat 29 January 2012 - 10:35 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#3
Postat 29 January 2012 - 02:45 PM
Am avut un Spitfire care avea elice cu 4 pale si cat unghi i-as fi dat tot se angaja pe stanga asa ca l-am zburat cu eleroane trimate
mult pe invers ( sa traga pe dreapta ) si asa mergea O.K.
Intr-un final am schimbat elicea cu una cu trei pale ( aceeasi dimensiune - diametru / pas ) si totul a revenit la normal.
#4
Postat 29 January 2012 - 03:15 PM
#5
Postat 29 January 2012 - 03:21 PM
ilie F1A, la 29 January 2012 - 03:15 PM, a spus:
Spit-ul meu ( de la StyroKit ) avea nevoie tot timpul de motor ( nu neaparat Full dar peste 45- 50 % ) inclusiv la aterizare caci altfel se angajeaza.
Nu am spus sa trimati si dumneavoastra ca mine ci doar am explicat ce am facut eu .
P.S.
Daca numai pe Full motor face asa si pentru a nu mai umbla la fixare motor recomand un Mix - Full THR cu Eleron pentru compensare - 3-5 % sau cat o fi nevoie ( prin tatonare ).
Parca e mai simplu ... Nu?
#7
Postat 29 January 2012 - 03:44 PM
Am zis sa imi fac un model low-cost pentru astfel de situatii ca sa nu imi para rau de el daca se intampla ceva dar am renuntat la idee .
#8
Postat 29 January 2012 - 08:08 PM
ilie F1A, la 29 January 2012 - 03:15 PM, a spus:
Am o nelamurire... in toate posturile dvs. de mai sus faceti referire la avion ca avand un singur motor, ori cautand pe Google, modelul de care spuneti dvs. (Puddle Twin II XL) apare ca fiind bimotor.
Si ca solutie simpla si rapida, sunt de acord cu RD ca ar trebui un mix pe statie care sa compenseze tendintele avionului, si eu as face la fel. (desigur daca statia permite)
Aceasta postare a fost editata de misumat: 29 January 2012 - 08:10 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#9
Postat 01 February 2012 - 09:34 PM