incarcare acumulatori pl acid
#1
Postat 29 January 2012 - 12:09 AM
#2
Postat 29 January 2012 - 02:44 AM
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 January 2012 - 02:45 AM
#5
Postat 29 January 2012 - 10:34 AM
Da' chiar nu scrie pe el cum se incarca? Ca mie care mi-au trecut prin mina, pina si aia chinezesti, au povestea pe ei
Aceasta postare a fost editata de DanB: 29 January 2012 - 10:34 AM
#7
Postat 29 January 2012 - 11:31 AM
Tu ca sa-l incarci tre sa-i bagi 13.6V dar limitat curentul la 2.1A; cind curentul e sa zicem <0.1A sint gata
In cel mai simplu caz merge cu o sursa stabilizata de 13.6V si o rezistenta serie calculata pentru cazul cel mai naspa (acumulatorul are doar 10V si asa ca R(ohm)=(13.6-10)/2.1 si puterea rezistentei aleasa corespunzator, se va incalzi)
Aceasta postare a fost editata de DanB: 29 January 2012 - 11:32 AM
#8
Postat 29 January 2012 - 12:06 PM
#10
Postat 29 January 2012 - 12:53 PM
DanB, la 29 January 2012 - 12:22 PM, a spus:
Si da, rosu e plus, rosu e plus, rosu e plus, repeta pina n-ai dubii :lol:
nu am manualul de la incarcator,dar ma descurc la setari e usor se da la incarcarea pb si se seteaza voltajul bateriei care urmeaza sa se incarce (de la 2v la 20 v)si se opreste automat cind e gata incarcat acumulatoru la aproximativ 14,60v
mai am o nelamurie legata de incarcarea de la masina in timpul cit se incarca un acumulator exizta riscul sa descarce bateria masini care are 77A daca incarcarea se face cu motorul oprit,ma gindesc ca nu 'suge"asa mult curent din acumulatorul masini pina ce incarca un acumulatorde 7,2A sau un pack de 8 ni-mh de la telecomanda(apropo de acumulatori de la telecomanda acel pack de 8 acumulatori are o mufa care pote imi spune cineva cum se numeste ,trebuie sa cumpar una sa pot incarca acumulatori la incarcatorul turnigy acuacel 6)
mersi
#12
Postat 29 January 2012 - 01:47 PM
DanB, la 29 January 2012 - 01:22 PM, a spus:
pai ii incarc acasa dar in 3-4 zile la pescuit pe balta se descarca si ei si cei de la telecomanda si de aceia am cumparat un accuacel 6 sa pot incarca pe balta,nu sti cum se cheama mufa de la acumulatori de la telecomanda ca tre sa cumpar un cablu de incarcare care are o mufa ce se potriveste cu nufa de la pack de la telecomanda
#13
Postat 29 January 2012 - 01:52 PM
DanB, la 29 January 2012 - 11:31 AM, a spus:
Tu ca sa-l incarci tre sa-i bagi 13.6V dar limitat curentul la 2.1A; cind curentul e sa zicem <0.1A sint gata
In cel mai simplu caz merge cu o sursa stabilizata de 13.6V si o rezistenta serie calculata pentru cazul cel mai naspa (acumulatorul are doar 10V si asa ca R(ohm)=(13.6-10)/2.1 si puterea rezistentei aleasa corespunzator, se va incalzi)
DanB, la 29 January 2012 - 11:31 AM, a spus:
Tu ca sa-l incarci tre sa-i bagi 13.6V dar limitat curentul la 2.1A; cind curentul e sa zicem <0.1A sint gata
In cel mai simplu caz merge cu o sursa stabilizata de 13.6V si o rezistenta serie calculata pentru cazul cel mai naspa (acumulatorul are doar 10V si asa ca R(ohm)=(13.6-10)/2.1 si puterea rezistentei aleasa corespunzator, se va incalzi)
#14
Postat 29 January 2012 - 02:15 PM
ipsihi, la 29 January 2012 - 01:52 PM, a spus:
...acumulatorii de 12V se incarca la o tensiune de 14,4V si un curent intre 0,1-0,3C, incarcand la o tensiune sub 14 V acumulatorul nu va fi complet incarcat niciodata !!!
0,1-0,3c la un acumulator de 7,2 inseamna un curent de incarcare de0,7-2,1A?
#17
Postat 29 January 2012 - 03:23 PM
DanB, la 29 January 2012 - 03:15 PM, a spus:
A nu se confunda SLA cu acumulatorul de masina, seamana dar nu-s acelasi lucru.
#18
Postat 29 January 2012 - 03:54 PM
DanB, la 29 January 2012 - 03:15 PM, a spus:
A nu se confunda SLA cu acumulatorul de masina, seamana dar nu-s acelasi lucru.
'''''''Battery Life
This information was obtained from the Panasonic Sealed Lead Acid Batteries Technical Handbook, 1998-1999 It applies to most sealed lead acid batteries.
- Cycle Life
The cycle life is the number of charge, discharge, or rest cycles a cell or battery can provide. Cycle life is usually expressed by the number of cycles available before duration of discharge decreases to a half of the initial value.Cycle life of the battery is dependent on the depth of discharge in each cycle. The deeper the discharge is, the shorter the cycle life (smaller number of cycles), providing the same discharge current. The cycle life (number of cycles) of the battery is also related to such factors as the type of the battery, charge method, ambient temperature, and rest period between charge and discharge. Typical cycle-life characteristics of the battery by different charge/discharge conditions are shown by the Figures. This data is typical and tested at a well-equipped laboratory. Cycle times are different for each battery model. Cycle times are also different from this data when using batteries under real conditions.'''''''''''''''''''''
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 29 January 2012 - 03:57 PM
#19
Postat 29 January 2012 - 04:40 PM
Una din probleme e capacitate vs. curent de descarcare, aia e alta poveste, daca descarci un sla in ritm de 10C capacitatea care ti-o poate da e jumate din cea scrisa pe el, dar nu moare din asta
La incarcare or fi producatorii de ups prosti gramada dar in afara de jucariile de 500va (la care e problema de costuri) restul lumii ii incarca la C/3 .. C/4, nici vorba de C/10 sau mai incet
Si in 5 ani poti sa ii tii si in puf, tot trebe schimbati (cei noi surprinzator dar ii verific si au mai putin de jumate de an vechime)
ps: sintem in 2012, nu in 1999, or mai evoluat tehnologiile
Aceasta postare a fost editata de DanB: 29 January 2012 - 04:43 PM
#22
Postat 19 April 2012 - 07:41 AM
ipsihi, la 29 January 2012 - 05:02 PM, a spus:
am si eu o intrebare : pot folosi ups ca incarcator pt pb gel 12 9ah????trebuie sa fac vreo modificare la ups???sa zicem ca tin doar bateria la el...nu am alta sursa legata la ups tin sa mentionez ca ups este modelu vmark 650vp...