Modelism - RHC Forum: FEDERATIA ROMANA DE MODELISM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

FEDERATIA ROMANA DE MODELISM

#61 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 27 January 2012 - 05:02 PM

Va salut domnule Alexandru,

Am si eu o intrebare simpla:eu ca un impatimit al acestui sport, ce castig daca ma inscriu la Federatie?Ce avantaje am?



Va multumesc.

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 27 January 2012 - 05:03 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#62 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 27 January 2012 - 05:40 PM

Vezi postareaAndi Alex, la 27 January 2012 - 10:46 AM, a spus:

Parlementul ar trebui sa se ocupe de combustibili. Federatia a facut demersuri de mai multe ori, dar nu s-a rezolvat nimic. Nu tine de noi. In acelasi timp nu stiu pe nimeni care sa fi avut probleme majore cu acesti combustibili.


Imi pare rau ca nu accept afirmatiile dumneavoastra. Parlamentul adopta sau nu legi, nu trebuie sa se ocupe de problemele noastre.... Adica aproba sau nu ce propunem noi, ca oameni.
Ne puteti spune care dintre senatorii sau deputatii nostri au propus o initiativa legislativa, ajutati de federatie si nu s-a rezolvat nimic? Au avut nevoie de sprijin din partea cetatenilor si nu l-au primit?
La ce mod nu s-a rezolvat nimic? Nu am auzit ca Parlamentul Romaniei sa dezbata o astfel de propunere de lege.
Cel mai grav este ca nu avem nevoie de o lege noua ci trebuie clarificata aplicarea celei recomandata de UE.

Poate ar trebui sa faceti cunoscute eforturile federatiei in aceasta problema, pe care noi nu le stim. Riscam sa va acuzam pe nedrept de neimplicare. Personal am fost in sala la doua sedinte ale FRMD in doi ani diferiti, cand domnul senator Berceanu ruga federatia sa-l sprijine cu un simplu text de articol, pe care sa-l promoveze in continuare,. Federatia a facut asta? Indiferent daca ar fi aruncat hartia la cos dupa ce iesea din sala...
Eu nu-s nici jurist si nici n-am cunostinte de specialitate.

Am curajul sa va zic eu de ce nu s-a rezolvat nimic. Pentru ca sunt prea multi oameni care spun ca asa e legea si ca important e s-o respectam chiar daca stim ca e incorecta. Nu facem nimic sa o schimbam. Bine ca se poate aproba cate o "lege" valabila o saptamana, special pentru cate un container care vine in port si o problema veche de zeci de ani nu se rezolva.

Daca e sa o iau altfel, concursurile in care se foloseste combustibil cu metanol, organizate de federatie, se desfasoara legal? Adica exista peste tot autorizatiile necesare detinerii si utilizarii de combustibil? Sunt curios daca eu ca sportiv, cu rezervorul masinutei alimentat si pregatita pentru start, intr-o competitie organizata de frmd pot ajunge cu dosar penal pentru detinere de materiale interzise la un control al politiei.
Daca ati intrebat de probleme, asta e problema care ma deranjeaza cel mai mult la federatie. Nu vad ca face ceva pentru mine ca sportiv, sa ma simt in siguranta macar la concursurile oficiale. Nu mai zic ca ar trebui sa pot face si eu antrenamente fara sa incalc legea, fara sa fiu infractor. Nu asta e motivul pentru care nu fac antrenament, dar imi pica bine motivul asta.

Citez trunchiat un fragment scurt, de pe www.apd.ro si-i cred pe cuvant.

"Au initiativ alegislativa:
  • ...
  • Un parlamentar sau mai mulÅ£i pot depune ÅŸi ei propunerea legislativă, împreună cu o scrisoare însoÅ£itoare, la Secretarul General al Camerei de care aparÅ£in, iar acesta îl trimite spre avizare Consiliului Legislativ. ÃŽn cazul textelor provenite de la deputaÅ£i sau senatori, acestea se numesc propuneri legislative. Parlamentarii înÅŸiÅŸi pot propune amendarea legislaÅ£iei. Este nevoie ca fie ÅŸi un singur parlamentar să semneze o propunere legislativă pentru ca ea să fie înregistrată ÅŸi să fie luată în discuÅ£ie. FireÅŸte, însă, cu cât ea este semnată de mai mulÅ£i parlamentari, chiar din mai multe partide, cu atât câştigă în reprezentativitate.
  • ..."
Pe de alta parte, sa-mi spuneti cand federatia va observa ca nu are sprijin politic sub nici o forma si trebuie sa apeleze la cetateni pentru o initiativa legislativa in acest sens. De la mai mult de jumatate din studentii din Politehnica o sa umblu personal sa adun semnaturi, ca nu imi este rusine. O sa stau cu masuta si in piata din Crangasi sau pe unde o mai fi cazul. In mod sigur nu se va ajunge la asta, doar stim ca altii trebuie sa ne rezolve problemele.
Pentru restul, ramane cum am spus, respect mai mult oamenii nu numele unor institutii.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#63 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 27 January 2012 - 06:38 PM

Vezi postareavgeorge, la 27 January 2012 - 05:02 PM, a spus:

Va salut domnule Alexandru,
Am si eu o intrebare simpla:eu ca un impatimit al acestui sport, ce castig daca ma inscriu la Federatie?Ce avantaje am?
Va multumesc.


Pacat ca ne urmareste mereu aceasta intrebare... romaneasca de altfel... dar pentru ca te stiu un tip in regula am sa-ti raspund eu...

Tu nu te inscrii la federatie ci intr-un club sportiv afiliat la federatie. Tu ca sportiv legitimat vei plati 40 lei carnetul de sportiv si 40 de lei anual viza carnetului respectiv, si taxele la etapele de concurs in functie de cate clase "bagi"... bun...
Acum, daca tot ai deschis subiectul, noi, Clubul Sportiv Motosport Racing Team cand avem un potential coleg de club, il informam ca taxa anuala la club este de 100 euro/ an (romaneasca intrebarea ta, intrucat avem la club deja doi stranieri, cetateni romani acum care au zis ca este putin totusi). Si apoi vine intrebarea " da' io' ce primesc de banii astia, si ce beneficii am???" ... Si prompt vine si raspunsul...(consiliul director probabil se va supara putin pe mine, dar...)
NIMIC!!! Simpatie, respect si un multumim cu siguranta. Banii pe care orice membru al clubului ii plateste prin aceasta taxa anuala intra in contul clubului si se duc pe intretinerea pistei pe care inca o avem multumita lui Piedone si a primariei sector 4.
As vrea sa putem spune "uite echipament de concurs aici, cazarea si masa iti vor fi platite de club si ...... (asta incercam)" dar aceste fonduri pot veni DOAR din sponsorizari, nu din cotizatiile membrilor care sunt o mana de oameni.
Juniorii spre exemplu (pana in 16 ani) ii inscriem pe gratis si mai multe de atat, la concursuri, facem tot posibilul sa le platim noi (seniorii) taxele de participare. Mai mult nu putem face fara sponsorizari. Sponsorizarile nu vin daca nu este promovat sportul. Si lantul continua...

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 27 January 2012 - 06:40 PM

0

#64 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 27 January 2012 - 06:50 PM

Diesel,

Banuiam ca asta va fi raspunsul primit.Eu sincer, ma multumesc daca dau 80ron pe an,numai sa am o pista unde sa ma duc linistit si sa ma dau toata ziua.Sa fie o pista a clubului, cu dotarile necesare (prize,stand etc.).
Luam spre exemplu Clubul Sportiv Motosport Racing Team, sa zicem o taxa de 100euro, iti spun sincer si nu cred ca exagerez, ca ma astept la o pista mult mai buna decat cea a federatiei, ideal ar fi o pista indoor.Nu vreau sa imi plateasca nimeni piesele, masinutele, transportul pentru ca stiu cum este in romanica dar eu unul la atata ma astept.
100euro ca sa fim seriosi nu inseamna nici o deplasare la Cluj spre exemplu unde platesti cazare mancare si participarea la concurs.

Or sa mai dureze multi ani pana ce noi vom avea un club de unde primim cazarea mancarea produsele gratis.Sunt constient de asta.
Inrebarea mea era pur si simplu din curiozitate.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#65 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 27 January 2012 - 06:58 PM

Nu sa primesti ceva gratis, ci doar pentru ca esti membru al clubului. Ba mai multe in functie de rezultate. Asta sper, asta urmaresc.
0

#66 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 27 January 2012 - 07:01 PM

Asta e si ideea.
Dau 100euro si stiu ca ma duc la o pista unde doar membrii clubului au voie.
Normal in functie de rezultate,acel om trebuie sa primeasca cat mai mult sprijinul clubului, pt ca si el la randul lui va primi o suma de bani.
Eu asa vad ca ar fi bine sa stea lucrurile.Cum stau treburile astazi, habar nu am.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#67 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 27 January 2012 - 07:24 PM

Bineinteles ca federatia a facut documentul cerut de domnul Berceanu, care nu era intamplator acolo. El e presedintele federatiei si deci avea tot interesul. Deci, federatia, prin presedintele ei a facut demersuri.
Legitimarea in federatie iti permite in primul rand sa participi la competitiile EFRA.
Apoi, sunt cluburi afiliate la federatie care platesc diurna, cazare, masa, materiale pentru sportivi. Plata acestora depinde doar de club si managerii lui. Oricum, aceste cluburi sunt multisport. CSU Pitesti, CSU Ploiesti, CSU Galati, CSTA Suceva, etc. Sunt multe si nu ar putea face nimic fara a fi afiliate. Nu ar exista.
0

#68 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 27 January 2012 - 07:31 PM

Si inca ceva.... Federatia are 3 angajati care se ocupa de 4 ramuri de sport. Am mai auzit ca unii, fara sa stie, cred ca federatia are zeci de angajati. Nimic mai gresit!
Banii de la voi se duc la EFRA ca si cotizatie si in organizarea de competitii.
Salariaiile (peste 50 la suta din ele) si 90 la suta din cheltuielile administrative sunt platite din taxele de participare platite de sportivii straini la Campionatele Mondiale si Europene de aero si racghetomodelism organizate anual in tara.
0

#69 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 27 January 2012 - 07:34 PM

Alte venituri sunt de la ANST, care plateste o parte din salarii si competitiile internationale unde trimitem sportivi ce se intorc cu medalii.
Eu, ca si cadru de conducere a practic 4 federatii, am un salariu de 2000 lei pe luna, deci 5 milioane de la fiecare ramura.
0

#70 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 27 January 2012 - 07:38 PM

Multumim pentru sprijinul legat de combustibil. E o idee buna. Daca poti strange semnaturi de la studenti si mai pot strange si altii, mi le dati si eu le dau domnului Berceanu. Poate ajuta...
Nu stiu sa se fi intamplat ceva la vreun concurs al frmd si sunt foarte sigur ca nici nu se poate intampla. Deci, poti veni cu toate increderea.
0

#71 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 27 January 2012 - 11:05 PM

Din nefericire nu se pot amesteca lucrurile.
Daca initiativa legislativa apartine unui deputat sau senator nu necesita lista de semnaturi. Daca lista era necesara, ea era ceruta cand s-a depus initiativa de care ati spus (aia care n-a rezolvat nimic) si n-am auzit de asa ceva.

Lista e necesara in cazul in care initiativa apartine cetatenilor si procedura e mai complicata. Trebuiesc adunate minim 100.000 semnaturi de la cetateni care să provină din cel puţin un sfert din judeţele ţării, iar în fiecare dintre acestea să se strângă minimum 5.000 de semnături. Trebuie sa existe un comitet de initiativa, format din minim 10 cetateni, care se ocupa de organizare.

Parerea mea sincera este ca nu s-a incercat nimic. Aproape orice politician are copii care mai devreme sau mai tarziu pun mana pe o masinuta, un avion sau o barcuta. Nu era greu de convins lumea ca se incearca intrarea in normalitate. Nu-mi vine sa cred ca e greu de explicat cuiva ca e legal sa-i cumperi copilului un model termic dar e ilegal sa-i cumperi combustibil pentru el.
Nu-i nici o problema, trecem pe electrice, pe benzina, sau facem zbor liber cat mai gasim terenuri disponibile.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#72 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 27 January 2012 - 11:58 PM

In cazul asta iti dai seama ce greu e sa starngi semnaturi?
Daca Berceanu nu a reusit, eu sunt convins ca a incercat, ar putea incerca Gabi Mutu, nu? Eu nu am putere legislativa... Ei au. Si sunt si modelisti.
Facem de oricare, modelism sa fie...
In cazul combustibililor eu degeaba am vointa, daca nu mi-e cu putinta...
Nu uitati ca traim in tara in care oamenii raman blocati in zapada pentru ca autospecialele nu au platit taxa de drum :)

Aceasta postare a fost editata de Andi Alex: 28 January 2012 - 12:01 AM

0

#73 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2181
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2012 - 05:13 AM

...federatie,...lege,...salarii,...
da', nu cumva ar trebui sa ne punem mai intai problema(asa cum de fapt am vazut ca doar diesel si-a pus-o, cit de cit, intr-un demers destul de consistent p-acilea, insa nu stiu ce concluzii s-au sintetizat...) despre ce ANUME nevoi are miscarea rc contemporana?
-credem, de exemplu, ca rezolvarea unor probleme celebre, cum ar fi dezvoltarea, bunaoara, a unui corp de arbitri cit mai avizati ar rezolva multe dintre neajunsurile generate/aparute in competitiile rc; ca AICI apar problemele, in COMPETITII...
-deasemenea, sintetizarea unei situatii operative a locurilor cu caracter permanent sau temporar in care se poate face rc competitional, precum si o discutie cu proprietarii respectivi si cu organizatorii, in urma careia sa rezulte un calendar competitional pertinent, cuprinzator, echilibrat, decent, etc., credem deasemenea ca poate fi una din nevoile acute ale rc-ului autohton.
-inca ceva: constientizarea de catre entitaile respective ca simpla posesie a unei locatii predilecte rc sau a unei instalatii de cronometrare nu poate conferi AUTOMAT sau de la sine calitatea de organizator AVIZAT de competitii rc, ar trebui elaborat un sistem de evaluare(acreditare, eventual...)in urma caruia sa avem cit de cit certitudinea ca atunci cind ne ducem la un concurs, fie ca spectatori, observatori atenti, concurenti, arbitri sau concurenti, nu riscam sa avem diverse neplaceri generate de lipsa unor criterii ELEMENTARE de altruism, fair-play, respect interuman, etc.
-un alt aspect care credem ca e important este structurarea si cristalizarea unui set de regulamente si metodologii de organizare si desfasurare a competitiilor, care SA TINA CONT de realitatea cotidiana din peisajul rc contemporan.
ar mai fi destule de spus, dar credem ca e timpul sa va intrebam: CREDE CINEVA CA, IN ACTUALA FORMA DE ABORDARE LEGISLATIVA SI ORGANIZATORICA, federatia acopera in vreun aceste evidente nevoi si probleme ale rc-ului contemporan? tare am vrea sa vedem citeva opinii, argumentate cit se poate de minutios si exemplificat chiar, si apoi o sa intelegem poate cit de oportuna este (sau NU) inscrierea unui sportiv in "siajul federal"; dupa ce o sa incercam sa ne lamurim despre aceste aspecte, mai avem cu ce sa va "distram": problemele legate de securitatea in competitiile rc, rezolvate (sau NU!!!!) de catre federatie, si sa vezi atunci spectacol, mai ales cind in competitii GIRATE de tanti federatia au avut loc incidente grave, care in mod normal trebuiaiu sa se lase cu masuri care de fapt nu s-au luat niciodata...
sa vedem insa cit de mult, totusi, in actuala configurare si abordare, credem/credeti ca poate rezolva madam federatia problemele pe care le-am enumerat mai sus, poate ne dam seama impreuna care sint de fapt lucrurile care trebuie facute in primul rind si DACA mai are rost sa se mearga pe actualul sant/carare/poteca... "drum", fiind destul de greu de nominalizat actuala directie...
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 28 January 2012 - 05:16 AM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#74 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 03:10 PM

Ok. Pe langa faptul ca Necula Cristian si Ciobotea Sahin, imperuna cu AMB-ul cu care se face cronometrarea (sistem modern de cronometrare, de ultima generatie de fapt) reprezinta un sistem foarte bun de arbitraj si pe langa faptul ca locurile de concurs pentru 2012 sunt cat se poate de moderne si pe langa faptul ca la locul de organizare, in timpul concursului este permanent un medic, cam care ar fo problemele grave domnule Mizzone?
Eu personal, ca observator federal pertinent, modelist fiind, nu am observat nici o problema in 2011. In 2012 lucrurile vor fi chiar mai bune, mai ales datorita noilor locuri de concurs si implicarii firmelor.
Mizzone, cand ai fost tu ultima data la o competitie a federatiei, fie doar ca si observator?
0

#75 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 28 January 2012 - 03:42 PM

am citit 3 pagini pina acum,mare lucru nu am inteles,pt ca ne agatam de niste lucruri mici as zice.totusi,daca e sa se faca ceva pt imbunatatire si colaborare,ar trebui sa se puncteze exact,ce ar trebui facut,ce ar trebui scos,iar pe marginea lor se poate discuta daca e bine sau rau.e foarte simplu......PROPUNERI SI SOLUTII........altfel zic ca se discuta degeaba

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#76 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 04:44 PM

Mersi Kitty. Asta era si ideea...
Stiu ca in federatia asta, acolo de unde vin eu, sun cluburi care, in schimbul rezultatelor obtinute la competiile oficiale ( doar cele din cadrul Campionatelor Nationale si Cupei Romaniei), platesc cheltuielile legate de taxe, cazare, transport, masa, unele platesc si materiale, unele si indemnizatii de efort, etc.
Acolo, pe fondul faptului ca lumea a inteles sensul acestei federatii se obtin rezultate la mondiale si europene, iar nivelul competitiilor interne este foarteridicat. Nu reusesti nimic fara tehnica de varf, iar tehnica de varf inseamna o investitie minima de 2500 euro pe clasa.
Cluburile respective iau bani, in principiu, de la primarii, universitati, ANST, etc.
Deci, fiind tot modelism s-a putut. Aici de ce nu se poate? De ce nu vreti sa trageti spre un astfel de sistem, zic eu mai bun decat cel din automodelismul actual? Asta ar fi in fapt intrebarea mea, explicata pe intelesul tuturor...
Astept replici.

Aceasta postare a fost editata de Andi Alex: 28 January 2012 - 04:46 PM

0

#77 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 28 January 2012 - 04:52 PM

ceea ce spui tu e corect,insa sa sti ca si cluburile sau firmele care organizeaza concursuri,depun eforturi enorme,ata finaciare cat si fizice.e drept ca ar ajuta daca ai fi afiliat unei federatii,insa poate nu eu sunt cel avizat sa spun ce si cum,insa de 5 ani de cand sunt in modelism,nu prea am vazut vreun membru al federatiei sa ridice aceste probleme(sau poate nu am vazut de ochi) pe acest forum,care sa recunoastem e cel mai cunoscut din romania!si asa s-au auzit multe lucruri despre aceasta federatie si majoritatea nu erau bune,plus ca se vorbea de interese enorme dintr-o parte sau alta.nu cunsoc prea multe detalii si chiar nu stiu daca sunt adevarate sau nu,insa toate eforturile sunt facute degeaba,daca nu se trage de caruta in aceeasi directie.traim in romania si se pare ca interesele sunt mai presus de onoare si viata uneori.totusi cred ca ar trebui ajuns la un punct comun,in care federatia sa nu "dicteze" ci sa conduca,iar cluburile afiliate sa respecte federatia si regulile federatiei,dar tot odata sa aiba un cuvant mare de spus in cadrul federatiei,regulilor,organizare si tot ceea ce tine de functionarea federatiei

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 28 January 2012 - 04:56 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#78 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 05:09 PM

Kity ai dreptete. Fac modelism din 92 si m-am ciocnit de toate. Kity, cunosc aceste eforturi si m-am lovit personal de ele.
Eu, dupa cum vezi, incerc sa comunic si nu sa dictez.
Avantajele apartenentei la un club puternic, club ce nu poate exista fara sistemul oficial, asta cel putin in Romania, sun imense pentru sportivi.
0

#79 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 05:18 PM

In cadrul unui club totul depinde de antrenor. Spre exemplu, la Pitesti, domnul Popescu Marian, prin eforturi deosebite a facut ca modelismul sa fie la loc de cinste. Exista emisiuni televizate si chiar o catedra de modelism in cadrul Universitatii.
Sportivii antrenati de el primesc premii anuale, consistente, in bani, pentru rezultate. Nu s-ar fi putut ca toate acestea sa existe in sistemul privat si nu oficial.
Acesta este sistemul federal si roadele lui.
0

#80 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 05:36 PM

Vgeorge, federatia foloseste cele mai bune piste pentru competitii, puse la dispozitie de partenerii nostri.
Pentru indoor folosim baza de la Pucioasa, unde organizeaza si entitatile private competitiile in sala. Fiecare club ar trebui sa aiba o baza materiala pe care sa o puna la dispozitie membrilor. Federatia nu inchiriaza baze sportive, iar banii pe care ii platesti sunt cheltuiti, dupa cum am explicat mai sus.
0

#81 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 28 January 2012 - 05:40 PM

Bun, si eu care nu sunt interesat de competitiile EFRA?
Am vreun avantaj?
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#82 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 05:44 PM

Daca te legitimezi la un club care plateste cheltuielile pentru sportivi, ai. D-astea gasesti doar in circuitul federal.

Aceasta postare a fost editata de Andi Alex: 28 January 2012 - 05:46 PM

0

#83 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 28 January 2012 - 06:38 PM

bun.am citit topicul asta,am inteles ca a fi inscris intr-un club ai avantaje.
fiecare isi pune problema din punct de vedere personal.
acum venind randul meu:
zona mea nu e foarte activa din punct de vedere modelistic pe ramura auto.
zona fiind piatra neamt.
cluburile cele mai apropiate din lista de pe site-ul frmd sunt bacau si bicaz.
concret,ce avantaje as avea eu,ca si amator de modele de ceva timp cu investitii consistente personale in echipament?
o sa am parte macar de un microbuz pentru deplasari la concursuri?macar o baterie acolo?greu de crezut.
nu-i o mare chestie sa platesc o taxa de 40 de lei pentru inscriere,dar de ce sa ma inscriu cand ma pot duce la atatea concursuri particulare,foarte ok organizate,la care taxa de participare este egala sau mai mica cu taxa care trebuie platita si la federatie,si am parte de toata distractia de care am nevoie pentru a ma simti bine si a ma mai duce si alta data.
ar fi extraordinar sa se intample ceea ce spui acolo domnu alex,insa nu am vazut pe nicaieri implicare din partea acestei federatii pe cat depun aceste entitati particulare.
pentru mine conteaza mai mult intalnirea cu prietenii si atmosfera decat rezultatele unui concurs,pentru ca inca nu putem visa la existenta strict din acest sport.
spui ca sunt sume consistente si bla bla pentru castigatori.care ar fi aceste sume?un bidon de combustibil sau o baterie?sa fim seriosi,parerea mea e ca inca trebuie subventii personale importante ca sa poti concura la nivel inalt.
parerea mea ca simplu si modest modelist:
cand o sa am conditii la cluburi,echipament si tot ce-mi trebuie pentru a simti ca primesc ajutor si din partea voastra o sa ma inscriu.dar atat timp cat fac totul strict pe banii mei nu vad scopul inscrierii la aceste organizatii oficiale.
asa ca nu mai cautati motive,si organizati totul mai bine sa avem o motivatie sa facem acest pas,sa ne inscriem,altfel lasati-ne sa ne bucuram de eforturile entitatilor particulare.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 28 January 2012 - 06:40 PM

If it is to be it is up to me
0

#84 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 07:09 PM

Cluburile asigua toate cheltuielile legate de competitii.
Eu la CSU Galati am asigurate asa : taxele de federatie, transport, cazare, masa, indemnizatie de 400 lei pe luna si premieri, intre 500 si 1000 euro / titlu de campion national.
Unii modelisti, cu rezultate mai bune, iau premieri de 8000 de euro pe an.
Totul depinde de cum sti sa iti alegi clubul si de cum stie clubul sa aiba grija de sportivi.
0

#85 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 07:21 PM

Schema de functionare a sistemului :
Sportivii sunt legitimati in cluburi si le aduc puncte prin participarea la competitiile federatiei si la competitiile internationale la care ajung prin intermediul federatiei. In mod normal, sunt sute de cazuri, nu isi platesc decat materialele sau nici macar astea (uneori fiind asigurate de cluburi)
Cluburile sunt afiliate la federatie si primesc bugete functie de priceperea antrenorilor si presedintilor si dau bani la sportivi si federatie.
Federatia asigura cadrul competitional si legaturile cu federatiile internationale, al caror unic reprezentant este si cu ministerul sportului. Nu are drept de interventie in organizarea interna a clubului.
0

#86 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 28 January 2012 - 07:45 PM

Nici o federatie in tara si poate in lumea asta nu da bani la cluburi sau la sportivi. Ea doar asigura cadrul competitional. Evolutia se face prin cresterea numarului de cluburi si sportivi. Si ca un pont : majoritatea primariilor si universitatilor au bani pentru sport. Trebuie doar atrasi. Faceti cursul de antrenori la Scoala Nationala de Antrenori, prin intermediul FRMd si alipiti-va sectiile de CSTA-uri, CSM-uri si CSU-uri :good: nu veti avea decat de castigat !
0

#87 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2012 - 07:53 PM

A fi sportiv presupune mult sacrificiu. Nu se mai pronunta intrebarea "Pot?", ci afirmatia "Trebuie!" atunci cand vrei sa faci performanta in sportul pe care il practici.
A avea un hobby este cu totul altceva. Cred eu ca scopul acestui topic este acela de a ii face pe cei ca tine sa inteleaga diferentele dintre cele doua categorii de automodelisti si de a-i ajuta sa decida din care categorie isi doresc sa faca parte.

Vezi postareaprisi, la 28 January 2012 - 06:38 PM, a spus:

bun.am citit topicul asta,am inteles ca a fi inscris intr-un club ai avantaje.
fiecare isi pune problema din punct de vedere personal.
acum venind randul meu:
zona mea nu e foarte activa din punct de vedere modelistic pe ramura auto.
zona fiind piatra neamt.
cluburile cele mai apropiate din lista de pe site-ul frmd sunt bacau si bicaz.
concret,ce avantaje as avea eu,ca si amator de modele de ceva timp cu investitii consistente personale in echipament?
o sa am parte macar de un microbuz pentru deplasari la concursuri?macar o baterie acolo?greu de crezut.
nu-i o mare chestie sa platesc o taxa de 40 de lei pentru inscriere,dar de ce sa ma inscriu cand ma pot duce la atatea concursuri particulare,foarte ok organizate,la care taxa de participare este egala sau mai mica cu taxa care trebuie platita si la federatie,si am parte de toata distractia de care am nevoie pentru a ma simti bine si a ma mai duce si alta data.
ar fi extraordinar sa se intample ceea ce spui acolo domnu alex,insa nu am vazut pe nicaieri implicare din partea acestei federatii pe cat depun aceste entitati particulare.
pentru mine conteaza mai mult intalnirea cu prietenii si atmosfera decat rezultatele unui concurs,pentru ca inca nu putem visa la existenta strict din acest sport.
spui ca sunt sume consistente si bla bla pentru castigatori.care ar fi aceste sume?un bidon de combustibil sau o baterie?sa fim seriosi,parerea mea e ca inca trebuie subventii personale importante ca sa poti concura la nivel inalt.
parerea mea ca simplu si modest modelist:
cand o sa am conditii la cluburi,echipament si tot ce-mi trebuie pentru a simti ca primesc ajutor si din partea voastra o sa ma inscriu.dar atat timp cat fac totul strict pe banii mei nu vad scopul inscrierii la aceste organizatii oficiale.
asa ca nu mai cautati motive,si organizati totul mai bine sa avem o motivatie sa facem acest pas,sa ne inscriem,altfel lasati-ne sa ne bucuram de eforturile entitatilor particulare.

0

#88 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 29 January 2012 - 12:08 AM

Prisi... aproape toti in auto ne deplasam pe banii nostri. Poti avea cu varf si indesat ceea ce zici tu, problema este ca nu esti bun. Nici tu, nici noi restu. Nu suntem nici macar la jumatatea nivelului competitional de afara. Si atunci cum sa vrei sa iti dea clubul macar un acumulator daca nici nu stie ce poti face? Inscrie-te intr-un club afirma-te... bineinteles cu materialul tau competitional... care bineinteles la randul lui trebuie sa fie de top. Daca esti bun vei fi cautat si "achizitionat"... daca nu... mergem in continuare fiecare pe banii lui.
Sa stii ca si la campionatul national tot modelisti sunt, tot intre prieteni ne adunam, si ne ducem si alta dati... Nu are legatura exemplul tau... singura diferenta o fac punctele care se aduca in campionatul national, punctele personale si cele pentru club.
Mare dreptate are si Cosminake, sa fii sportiv inseamna altceva decat a prectica un hobby...
0

#89 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 29 January 2012 - 12:28 AM

clar ca este diferenta intre hobist si sportiv,inss tind sa cred ca pt toi la inceput era un hobyy,dupa care am observat ca putem trece de acest stadiu de hobby si putem face mai mult,adica sa participam la concursuri.orice sport de performanta presupune investitii.fotbal,gimnastica,atletism,rugby,automobilism,iar in era moderna cel mai elocvent exemplu e F1,unde la o echipa mica ca sa fi pilot trebuie sa vi cu bani de acasa,apoi daca esti bun,clar ca vei fi observat si vei obtine beneficii si sponsorizari,cred ca oriunde in lume este asa,nimeni nu vine pe gratis,fiecare sportiv care vrea sa faca performanta vine mai intai cu bani de acasa si mai apoi daca performa in respectivul sport,va fi observat si bagat in seama de firme/oameni potenti care sa iti poata asigura materialul comeptitional si mai mult decat atat,un salariu mai mult decat decent

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#90 Useril este offline   Andi Alex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11

Postat 29 January 2012 - 01:42 AM

Totusi... Problema legata de bani depinde de club, de politica lui de dezvoltare si cred ca mai mult de nivelul competitional intern. Cresterea nivelului de pilotaj depinde de antrenament in competitii si cred ca participarea in EFRA este un antrenament excelent.
Din cate cunosc eu bani sunt in Romania pentru sport, in special la primarii, iar bugetul depinde de managerul clubului si de nivelul national de conmpetitie (punctele de la CN si Cupa Romaniei).
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro