Cloud dancer .40 acrobat
#31
Postat 12 February 2012 - 11:15 PM
#32
Postat 13 February 2012 - 02:06 PM
Pozele au fost facute cu PDA-ul, seara. Cand ajung acasa, daca o sa mai fie lunmina, o sa mai fac poze...asa sa vada toata lumea.
#33
Postat 13 February 2012 - 10:46 PM
slayer666, la 12 February 2012 - 11:15 PM, a spus:
...lasa ca o sa ai ocazia sa-l vezi la zbor....daca mai vi....!!!...ca pana trece codul asta colorat e gata si el, mai ales ca i-au venit si materialele pentru hainute, si servourile fratelui mai mare, dar si ale lui.
#34
Postat 15 February 2012 - 10:19 PM
Ampenajul ala tot nu imi da pace. Maine, pe lumina o sa-l ansamblez, asa inainte de infoliere, si o sa-l mai studiez. Daca nu imi place cum iese-refac ampenalul orizontal, de fapt doar stabilizatorul.
#35
Postat 15 February 2012 - 10:38 PM
#36
Postat 16 February 2012 - 09:41 PM
In alta ordine de idei, am inceput infolierea. Combinatia alb, negru si galben transparent. Poze maine. Folia e cea de la Phoenix. Deocamdata solarfilmul de la Sierra mi se pare mai usor de lucrat cu el. Folia de la phoenix e mai groasa si mai rigida. Cred ca merge mai bine la modele mai mari. Vad eu cum decurge infoliatul pana la urma.
#37
Postat 16 February 2012 - 10:42 PM
Mihai_supy, la 16 February 2012 - 09:41 PM, a spus:
In alta ordine de idei, am inceput infolierea. Combinatia alb, negru si galben transparent. Poze maine. Folia e cea de la Phoenix. Deocamdata solarfilmul de la Sierra mi se pare mai usor de lucrat cu el. Folia de la phoenix e mai groasa si mai rigida. Cred ca merge mai bine la modele mai mari. Vad eu cum decurge infoliatul pana la urma.
Mai groasa dar se aplica frumos si este rezistenta. Nu am avut probleme cu ea. Au acum si MONOKOTE la Phoenix, deocamdata doar mat. Succes in continuare!
#38
Postat 17 February 2012 - 07:11 AM
Legat de aplicare - asa este, se intinde ok, dar trage de structura mai tare. Deocamdata nu am deformari. Vedem azi, cand infoliez suprafetele curbe ale fuselajului.
PS - fuselajul lui Guppy mi-a scos peri albi. Ser ca asta sa mearga mai bine.
#43
Postat 17 February 2012 - 11:13 PM
#46
Postat 20 February 2012 - 07:08 PM
Inca mai caut un motor pentru el.
#47
Postat 20 February 2012 - 07:15 PM
#48
Postat 27 February 2012 - 09:07 PM
E gata de zbor, cu o masa totala de 515 grame, cu acumulator 3S 1000mah. De maine isi muta temporar sediul in porbagaj, in asteptarea primului zbor.
PS - trenul de aterizare pe aripa - ori nu l-am facut eu bine, ori am gresit undeva, aci s-a smuls o jamba doar la primiele incercari in casa, asa ca i-am facut un tren clasic, prins de placajul in care se infig pinii aripii.
#49
Postat 27 February 2012 - 10:00 PM
#50
Postat 28 February 2012 - 06:40 AM
#51
Postat 28 February 2012 - 06:31 PM
Are foarte mari sanse sa devina termic, pana la urma. A punctat astazi. Directia parca e cam ineficienta. Vedem dupa ce reglam unghiul motorului
#52
Postat 28 February 2012 - 07:42 PM
#53
Postat 28 February 2012 - 08:38 PM
#54
Postat 01 March 2012 - 09:03 PM
Ps - prima intamplare trista din viata lui. L-a prins usa de la bloc. I-a cam "indoit" ampenajul orizontal. Si asa era facut prea suubtire - in obsesia mea de a face lucrurile usoare am folosit cea mai usoara balsa de 3 mm. Era si asa torsionat de folie. Am refacut ampenajele, amandoua, dupa forma din plan, blasa 4mm hard. Celelalte avea prea multa atoritate, fiind prea mari. Maine le infoliez si le pun pe model. Daca e vreme sambata o sa zboare din nou...
#55
Postat 01 March 2012 - 09:08 PM
#56
Postat 01 March 2012 - 10:25 PM
a trebuit sa inchid ochii si sa simulez evolutia....
Merci pentru corectura.
#57
Postat 02 March 2012 - 08:30 PM
Mai mult - a primit si doua balamale la directie....si deja a primit cam multe - trebuie sa inceapa sa le si merite...
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 02 March 2012 - 08:31 PM
#58
Postat 14 March 2012 - 06:26 PM
Primele piese - traforajul - mare inventie.
Piesele din placaj de 3mm:
Marea maea problema - cum sa fac sa duc evacuarea cat mai departe de model. La asta - o voi face, chiar daca toba o sa fie dedesupt - si exista riscul lovirii ei.
MAr mai fi o necunoscuta...
Unghiul motorului , la cel electric, nu mi-a iesit, motorul trebuind mult indreptat in jos, si in dreapta. Conul a iesit destul de urat. Cred ca o sa-i fac primul zbor fara capota motorului, vedem unghiurile, si apoi punem capota. Dar pana acolo mai e cale lunga....
#59
Postat 14 March 2012 - 06:38 PM
lumgime totala: 158 cm
anvergura: 166 cm
Coarda la incastrare: 33 cm
Coarda la varful aripii: 20cm
Motorizare Magnum XLS .40, elice 11x6
Dimensiunilesunt nitel mai mari decat cele din plan, dar e vorba de cativa cm. O sa fie mai greu nitel, dar tinand cont ca trenul nu va fi cel pe aripa, iar cele trei nervuri cvor fi din balsa, mult mai usoare, greutatea totala ar trebui sa iasa cam la fel.
In comparatie cu Sonicul meu, dimensiunile sunt aproximativ la fel. Sper doar ca motorizarea sa fie suficienta, aici fiind vorba de o clona OSMax. Daca nu, sapam, si vedem ce si cum.
Target de greutate - 1,8 kg. O sa fie strans de tot, asa ca trebuie luptat pentru fiecare gram. Altfel o sa iasa o caramida zburatoare.
#60
Postat 14 March 2012 - 07:57 PM
Mihai_supy, la 14 March 2012 - 06:26 PM, a spus:
Primele piese - traforajul - mare inventie.
cloud__00001.jpg
Piesele din placaj de 3mm:
cloud__00003.jpg
Marea maea problema - cum sa fac sa duc evacuarea cat mai departe de model. La asta - o voi face, chiar daca toba o sa fie dedesupt - si exista riscul lovirii ei.
cloud__00007.jpg
MAr mai fi o necunoscuta...
Unghiul motorului , la cel electric, nu mi-a iesit, motorul trebuind mult indreptat in jos, si in dreapta. Conul a iesit destul de urat. Cred ca o sa-i fac primul zbor fara capota motorului, vedem unghiurile, si apoi punem capota. Dar pana acolo mai e cale lunga....
Eu fixez batiul de asa natura incat conul sa fie asezat pe centru, la ultimul kit am nimerit din prima cele doua unghiuri doua grade in jos si trei in dreapta, in documentatie dadea doar doua grade in jos