Cloud dancer .40 acrobat
#95
Postat 05 April 2012 - 03:09 PM
Iese un monstru...si pare cam mare pentru motorizarea mea...(cred ca o sa fie pana la urma Os La-40 - ca cica e mai nervos decat Magnumul La 40, desi au aceeasi capacitate). Deja am o mare dilema ca ma voi incadra in cele 1800 grame propuse.
Ps - deja PDA-ul meu nu mai poatre prinde in poza tot modelul, sau eu nu-s suficient de inalt (desi am aproape 2m). Cateva poze...totusi..
..si toate astea pe o masuta de cafea, in dormitor, pe o coala de polistiren de 10 cm. Asta e ultimul model pe care-l mai fac in apartament. Fac prea multa mizerie...si stiu pe cineva care...inebuneste mai tare ca mine....
#97
Postat 06 April 2012 - 08:23 PM
#98
Postat 08 April 2012 - 06:42 AM
#101
Postat 12 April 2012 - 04:27 PM
Schema de culori - aceeasi pe extrados, si rosu cu alb, patratele pe intrados. Zborul inaugural - planificat cel mai tarziu 19 aprilie. Am tinut ca modelel sa arata cam la fel. Asta mai mare...va primi un alt contrast. Ma stiu cum zbor, si pe ala micu cateodata, la distanta, nu prea-i disting pozitia...da-s lup batran...si ma prind repede.
#102
Postat 13 April 2012 - 09:42 AM
#103
Postat 13 April 2012 - 04:48 PM
inca 5 minute de slefuit la capota motorului - si folia!. inca trei zile de munca...
O zi intreaga - am fixat motorul, modificat unghiul din start, cam trei grade in jos, ca si la ala micu, realizat capota motorului, retusat sistemul de prindere a aripii, lipit saibele trenului de aterizare, injghebat cupola. Acuma e montat, asa..sa se obisnuiasca ca un tot unitar, si sa-i fie rusine in "pielea goala"
e mare ...si pana si pozele au mai multi Kb!!!
..motorul l-am montat in asa fel incat evacuarea sa fie cat mai departe de model. Macar la inceput.
#104
Postat 13 April 2012 - 07:42 PM
#105
Postat 15 April 2012 - 09:51 AM
#106
Postat 16 April 2012 - 04:32 PM
Aripa si ampenajele.
#108
Postat 17 April 2012 - 10:33 PM
Am montat toate suprafetele de comanda (am lipit balamalele cu epoxi). Am montat bowdenurile cozii, am construit tijele de comanda pentru profundor si directie. Am infoliat burtica fusealjului. Am montat bechia (aproape doua ore!!! pana s-a asezat perfect) Am montat rezervorul, trenul principal. A mai ramas pentru maine lipirea cupolei (epoxi si folie pentru contur), montarea unui "pilot" daca va avea unul, si apoi ajustarea comenzilor. Probabil va trebui sa repozitionez servoul de acceleratie. Am un servo de 1,5 Kg, dar nu-i place un bowden curbat, asa ca va trebui sa-l repozitionez in asa fel incat tija de comanda sa fie cat mai dreapta.
La finalul diminetii de maine (sau a zilei) ar trebui sa am un Cloud Dancer .40 RTF.
PS - inca ma ingrijoreaza centrul de greutate. Pare greu de bot - ceea ce e mult mai simplu de rezolvat.. Vad eu maine, caci s-au adaugat tijele de comanda, bechia, echiile de pe coada. Echiile eleroanelor, servourile din aripa..s.a.m.d. Sper doar sa-l termin maine, si sa-l scot in lume....
#109
Postat 17 April 2012 - 10:55 PM
#110
Postat 17 April 2012 - 11:01 PM
PS - daca zboara la fel de bine ca ala micu..atunci...numa sa nu se rupa in zbor!!!
#113
Postat 18 April 2012 - 02:04 PM
Cel mai fericit e Tomita - ca de azi are din nou acces in dormitor...
concluzia proiectului
Nu mi-au iesit chiar la fel, folia pentru ala mare nu a ajuns, si a trebuit improvizat nitel...dar..seamana unul cu altul. dar....se deosebesc nu numai prin marime, ci si prin culori.
- Cel mic a iesit la 515 grame, anvergura 1000 mm, lungime totala 800mm motorizare electrica BL A2212-13 Outrunner, KV 1000, 10A, ESC BLMC 20A, lipo 3S 1000mah (nici nu incape altul mai mare si nici nu e nevoie), elice 8x6 (se potriveste cel mai bine) servouri art-tech As100
- Cel mare a iesit la 2212 grame, anvergura 1650mm, lungime totala 1300 mm, motorizare Magnum XLS .40, elice 10x6 pentru inceput (am si 10x4 si 11x4 si 11x6), rezervor 190ml, servouri 4 XHT 5010 si un Art-tech As100 pe acceleratie. (mai am un Os LA 40 daca asta e prea puturos, desi nu cred).
Folie utilizata - solar film de la Phoenix, solar film de la Sierra si Ultraskin de la HobbyRc. Cea mai buna folie mi s-a parut cea de la Phoenix. Problema ei e ca e mai groasa si trage mai tare de structura. Cea mai proasta - Ultraskinul negru - m-a facut sa-mi aduc aminte de "ingigo-ul" de altadata. (deh si pretul e doar 12lei/m)
#114
Postat 18 April 2012 - 06:09 PM
Tot jucandu-ma am descoperit, in sfarsit cum sa programez balaria asta de soft original de la 9X si am facut flapsuri pe doua pozitii, 15 grade si cam 45. (asa cum au cam toate aveoanele mari) Uf...da nasoala e vremea. Maine...sper sa fie mai bine si sa-l scot la aer.
#115
Postat 18 April 2012 - 06:13 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#117
Postat 19 April 2012 - 12:44 PM
Marea lui problema e ca are anvergura cu 8 cm mai mare decat anvergura pernei din spate a masinii mele. Pozitia va trebui sa fie verticala, langa aripa planorului. O sa fie cam greu de trasportat cateva sute de km pana la Rapa, da nici lui Tomita nu il las - ca poate descopera cum e sa-ti ascuti ghiarele in balsa...ca in polistiren a invatat demult (ca doar am casa Amvic)
#118
Postat 19 April 2012 - 07:21 PM
Concluzia proiectului - termicul e de vis - un model capabil de evolutiile de la F3A (si nu eu am zis-o).
Pozele de dinainte de zbor...
Inca una
filmuletele vin, mai tarziu....