Cloud dancer .40 acrobat
#121
Postat 19 April 2012 - 09:07 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#123
Postat 19 April 2012 - 09:21 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#124
Postat 19 April 2012 - 10:48 PM
Da...ne vedem la RR - cu toate trei Cloud Dancerele mele (unul de polistiren e pe cale sa zboare)...
Asa cum zicea si Dan_mitea - termicele sunt la putere....
Inca o data m-am convins ca un model mare zboara muuullllt mai bine decat unul mic.
Ps - acuma ca am ce zbura ma gandesc la urmatoarul proiect. Am un motor Magnum xls .40, patru servouri standard, un Ubec facut - (la fel ca si cel de pe ala mare) si un Sonic destul de tavalit. O sa incerc sa-l revitalizez...si apoi sa-l dau cuiva..care sa prinda gustul termicelor..(asa cun am facut eu)...
Inca o data multumesc tuturor pentru timpul petrecut cu citirea postuilor mele.....Numai bine, si tuturor modele el putin la fel de Ok ca si noul termic al meu..
#125
Postat 20 April 2012 - 03:13 AM
Ssssssssssssssssssssssssssssss, ce zici de:
http://www.greathobb...prod_id=SIGRC55
sau
http://www.greathobb...prod_id=SIGRC69
sssssssssssssssssssssssssss
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 April 2012 - 03:15 AM
#126
Postat 20 April 2012 - 07:16 AM
Am facut un mic calcul la materialele folosite (asa cum m-a rugat un vechi prieten) pentru cele doua aeromodele:
Ala micu
- balsa 1mm - 3 coli - placarile;
- balsa 2mm - o coala - nervurile;
- balsa 3mm - o coala - lateralelele fuselajului, coastele fuselajului, baghete:
- balsa 4mm - o coala - baghete;
- tije otel 1mm doua bucati si 3mm o bucata - tijele de comanda si trenul;
- placaj 1mm (cat am facut toate echiile - adica cam 5 cmp)
- folie - cover film alb, negru si galben cate un metru
(apoi mai e electronica - 4 serevouri As-100, Motor BL A2212-13 Outrunner, KV 1000, 10A, ESC BLMC 20A)
Ala mare
- balsa 1mm - 8 coli - placarile (o coala doar pentru placarea bordului de fuga);
- balsa 2mm - doua coli -nervurile;
- balsa 4mm - 4 coli - lateralele fuselajului, baghete;
- balsa 5mm - o coala - eleroanele;
- placaj 3mm - o coala (format A4) fag (a venit cu traforajul) si doua coli (format A4) tei probabil (placajul asa l-am gasit la o librarie);
- baghete 5x10 pin - 4 bucati la 2m - lonjeroanele;
- bagheta fag rotund 4mm o bucata - sistemul de prindere al aripii;
- carbon - baghete 1x3mm doua baghete (ranforsari ampenaje)
- balamale - 12 bucati, echii 4 bucati, furci metalile, suruburi, rezervor, furtune, con, batiu, etc..,
- tije de otel - 1mm doua bucati (tub pvc 1,5mm doua bucati) tijele de comanda
- tija otel 5mm - o bucata tren de aterizare.
- folie - solarfilm - 2m rosu cu alb, un metru albastru cu alb, ce a ramas din metrul de solar negru de la ala micu, plus doi metrii de ultraskin alb si o fasie (cea de pe bot) de ultraskin negru.
(apoi electronica - BEC facut cu doua integrate LM313 (merci Alex), patru servouri XHT 5010 (apoi am vazut, cam la acelasi pret HS311) un As-100 pe acceleratie. Motorul cu care era planificat Magnum XLS .40, dar a zburat cu OS LA 40 pana la urma.
Cam astea sunt in mare materialele. Ar mai fi fibra de sticla (din Praktiker de la auto), Epoxi o ora, Epoxi 5 minute, Moment wood si aproape trei luni de munca.
Asa cum scria cineva pe aici - poti sa-ti planifici cheltuielile, in asa fel incat sa nu simti prea tare impactul. Costul nu e de neglijat, dar intins pe o perioada mai mare, nu se simte asa de tare. Cel putin costul pentru realizarea termicului se apropie de costul unul kit ARTF, dar...unde e placerea de a construi!?, iar satisfactia primnului zbor reusit e nemasurabila!!
#132
Postat 23 April 2012 - 08:38 PM
Mihai_supy, la 23 April 2012 - 04:31 PM, a spus:
Ala micu:
polist__00029.jpg
Ala mare:
polist__00028.jpg
Buna idee! Ar fi cazul sa iau masuri, am pregatit colantele in format electronic dar am uitat sa le dau la decupat :D
#134
Postat 10 May 2012 - 05:51 PM
Multumim de gazduire... :blush:
#135
Postat 10 June 2012 - 09:11 PM
PS - modelul va zbura la mitingul de la Bobocu pe 16 iunie. Se pare ca si o instalatie de fum e pe punctul sa-i fie atasata modelului...ar fi si mai spectaculos. Sa vedem cum ii facem.. :yahoo:
#136
Postat 10 June 2012 - 09:14 PM
Mihai_supy, la 10 June 2012 - 09:11 PM, a spus:
PS - modelul va zbura la mitingul de la Bobocu pe 16 iunie. Se pare ca si o instalatie de fum e pe punctul sa-i fie atasata modelului...ar fi si mai spectaculos. Sa vedem cum ii facem.. :yahoo:
la 2T nu se preteaza MIHAI ...sunt niste discutii referitoare la sistem...
#138
Postat 10 June 2012 - 09:52 PM
PS - de ce nu ar merge si la 2T?
#139
Postat 10 June 2012 - 10:01 PM
#140
Postat 11 June 2012 - 05:22 PM
Motorul .52 este supradimensionat pentru modelul asta...iar loc in fuselaj pentru un rezervor de 50ml se gaseste. Si apoi nu inteleg de ce trebuie pompe ...merge si fara. Presiunea dinamica face totul. eu asa zic..si asa o sa incerc...
#141
Postat 10 August 2012 - 01:31 PM
Ambele au plecat la zbor la capitala....se pare ca nu le-a placut la Buzau.