REAL DESIGN, la 23 February 2012 - 09:29 AM, a spus:
Cred ca mai sus sa dorit a se spuna ca era bine ca roata sa fie libera - nu toata bechia - ca la carucioarele din supermarket - nu neaparat cuplata cu directia - ( auto orientabila cum a spus un coleg mai sus )
Referitor la greutate daca ajuta cu ceva ... eu am zburat Spitt-ul de la Ripmax - zboara extraordinar - poti compara dimensiunile si greutatea lui cu modelul la care lucrezi. Ala insa nu are tren ( se lanseaza din mana ), are o folie printata care este foerte subtire si usoara ...
Pana acum e tare frumos ... greul insa la finisaj si detalii aba incepe .. ca la un tort - faci blatul si ce mai trebuie dar daca
ai zbarcit-o la decorare .....
Referitor la roata, acum am inteles. E logic asa si imi pare rau ca nu m-am gandit de la inceput. Acuma, nu e totul batut in cuie, inca pot reface roata. Eu m-am ghidat dupa plan, iar acolo roata e fixa, iar prin design roata ar fi directionabila doar cu tot cu bechie. O sa caut pe net sa vad daca gasesc o alternativa, pentru a avea doar roata autorientabila.
Targetul meu e 1500 grame, Spit-ul Ripmax are 1450 gr. Ca anvergura, al meu e cu 3 cm mai mare. Sper sa reusesc sa ma incadrez intre 1500 si 1600 grame, mai ales ca va veni vopsit cu aerograful. Eu personal nu as fi avut nici o sansa sa il fac infoliat cu schema de camuflaj, si sa il fac doar intr-o culoare ar fi fost pacat de munca.
Stiu ca greul de abia incepe, urmeaza sa termin cu electronica de instalat, apoi sa incep sa ii dau forma finala. Nici nu vreau sa ma gandesc la decolare :)
Am facut o lista cu posibilele motoare, acuma sa vad pe care il gasesc cat decat la un pret decent. Le pun in ordinea preferintei.
- AXI 2814/20
- ROXXY 3536/06
- ROXXY 3535/16
- Turnigy D3542/6
- E-Power BL2820
Toate trag undeva in jur de 1500 grame, cu 11x6 si consuma in jur de 40A la 3S, poate 2820-ul e putin mai flamand, dar are review-uri bune pe GC. Primele 3 au 106-108 grame, ultimele doua 130-140 deci ar fi de preferat primele trei.
Aceasta postare a fost editata de Motorrad: 23 February 2012 - 10:09 AM