Fy 21ap Probleme fy 21ap
#1
Postat 21 January 2012 - 05:11 PM
Distrugerile au fost mari avion bulit, transmitator ars, camera video busita.
#4
Postat 21 January 2012 - 06:11 PM
takeoff, la 21 January 2012 - 05:43 PM, a spus:
Cum era cerul,senin sau acoperit?
Ce frecventa are statia?
Ai avut failsafeul la throtell activat?
Soarea, vint slab , fail safe activat verificat cu o zi înainte. Inainte de prabusire am turat motorul mai tare pt ca pe osd arată 500 m iar observatorul care era cu mine nu îl vedea. Dupa zgomot motor la văzut in mom in care a spus ca a luat alta directie fata de mine am scos ochelarii atunci sa si prăbușit
#6
Postat 21 January 2012 - 06:15 PM
renatoa, la 21 January 2012 - 06:01 PM, a spus:
Daca prabusirea a semanat a vrie, as inclina sa cred ca este un fenomen specific acestor "stabilizatoare", a acumulat drift si a luat-o razna.
Ce e de facut pe viitor pt a nu mai intimpina problema asta. Nu prea inteleg cu acumulare drift? Poate explici mai bine
#7
Postat 21 January 2012 - 06:21 PM
renatoa, la 21 January 2012 - 06:01 PM, a spus:
Daca prabusirea a semanat a vrie, as inclina sa cred ca este un fenomen specific acestor "stabilizatoare", a acumulat drift si a luat-o razna.
Are treaba gps.Al dracului drift,se acumuleaza busc si baga avionul in vrie.
#9
Postat 21 January 2012 - 06:38 PM
Drift-ul nu s-a acumulat dintr-o data, ci in timp. Dintr-o data a fost cand a intrat in vrie, ca a fost prea mult si a iesit din bucla. Asa si-a pierdut avionul si detinatorul recordului de distanta, cand nu a avut ce face si a trecut de la stabilizare IR la IMU.
Eu cel putin stiu sigur ca nu mi-as lasa avionul pe seama unui stabilizator inertial, dumneavoastra puteti crede ce vreti despre minunatele produse FeyuTech.
Zburand la 500m inaltime eu zic ca mare minune ca l-ai mai gasit...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 21 January 2012 - 06:39 PM
#10
Postat 21 January 2012 - 07:36 PM
Zice sa iau alt tip de stabilizator? Nu prea inteleg eu ce e cu driftul ala pt ca am zburat pe vint mai puternic la 2 km si nu am avut nici o problema.
#11
Postat 21 January 2012 - 07:39 PM
takeoff, la 21 January 2012 - 06:33 PM, a spus:
Acceleratia era pe fail safe la 40%.ceea ce însemna o viteza in conditii fara vint cam de 70 km pe GPS. In ziua cu pricina vint avea max 10 km/ ora
#12
Postat 21 January 2012 - 07:56 PM
renatoa, la 21 January 2012 - 06:38 PM, a spus:
Drift-ul nu s-a acumulat dintr-o data, ci in timp. Dintr-o data a fost cand a intrat in vrie, ca a fost prea mult si a iesit din bucla. Asa si-a pierdut avionul si detinatorul recordului de distanta, cand nu a avut ce face si a trecut de la stabilizare IR la IMU.
Eu cel putin stiu sigur ca nu mi-as lasa avionul pe seama unui stabilizator inertial, dumneavoastra puteti crede ce vreti despre minunatele produse FeyuTech.
Zburand la 500m inaltime eu zic ca mare minune ca l-ai mai gasit...
500 m fata de casa si avea cam 80 100 m altitudine. Iar cind sa dus sa dus brusc. A căzut in bot zic eu dupa cum arată avionul, dar aici e posibil sa mă insel pt ca o aripa a scăpat fara nimic alata cred ca a fost lovită de elice si s a rupt o bucata din ea iar botul cum ziceam putin deformat. Camera si celelalate s au rupt din cauza impactului. Camera era flycamone one hd am găsit o la Jumatate de metru de avion cu SD sărit din ea
#13
Postat 21 January 2012 - 08:35 PM
la rth(rtl) activat,modelul tinde sa urce la mai mult de 80m si a pierde viteza.Deci e posibil sa fi intrat in stal
si de aici prabusirea.Eu foloseam 50% throtel si era putin,in viraj pt. rth pierdea inaltime,am marit la 60%,dar nu am
facut probe ca sa stricat vremea.
#14
Postat 21 January 2012 - 10:31 PM
takeoff, la 21 January 2012 - 08:35 PM, a spus:
la rth(rtl) activat,modelul tinde sa urce la mai mult de 80m si a pierde viteza.Deci e posibil sa fi intrat in stal
si de aici prabusirea.Eu foloseam 50% throtel si era putin,in viraj pt. rth pierdea inaltime,am marit la 60%,dar nu am
facut probe ca sa stricat vremea.
Nu cred adica imposibil. Am zburat cu modelul asta la 2 km si nu o data fara sa pierd nici o clipa receptia. In mom in care avionul se afla la 500 m de casa observatorul care era cu mine nu la văzut ASA ca l am accelerat si in mom ala la identificat. Deci clar receptia nu s a pierdut. Plus ca in momentul dinaintea prabusirii a traversat un dn si l am pilotat din mansa si a ascultat comanda. Nu a fost asta motivul iar in momentul in care l am accelerat era mansa undeva la 70%. M am gindit ca avind vint din fata nu face fata motoul sa îl aducă inapoi acasă.
Altu e motivul. Partea proasta e ca înregistrarea nu am putut sa o recupereze deoarece la probusire a sărit SD din camera si nu a reușit sa încheie sesiunea. O sa încerc sa recupereze filmul sa vad cum fac si acolo o sa se vadă clar. Pina una alta o sa cumpar un inregistrator sa inreg in permanenta imaginea de pe ochelari (ca o cutie neagră ).
#15
Postat 22 January 2012 - 07:48 PM
renatoa, la 21 January 2012 - 06:38 PM, a spus:
Drift-ul nu s-a acumulat dintr-o data, ci in timp. Dintr-o data a fost cand a intrat in vrie, ca a fost prea mult si a iesit din bucla. Asa si-a pierdut avionul si detinatorul recordului de distanta, cand nu a avut ce face si a trecut de la stabilizare IR la IMU.
Eu cel putin stiu sigur ca nu mi-as lasa avionul pe seama unui stabilizator inertial, dumneavoastra puteti crede ce vreti despre minunatele produse FeyuTech.
Zburand la 500m inaltime eu zic ca mare minune ca l-ai mai gasit...
poate mai vb la tel sa mi mai povestesti una alta ref la stabilizatoarele astea
#16
Postat 14 February 2013 - 03:46 PM
#17
Postat 14 February 2013 - 09:34 PM
MIG-29, la 14 February 2013 - 03:46 PM, a spus:
Recomand (desi nu mai folosesc) un MicroPilot.
MIG-29
ce sa va zic am 10 km facuti cu el si nu a mai aparut nici o problema
acum am niste antene noi tunate de costi , incer si eu cit mai mult si va tin la curent!!!
#20
Postat 02 May 2013 - 10:42 AM
Stiu ca pot folosi modul de stabilizare in combinatie cu altceva dar as vrea o parere, indicatie, whatever, daca merita sau nu, si unde, sa-l repar. Multumesc.
din pacate, m-am ales intre timp cu inca chestiune similara, cu un Strom OSD care a murit pur si simplu, si asta tocmai la a doilea zbor in care ma bucuram ca am reusit sa-mi dobor si eu un record personal de distanta (indiferent cat e modest pentru veterani - pentru mine cei 6 km au fost un eveniment - si cred ca va aduceti aminte de senzatie si voi care faceti jobul asta de ceva ani)
merci,
#21
Postat 02 May 2013 - 06:57 PM
cristilo, la 02 May 2013 - 10:42 AM, a spus:
Stiu ca pot folosi modul de stabilizare in combinatie cu altceva dar as vrea o parere, indicatie, whatever, daca merita sau nu, si unde, sa-l repar. Multumesc.
din pacate, m-am ales intre timp cu inca chestiune similara, cu un Strom OSD care a murit pur si simplu, si asta tocmai la a doilea zbor in care ma bucuram ca am reusit sa-mi dobor si eu un record personal de distanta (indiferent cat e modest pentru veterani - pentru mine cei 6 km au fost un eveniment - si cred ca va aduceti aminte de senzatie si voi care faceti jobul asta de ceva ani)
merci,
Daca ai drum prin Berceni ma pot uita la ele. FY-ul este mai problematic (a ars unul si adi elicopter) insa Storm-ul beneficiaza "by default" de cateva erori de proiectare dar din fericire destul de usor remediabile, ceea ce ii mai da o sansa la viata.
Felicitari pentru recordul personal de 6km, asteptam date despre setup precum si impresii din timpul zborului pe topicul "recorduri fpv" daca ai placerea sa ni le impartasesti :drinks:
#23
Postat 02 May 2013 - 08:12 PM
#24
Postat 03 May 2013 - 06:17 AM
cristilo, la 02 May 2013 - 10:42 AM, a spus:
Stiu ca pot folosi modul de stabilizare in combinatie cu altceva dar as vrea o parere, indicatie, whatever, daca merita sau nu, si unde, sa-l repar. Multumesc.
din pacate, m-am ales intre timp cu inca chestiune similara, cu un Strom OSD care a murit pur si simplu, si asta tocmai la a doilea zbor in care ma bucuram ca am reusit sa-mi dobor si eu un record personal de distanta (indiferent cat e modest pentru veterani - pentru mine cei 6 km au fost un eveniment - si cred ca va aduceti aminte de senzatie si voi care faceti jobul asta de ceva ani)
merci,
daca l-ai alimentata cun nu trebuie l ai bulit. Din pacate si eu am ars unul si am reusit intr-un final sa il repar cu unul nou
:rolleyes:
cristilo, la 02 May 2013 - 10:42 AM, a spus:
Stiu ca pot folosi modul de stabilizare in combinatie cu altceva dar as vrea o parere, indicatie, whatever, daca merita sau nu, si unde, sa-l repar. Multumesc.
din pacate, m-am ales intre timp cu inca chestiune similara, cu un Strom OSD care a murit pur si simplu, si asta tocmai la a doilea zbor in care ma bucuram ca am reusit sa-mi dobor si eu un record personal de distanta (indiferent cat e modest pentru veterani - pentru mine cei 6 km au fost un eveniment - si cred ca va aduceti aminte de senzatie si voi care faceti jobul asta de ceva ani)
merci,
daca l-ai alimentata cun nu trebuie l ai bulit. Din pacate si eu am ars unul si am reusit intr-un final sa il repar cu unul nou
:rolleyes: