Hpi Hellfire Poze, probleme, video...
#31
Postat 17 February 2012 - 03:25 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#32
Postat 17 February 2012 - 03:38 PM
Tudorb, la 17 February 2012 - 03:25 PM, a spus:
Da costa ceva peste 100$ oricum. Cu cat are mai multe camere nu stiu ce sa zic daca e neaparat mai silentioasa , teoretic da pentru ca se atenueaza zgomotul. Mai mult de doua camere iti zic ca nu sunt pe piata , cauta siteul producatorului Buku si o sa vezi cum functioneaza si anumite teste facute de ei. O sa vezi si cum functioneaza in general o toba pentru automodelele rc.
Ce ai tu pe masina e arhi suficient si mai mult decat ok iti recomand sa ramai la ea.
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#33
Postat 17 February 2012 - 03:44 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#35
Postat 20 February 2012 - 03:58 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#36
Postat 03 March 2012 - 10:57 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#37
Postat 05 March 2012 - 06:52 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#39
Postat 08 March 2012 - 07:08 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#40
Postat 08 March 2012 - 08:34 PM
#41
Postat 08 March 2012 - 08:45 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#42
Postat 08 March 2012 - 09:19 PM
Tudorb, la 08 March 2012 - 08:45 PM, a spus:
Salut , de la ''batranii '' in domeniu (mai baga si un google ) stiu asta, in mijloc bagi grooos 10000-15000 cst , pe spate 1000-3000, iar pe fata 7000-10000 ( cst ) parca asta era unitatea de masura a densitatii , eu personal am bagat 10000/3000/7000 ( parca asa tin minte )
#43
Postat 08 March 2012 - 09:21 PM
Tare mi-e ca il confunzi cu sisteme de transmisie cu cuplaj viscos (nu cred ca se fac din astea pentru rc)
#44
Postat 08 March 2012 - 09:40 PM
Citeaza
Acesteuleiuri o sa imi dea atat manevrabilitate buna, cat si tractiune? Scopul meu cam asta e. Multumesc mult pentru raspunsuri.
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#45
Postat 12 March 2012 - 11:53 AM
1. Care ar putea fi motivul pentru care masina nu urca lin in ture? Adica de la relanti la full throttle. Am facutun pinch-test(cand prinzi tubu' de combustibil) si masina s-a turat cam 4 secunde, dupa care a murit, si din cate stiu, daca masina se tureaza timp de 3-5 secunde, atunci low speed needle e ajustat corect. Deci ala e setat corect, dar care alta sa fie cauza?
2. Am mai inmuiat un pi suspensia fata, dar tot nu pot lua curbe cand accelerez, rotile din fata nu mai ating asfalul si e ca si scapata de sub control. Cum sa fac sa am mai mult control? Si tot legat de ajustari din astea "finute", cum as putea face sa rup aderenta mai usor(cu rotile spate) ca sa o pot da de-a latu'(sa fac drifuri)? :good:
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#47
Postat 15 March 2012 - 11:12 PM
Tudorb, la 12 March 2012 - 11:53 AM, a spus:
1. Care ar putea fi motivul pentru care masina nu urca lin in ture? Adica de la relanti la full throttle. Am facutun pinch-test(cand prinzi tubu' de combustibil) si masina s-a turat cam 4 secunde, dupa care a murit, si din cate stiu, daca masina se tureaza timp de 3-5 secunde, atunci low speed needle e ajustat corect. Deci ala e setat corect, dar care alta sa fie cauza?
2. Am mai inmuiat un pi suspensia fata, dar tot nu pot lua curbe cand accelerez, rotile din fata nu mai ating asfalul si e ca si scapata de sub control. Cum sa fac sa am mai mult control? Si tot legat de ajustari din astea "finute", cum as putea face sa rup aderenta mai usor(cu rotile spate) ca sa o pot da de-a latu'(sa fac drifuri)? :D
Din cate stiu atunci cand ii dai maxim si turatia nu urca progresiv (parca da sa moara cand o accelerezi) inseamna ca amestecul e prea zemos si motorul nu poate arde atat cat ii dai tu si deci da sa se opreasca. Daca chiar nu poti rezolva problema asta incearca sa fi mai finut cu acceleratia si se rezolva :)
Sper ca nu am scris baliverne
Bafta!
#48
Postat 16 March 2012 - 01:59 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#49
Postat 18 May 2012 - 09:00 PM
Inca o chestie. Din neatentie am insurubat prea tare bujia, si am stricat filetul. Dupa ce am pornit masina, la cateva secunde se opreste brusc si pusca bujia. Nu stiu daca a ajuns inapoi pe pamant, dar sigur e ca a zburat foarte sus. Am cautat-o, dar nu am gasit-o. Daca aveti idee de unde ast putea gasi acel underhead in care se infileteaza bujia, va rog sa ma anuntati, chiar si daca il vinde cineva de pe forum. Multumesc!PIESA
Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 18 May 2012 - 09:00 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#50
Postat 18 May 2012 - 10:30 PM
Bafta!
#53
Postat 22 June 2013 - 02:49 PM
Am inceput cu ansamblul fata si spate. Din pacate nu am facut poze cand le curatam si montam, dar am facut poze cu produsul final.
Pasii pe care i-am urmat au fost:
1. Demontare completa.
2. Curatare cu apa, lubrefiere unde e nevoie, schimbat uleiuri.
3. Montare.
Poze ansamblu fata+spate
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#54
Postat 22 June 2013 - 02:52 PM
Cum arata inainte:
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#55
Postat 22 June 2013 - 02:58 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#56
Postat 22 June 2013 - 03:00 PM
Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 22 June 2013 - 03:04 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#57
Postat 22 June 2013 - 03:03 PM
Mai multe poze:
Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 22 June 2013 - 03:04 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#58
Postat 22 June 2013 - 03:07 PM
Initial imi era frica sa ma bag in maruntaiele unei masini termice, mai ales in motor. Am descoperit ca nu e chiar asa de greu, si poate fi chiar misto. Imi pare rau ca a durat asa mult, as fi vrut sa o am gata mai repede dar timpul nu mi-a permis. Practic, masina a "renascut din propria-i cenusa", asa ca m-am hotarat sa ii dau un nume: Phoenix. :blush: (numa eu ma atasez de automodelele mele? :huh: ) Acum urmeaza re-reglarea carburatorului, si apoi ma duc sa ii dau in gura pana s-o rupe. Doar pt. bashing am cumparat-o. :clapping:
Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 22 June 2013 - 03:08 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#59
Postat 24 June 2013 - 05:56 PM
tobele inline, fara nici o camera sunt mai zgomotoase.. am pe 2-a modele.. si suna apropiat de tare.. atat de .21 cat si pe .28
am una cu doua camere, si sincer eu nu vad nici o diferenta in zgomot cu sau fara acel con.
am una cu trei camere de la ths racing pe .28 hpi si este o diferenta enorma, este foarte silentioasa, insa cred ca si performantele motorului sunt afectate, e mai puturos motoru..
daca vrei pot sa fac un film cu toate trei, se observa diferenta pe video...