intretinere motoare dupa zbor
#1
Postat 15 January 2012 - 01:34 PM
#2
Postat 15 January 2012 - 06:31 PM
#3
Postat 15 January 2012 - 10:48 PM
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 15 January 2012 - 10:49 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#5
Postat 16 January 2012 - 02:06 AM
#6
Postat 16 January 2012 - 05:52 PM
#7
Postat 16 January 2012 - 10:57 PM
Am avut surpriza la iesirea de la iernat sa constat ca pe langa faptul ca pornea mai greu pana se ducea uleiul din cilindru
rulmentii motorului erau plini de rugina si a trebuit sa ii schimb - nu de la ulei bineinteles dar nici nu a ajutat .
De atunci nu am mai pus nici un ulei si nu am constatat nimic rau afara de ruginirea rulmentilor in continuare - la unele mai mult la altele mai putin.
Ma refer aici la motoarele cu metanol , la benzinare am mers pe ideea ca nici vecinul de la parter care are motocicleta nu pune ulei
si nici eu la masina.
Ideal ar fi daca se poate sa se curete motorul cu cherosen, sa se desfaca capacul de la carter si sa se umple cu ulei tot blocul motor asa incat tot ce este acolo - rulmenti, biela , bucsi etc - sa fie cufundate in ulei, plus in cilindru prin locasul bujiei.
La venirea sezonului se desface capacul iar si se goleste uleiul din carter.
Daca ai rabdare sa faci asta e super O.K. motorul fiind bine intretinut dar pentru mine e deranjul mult prea mare la cate modele am si la ce inseamna montare demontare cu reasezarea tijei de acceleratie in urmatorul sezon, cu retrimarea ralantiului etc.
#8
Postat 17 January 2012 - 04:01 PM
REAL DESIGN, la 16 January 2012 - 10:57 PM, a spus:
Ideal ar fi daca se poate sa se curete motorul cu cherosen, sa se desfaca capacul de la carter si sa se umple cu ulei tot blocul motor asa incat tot ce este acolo - rulmenti, biela , bucsi etc - sa fie cufundate in ulei, plus in cilindru prin locasul bujiei.
La venirea sezonului se desface capacul iar si se goleste uleiul din carter.
Daca ai rabdare sa faci asta e super O.K. motorul fiind bine intretinut dar pentru mine e deranjul mult prea mare la cate modele am si la ce inseamna montare demontare cu reasezarea tijei de acceleratie in urmatorul sezon, cu retrimarea ralantiului etc.
Unde mai pui ca vorbim de heli...:) Faza cu demontatul e horror, nu mai zic de reglaje...:)
#10
Postat 17 January 2012 - 05:26 PM
#12
Postat 03 February 2012 - 11:35 AM
#14
Postat 03 February 2012 - 12:20 PM
#15
Postat 04 February 2012 - 02:25 PM
#16
Postat 04 February 2012 - 03:44 PM