Am facut o prostie,am luat kitul asta http://www.hangar-9....?ProdID=HAN4250 si din repezeala am luat motorul acesta
http://www.tiger.com.../9802.html.Acum intrebare,ce sanse sunt ca modelul sa zboare cu acest motor,ca tare nu as mai cumpara alt motor.
Pagina 1 din 1
Spitfire MK 60 ????
#2
Postat 12 February 2012 - 07:58 PM
Asta e motorul pe care il vad eu
"Not Found
The requested URL /product/9802.html was not found on this server."
Asa cu nu te putem ajuta
Da alte detalii
Oricum motorul recomandat este minim 10cc 2T si min 15cc 4T
Pentru un avion de vanatoare interesant ar fi un 4T gen SAITO 115 -120
La capitolul 2T de la 15cc ar fi o alegere care ar permite un zbor cu ceva rezerva de putere.
Numai bine
"Not Found
The requested URL /product/9802.html was not found on this server."
Asa cu nu te putem ajuta
Da alte detalii
Oricum motorul recomandat este minim 10cc 2T si min 15cc 4T
Pentru un avion de vanatoare interesant ar fi un 4T gen SAITO 115 -120
La capitolul 2T de la 15cc ar fi o alegere care ar permite un zbor cu ceva rezerva de putere.
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 12 February 2012 - 07:59 PM
#3
Postat 12 February 2012 - 08:13 PM
Salut,
acesta e link-ul corect, a avut lipit de el ".Acum". Motorul e putin cam mic la limita dar in principiu va putea zbura.
http://www.tiger.com...oduct/9802.html
Mugurel
acesta e link-ul corect, a avut lipit de el ".Acum". Motorul e putin cam mic la limita dar in principiu va putea zbura.
http://www.tiger.com...oduct/9802.html
Mugurel
Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 12 February 2012 - 08:14 PM
#4
Postat 12 February 2012 - 08:18 PM
Asta este la "not found" :
F-75-S
Displacement(c.c. / cu.in.) 12.33c.c. / .752 cu.in.
Bore(mm / in.) 28.3 mm / 1.114 in.
Stroke(mm / in.) 19.6 mm / 0.772 in.
Practical R.P.M.(R.P.M.) 2,300 ~ 12,000 rpm
Output(BHP/RPM) 1.2 BHP / 11,000 RPM
Weight(g/oz) 457.2 g / 16.13 oz
Producatorul insa recomanda mai mare la 4 timpi :
Engine Size: .60 2-stroke; .91-1.00 4-stroke
Problema la Spitfire sau alte ward bird-uri cu fuselaj ascutit este ca va trebui decupata foarte mult capota mai ales la motoarele in 4T care sunt mai mari ( si la cele in 2T este toba mai mare ) si se va vedea urat.
Mai repede electric .
Daca era Zero sau P 47 sau ... altceva cu capota mare era alt ceva.
P.S.
Trebuie avut grija si cu CG-ul , in general fiind grele de coada.
Bafta la construit dar mai ales la zburat - pista buna caci vrea viteza si vine repejor - daca il aduci incet .... se angajeaza .
Mugurel - scuze am postat in acelasi timp ...
F-75-S
Displacement(c.c. / cu.in.) 12.33c.c. / .752 cu.in.
Bore(mm / in.) 28.3 mm / 1.114 in.
Stroke(mm / in.) 19.6 mm / 0.772 in.
Practical R.P.M.(R.P.M.) 2,300 ~ 12,000 rpm
Output(BHP/RPM) 1.2 BHP / 11,000 RPM
Weight(g/oz) 457.2 g / 16.13 oz
Producatorul insa recomanda mai mare la 4 timpi :
Engine Size: .60 2-stroke; .91-1.00 4-stroke
Problema la Spitfire sau alte ward bird-uri cu fuselaj ascutit este ca va trebui decupata foarte mult capota mai ales la motoarele in 4T care sunt mai mari ( si la cele in 2T este toba mai mare ) si se va vedea urat.
Mai repede electric .
Daca era Zero sau P 47 sau ... altceva cu capota mare era alt ceva.
P.S.
Trebuie avut grija si cu CG-ul , in general fiind grele de coada.
Bafta la construit dar mai ales la zburat - pista buna caci vrea viteza si vine repejor - daca il aduci incet .... se angajeaza .
Mugurel - scuze am postat in acelasi timp ...
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 February 2012 - 08:20 PM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#5
Postat 12 February 2012 - 08:28 PM
Daca caut si ma uit mai bine vad ca nu se decupeaza chiar asa de rau .
Uite cu OS 91 4T.
Uite cu OS 91 4T.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
Arata acest topic
Pagina 1 din 1